N 5 від 10.01.2000
м.Київ
|
Міністр економіки України
|
С.Л.Тігіпко
|
Додаток 1
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
10.01.2000 N 5
------------------------------------------------------------------
| 1 |Повна назва організації-замовника _______________________ |
| |_________________________________________________________ |
| |Поштова адреса __________________________________________ |
| | |
| |Банківські реквізити, у тому числі розрахунковий рахунок |
| |__________________ у відділенні _________________ банку, |
| |МФО __________ |
| | |
| |Відповідальний за проведення торгів _____________________ |
| |телефон _________________ факс ________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 2 |Процедура торгів стосовно закупівлі: (опис предмета |
| |закупівлі _______________________________________________ |
| |розпочалась: (вказати число, місяць, рік) _______________ |
| | |
| |Вибраний спосіб проведення торгів: ______________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 3 |Оголошення про проведення торгів було опубліковано у |
| |"Віснику державних закупівель" |
| | N _________ від _________________ |
| |Оголошення про результати торгів було опубліковано у |
| |"Віснику державних закупівель" |
| | N _________ від _________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 4 |Дані про тендерні пропозиції: |
| | загальна кількість тендерних пропозицій _____________ |
| | кількість повернутих або не розглянутих тендерних |
| | пропозицій __________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 5 |Ціни тендерних пропозицій: |
| | найнижча ціна тендерної пропозиції __________________ |
| | найвища ціна тендерної пропозиції ___________________ |
| | ціна обраної тендерної пропозиції (без ПДВ) ____ грн. |
| | словами ________________________ грн. |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 6 |Інформація про переможця торгів: |
| | повна назва _________________________________________ |
| | поштова адреса ______________________________________ |
| | телефон ________________ факс ______________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 7 |Торги анульовано з причини: |
| |______ найнижча ціна тендерної пропозиції перевищила суму |
| |передбачених замовником коштів; |
| |______ відбулися зміни, що засвідчили невідповідність |
| |закупівель державним інтересам, які не можна було |
| |передбачити. |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 8 |Відкриття тендерних пропозицій відбулось (вказати дату, |
| |час і місце відкриття) __________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 9 |Під час проведення процедур торгів тендерним комітетом |
| |було отримано принаймні одну скаргу ___________ (так/ні). |
| | |
| |Результат розгляду скарги _______________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 10 |Інша інформація _________________________________________ |
| |_________________________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 11 |Тендерний комітет закінчив роботу ______ (дата) ___ (час) |
| |Підписи голови та членів комітету: |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
| |____________________ _____________ |
------------------------------------------------------------------
М.П.
Підпис керівника організації-замовника ________
Інструкція щодо заповнення протоколу
Дата заповнюється у порядку: день, місяць, рік.
Щодо пункту 2
-------------
Якщо замовлення - будівельні роботи, то вказується вид
будівлі, розмір, розташування.
Якщо замовлення - поставки, то вказується вид поставки,
кількість сировини, продуктів, обладнання тощо.
Якщо замовлення - послуги, то вказується їх вид і обсяг.
Щодо пункту 3
-------------
Якщо замовник додатково розміщував оголошення про проведення
торгів у міжнародному виданні, потрібно вказати назву
видання, у якому було опубліковано оголошення, а також номер
та дату публікації оголошення.
Щодо пункту 7
-------------
Потрібно вибрати варіант, у залежності від того, чи проведено
торги.
Щодо пункту 10
--------------
У цьому пункті замовник може вказати наступну інформацію:
підстави для обмеження в участі у торгах окремих
постачальників (виконавців), якщо їх професійний та
економічний стан викликають сумніви;
процедури закупівлі проводились із застосуванням чи без
застосування умов захисту вітчизняного ринку. Вказати розмір
цінової преференції для вітчизняних постачальників;
якщо залучались експерти для участі у торгах, надати коротку
інформацію про них;
якщо перелік постачальників внаслідок техніко-економічних
умов обмежений виключно іноземними учасниками та закупівля
проводилась з дозволу Міжвідомчої комісії з питань
регулювання закупівлі товарів (робіт, послуг) для державних
потреб, слід вказати номер і дату прийняття рішення про
надання дозволу на зазначену закупівлю.