20.05.2006 N 489
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2006 р.
за N 695/12569
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництвар
Міністр промислової
політики Українир
Голова Державного комітету
України з питань технічного
регулювання та споживчої політики
В.о. Голови Антимонопольного
комітету України
|
В.Бондар
А.В.Дашкевич
В.М.Шандра
М.М.Негрич
Ю.Г.Кравченко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
20.05.2006 N 489
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2006 р.
за N 695/12569
КТЗ категорії M - КТЗ, які призначені для перевезення
1
пасажирів і мають для цього не більше ніж 8 місць, крім місця
водія;
КТЗ категорії М - КТЗ, які призначені для перевезення
2
пасажирів і мають для цього більше ніж 8 місць, крім місця водія,
і максимальну масу не більше ніж 5 тонн;
КТЗ категорії М - КТЗ, які призначені для перевезення
3
пасажирів і мають для цього більше ніж 8 місць, крім місця водія,
і максимальну масу, що більша ніж 5 тонн;
КТЗ категорії N - КТЗ, які призначені для перевезення
1
вантажів, максимальна маса яких не перевищує 3,5 тонни;
КТЗ категорії N - КТЗ, які призначені для перевезення
2
вантажів, максимальна маса яких перевищує 3,5 тонни, але не
перевищує 12 тонн;
КТЗ категорії N - КТЗ, які призначені для перевезення
3
вантажів, максимальна маса яких перевищує 12 тонн;
6.1. Норми середнього ресурсу АБ у календарних місяцях для
умов експлуатації КТЗ, які відрізняються від нормальних, коригують
за виразом
T = тау * T + тау * T + ... + тау * T +
1 1 2 2 n n
+ [1 - (тау + тау + ... тау )] * T , (1)
1 2 n зб
де Т скоригована норма середнього ресурсу АБ у
місяцях, які послідовно застосовують у декількох
КТЗ чи зберігають;
Т ... Т скориговані норми середнього ресурсу АБ у
1 n місяцях, які застосовують відповідно
в 1-му ... n-му КТЗ:
Т = (k ) * (k ) * (k ) * Т ;
1 1 1 2 1 3 1 ну 1
Т = (k ) * (k ) * (k ) * Т ;
2 1 2 2 2 3 2 ну 2
...................................
T = (k ) * (k ) * (k ) * Т ;
n 1 n 2 n 3 n ну n
Т ... Т норми середнього ресурсу АБ у місяцях, які
ну 1 ну n застосовують у нормальних умовах відповідно
в 1-му ... n-му КТЗ;
тау ... тау відносні частки часу послідовного застосування
1 n АБ відповідно в 1-му... n-му КТЗ;
(k ) ... (k ) коефіцієнти, які враховують відповідно
1 n 3 n походження n-го КТЗ, режими живлення
додаткових споживачів електроенергії та
категорії умов його експлуатації (табл. 1-3);
Т умовна величина середнього ресурсу заряджених АБ
зб у місяцях, які зберігають: для обслуговуваних -
47,6; для малообслуговуваних - 59,6; для
необслуговуваних - 71,6.
6.2. Коефіцієнти k , k , k , відмінні від одиниці,
1 2 3
застосовують у тих випадках, коли вони описують фактичне
відхилення від нормальних умов експлуатації АБ.
