N 235 від 03.11.2000
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 листопада 2000 р.
за N 848/5069
|
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
03.11.2000 N 235
( z0847-00 )
Начальник управління
державних закупівель
|
Н.Обушко
|
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
03.11.2000 N 235
( z0847-00 )
------------------------------------------------------------------
|1 |Повне найменування організації-замовника ____________________|
| |Місцезнаходження організації-замовника: |
| |Поштовий індекс _____________ Населений пункт ____________|
| |Вулиця, будинок (N) ____________ |
| |Член тендерного комітету - відповідальний за здійснення|
| |процедури закупівлі _________________________________________|
| |Телефон ____________ Факс ____________ E-mail _______________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|2 |Опис предмета закупівлі |
| |_____________________________________________________________|
| |_____________________________________________________________|
| |Джерело фінансування ________________________________________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|3 |Запрошення до участі у процедурі запиту цінових пропозицій|
| |(котирувань) надіслано (зазначити дату) ___________ (копії|
| |запрошень зберігаються у замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|4 |Кінцевий термін приймання цінових пропозицій, установлений|
| |замовником |
| |Дата ________ Час _________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|5 |У відповідь на запрошення до участі у процедурі запиту|
| |цінових пропозицій (котирувань) отримано (зазначити|
| |кількість) _______ цінових пропозицій. |
| |(Протокол розкриття пропозицій (форма 2 зв.) зберігається у|
| |замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|6 |Принаймні одну цінову пропозицію було відхилено (зазначити|
| |ТАК або НІ та кількість відхилених пропозицій) ________. |
| |(Якщо ТАК - заповнюється форма - 3 зв., яка зберігається у|
| |замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|7 |Ціна обраної пропозиції (з ПДВ) ___________ грн. |
| |словами ____________ гривень |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|8 |На основі оцінки цінових пропозицій вибрано пропозицію ______|
| |(зазначити N пропозиції), яку подав _____________________|
| |(повне найменування організації-виконавця) ___________|
| |(поштовий індекс) _________ (населений пункт) _______|
| |(вулиця) ________ (будинок) ______ (телефон/факс) ________|
| |(E-mail) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|9 |Торги відмінено з причини (заповнюється лише в разі відміни|
| |торгів): |
| |___ на участь у торгах було подано менше двох цінових|
| |пропозицій |
| |___ було відхилено всі цінові пропозиції відповідно до вимог|
| |статті 27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і|
| |послуг за державні кошти" |
| | |
| |Торги визнано такими, що не відбулися, з причини|
| |(заповнюється лише в разі визнання торгів такими, що не|
| |відбулися). |
| |__ ціна найбільш вигідної цінової пропозиції перевищила суму,|
| |передбачену замовником на фінансування закупівлі |
| |__ настання непередбачених об'єктивних обставин, що|
| |засвідчили невідповідність закупівлі державним потребам |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|10|Під час проведення процедури закупівлі тендерним комітетом|
| |було отримано принаймні одну скаргу ______ (зазначити ТАК або|
| |НІ та кількість отриманих скарг). |
| |(Якщо ТАК - заповнюється форма 4 зв. Форма - 4 зв. та копія|
| |відповіді на скаргу зберігаються у замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|11|Інша інформація _____________________________________________|
------------------------------------------------------------------
Голова тендерного комітету ___________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП
Начальник управління
державних закупівель
|
Н.Обушко
|