ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
10.01.2007 N в-04/01

Стосовно проведення Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі

Підстава: звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 N 2298-IV (2298-15) .
Замовник торгів: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області.
Адреса: 45000, м. Ковель, вул. Незалежності, 73.
Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного комітету - Турчин П.О., тел. (03352) 5-33-51, факс 5-51-54.
Предмет закупівлі: влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 04.08.2005, закінчення 12.09.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Розпорядження Ковельського міського голови від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
2. Розпорядження Ковельського міського голови від 20.02.2004 N 84 "Про внесення доповнення до розпорядження від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
3. Розпорядження Ковельського міського голови від 15.10.2004 N 479 "Про внесення змін до складу комісії постійно діючого тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
4. Розпорядження Ковельського міського голови від 14.02.2005 N 60 "Про внесення змін до складу комісії постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
5. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 3500,00 тис.грн. за КПКВ 150101 б/д, - на 2 арк.
6. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 150101 - на 2 арк.
7. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 859,70 тис.грн. за КПКВ 170703 б/д, - на 2 арк.
8. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 170703 - на 2 арк.
9. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 2000,00 тис.грн. за КПКВ 100203 б/д, - на 2 арк.
10. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 100203 - на 2 арк.
11. Довідка про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) на 2005 рік за КПКВ 150118 - на 1 арк.
12. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2005 рік за КПКВ 150118 - на 2 арк.
13. Кошторис на 2004 рік, затверджений у сумі 2650,00 тис.грн. за КПКВ 150101 б/д, - на 2 арк.
14. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м (z0391-05) ) за 2004 рік за КПКВ 150101 - на 2 арк.
15. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 300704 видано Подліпінській Т.О. від 28.01.2006 - на 1 арк.
16. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 2402 видано Загорній А.А. від 28.10.2005 - на 1 арк.
17. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 058 видано Дяківу Б.В. від 21.03.2003 - на 1 арк.
18. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 245221 видано Турчину П.О. від 24.04.2005 - на 1 арк.
19. Звіт про проведення торгів (тендеру) на закупівлю товарів, робіт і послуг з державні кошти за січень-грудень 2005 року - на 1 арк.
20. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів та послуг б/д б/н - на 1 арк.
21. Сертифікат N 3745 від 04.08.2005 щодо розміщення оголошення про торги в інформаційній системі в мережі Інтернет "Державні закупівлі України" (www.zakupivli.com) - на 1 арк.
22. Тендерна документація на закупівлю робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі за рахунок державних коштів, затверджена головою тендерного комітету 02.08.2006, - 19 арк.
23. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 12.09.2005 N 7 - на 1 арк.
24. Протокол засідання тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради від 02.08.2005 N 1 - на 2 арк.
25. Лист до КП "Ковельбуд" б/н б/д щодо акцепту тендерної пропозиції - на 1 арк.
26. Лист до СП "Ковельагробуд" б/н б/д щодо повідомлення про результати торгів - на 1 арк.
27. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 14.09.2005 N 2 - на 1 арк.
28. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2005 N 1 - на 2 арк.
29. Форма "Тендерна пропозиція" щодо договірної ціни на влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі КП "Ковельбуд" - на 1 арк.
30. Форма "Тендерна пропозиція" щодо договірної ціни на влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі СП "Ковельагробуд" - на 2 арк.
31. Договір будівельного підряду від 15.09.2005 N 27, укладений з КП "Ковельбуд", на будівництво "влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі" - на 2 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області роботи з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (надалі за текстом - Замовник) створено та затверджено розпорядженням Ковельського міського голови від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Розпорядженням Ковельського міського голови від 20.02.2004 N 84 внесено доповнення до розпорядження від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Розпорядженнями Ковельського міського голови від 15.10.2004 N 479, від 14.02.2005 N 60 внесено зміни до складу комісії постійно діючого тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Положення про тендерний комітет до розгляду не надано.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 (734-2002-п) "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" було зобов'язано керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади, установ і організацій - розпорядників державних коштів забезпечувати підвищення кваліфікації на курсах спеціалістів, які відповідно до покладених на них функцій беруть участь у роботі тендерних комітетів. При цьому, зазначеною постановою встановлено, що заступниками голів та секретарями тендерних комітетів мають право працювати спеціалісти, які пройшли навчання або підвищення кваліфікації на курсах і отримали сертифікат чи свідоцтво встановленого зразка.