Таблиця 1. Коефіцієнт коригування Норм залежно
від походження з країн-виробників і тривалості
експлуатації КТЗ на початок застосування АБ - k
1
------------------------------------------------------------------
|Тривалість експлуатації КТЗ у роках залежно від | Величина |
|походження |коефіцієнта k |
|-------------------------------------------------| 1|
| з країн СНД | з інших країн | |
|-----------------------+-------------------------+--------------|
|До 5 включно |До 7 включно | 1,00 |
|-----------------------+-------------------------+--------------|
|Понад 5 до 10 включно |Понад 7 до 12 включно | 0,97 |
|-----------------------+-------------------------+--------------|
|Понад 10 |Понад 12 | 0,95 |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 2. Коефіцієнт коригування Норм залежно
від співвідношення сумарної потужності додаткових
споживачів електроенергії і потужності генератора
КТЗ та режиму роботи генераторної установки КТЗ - k
2
------------------------------------------------------------------
| Відношення сумарної | Величини допоміжних коефіцієнтів k , |
| потужності додаткових | 21 |
| споживачів |k , k для визначення коефіцієнта k у|
| електроенергії до | 22 23 2 |
| потужності генератора | випадку живлення додаткових споживачів |
| КТЗ | винятково |
| |----------------------------------------|
| | під час | на стоянках КТЗ, коли |
| |руху КТЗ, |-----------------------------|
| | k | забезпечено |не забезпечено |
| | 21 |струм віддачі| струм віддачі |
| | | генератора, |генератора, k |
| | | k | 23|
| | | 22 | |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|До 5 включно | 1,00 | 1,00 | 1,00 |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|Понад 5 до 15 включно | 1,00 | 0,97 | 0,95 |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|Понад 15 до 25 включно | 0,97 | 0,95 | 0,90 |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|Понад 25 | 0,95 | 0,90 | 0,85 |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 3. Коефіцієнт коригування Норм залежно
від категорій умов експлуатації КТЗ - k
3
------------------------------------------------------------------
| Величини допоміжних коефіцієнтів k залежно від категорій умов |
| 3 |
| експлуатації КТЗ за ГОСТ 21624-81 |
|----------------------------------------------------------------|
| I | II | III | IV | V |
|------------+------------+------------+------------+------------|
| 1,00 | 1,00 | 1,00 | 0,95 | 0,90 |
------------------------------------------------------------------
6.3. Коефіцієнт k застосовують у випадках, коли сумарна
2
потужність додаткових споживачів електричної енергії не менша 5%
від номінальної потужності генератора, а термін живлення
додаткових споживачів становить не менше 10% від робочого часу
КТЗ.
У разі живлення додаткових споживачів електроенергії під час
руху і на стоянках КТЗ значення коефіцієнта k визначають,
2
ураховуючи тривалість використання цих споживачів у зазначених
режимах:
k = [1 - (альфа + бета)] * k + альфа * k + бета * k , (2)
2 21 22 23
де k , k , k - допоміжні коефіцієнти з табл. 2;
21 22 23
6.4. Якщо КТЗ застосовують у різних категоріях умов
експлуатації, значення коефіцієнта k визначають, ураховуючи
3
тривалість використання в цих умовах за таким виразом:
k = (епсилон * (k ) + мю * (k ) + гама * (k ) +
3 3 I 3 II 3 III
+ фі * (k ) + [1 - (епсилон + мю + гама + фі)] * (k ) , (3)
3 IV 3 V
де (k ) - (k ) - значення коефіцієнтів k відповідно для
3 I 3 V 3
I-V категорій умов експлуатації КТЗ (табл. 3);
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 1
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації колісних транспортних засобів, км/місяць |
| типи КТЗ за |-----------------------------------------------------------------------------------|
|призначенням*| до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001- | 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| |1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 44,0 | 40,0 | 35,0 | 30,0 | 27,0 | 24,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 41,0 | 37,0 | 32,0 | 27,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 38,0 | 34,0 | 29,0 | 24,0 | 22,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 27,0 | 24,0 | 22,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 26,0 | 23,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 26,0 | 23,0 | 20,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G|
| 1 2 3 1 2 3 |
|визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ КТЗ відповідно для категорій М , М , М ,|
|N , N , N . 1 2 3 |
| 1 2 3 |
| Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ вантажопасажирських КТЗ визначають як середнє|
|значення відповідних норм пасажирських і вантажних КТЗ. |
| Результати визначеного ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G та|
| 1 2 3 1 2 3 |
