ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ

                        ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

                      29.03.2006  N 21-14/65

                                      Міністерствам,
                                      іншим центральним
                                      органам виконавчої влади,
                                      керівникам
                                      контрольно-ревізійних
                                      підрозділів


               Про дотримання вимог Закону України
              "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
                        за державні кошти"


     До  Головного   контрольно-ревізійного   управління   України
(далі - ГоловКРУ) надійшов лист  Державного  казначейства  України
(далі  - ДКУ) з інформацією про факти численних відмов у прийнятті
до сплати  зобов'язань  з  причин  неподання  або  невідповідності
чинному  законодавству  в  сфері  державних закупівель підтвердних
документів,  наданих  разом  із  договорами  з  метою   здійснення
платежів.

     Переважну більшість відмов надано з  причин  неподання  звіту
про  результати  здійснення  процедури  закупівлі (п.  2 постанови
Уряду від 27.09.2000 N 1469 ( 1469-2000-п ).

     При цьому  за  даними ДКУ найчастіше установами не надавалися
відомості  щодо  проведення  тендерних  процедур  на:   капітальне
будівництво та реконструкцію (реставрацію) будинків; реконструкцію
інженерних  мереж  та   гідромеліоративних   об'єктів;   придбання
паливно-мастильних матеріалів. Непоодинокі випадки, коли закладами
освіти  та  військовими  частинами   не   здійснюються   процедури
тендерних закупівель для придбання бланкової продукції (наприклад,
документів про освіту), продуктів харчування та обмундирування.

     Однією з   поширених   причин  надання  відмов  органами  ДКУ
розпорядникам бюджетних  коштів  є  поділ  предмета  закупівлі  на
частини з метою уникнення процедури закупівлі (п.  3 ст. 14 Закону
України "Про закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ).  Як правило,  зазначеного порушення припускаються під
час придбання паливно-мастильних матеріалів,  меблів та  продуктів
харчування,   закуповуючи   їх   невеликими   партіями   у  різних
постачальників.

     Невідповідність найменування предмета закупівлі,  зазначеного
в   укладеному   договорі,   найменуванню   предмета    закупівлі,
зазначеному  в  звіті про проведення процедури закупівлі,  є також
однією з причин надання відмов органами ДКУ.

     Відмови розпорядникам надавалися також при недотриманні вимог
п.  2 ст. 29 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 ), а саме - у разі порушення термінів
при укладанні договорів.

     З метою  забезпечення  дотримання  вимог  Закону України "Про
закупівлю  товарів,  робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
та упередження випадків відмови органами Державного казначейства у
прийнятті до сплати  зобов'язань  розпорядників  бюджетних  коштів
ГоловКРУ  України  пропонує  проінформувати керівників урядових та
територіальних органів,  підприємств,  установ та організацій,  що
належать  до  сфери  управління міністерства,  іншого центрального
органу виконавчої влади,  а також керівників контрольно-ревізійних
підрозділів   зазначених   суб'єктів   господарювання  про  типові
порушення законодавства у сфері державних закупівель.

 Заступник Голови                                      С.В.Бєльчик