ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
10.01.2007 N в-01/01

Стосовно проведення Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту вулиці Шевченка

Підстава: звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 N 2298-IV (2298-15) .
Замовник торгів: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області.
Адреса: 45000, м. Ковель, вул. Незалежності, 73.
Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного комітету - Турчин П.О., тел. (03352) 5-33-51, факс 5-51-54.
Предмет закупівлі: капітальний ремонт вулиці Шевченка.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 20.06.2005, закінчення 22.07.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Розпорядження Ковельського міського голови від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
2. Розпорядження Ковельського міського голови від 20.02.2004 N 84 "Про внесення доповнення до розпорядження від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
3. Розпорядження Ковельського міського голови від 15.10.2004 N 479 "Про внесення змін до складу комісії постійно діючого тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
4. Розпорядження Ковельського міського голови від 14.02.2005 N 60 "Про внесення змін до складу комісії постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
5. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 3500,00 тис. грн. за КПКВ 150101 б/д, - на 2 арк.
6. Звіт про надходження і використання інших надходжень спецаільного фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 150101 - на 2 арк.
7. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 859,70 тис. грн. за КПКВ 170703 б/д, - на 2 арк.
8. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 170703 - на 2 арк.
9. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 2000,00 тис. грн. за КПКВ 100203 б/д, - на 2 арк.
10. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 100203 - на 2 арк.
11. Довідка про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) на 2005 рік за КПКВ 150118 - на 1 арк.
12. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 150118 - на 2 арк.
13. Кошторис на 2004 рік, затверджений у сумі 2650,00 тис.грн. за КПКВ 150101 б/д, - на 2 арк.
14. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2004 рік за КПКВ 150101 - на 2 арк.
15. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 300704 видано Подліпінській Т.О. від 28.01.2006 - на 1 арк.
16. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 2402 видано Загорній А.А. від 28.10.2005 - на 1 арк.
17. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 058 видано Дяківу Б.В. від 21.03.2003 - на 1 арк.
18. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 245221 видано Турчину П.О. від 24.04.2005 - на 1 арк.
19. Звіт про проведення торгів (тендеру) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за січень-грудень 2005 року - на 1 арк.
20. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів та послуг б/д б/н - на 1 арк.
21. Сертифікат N 3100 від 10.06.2005 щодо розміщення оголошення про торги в інформаційній системі в мережі Інтернет "Державні закупівлі України" (www.zakupivli.com) - на 1 арк.
22. Заявка на участь у тендері виконавців будівельно-монтажних робіт за темою "Капітальний ремонт вулиці" ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" від 13.07.2005 б/н - на 1 арк.
23. Заявка на участь у тендері виконавців будівельно-монтажних робіт за темою "Капітальний ремонт вулиці" ВАТ "Кодет" від 13.07.2005 б/н - на 1 арк.
24. Заявка на участь у тендері виконавців будівельно-монтажних робіт за темою "Капітальний ремонт вулиці" ВАТ "Укркомундорпроект" від 13.07.2005 б/н - на 1 арк.
25. Тендерна документація на закупівлю за державні кошти капітального ремонту вулиці Шевченка, затверджена головою тендерного комітету 07.07.2005, - 19 арк.
26. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт та послуг б/д б/н - на 1 арк.
27. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 22.07.2005 N 5 - на 1 арк.
28. Протокол засідання тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради від 31.05.2005 б/н - на 1 арк.
29. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 15.07.2005 N 464 - на 1 арк.
30. Повідомлення про результати торгів від 15.07.2005 N 464, б/н - на 2 арк.
31. Платіжні доручення від 11.07.2005 N 864, від 15.07.2005 N 73 щодо сплати ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" та ВАТ "Укркомундорпроект" за тендерну документацію - на 1 арк.
32. Протокол засідання тендерного комітету по визначенню переможця та оцінки тендерних пропозицій від 14.07.2005 N 3/1 - на 2 арк.
33. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 14.07.2005 N 3 - на 2 арк.
34. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.07.2005 N 2 - на 3 арк.
35. Договірна ціна на будівництво вулиці Володимирська, надана ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63", складена станом на 09.06.2005, - на 1 арк.
36. Договірна ціна на будівництво вулиці Володимирська, надана ВАТ "Кодет", складена станом на 11.07.2005, - на 1 арк.
37. Договірна ціна на будівництво вулиці Володимирська, надана ВАТ "Укркомундорпроект", складена станом на 09.06.2005, - на 1 арк.