|вантажопасажирських КТЗ округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в |
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 2
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації колісних транспортних засобів, км/місяць |
| типи КТЗ за |-----------------------------------------------------------------------------------|
|призначенням*| до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 56,0 | 52,0 | 47,0 | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 53,0 | 49,0 | 44,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 50,0 | 45,0 | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 54,0 | 50,0 | 45,0 | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 53,0 | 49,0 | 44,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 29,0 | 27,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 51,0 | 47,0 | 43,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 52,0 | 48,0 | 43,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 50,0 | 45,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G|
| 1 2 3 1 2 3 |
|визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ КТЗ відповідно для категорій М , М , М ,|
| 1 2 3 |
|N , N , N . |
| 1 2 3 |
| Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ вантажопасажирських КТЗ визначають як середнє|
|значення відповідних норм пасажирських і вантажних КТЗ. |
| Результати визначеного ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G та|
| 1 2 3 1 2 3 |
|вантажопасажирських КТЗ округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в |
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 3
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації колісних транспортних засобів, км/місяць |
| типи КТЗ за |-----------------------------------------------------------------------------------|
|призначенням*| до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 68,0 | 64,0 | 59,0 | 54,0 | 52,0 | 45,0 | 41,0 | 39,0 | 36,0 | 35,0 | 33,0 | 32,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 65,0 | 61,0 | 56,0 | 51,0 | 49,0 | 42,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 62,0 | 57,0 | 53,0 | 48,0 | 45,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 | 28,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 66,0 | 62,0 | 58,0 | 53,0 | 50,0 | 43,0 | 40,0 | 38,0 | 35,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 65,0 | 61,0 | 56,0 | 51,0 | 49,0 | 42,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 | 30,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 63,0 | 59,0 | 55,0 | 50,0 | 47,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 64,0 | 60,0 | 56,0 | 51,0 | 48,0 | 42,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 | 30,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 62,0 | 57,0 | 53,0 | 48,0 | 45,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 | 28,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G|
| 1 2 3 1 2 3 |
|визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ КТЗ відповідно для категорій М , М , М ,|
| 1 2 3 |
|N , N , N . |
| 1 2 3 |
| Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ вантажопасажирських КТЗ визначають як середнє|
|значення відповідних норм пасажирських і вантажних КТЗ. |
| Результати визначеного ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G та|
| 1 2 3 1 2 3 |
|вантажопасажирських КТЗ округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в|
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 4
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації спеціальних машин, км/місяць |
| типи шасі |-----------------------------------------------------------------------------------|
| КТЗ* | до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 43,0 | 39,0 | 34,0 | 29,0 | 26,0 | 23,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 40,0 | 36,0 | 31,0 | 26,0 | 24,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 37,0 | 33,0 | 28,0 | 23,0 | 21,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 | 12,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 26,0 | 23,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 27,0 | 24,0 | 21,0 | 19,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 27,0 | 24,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 25,0 | 22,0 | 19,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 | 12,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ|
|категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G, визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ|
| 1 2 3 1 2 3 |
|шасі КТЗ відповідно для категорій М , М , М , N , N , N . |
| 1 2 3 1 2 3 |
| Результати визначеного ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ категорій M G,|
| 1 |
|M G, M G, N G, N G, N G, округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в|
| 2 3 1 2 3 |
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 5
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації спеціальних машин, км/місяць |