До розгляду надано свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані: Подліпінській Т.О. від 28.01.2006, Дяківу Б.В. від 21.03.2003, Загорній А.А. від 28.10.2005 (секретар тендерного комітету), Турчину П.О. від 24.04.2005 (голова тендерного комітету).
В порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 (734-2002-п) "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" секретар тендерного комітету на момент проведення процедури закупівлі не пройшла навчання або підвищення кваліфікації.
2. Фінансування закупівель
До розгляду надано кошториси на 2005 рік затверджені: за КПКВ 150101 в сумі 3500,00 тис.грн.; за КПКВ 170703 у сумі 859,70 тис.грн.; за КПКВ 100203 у сумі 2000,00 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Згідно інформації, викладеної в протоколі засідання тендерного комітету від 02.08.2005 N 1, Замовник "вирішив здійснити закупівлю шляхом застосування процедури - відкриті торги з опублікуванням оголошення в "Віснику державних закупівель".
Згідно зі ст. ст. 13, 14 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) (надалі - Закон) для закупівлі робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі, з очікуваною вартістю закупівель в сумі 1341,9 тис.грн. (форма оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), тендерним комітетом Замовника обрано процедуру відкритих торгів.
4. Визначення предмета закупівлі
Відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003 N 165 (z0566-03) "Про порядок визначення предмета закупівлі за державні кошти" визначення предмета закупівлі робіт за державні кошти здійснюється замовником відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 1 Закону (1490-14) України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (v0174241-00) (із змінами та доповненнями), на підставі загальної кошторисної вартості виконання робіт за весь період їх виконання.
Тендерним комітетом предмет закупівлі визначено як "влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі", про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 02.08.2005 N 1.
Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (v0174241-00) (зі змінами та доповненнями), для розрахунку ціни пропозиції претендента на будівництво об'єкта замовлення замовник надає претендентові (підрядникові) відомість обсягів робіт, що пропонуються.
Відомість ресурсів з відповідними кошторисними цінами або без цін, або проектно-кошторисну документацію до розгляду не надано.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Відповідно до звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 12.09.2005 N 7 оголошення про проведення процедури відкритих торгів було опубліковано в бюлетені "Вісник державних закупівель" від 04.08.2005 N 3745.
Проте, інформаційно-аналітичного бюлетеня "Вісник державних закупівель" за даною датою та номером не існує.
Таким чином, порушуючи вимоги ст. 8 Закону (1490-14) , Замовником не опубліковано оголошення про заплановану закупівлю у "Віснику державних закупівель", в інших друкованих засобах масової інформації.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 8 Закону (1490-14) процедура закупівлі не може здійснюватися до публікації оголошення про неї у "Віснику державних закупівель" та в інформаційних системах у мережі Інтернет.
Згідно з вимогами ст. 4-1 Закону (1490-14) Замовник оприлюднив інформацію щодо закупівлі робіт за державні кошти за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет - www.zakupivli.com (Сертифікат N 3745 від 04.08.2005 щодо розміщення оголошення про торги в інформаційній системі в мережі Інтернет "Державні закупівлі України").
6. Тендерна документація
Тендерним комітетом Замовника для проведення відкритих торгів по закупівлі робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі складена тендерна документація та затверджена Головою тендерного комітету 02.08.2005.
Відповідно до основних умов договору "договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і закінчує свою дію ___ 2005 року".
Проте, строк виконання робіт в тендерній документації визначено "вересень 2005 року - грудень 2007 року", що порушує вимоги ст. 21 Закону (1490-14) та свідчить про суперечливі дані щодо строку виконання робіт та дії договору.
Замовником в тендерній документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюватиметься на основі критерію - ціна.
Листом від 29.08.2005 N 451-а Замовник до "Центру тендерних процедур України" направив технічну характеристику по робочому проекту "влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі".
До розгляду не надано повідомлення Замовника про зазначені зміни учасників, яким замовник надав тендерну документацію, що унеможливило перевірку дотримання вимог ч. 2 ст. 22 Закону (1490-14) .
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2005 N 1 надійшли пропозиції від двох учасників: КП "Ковельбуд" з ціною 1340,35 тис.грн. та СП "Ковельагробуд" з ціною 1409,99 тис. гривень.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця на закупівлю від 14.09.2005 N 2 до оцінки допущено пропозиції 2 учасників, а саме: КП "Ковельбуд" та СП "Ковельагробуд".