38. Договір, укладений між Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області, Генпідрядником - ВАТ "Укркомундорпроект" та Субпідрядником - КП Луцька ДПМК від 26.07.2005 б/н, - на 1 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області капітального ремонту вулиці Шевченка".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються:
матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (надалі за текстом - Замовник) створено та затверджено розпорядженням Ковельського міського голови від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Розпорядженням Ковельського міського голови від 20.02.2004 N 84 внесено доповнення до розпорядження від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Розпорядженнями Ковельського міського голови від 15.10.2004 N 479, від 14.02.2005 N 60 внесено зміни до складу комісії постійно діючого тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Положення про тендерний комітет до розгляду не надано.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 (734-2002-п) "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" було зобов'язано керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади, установ і організацій - розпорядників державних коштів забезпечувати підвищення кваліфікації на курсах спеціалістів, які відповідно до покладених на них функцій беруть участь у роботі тендерних комітетів. При цьому, зазначеною постановою встановлено, що заступниками голів та секретарями тендерних комітетів мають право працювати спеціалісти, які пройшли навчання або підвищення кваліфікації на курсах і отримали сертифікат чи свідоцтво встановленого зразка.
До розгляду надано свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані: Подліпінській Т.О. від 28.01.2006, Дяківу Б.В. від 21.03.2003, Загорній А.А. від 28.10.2005 (секретар тендерного комітету), Турчину П.О. від 24.04.2005 (голова тендерного комітету).
В порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 (734-2002-п) "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" секретар тендерного комітету на момент проведення процедури закупівлі не пройшла навчання або підвищення кваліфікації.
2. Фінансування закупівель
До розгляду надано кошториси на 2005 рік, затверджені: за КПКВ 150101 в сумі 3500,00 тис. грн.; за КПКВ 170703 у сумі 859,70 тис.грн.; за КПКВ 100203 у сумі 2000,00 тис. гривень.
Відповідно до наданої форми оголошення про проведення відкритих торгів, очікувана вартість закупівлі становила 800,00 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Згідно інформації, викладеної в протоколі засідання тендерного комітету від 31.05.2005 б/н, Замовником для закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Шевченка обрано процедуру відкритих торгів.
Згідно зі ст. ст. 13, 14 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) (надалі - Закон) для закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Шевченка, з очікуваною вартістю закупівель в сумі 800,00 тис.грн. (форма оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), тендерним комітетом Замовника обрано процедуру відкритих торгів.
4. Визначення предмета закупівлі
Відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003 N 165 (z0566-03) "Про порядок визначення предмета закупівлі за державні кошти", визначення предмета закупівлі робіт за державні кошти здійснюється замовником відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (v0174241-00) (із змінами та доповненнями), на підставі загальної кошторисної вартості виконання робіт за весь період їх виконання.
Тендерним комітетом предмет закупівлі визначено як "капітальний ремонт вулиці", про що зазначено в оголошенні про проведення торгів.
Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (v0174241-00) (зі змінами та доповненнями), для розрахунку ціни пропозиції претендента на будівництво об'єкта замовлення замовник надає претендентові (підрядникові) відомість обсягів робіт, що пропонуються.
Відомість ресурсів з відповідними кошторисними цінами або без цін, або проектно-кошторисну документацію до розгляду не надано.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Тендерним комітетом Замовника було опубліковане оголошення в Інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20.06.2005 N 25 (194) про здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Шевченка за N 08633 (БУД).
В порушення вимог ст. 19 Закону (1490-14) та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 N 130 (z0427-03) "Про затвердження форм оголошення стосовно державних закупівель та інструкцій щодо їх заповнення" тендерним комітетом Замовника в формі оголошення та в оголошенні про проведення торгів зазначено суперечливі дані щодо предмета закупівлі та строку виконання робіт.
Згідно з вимогами ст. 41 Закону (1490-14) Замовник оприлюднив інформацію щодо закупівлі робіт за державні кошти за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет - www.zakupivli.com (Сертифікат N 3100 від 10.06.2005 щодо розміщення оголошення про торги в інформаційній системі в мережі Інтернет "Державні закупівлі України").
В оголошенні, опублікованому тендерним комітетом, термін розкриття тендерних пропозицій учасників визначено 14.07.2005, або через 21 календарний день після опублікування оголошення. Проте, у звіті про результати здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти від 22.07.2005 N 5 причина скорочення строку подання тендерних пропозицій учасниками тендерним комітетом Замовника не обгрунтована, чим порушено вимоги ч. 3 ст. 19 діючого Закону (1490-14) .