| типи шасі |-----------------------------------------------------------------------------------|
| КТЗ* | до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 55,0 | 51,0 | 46,0 | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 52,0 | 48,0 | 43,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 49,0 | 44,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 53,0 | 49,0 | 44,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 52,0 | 48,0 | 43,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 50,0 | 46,0 | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 27,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 51,0 | 47,0 | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 49,0 | 44,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ |
|категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G, визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу|
| 1 2 3 1 2 3 |
|АБ шасі КТЗ відповідно для категорій М , М , М , N , N , N . |
| 1 2 3 1 2 3 |
| Результати визначеного ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ категорій|
|M G, M G, М G, N G, N G, N G, округлюють до цілого числа за правилами округлення, які|
| 1 2 3 1 2 3 |
|наведено в пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 6
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації спеціальних машин, км/місяць |
| типи шасі |-----------------------------------------------------------------------------------|
| КТЗ* | до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 67,0 | 63,0 | 58,0 | 53,0 | 51,0 | 44,0 | 40,0 | 38,0 | 35,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 64,0 | 60,0 | 55,0 | 50,0 |48,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 61,0 | 56,0 | 52,0 | 47,0 | 44,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 29,0 | 28,0 | 27,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 65,0 | 61,0 | 57,0 | 52,0 | 49,0 | 42,0 | 39,0 | 37,0 | 34,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 64,0 | 60,0 | 55,0 | 50,0 | 48,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 | 29,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 62,0 | 58,0 | 54,0 | 49,0 | 46,0 | 40,0 | 37,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 | 29,0 | 28,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 63,0 | 59,0 | 55,0 | 50,0 | 47,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 | 29,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 61,0 | 56,0 | 52,0 | 47,0 | 44,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 29,0 | 28,0 | 27,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ |
|категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G, визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу|
| 1 2 3 1 2 3 |
|АБ шасі КТЗ відповідно для категорій М , М , М , N , N , N . |
| 1 2 3 1 2 3 |
| Результати визначеного ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ категорій|
|M G, M G, М G, N G, N G, N G, округлюють до цілого числа за правилами округлення, які|
| 1 2 3 1 2 3 |
|наведено в пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 7
до пункту 5.2
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
Потужність двигуна спеціального устатковання, кВт | Інтенсивність експлуатації спеціального устатковання, мотогодин на місяць | ||||
до 40 | 41-80 | 81-120 | 121-160 | 161-200 | |
Ресурс обслуговуваних АБ, місяців | |||||
До 45 | 44 | 40 | 35 | 30 | 26 |
Від 45 до 90 | 42 | 38 | 33 | 28 | 24 |
Від 90 до 135 | 40 | 36 | 31 | 26 | 22 |
Понад 135 | 38 | 34 | 29 | 24 | 20 |
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 8
до пункту 5.2
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
Типи колісних транспортних засобів | Строк служби АБ, місяці | Наробіток КТЗ, мотогодини, не більше |
Трактори колісні | 36,0 | 3500 |
Комбайни колісні | 36,0 | 3500 |
Екскаватори колісні | 30,0 | 3000 |
Автомобільні навантажувачі | 36,0 | 4000 |
Дорожньо-будівельна техніка на спеціальних колісних шасі | 48,0 | 4800 |
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 9
до пункту 5.6
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада)
____________________________
(підпис, прізвище
та ініціали)
М.П.
"___"_______________ 200_ р.
______________________________________________
(найменування і місцезнаходження підприємства)
1. Тип колісного транспортного засобу (далі - КТЗ) ______________
Ідентифікаційний номер (номер кузова чи шасі), VIN ___________
Умовна познака АБ _____________ Виробник АБ __________________
Позначити "v" тип за призначенням
------------------------------------------------------------------
|Легковий |Автобус | КТЗ | КТЗ підвищеної |
| КТЗ | |---------------------| прохідності |
| | |вантажний |вантажопа-|-----------------------|
| | | |сажирський|пасажирсь-| вантажний |
| | | | | кий | |
