ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

                             Л И С Т

                     10.08.2006  N 12/785-ЕП

                                      Керівникам митних органів
                                      та організацій


                     Щодо визначення поняття
                    "нормативно-правовий акт"


     На численні звернення митних органів щодо визначення  поняття
"нормативно-правові  акти"  та  для  забезпечення єдиного в митних
органах  підходу  при  встановленні  надбавок  згідно  до   абзацу
третього  підпункту  1.2.1 пункту 1.2 наказу Держмитслужби України
від  22.06.2006  N  523  "Про  затвердження  Порядку  установлення
надбавок  посадовим  особам  та працівникам митної служби України"
надсилаємо роз'яснення Юридичного департаменту (додається).

 Заступник начальника
 Фінансово-економічного
 управління - начальник відділу                         А.П.Рябчіч


                                      Додаток


     Згідно із пунктом 1.4 наказу Міністерства юстиції України від
12.04.2005   N  34/5  (  z0381-05  )  "Про  вдосконалення  порядку
державної  реєстрації  нормативно-правових  актів  у  Міністерстві
юстиції  України  та  скасування  рішення  про державну реєстрацію
нормативно-правових актів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 12.04.2005 N 381/10661, під нормативно-правовим актом слід
розуміти офіційний письмовий документ,  прийнятий уповноваженим на
це суб'єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та за
встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання
суспільних    відносин,    що    містить    норми    права,    має
неперсоніфікований  характер  і   розрахований   на   неодноразове
застосування.
     Відповідно до  наказу  Держмитслужби  України  від 20.09.2001
N 622 ( v0622342-01 ) "Про затвердження Порядку роботи з  наказами
в   митних   органах  України"  накази  є  основними  розпорядчими
документами митного органу (далі - Порядок).

     Згідно з Порядком,  накази за  змістом  поділяються  на  такі
види:

     1. з  основної  діяльності  (з питань утворення,  ліквідації,
перейменування,  реорганізації  митного  органу  чи   структурного
підрозділу;   перерозподілу   та   зміни   зони  його  діяльності;
затвердження положень,  інструкцій,  правил, структури та внесення
змін до них; фінансово-господарської діяльності тощо), тобто мають
неперсоніфікований  характер   і   розраховані   на   неодноразове
застосування;

     2. кадрові  (з  питань  призначення  на посаду,  переміщення,
звільнення з посади;  нагородження  працівників  або  застосування
заохочення,  стягнення  чи заходів дисциплінарного впливу до них),
про надання відпусток,  про відрядження, тобто мають ненормативний
(персоніфікований) характер, породжують права і обов'язки тільки у
того суб'єкта (чи визначеного ними  певного  кола  суб'єктів),  на
якого вони поширюються.

 НПО "Поверхность"
 (www.mdoffice.com.ua)