КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 грудня 1994 р. N 837
Київ
|
Про створення при Кабінеті Міністрів України Ради у справах інвалідів
З метою сприяння координації діяльності міністерств і відомств у вирішенні проблем інвалідів Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Підтримати пропозицію Міністерства соціального захисту населення, громадських організацій інвалідів про створення при Кабінеті Міністрів України Ради у справах інвалідів.
2. Затвердити Положення про Раду у справах інвалідів при Кабінеті Міністрів України, що додається.
Прем'єр-міністр України
Міністр
Кабінету Міністрів України
|
В. МАСОЛ
В. ПУСТОВОЙТЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 грудня 1994 р. N 837
ПОЛОЖЕННЯ
про Раду у справах інвалідів при Кабінеті Міністрів України
1. Рада у справах інвалідів при Кабінеті Міністрів України (далі - Рада) є громадським консультативним органом, створеним з метою сприяння розв'язанню соціальних проблем інвалідів.
2. Рада у своїй діяльності керується Конституцією (
888-09)
, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. У своїй роботі Рада взаємодіє з центральними і місцевими органами державної виконавчої влади підприємствами, установами та організаціями, Фондом соціального захисту інвалідів, громадськими організаціями інвалідів.
4. Рада відповідно до покладених на неї завдань:
сприяє діяльності органів державної виконавчої влади і громадських організацій у вирішенні правових, економічних, соціально-психологічних питань соціально-трудової реабілітації інвалідів;
вивчає та аналізує проблеми інвалідів;
здійснює за дорученням Кабінету Міністрів України аналіз дотримання органами державної виконавчої влади законодавства з питань захисту прав інвалідів, а також у разі потреби подає Кабінетові Міністрів України пропозиції про вдосконалення цього законодавства;
розробляє рекомендації щодо вдосконалення механізму взаємодії органів державної виконавчої влади з підприємствами, установами та організаціями у галузі забезпечення соціальної захищеності інвалідів і громадськими організаціями інвалідів;
вивчає та аналізує досвід зарубіжних країн у розв'язанні соціальних проблем інвалідів з метою використання його у вітчизняній практиці, сприяє налагодженню та розширенню співробітництва з відповідними міжнародними органами та організаціями зарубіжних країн.
5. Рада має право запитувати в установах і організаціях відомості необхідні для її діяльності й документи з питань, що стосуються розв'язання проблем інвалідів.
6. До роботи Ради можуть залучатися (за погодженням з керівниками) працівники міністерств і відомств, місцевих органів державної виконавчої влади, вчені та спеціалісти в галузі соціального захисту.
7. Головою Ради є Віце-прем'єр-міністр України, до відання якого згідно з розподілом функціональних повноважень належать гуманітарні і соціальні питання. Заступником голови Ради є керівник центрального органу виконавчої влади з питань праці та соціальної політики.
До складу Ради входять заступники керівників центральних органів виконавчої влади з питань праці та соціальної політики, охорони здоров'я, освіти і науки, фінансів, економіки, сім'ї, молоді та спорту, транспорту та зв'язку, регіонального розвитку та будівництва, житлово-комунального господарства, культури і туризму, директор Фонду соціального захисту інвалідів, народний депутат України - представник профільного Комітету Верховної Ради України з питань соціального захисту інвалідів (за згодою), представник структурного підрозділу Секретаріату Кабінету Міністрів України з питань соціального захисту інвалідів, а також представники всеукраїнських громадських організацій інвалідів, чисельність яких не перевищує кількості представників центральних органів виконавчої влади.
Персональний склад Ради затверджує її голова.
8. Рада здійснює свою діяльність відповідно до плану роботи, який затверджується її головою.
9. Організаційно-технічне обслуговування Ради здійснюється Мінсоцзахистом.
10. Основною формою роботи Ради є засідання, які проводяться відповідно до плану роботи, але не рідше одного разу на квартал.
11. Рішення Ради приймаються на основі консенсусу.
12. Рішення Ради оформляються у вигляді протоколів, експертних висновків, рекомендацій та пропозицій, підписаних головою Ради.