|---------+--------+----------+----------+----------+------------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Спеціальний | Сідельний |Дорожньобуді-| Трактор колісний |
| КТЗ | тягач |вельна машина| (сільськогосподарсь- |
| | | | кий, лісотехнічний) |
|-------------+-------------+-------------+----------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
2
2. Характеристика КТЗ
------------------------------------------------------------------
| Категорія, тип, марка, модель і призначення |Рік виготовлення |
|----------------------------------------------+-----------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
3. Характеристика ходової частини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Підвіска | Шини |
|-----------------------------------------------+----------------|
| жорстка | пружинна | пневма-|непнев-|
|--------------------+--------------------------| тичні |матичні|
| без | з | ресорна |пневма-| інша | | |
|балансира|балансиром|(торсіонна)| тична | | | |
|---------+----------+-----------+-------+------+--------+-------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
4. Визначити тип двигуна, який встановлено на КТЗ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Дизель | Бензиновий | Газобалонний | Альтернативних |
| (газодизель) | | | палив |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
3
5. Типове помісячне використання АБ протягом року на КТЗ
------------------------------------------------------------------
|Порядковий номер місяців|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 | 12 |
| року | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
|Використовують за | | | | | | | | | | | | |
|призначенням | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
| 4 | | | | | | | | | | | | |
|Зберігають поза КТЗ | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
|Експлуатують в іншому | | | | | | | | | | | | |
| 5 | | | | | | | | | | | | |
|об'єкті | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
6. Середня тривалість експлуатації КТЗ, %
------------------------------------------------------------------
| У місті | Поза містом |
|-------------------------------+--------------------------------|
| за пробігом | за часом | за пробігом | за часом |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
7. Типовий середньомісячний пробіг (інтенсивність експлуатації)
КТЗ
------------------------------------------------------------------
| Порядковий номер |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 | 6|
| місяців року | | | | | | | | | | | | |1-12 |
|-------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---+-----|
| Середній пробіг, | | | | | | | | | | | | | |
| 7 | | | | | | | | | | | | | |
| тис.км/місяць | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
8
8. Типовий режим експлуатації КТЗ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кількість робочих змін за тиждень |
|----------------------------------------------------------------|
| 1-3 | 4-6 | 7-10 | 11-15 | 16-20 | 21-24 |
|----------+----------+----------+----------+----------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
9.Характеристика електромережі КТЗ
------------------------------------------------------------------
| Тип АБ | Ємність АБ, |Кількість АБ |Напруга в| Електроліт |
| (фактично) | А х год | на КТЗ, шт. |мережі, В|------------|
| | | | |рідина |гель|
|-------------+-------------+-------------+---------+-------+----|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
10. Тип конструкції АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кислотна | Лужна |
|------------------------+---------------------------------------|
|негерметична|герметична | кадмієво-|залізо- |нікелево-| срібло- |
| | | нікелева |нікелева| цинкова | цинкова |
|------------+-----------+----------+--------+---------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
11. Експлуатаційна технологічність АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Обслуговувана | Малообслуговувана | Необслуговувана |
|---------------------+---------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
12. Причини зняття АБ з машини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Порушення | Наробіток |Саморозряд,| Досягнуто | Механічне та |
| правил | ресурсу, | вищий за | 40% | інше |
|експлуатації| місяців/ | норму |ємності АБ | 9 |
| | тис.км | | | пошкодження |
|------------+------------+-----------+-----------+--------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
13. Життєвий цикл АБ
------------------------------------------------------------------
| Дати життєвого циклу АБ (рік, місяць) |
|----------------------------------------------------------------|
| виготовлення | приведення в | уведення в | зняття з |
| | робочий стан | експлуатацію | експлуатації |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
10
14. Наробіток АБ у місяцях і тис.км пробігу КТЗ :