6. Тендерна документація
Тендерним комітетом Замовника для проведення відкритих торгів по закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Шевченка складена тендерна документація та затверджена Головою тендерного комітету 07.07.2005.
Оцінка тендерних пропозицій, визначена Замовником в тендерній документації, здійснюватиметься на основі наступних критеріїв: ціна - 80 балів; умови та порядок розрахунку - 10 балів; гарантійний термін на виконанні роботи - 10 балів.
Частиною 1 ст. 20 Закону (1490-14) тендерна документація надається (надсилається) учаснику торгів протягом трьох робочих днів з моменту її оплати. Документ для оплати тендерної документації надсилається або надається учаснику в триденний термін з дня отримання від нього відповідного запиту. Надання тендерної документації, визначення її вартості та порядок розрахунків здійснюються відповідно до положень цивільного законодавства.
На дослідження надано заявки на участь у тендері ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63", ВАТ "Кодет" та ВАТ "Укркомундорпроект" від 13.07.2005 б/н.
Тендерним комітетом Замовника надано рахунки-фактури лише ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" від 11.07.2005 та ВАТ "Укркомундорпроект" від 14.07.2005.
ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" та ВАТ "Укркомундорпроект" було сплачено за тендерну документацію (платіжні доручення від 11.07.2005 N 864, від 15.07.2005 N 73).
Так, всупереч вимогам ч. 1 ст. 20 Закону (1490-14) , Замовник надав рахунок-фактуру для оплати тендерної документації учаснику ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" раніше, ніж отримав від нього відповідний запит.
Замовником надано тендерну документацію ВАТ "Кодет" без сплати за неї, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 20 Закону (1490-14) .
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 14.07.2005 N 3 надійшли пропозиції від трьох учасників: ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" з ціною 349,47 тис.грн., ВАТ "Кодет" з ціною 356,52 тис.грн. та ВАТ "Укркомундорпроект" з ціною 348,00 тис.грн.
Згідно з інформацією про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією (протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.07.2005 N 3), тендерним комітетом Замовника визначено, що тендерна пропозиція ВАТ "Кодет" не містила наступних документів:
інформаційної довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та кваліфікованих працівників для виконання робіт;
довідки з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами станом на 05.07.2005 або більш пізню дату (оригінал або нотаріально завірена копія);
довідки ДПІ про відсутність заборгованості перед бюджетом станом на 05.07.2005 або більш пізню дату (оригінал або нотаріально завірена копія); інформаційну довідку, складену у довільній формі про виконання аналогічних договорів, із зазначенням основних замовників та обсягів поставлених товарів протягом 2003-2004 років (у натуральному та грошовому показниках);
тендерного забезпечення.
Тендерна пропозиція ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" не містила тендерного забезпечення.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця
Відповідно до протоколу оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 14.07.2005 N 3, тендерним комітетом Замовника одностайно прийнято рішення акцептувати тендерну пропозицію ВАТ "Укркомундорпроект".
До розгляду надано лише комерційні частини тендерних пропозицій ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63", ВАТ "Кодет" та ВАТ "Укркомундорпроект", що унеможливило перевірку дотримання вимог ст. 26 Закону (1490-14) в частині розкриття, оцінки та порівняння тендерних пропозицій.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів
Замовником направлені повідомлення про акцепт тендерної пропозиції ВАТ "Укркомундорпроект" від 15.07.2005 N 464 та про результати торгів ВАТ "Кодет" та ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" від 15.07.2005 NN 464, б/н.
Сертифікат щодо розміщення інформації у мережі Інтернет про проведені торги до розгляду не надано. Даний факт свідчить про нерозміщення Замовником інформації про результати проведення відкритих торгів у інформаційній системі в мережі Інтернет, в чому вбачаться порушення вимог ст. 4-1 Закону (1490-14) .
10. Укладання договору
За результатами торгів укладено договір між Замовником /Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області/, Генпідрядником /ВАТ "Укркомундорпроект"/ та Субпідрядником /КП Луцька ДПМК/ від 26.07.2005 б/н щодо капітального ремонту вулиці Шевченка на суму 348,00 тис. гривень.
Відповідно до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 N 1764 (1764-2001-п) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" Замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Розділом 4 договору від 26.07.2005 б/н передбачено "оплата авансу в розмірі 120,00 тис.грн.", що складає майже 34,5 відсотків вартості обсягу робіт.
В порушення вимог п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 N 1764 (1764-2001-п) , в укладеному договорі розмір авансу на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт та не встановлено вимоги щодо повернення Підрядником Замовнику невикористаної суми авансу по закінченню тримісячного терміну після його одержання.
