ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        06.11.2006  N 1678


           Про створення постійного тендерного комітету
        центрального апарату ФДМУ щодо закупівлі послуги,
                    пов'язаної з оцінкою майна


     На виконання Закону України  "Про  закупівлю  товарів,  робіт
і послуг  за державні кошти" від 22.02.2000 N 1490-III ( 1490-14 )
з метою оптимізації та забезпечення прозорості процедури закупівлі
послуги,  пов'язаної  з  оцінкою  майна,  у  разі,  якщо  вартість
закупівлі дорівнює або перевищує 30000 грн., Н А К А З У Ю:

     1. Утворити у центральному  апараті  Фонду  державного  майна
України постійний  тендерний  комітет (надалі - тендерний комітет)
з питань  організації  та  проведення   торгів   (тендерів)   щодо
закупівлі послуги, пов'язаної з оцінкою майна, у такому складі:
     Потімков О.Ю.  - заступник Голови  Фонду,  голова  тендерного
комітету;
     Члени комісії:
     Гайдук В.Я. - директор Департаменту оцінки майна та оціночної
діяльності, член тендерного комітету;
     Зеленський В.В.  -  заступник  директора  Департаменту оцінки
майна ти оціночної діяльності, член тендерного комітету;
     Невмержицька Н.О.  - директор Департаменту фінансової роботи,
член тендерного комітету;
     Вижол В.О.  - директор Департаменту продажу цілісних майнових
комплексів, член тендерного комітету;
     Степура Т.І.  -  директор  Департаменту міждержавних майнових
відносин та спільних підприємств, член тендерного комітету;
     Подоляко Г.В. - заступник директора Департаменту реформування
власності, член тендерного комітету;
     Луценко В.В.  -  заступник  директора Департаменту підготовки
та проведення   конкурсів,    начальник    відділу    процедурного
забезпечення    індивідуальної   приватизації,   член   тендерного
комітету;
     Шмуляр О.В.   -   директор   Юридичного   департаменту,  член
тендерного комітету;
     Водолаженко І.І.  -  начальник  відділу  роботи  з суб'єктами
оціночної  діяльності  Департаменту  оцінки  майна  та   оціночної
діяльності, член тендерного комітету.

     2. Затвердити Положення про тендерний комітет (додається)

     3. Під  час  підготовки повідомлень про заплановану закупівлю
послуг з оцінки майна,  оформлення тендерної документації, обрання
переможця тендеру, тощо комісії застосовувати процедуру, зазначену
у Законі  України  "Про  закупівлю   товарів,   робіт   і   послуг
за державні  кошти"  (  1490-14 ),  а також механізми та критерії,
що передбачені  Положенням   про   конкурсний   відбір   суб'єктів
оціночної діяльності,  затвердженим  наказом  ФДМУ  від 25.11.2003
N 2100 ( z1194-03  )  та  зареєстрованим  в  Міністерстві  юстиції
України  19.12.2003  за  N 1194/8515 (у частині,  що не суперечить
вищезазначеному Закону).

     4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Фонду Потімкова О.Ю.

 Голова Фонду                                            В.Семенюк


                                      Додаток
                                      до наказу ФДМУ
                                      06.11.2006  N 1678


                            ПОЛОЖЕННЯ
           про постійний тендерний комітет центрального
              апарату Фонду державного майна України
                щодо закупівлі послуги, пов'язаної
                         з оцінкою майна


                      1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

     1.1. Положення про постійний тендерний  комітет  центрального
апарату  Фонду  державного  майна  України  (ФДМУ)  щодо закупівлі
послуги, пов'язаної з оцінкою майна (далі - Положення), розроблено
згідно з  вимогами  Закону  України "Про закупівлю товарів,  робіт
і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 N 1490-III ( 1490-14 ).

     1.2. Постійний тендерний комітет  центрального  апарату  ФДМУ
щодо  закупівлі  послуги,  пов'язаної  з  оцінкою  майна  (далі  -
тендерний комітет),  створюється  для  організації  та  проведення
процедур  торгів  (тендерів)  при  здійсненні  закупівель  послуг,
пов'язаних з оцінкою майна центральним апаратом ФДМУ.

     1.3. Положення   визначає   порядок    створення,    загальні
організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету,
а також права, обов'язки та відповідальність його членів.

     1.4. Тендерний комітет у своїй  діяльності  керується  чинним
законодавством,  нормативно-правовими актами ФДМУ, цим Положенням,
тендерною документацією та рішеннями,  які  приймаються  тендерним
комітетом.