_________________________________________ місяців, ______ тис.км;
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
_________________________________________ місяців, ______ тис.км;
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
_________________________________________ місяців, ______ тис.км;
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
_________________________________________ місяців, ______ тис.км.
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
15. Стан технічної бази для технічного обслуговування АБ
(позначити "v")
---------------------------------- -------------------------------
| Акумуляторне |АБ обслуговують | | 11 |
| відділення | | | Розряд акумуляторників |
|---------------+----------------| |-----------------------------|
|наявне|відсутнє| за | лише | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| | |договором|водієм| | | | | | | |
|------+--------+---------+------| |----+----+----+----+----+----|
| | | | | | | | | | | |
---------------------------------- -------------------------------
16. Характеристика спеціального устатковання КТЗ (за наявності)
------------------------------------------------------------------
| Електромережа | незалежна від мережі КТЗ | |
| спеціального | (має власну АБ, позначити "v") | |
| устатковання |-------------------------------------+----------|
| КТЗ | живиться від мережі КТЗ | |
| |(указати її сумарну потужність у кВт)| |
------------------------------------------------------------------
17. Відомості про основні складові електрообладнання
------------------------------------------------------------------
| Найменування |Марка |Потужність,| Номінальне значення |
| електрообладнання | | кВт |---------------------|
| | | |напруги, В|струму, А |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
| Стартер | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Генератор | змінного | | | | |
| струму |------------+------+-----------+----------+----------|
| |постійного | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Електроенергоакумулятор| | | | |
------------------------------------------------------------------
18. Укомплектованість КТЗ додатковими споживачами
12
електроенергії
----------------------------- -----------------------------------
|Нейтралізатор з | | |Реанімаційне обладнання, кВт | |
|підігрівом | | | | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Кондиціонер, кВт | | |Бортовий комп'ютер | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Рація, кВт | | |Засоби полегшення пуску | |
| | | |двигуна | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Охоронна сигналізація | | |Електричний підігрів стекол | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Аудіо-, відеотехніка, | | |Кухонне електроустаткування | |
|кВт | | | | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Протитуманні фари | | | | |
----------------------------- -----------------------------------
13
19. Перелік іншого електричного обладнання, яке живить АБ :
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
14
20. Пропозиції щодо вдосконалення акумуляторних батарей КТЗ
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
21. Експертна оцінка середнього ресурсу даної АБ на конкретному
15
КТЗ , тис.км/місяців
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
16
22. Примітки __________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________ ______________ ________
(прізвище, ім'я та по батькові особи, (підпис) (дата)
що заповнила опитувальний аркуш)
тел. _______________, факс ______________, e-mail _______________
Відправити: (місцезнаходження провідної організації з питань
розробляння експлуатаційних норм середнього ресурсу
АБ)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для контактів:
тел. ____________, тел./факс _____________, e-mail: _____________
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 10
до пункту 5.6
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада)
____________________________
(підпис, прізвище
та ініціали)
М.П.
"___"_______________ 200_ р.
______________________________________________
(найменування і місцезнаходження підприємства)
1. Тип автомобільного навантажувача _____________________________
Ідентифікаційний номер (номер кузова чи шасі) ________________
Умовна познака АБ _____________ Виробник АБ __________________
2
2. Характеристики автомобільного навантажувача (далі - АН)
------------------------------------------------------------------
| Категорія, тип, марка, модель і призначення |Рік виготовлення|
|-----------------------------------------------+----------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
3. Характеристика ходової частини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Підвіска | Шини |
|-----------------------------------------------+----------------|
| жорстка | пружинна | пневма-|непнев-|
|--------------------+--------------------------| тичні |матичні|
| без | з | ресорна |пневма-| інша | | |
|балансира|балансиром|(торсіонна)| тична | | | |
|---------+----------+-----------+-------+------+--------+-------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
4. Визначити тип двигуна, який встановлено на АН (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Дизель | Бензиновий | Газобалонний | Альтернативних |
| (газодизель) | | | палив |
|--------------+--------------+----------------+-----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
3
5. Типове помісячне використання АБ протягом року на АН
------------------------------------------------------------------
|Порядковий номер місяців|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 | 12 |
| року | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
|Використовують за | | | | | | | | | | | | |
|призначенням | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
| 4 | | | | | | | | | | | | |
|Зберігають поза АН | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+---------------------------------------|
|Експлуатують в іншому | |
| 5 | |
|об'єкті | |
------------------------------------------------------------------
6. Середня тривалість часу на виконання робіт АН у % від
загального наробітку