В порушення вимог наказу Міністерства фінансів України від 06.04.98 N 83 (z0251-98) "Про порядок укладення угод щодо надання послуг (виконання робіт) та придбання матеріальних цінностей у суб'єктів господарювання, оплата яких проводиться за рахунок бюджетних коштів" в укладеному договорі не встановлено умови застосування штрафної санкції не нижче облікової ставки Національного банку України у разі невиконання суб'єктами господарювання договірних зобов'язань протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів.
Статтею 638 Цивільного кодексу України (435-15) передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Укладений договір від 26.07.2005 б/н грубо порушує вимоги ст. 180 Господарського кодексу України (436-15) стосовно визначення істотних умов, визнаних такими за законом та необхідних для договорів даного виду, а саме щодо строку дії договору.
11. Складання звітності
Замовником складено звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 22.07.2005 N 5 не за встановленою формою, що суперечить вимогам ст. 17 Закону (1490-14) та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 N 129 (z0447-03) "Про затвердження форм звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інструкцій щодо їх заповнення".
В порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону (1490-14) Замовник не оприлюднив у мережі Інтернет звіт про результати здійснення процедури закупівлі, включаючи всі додатки до нього.
В порушення вимог ч. 6 наказу Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280 (z0020-01) "Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" тендерним комітетом Замовника не дотримано вимоги щодо достовірності інформації та допущення недоліків у веденні звітності.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів стосовно проведення Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту вулиці Шевченка встановлено, що закупівля була здійснена з грубими порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
- в порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 (734-2002-п) "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти", секретар тендерного комітету на момент проведення процедури закупівлі не пройшла навчання або підвищення кваліфікації;
- в порушення вимог ст. 19 Закону (1490-14) та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 N 130 (z0427-03) "Про затвердження форм оголошення стосовно державних закупівель та інструкцій щодо їх заповнення" тендерним комітетом Замовника в формі оголошення та в оголошенні про проведення торгів зазначено суперечливі дані щодо предмета закупівлі та строку виконання робіт;
- причина скорочення строку подання тендерних пропозицій учасниками тендерним комітетом Замовника не обгрунтована, чим порушено вимоги ч. 3 ст. 19 діючого Закону (1490-14) ;
- всупереч вимогам ч. 1 ст. 20 Закону (1490-14) Замовник надав рахунок-фактуру для оплати тендерної документації учаснику ВАТ "Ковельське шляхово-будівельне управління N 63" раніше, ніж отримав від нього відповідний запит;
- Замовником надано тендерну документацію ВАТ "Кодет" без сплати за неї, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 20 Закону (1490-14) ;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону (1490-14) Замовник не оприлюднив у мережі Інтернет інформацію про результати проведення відкритих торгів та звіт про результати здійснення процедури закупівлі, включаючи всі додатки до нього;
- в порушення вимог п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 N 1764 (1764-2001-п) , в укладеному договорі розмір авансу на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт та не встановлено вимоги щодо повернення Підрядником Замовнику невикористаної суми авансу по закінченню тримісячного терміну після його одержання;
- в порушення вимог наказу Міністерства фінансів України від 06.04.98 N 83 (z0251-98) "Про порядок укладення угод щодо надання послуг (виконання робіт) та придбання матеріальних цінностей у суб'єктів господарювання, оплата яких проводиться за рахунок бюджетних коштів" в укладеному договорі не встановлено умови застосування штрафної санкції не нижче облікової ставки Національного банку України у разі невиконання суб'єктами господарювання договірних зобов'язань протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів;
- Замовником складено звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 22.07.2005 N 5 не за встановленою формою, що суперечить вимогам ст. 17 Закону (1490-14) та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 N 129 (z0447-03) "Про затвердження форм звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інструкцій щодо їх заповнення";
- в порушення вимог ч. 6 наказу Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280 (z0020-01) "Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" тендерним комітетом Замовника не дотримано вимоги щодо достовірності інформації та допущення недоліків у веденні звітності.
Укладений договір від 26.07.2005 б/н грубо порушує вимоги ст. 180 Господарського кодексу України (436-15) стосовно визначення істотних умов, визнаних такими за законом та необхідних для договорів даного виду, а саме щодо строку дії договору.
Таким чином, Замовник з ВАТ "Укркомундорпроект" та КП Луцька ДПМК уклав договір від 26.07.2005 б/н щодо капітального ремонту вулиці Шевченка на суму 348,00 тис.грн. та використав державні кошти з грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, в чому вбачається нанесення державі збитків на суму закупівлі.
Дії тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу України (2341-14) .