     1.5. Тендерний  комітет зобов'язаний забезпечувати збереження
конфіденційності   інформації,   що   стосується   предмета   його
діяльності.

             2. ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ

     2.1. Склад   тендерного  комітету  формується  з  урахуванням
частини другої статті 12 Закону України  "Про  закупівлю  товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).

     2.2. До складу тендерного комітету входять не менше 5 осіб.
     Для розв'язання  конкретних  питань  (у  разі  потреби)   при
проведенні  торгів  щодо  закупівлі послуги,  пов'язаної з оцінкою
майна,  до роботи тендерного комітету на договірних засадах можуть
залучатися спеціалісти,  юристи,  економісти, консультанти та інші
фізичні чи юридичні особи (відповідно до частини восьмої статті 12
Закону України "Про закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні
кошти" ( 1490-14 ).

     2.3. До складу тендерного комітету входять: Голова тендерного
комітету,   заступник  (заступники)  Голови  та  члени  тендерного
комітету.  Один  з  членів  тендерного  комітету  виконує  функції
секретаря тендерного комітету.

     2.4. Склад   тендерного   комітету   затверджується   наказом
Голови ФДМУ.

     2.5. Зміни   до   складу   тендерного   комітету    вносяться
за поданням  Голови  тендерного  комітету  та оформляються наказом
Голови ФДМУ.

     2.6. Очолює  тендерний  комітет  Голова  тендерного  комітету
(з числа  заступників  Голови  ФДМУ або інша посадова особа ФДМУ),
якого призначає Голова ФДМУ.

     2.7. Голова тендерного комітету  забезпечує  його  діяльність
і несе  персональну  відповідальність  за  виконання покладених на
комітет функцій.  Голова тендерного комітету призначає  заступника
(заступників),   відповідального  секретаря  та  визначає  функції
кожного члена тендерного комітету.
     За рішенням  Голови  тендерного  комітету можуть створюватися
окремі робочі групи для вирішення конкретних питань,  що виникають
у процесі     проведення     процедур     закупівлі,    залучатися
як консультанти чи експерти - спеціалісти структурних  підрозділів
ФДМУ.

     2.8. Для  розкриття  тендерних  пропозицій утворюється робоча
група з представників тендерного комітету (в складі не менше трьох
осіб).  Робоча група має забезпечити процедуру розкриття тендерних
пропозицій учасників процедури закупівлі та оформити протокол  про
результати розкриття тендерних пропозицій.

     2.9. Формою роботи тендерного комітету є засідання.

     2.10. На  засіданнях  тендерного  комітету розглядаються такі
питання:
     - планування  роботи  тендерного  комітету,  розподіл функцій
членів тендерного комітету;
     - здійснення процедур закупівлі послуги, пов'язаної з оцінкою
майна, відповідно до чинного законодавства;
     - прийняття відповідних рішень.

     2.11. Рішення   з  питань,  що  розглядаються  на  засіданнях
тендерного комітету,   приймаються   простою   більшістю   голосів
у присутності  не  менше  двох  третин членів тендерного комітету.
У разі   рівного   розподілу   голосів   голос   Голови   комітету
є ухвальним.

     2.12. Рішення    комітету   оформляється   протоколом,   який
підписується всіма членами тендерного комітету,  що  брали  участь
у голосуванні.

     2.13. Члени   тендерного   комітету  протягом  шести  місяців
з моменту  вступу  до   тендерного   комітету   повинні   отримати
відповідні  сертифікати  чи  свідоцтва  встановленого  зразка  про
проходження  навчання  чи   підвищення   кваліфікації   з   питань
організації та здійснення процедур закупівель. Повторне підвищення
кваліфікації або навчання здійснюється не рідше одного разу  кожні
два роки.