------------------------------------------------------------------
| Підйом і опускання |Перевезення вантажу| Пробіг без вантажу |
| вантажу | | |
|-----------------------+-------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
7. Типовий середньомісячний наробіток (інтенсивність
експлуатації) АН
------------------------------------------------------------------
| Порядковий номер |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 | 6|
| місяців року | | | | | | | | | | | | |1-12 |
|-------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---+-----|
|Середній наробіток | | | | | | | | | | | | | |
| 7 | | | | | | | | | | | | | |
| тис. мотогодин | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
8
8. Типовий режим експлуатації АН (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кількість робочих змін за тиждень |
|----------------------------------------------------------------|
| 1-3 | 4-6 | 7-10 | 11-15 | 16-20 | 21-24 |
|----------+----------+----------+----------+----------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
9.Характеристика електромережі АН
------------------------------------------------------------------
| Тип АБ | Ємність АБ, |Кількість АБ |Напруга в| Електроліт |
| (фактично) | А*год | на АН, шт. |мережі, В|------------|
| | | | |рідина |гель|
|-------------+-------------+-------------+---------+-------+----|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
10. Тип конструкції АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кислотна | Лужна |
|------------------------+---------------------------------------|
|негерметична|герметична | кадмієво-|залізо- |нікелево-| срібло- |
| | | нікелева |нікелева| цинкова | цинкова |
|------------+-----------+----------+--------+---------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
11. Експлуатаційна технологічність АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Обслуговувана | Малообслуговувана | Необслуговувана |
|---------------------+---------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
12. Причини зняття АБ з машини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Порушення | Наробіток |Саморозряд,| Досягнуто | Механічне та |
| правил |до вичерпан-| вищий за | 40-% | інше |
|експлуатації| ня ресурсу,| норму |ємності АБ | 9 |
| | місяців/ | | | пошкодження |
| | тис.км | | | |
|------------+------------+-----------+-----------+--------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
13. Життєвий цикл АБ
------------------------------------------------------------------
| Дати життєвого циклу АБ (рік, місяць) |
|----------------------------------------------------------------|
| виготовлення | приведення в | уведення в | зняття з |
| | робочий стан | експлуатацію | експлуатації |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
10
14. Наробіток АБ у місяцях і тис. мотогодин АН :
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
15. Стан технічної бази для технічного обслуговування АБ
(позначити "v")
---------------------------------- -------------------------------
| Акумуляторне |АБ обслуговують | | 11 |
| відділення | | | Розряд акумуляторів |
|---------------+----------------| |-----------------------------|
|наявне|відсутнє| за | лише | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| | |договором|водієм| | | | | | | |
|------+--------+---------+------| |----+----+----+----+----+----|
| | | | | | | | | | | |
---------------------------------- -------------------------------
16. Характеристика спеціального устатковання АН (за наявності)
------------------------------------------------------------------
| Електромережа | незалежна від мережі АН | |
| спеціального | (має власну АБ, позначити "v") | |
| устатковання |-------------------------------------+----------|
| АН | живиться від мережі АН | |
| |(указати її сумарну потужність у кВт)| |
------------------------------------------------------------------
17. Відомості про основні складові електрообладнання
------------------------------------------------------------------
| Найменування |Марка |Потужність,| Номінальне значення |
| електрообладнання | | кВт |---------------------|
| | | |напруги, В|струму, А |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
| Стартер | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Генератор | змінного | | | | |
| струму |------------+------+-----------+----------+----------|
| |постійного | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Електроенергоакумулятор| | | | |
------------------------------------------------------------------
12
18. Укомплектованість АН додатковими споживачами електроенергії
----------------------------- -----------------------------------
|Нейтралізатор з | | |Протитуманні фари | |
|підігрівом | | | | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Кондиціонер, кВт | | |Бортовий комп'ютер | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Рація, кВт | | |Засоби полегшення пуску | |
| | | |двигуна | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Охоронна сигналізація | | |Електричний підігрів стекол | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Аудіо-, відеотехніка, | | | | |
|кВт | | | | |
----------------------------- -----------------------------------
13
19. Перелік іншого електричного обладнання, яке живить АБ :
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
14
20. Пропозиції щодо вдосконалення акумуляторних батарей АН
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
21. Експертна оцінка середнього ресурсу даної АБ на конкретному
15
АН , тис. мотогодин/місяців
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
16
22. Примітки __________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________ ______________ ________
(прізвище, ім'я та по батькові особи, (підпис) (дата)
що заповнила опитувальний аркуш)
тел. _______________, факс ______________, e-mail _______________
Відправити: (місцезнаходження провідної організації з питань
розробляння експлуатаційних норм середнього ресурсу
АБ)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для контактів:
тел. ____________, тел./факс _____________, e-mail: _____________
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|