Тендерна пропозиція КП "Ковельбуд" відповідала умовам тендерної документації та мала найнижчу ціну, в результаті чого була визнана переможцем торгів.
Слід зазначити, що тендерним комітетом Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції СП "Ковельагробуд" встановлено невідповідність його тендерної пропозиції тендерній документації.
Проте, пропозицію СП "Ковельагробуд" допущено до оцінки тендерних пропозицій, чим порушено вимоги ч. 3, 7 ст. 26 Закону (1490-14) в частині перевірки наявності всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією та допущення до подальшої оцінки пропозицію, яка не відповідала умовам тендерної документації.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів
Замовником направлені повідомлення про акцепт тендерної пропозиції СП "Ковельагробуд" від 14.09.2005 б/н та про результати торгів КП "Ковельбуд" від 14.09.2005 б/н.
В порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону (1490-14) Замовник не оприлюднив необхідної інформації, передбаченої щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет, а саме не розмістив оголошення про результати проведеної процедури закупівлі.
Оголошення про результати торгів не опубліковано у "Віснику державних закупівель".
Тендерним комітетом Замовника не дотримано основної мети Закону (1490-14) щодо забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та досягнення оптимального і раціонального їх використання.
10. Укладання договору
Між Замовником та КП "Ковельбуд" укладено договір від 15.09.2005 N 27 на влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі у строк менший ніж п'ять робочих днів з дня визначення переможця торгів (протокол оцінки від 14.09.2005), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 29 Закону (1490-14) .
Згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону (1490-14) , у разі укладання договору з порушенням вимог ч. 2 ст. 29 Закону, договір від 15.09.2005 N 27, укладений між Замовником та КП "Ковельбуд", вважається недійсним. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України (435-15) у разі встановлення недійсності договору законом, такий договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору недійсним судом не вимагається.
Відповідно до п. 7.1 договору від 15.09.2005 N 27 "вартість робіт визначається у відповідності до кошторису та договірної ціни (динамічної), що є невід'ємною частиною даного договору. Договірна ціна коригується сторонами щомісячно у відповідності з ДБН Д.1.1-1-2000 (v0174241-00) (з урахуванням доповнення N 3), зміни N 2, змін цін та матеріали та транспортні витрати". Проте, додаток з визначеною вартістю робіт, який є невід'ємною частиною договору від 15.09.2005 N 27, до розгляду не надано.
Згідно з договірною ціною переможця торгів КП "Ковельбуд", вартість робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі склала в загальній сумі 1340,35 тис. гривень.
Замовником в договорі від 15.09.2005 N 27 визначено "завершення робіт - по мірі надходження коштів", що суперечить вимогам тендерної документації, де кінцевим строком виконання робіт є "грудень 2007 року".
Статтею 638 Цивільного кодексу України (435-15) передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Так, укладений Замовником з КП "Ковельбуд" договір від 15.09.2005 N 27 грубо порушує вимоги ст. 180 Господарського кодексу України (436-15) стосовно визначення істотних умов, визнаних такими за законом та необхідних для договорів даного виду, а саме щодо строку виконання робіт.
Відповідно до вимог постанови від 01.08.2005 N 668 (668-2005-п) "Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному ремонті" істотними умовами договору підряду є:
найменування та реквізити сторін;
місце і дата укладення договору підряду;
предмет договору підряду;
договірна ціна;
строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
права та обов'язки сторін;
порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва;
порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами;
порядок залучення субпідрядників;
вимоги до організації робіт;
порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
порядок розрахунків за виконані роботи;
порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва);
гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
порядок врегулювання спорів;
порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Отже, в порушення вимог постанови від 01.08.2005 N 668 (668-2005-п) "Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному ремонті", тендерним комітетом Замовника не визначено істотними умовами договору підряду, зокрема, строк закінчення робіт (будівництва об'єкта).
Таким чином, Замовник з КП "Ковельбуд" уклав договір від 15.09.2005 N 27 щодо влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі на суму 1340,35 тис. грн. та використав державні кошти з грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, в чому вбачається нанесення державі збитків на суму закупівлі.
11. Складання звітності
Замовником складено звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 12.09.2005 N 7.
В порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону (1490-14) Замовник не оприлюднив у мережі Інтернет звіт про результати здійснення процедури закупівлі, включаючи всі додатки до нього.
В порушення вимог ст. 17 Закону (1490-14) та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 N 129 (z0447-03) "Про затвердження форм звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інструкцій щодо їх заповнення" тендерним комітетом Замовника у звіті не зазначено:
- головного розпорядника коштів (повна назва та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ);
- розміру бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікуваної вартості закупівлі;
- ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ Замовника торгів;
- дати і номера бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про торги;
- дати і номера бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було (буде) опубліковано оголошення про результати торгів;
- дати відправлення повідомлення учасникам про результат проведеної процедури;
- інформації щодо оцінки тендерних пропозицій, а саме: ціни тендерних пропозицій, які оцінювалися; дата акцепту тендерної пропозиції;
- інформації про переможця торгів: найменування, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, телефон, факс;
- дати укладення договору про закупівлю та його вартість (очікувана вартість).
Замовником порушено вимоги ч. 6 наказу Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280 (z0020-01) "Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" в частині недотримання вимог достовірності та недоліків у веденні звітності.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів стосовно проведення Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі встановлено, що закупівля була здійснена з грубими порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
- в порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 (734-2002-п) "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" секретар тендерного комітету на момент проведення процедури закупівлі не пройшла навчання або підвищення кваліфікації;
- порушуючи вимоги ст. 8 Закону (1490-14) , Замовником не опубліковано оголошення про заплановану закупівлю у "Віснику державних закупівель", в інших друкованих засобах масової інформації. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 8 Закону процедура закупівлі не може здійснюватися до публікації оголошення про неї у "Віснику державних закупівель" та в інформаційних системах у мережі Інтернет;
- в порушення вимог ст. 21 Закону (1490-14) , строк виконання робіт та дії договору в тендерній документації суперечать даним проекту договору;
- порушено вимоги ч. 3, 7 ст. 26 Закону (1490-14) , в частині перевірки наявності всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, та допущення до подальшої оцінки пропозицію, яка не відповідала умовам тендерної документації;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону (1490-14) , Замовник не оприлюднив необхідної інформації, передбаченої щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет, а саме не розмістив оголошення про результати проведеної процедури закупівлі та звіт про результати здійснення процедури закупівлі, включаючи всі додатки до нього;
- тендерним комітетом Замовника складено звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів з порушенням вимог ст. 17 Закону (1490-14) , та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.2003 N 129 (z0447-03) "Про затвердження форм звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інструкцій щодо їх заповнення";
- порушено вимоги ч. 6 наказу Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280 (z0020-01) "Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" в частині недотримання вимог достовірності та недоліків у веденні звітності.
В порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону (1490-14) Замовником /Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області/ укладено договір від 15.09.2005 N 27 у строк менший ніж п'ять робочих днів з дня визначення переможця торгів (протокол оцінки від 14.09.2005).
Згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону (1490-14) , у разі укладання договору з порушенням вимог ч. 2 ст. 29 Закону, договір від 15.09.2005 N 27, укладений між Замовником /Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області/ та учасником /КП "Ковельбуд"/, вважається недійсним. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України (435-15) у разі встановлення недійсності договору законом такий договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору недійсним судом не вимагається.
Укладений Замовником з КП "Ковельбуд" договір від 15.09.2005 N 27 грубо порушує вимоги ст. 180 Господарського кодексу України (436-15) стосовно визначення істотних умов, визнаних такими за законом та необхідних для договорів даного виду, а саме щодо строку виконання робіт.
В порушення вимог постанови від 01.08.2005 N 668 (668-2005-п) "Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному ремонті" тендерним комітетом Замовника не визначено ряд істотними умовами договору підряду, зокрема, строк закінчення робіт (будівництва об'єкта).
Тендерним комітетом Замовника не дотримано основної мети Закону (1490-14) щодо створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, недопущення корупції у цій сфері, забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та досягнення оптимального і раціонального їх використання.
Таким чином, Замовник з КП "Ковельбуд" уклав договір від 15.09.2005 N 27 щодо влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі на суму 1340,35 тис.грн. та використав державні кошти з грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, в чому вбачається нанесення державі збитків на суму закупівлі.
Дії тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу України (2341-14)