                  3. ФУНКЦІЇ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ

     3.1. Тендерний  комітет  відповідає  за  організацію процедур
закупівлі на всіх етапах  їх  проведення.  У  процесі  роботи  він
забезпечує реалізацію таких функцій:
     - планування   здійснення   процедур    закупівель    послуг,
пов'язаних з оцінкою майна, протягом бюджетного року відповідно до
затверджених кошторисних лімітів  фінансування  та  пріоритетності
закупівель;
     - вибір  процедури  закупівлі  відповідно  до  вимог  чинного
законодавства у сфері державних закупівель;
     - розміщення  оголошень  про  заплановану  закупівлю  чи  про
проведення  попередньої  кваліфікації учасників у спеціалізованому
друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною  сферою
розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних
закупівель та має назву,  яка відноситься безпосередньо  до  сфери
державних  закупівель,  та  в  інформаційному  бюлетені,  що видає
Тендерна  палата  України,  в  інформаційних  системах  у   мережі
Інтернет;
     - надання   роз'яснень    учасникам    процедури    закупівлі
щодо змісту  тендерної  документації в разі отримання від останніх
відповідних запитів;
     - проведення  процедури  попередньої  кваліфікації  учасників
тендерної закупівлі в разі її застосування;
     - приймання,   зберігання,  розкриття  тендерних  пропозицій,
забезпечення вибору   найбільш   вигідної   тендерної   пропозиції
(на підставі  критеріїв  та  методики оцінки тендерних пропозицій,
визначених у тендерній документації);
     - ведення   необхідної  звітності  щодо  здійснення  процедур
закупівель відповідно до вимог чинного законодавства;
     - забезпечення  розгляду  відповідно до чинного законодавства
скарги,  що надійшла від учасника процедури закупівель, або участь
у розгляді скарги, якщо її було подано до відповідного органу.

     3.2. Тендерний  комітет  забезпечує  розміщення  за допомогою
інформаційних систем у мережі Інтернет:
     - річних планів державних закупівель;
     - оголошень  про  заплановану  закупівлю  чи  про  проведення
попередньої кваліфікації;
     - протоколів розкриття тендерних пропозицій;
     - акцепту  тендерної пропозиції та повідомлень про результати
торгів;
     - запиту щодо цінових пропозицій;
     - звіту  про  результати  здійснення   процедури   закупівлі,
включаючи всі додатки до нього;
     - оголошень про результати проведеної процедури закупівлі;
     - інформації,   що   стосується   розгляду   скарги,  у  разі
її надходження (інформації про отримання скарги,  рішення стосовно
розгляду скарги).

            4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ.
          ПОВНОВАЖЕННЯ ГОЛОВИ, СЕКРЕТАРЯ ТА ІНШИХ ЧЛЕНІВ
                       ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ

     4.1. Тендерний комітет має право:
     - від імені організації-замовника в межах наданих повноважень
та  визначених  функцій  виступати організатором проведення торгів
(тендерів) на закупівлю послуги, пов'язаної з оцінкою майна;
     - готувати  та  подавати  на затвердження Голові ФДМУ проекти
наказів щодо складу тендерного комітету та інших  питань  стосовно
проведення торгів (тендерів);
     - одержувати від  структурних  підрозділів  ФДМУ  інформацію,
необхідну для проведення процедур закупівлі;
     - залучати без  права  голосу  (у  разі  потреби)  до  роботи
в тендерному   комітеті   інших   працівників  ФДМУ,  а  також  на
договірних засадах сторонніх експертів  і  консультантів,  у  тому
числі з громадських організацій (за їх згодою);
     - у межах затвердженого кошторису ФДМУ здійснювати  необхідні
для проведення процедур закупівлі витрати.

     4.2. Тендерний комітет зобов'язаний:
     - організовувати      проведення      процедур      закупівлі
у відповідності  до  чинного законодавства,  установлених процедур
закупівлі та термінів;
     - забезпечувати  рівні  умови для всіх учасників,  які беруть
участь у процедурах закупівлі, а також об'єктивний та чесний вибір
переможця;
     - зберігати конфіденційність інформації;
     - своєчасно  готувати  письмові  роз'яснення керівництву ФДМУ
стосовно отриманих на його адресу скарг від учасників,  які беруть
участь  у  торгах  (тендерах),  щодо  можливих  порушень  процедур
закупівель;
     - своєчасно  оформляти  відповідну звітність та подавати її у
відповідні установи.

     4.3. Голова тендерного комітету:
     - планує  проведення  засідань  тендерного  комітету  та веде
ці засідання;
     - вирішує питання стосовно забезпечення діяльності тендерного
комітету;
     - вносить   на  розгляд  Голови  ФДМУ  пропозиції  щодо  змін
у складі тендерного комітету;
     - за  потреби  приймає  рішення  щодо проведення позапланових
засідань тендерного комітету;
     - пропонує порядок денний засідань тендерного комітету.
     4.3.1. Голова   тендерного   комітету  (виконуючий  обов'язки
голови,  його заступник) засвідчує своїм підписом  такі  документи
щодо державних закупівель:
     - оголошення стосовно державних закупівель;
     - запит  щодо цінових пропозицій (котирувань),  запрошення до
торгів з обмеженою участю та закупівлі у одного учасника;
     - тендерну документацію, включаючи зміни у разі їх внесення;
     - інструкцію щодо підготовки  та  подання  заявок  на  участь
у попередній кваліфікації;
     - повідомлення  про  акцепт  тендерної  пропозиції   та   про
результати торгів;
     - рішення  щодо  скарг  учасників  торгів,  які  розглядалися
тендерним комітетом;
     - звіт про результати здійснення процедури закупівлі;
     - договори про закупівлю.

