УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 5 від 10.01.2000
м.Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінекономіки N 235 (z0847-00) від 03.11.2000 )

Про внесення змін до наказу Мінекономіки від 14.04.99 N 54 "Про затвердження Зразкової форми протоколу про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США"

На виконання пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 1999 р. N 2113 (2113-99-п) "Про вдосконалення системи державних закупівель" НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Зразкової форми протоколу, затвердженої наказом Мінекономіки від 14.04.99 N 54 (v0054200-99) "Про затвердження Зразкової форми протоколу про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США", виклавши її в редакції, до додається.
2. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій при розробці відомчих нормативних актів керуватися Зразковою формою протоколу.
3. Управлінню державних закупівель:
забезпечити публікацію цього наказу в офіційному інформаційно-аналітичному бюлетні "Вісник державних
закупівель".
Міністр економіки України
С.Л.Тігіпко

Додаток 1
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
10.01.2000 N 5

Протокол про результати проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів (робіт, послуг) вартістю від 10 тис. гривень до суми, еквівалентної 100 тис. доларів США

------------------------------------------------------------------
|  1  |Повна назва організації-замовника _______________________ |
|     |_________________________________________________________ |
|     |Поштова адреса __________________________________________ |
|     |                                                          |
|     |Банківські реквізити, у тому числі розрахунковий рахунок  |
|     |__________________ у відділенні _________________ банку,  |
|     |МФО __________                                            |
|     |                                                          |
|     |Відповідальний за проведення торгів _____________________ |
|     |телефон _________________ факс ________________           |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  2  |Процедура  торгів   стосовно   закупівлі:  (опис предмета |
|     |закупівлі _______________________________________________ |
|     |розпочалась: (вказати число, місяць, рік) _______________ |
|     |                                                          |
|     |Вибраний спосіб проведення торгів: ______________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  3  |Оголошення  про  проведення  торгів  було  опубліковано у |
|     |"Віснику державних закупівель"                            |
|     |       N _________   від _________________                |
|     |Оголошення про  результати  торгів  було  опубліковано  у |
|     |"Віснику державних закупівель"                            |
|     |       N _________   від _________________                |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  4  |Дані про тендерні пропозиції:                             |
|     |    загальна кількість тендерних пропозицій _____________ |
|     |    кількість повернутих  або  не  розглянутих  тендерних |
|     |    пропозицій __________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  5  |Ціни тендерних пропозицій:                                |
|     |    найнижча ціна тендерної пропозиції __________________ |
|     |    найвища ціна тендерної пропозиції ___________________ |
|     |    ціна обраної тендерної пропозиції (без ПДВ) ____ грн. |
|     |    словами ________________________ грн.                 |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  6  |Інформація про переможця торгів:                          |
|     |    повна назва _________________________________________ |
|     |    поштова адреса ______________________________________ |
|     |    телефон ________________ факс ______________          |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  7  |Торги анульовано з причини:                               |
|     |______ найнижча ціна тендерної пропозиції перевищила суму |
|     |передбачених  замовником коштів;                          |
|     |______ відбулися  зміни,  що  засвідчили  невідповідність |
|     |закупівель державним   інтересам,   які   не  можна  було |
|     |передбачити.                                              |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  8  |Відкриття тендерних пропозицій  відбулось (вказати  дату, |
|     |час і місце відкриття) __________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  9  |Під  час  проведення  процедур торгів тендерним комітетом |
|     |було отримано принаймні одну скаргу ___________ (так/ні). |
|     |                                                          |
|     |Результат розгляду скарги _______________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 10  |Інша інформація _________________________________________ |
|     |_________________________________________________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| 11  |Тендерний комітет закінчив роботу ______ (дата) ___ (час) |
|     |Підписи голови та членів комітету:                        |
|     |____________________ _____________                        |
|     |____________________ _____________                        |
|     |____________________ _____________                        |
|     |____________________ _____________                        |
|     |____________________ _____________                        |
|     |____________________ _____________                        |
------------------------------------------------------------------
М.П.
                   Підпис керівника організації-замовника ________
               Інструкція щодо заповнення протоколу
     Дата заповнюється у порядку: день, місяць, рік.
     Щодо пункту 2
     -------------
     Якщо замовлення  -  будівельні   роботи,  то вказується   вид
     будівлі, розмір, розташування.
     Якщо замовлення  -  поставки,  то  вказується  вид  поставки,
     кількість сировини, продуктів, обладнання тощо.
     Якщо замовлення - послуги, то вказується їх вид і обсяг.
     Щодо пункту 3
     -------------
     Якщо замовник додатково розміщував оголошення про  проведення
     торгів   у   міжнародному  виданні,  потрібно  вказати  назву
     видання,  у якому було опубліковано оголошення, а також номер
     та дату публікації оголошення.
     Щодо пункту 7
     -------------
     Потрібно вибрати варіант, у залежності від того, чи проведено
     торги.
     Щодо пункту 10
     --------------
     У цьому пункті замовник може вказати наступну інформацію:
     підстави для    обмеження   в   участі   у   торгах   окремих
     постачальників   (виконавців),   якщо   їх   професійний   та
     економічний стан викликають сумніви;
     процедури закупівлі  проводились  із  застосуванням  чи   без
     застосування умов захисту вітчизняного ринку.  Вказати розмір
     цінової преференції для вітчизняних постачальників;
     якщо залучались експерти для участі у торгах,  надати коротку
     інформацію про них;
     якщо перелік   постачальників  внаслідок  техніко-економічних
     умов обмежений виключно іноземними  учасниками  та  закупівля
     проводилась   з   дозволу   Міжвідомчої   комісії   з  питань
     регулювання закупівлі товарів (робіт,  послуг) для  державних
     потреб,  слід  вказати  номер  і  дату  прийняття рішення про
     надання дозволу на зазначену закупівлю.