     4.4. Вищезазначені   документи   після   їх  підпису  Головою
тендерного комітету завіряються печаткою ФДМУ.

     4.5. Секретар тендерного комітету веде та оформляє  протоколи
засідань  тендерного комітету,  забезпечує оперативне інформування
членів тендерного комітету  стосовно  організаційних  питань  його
діяльності;  за дорученням Голови тендерного комітету виконує іншу
організаційну роботу.

     4.6. У разі,  якщо секретар тендерного комітету відсутній  на
засіданні тендерного комітету,  Голова тендерного комітету доручає
тимчасово виконувати функції  секретаря  іншому  члену  тендерного
комітету.

     4.7. На  засіданнях  тендерного  комітету  його  члени беруть
участь  в  обговоренні  та  приймають  рішення  щодо   результатів
процедури  попередньої кваліфікації учасників тендерних закупівель
у  разі  її  застосування;   оцінки   та   зіставлення   тендерних
пропозицій; визначення переможця процедур закупівлі.

     4.8. Члени  тендерного  комітету  мають  право:  брати участь
в усіх засіданнях тендерного комітету та  прийнятті  його  рішень;
ознайомлюватися  з  усіма  матеріалами  щодо оцінки та зіставлення
тендерних  пропозицій  учасників  тендерних  закупівель,  виносити
питання на розгляд тендерного комітету.  Члени тендерного комітету
мають право на внесення своєї окремої думки до протоколів засідань
тендерного комітету.

     4.9. Члени тендерного комітету зобов'язані дотримуватися норм
чинного законодавства у сфері  державних  закупівель,  відповідних
нормативно-правових   актів   ФДМУ,   цього  Положення,  тендерної
документації,  об'єктивно  та  неупереджено  розглядати   тендерні
пропозиції  учасників,  забезпечувати  збереження конфіденційності
інформації, що стосується предмета діяльності тендерного комітету.

             5. ВИТРАТИ НА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ
                        ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЛІ

     5.1. Склад,  обсяги та джерела покриття витрат на організацію
та  проведення  процедур  закупівлі  визначаються  у  відповідному
кошторисі   втрат   щодо   організації   та  проведення  процедури
закупівлі,   який   за   поданням   Голови   тендерного   комітету
затверджується Головою ФДМУ.

     5.2. При  розробці  кошторису  враховуються  конкретні  умови
діяльності тендерного комітету,  вид закупівлі,  обсяги закупівлі,
складність  проведення процедури закупівлі,  тощо.  При розрахунку
кошторису не враховуються  витрати,  що  покриваються  за  рахунок
загального кошторису, на утримання апарату ФДМУ, зокрема на оплату
праці штатних працівників, утримання приміщення тощо.

     5.3. Членів тендерного комітету за рішенням керівництва  ФДМУ
в установленому законодавством порядку можуть преміювати за якісне
та сумлінне виконання робіт,  пов'язаних з  організацією  процедур
закупівель, зокрема, за виконання завдань у неробочий час.

                    6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЧЛЕНІВ
                       ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ

     6.1. Голова тендерного  комітету  та  інші  члени  тендерного
комітету,  а також залучені експерти та консультанти відповідно до
своїх   повноважень   несуть   відповідність   згідно   з   чинним
законодавством за порушення,  допущені під час здійснення процедур
закупівлі послуг,  пов'язаних з оцінкою майна. Вищезазначені особи
несуть  відповідальність  також  за  правильність та об'єктивність
прийнятих  рішень,  достовірність  інформації  та  збереження   її
конфіденційності, недоліки у веденні звітності.

     6.2. При  виявленні  порушень  у  роботі тендерного комітету,
зокрема,  внаслідок розгляду отриманої у відповідності до  чинного
законодавства скарги  від  учасників,  що  беруть  чи брали участь
у процедурах закупівлі,  Голова тендерного комітету подає письмові
роз'яснення керівництву ФДМУ з цього приводу.

 Директор Департаменту оцінки
 майна та оціночної діяльності                            В.Гайдук