УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ВИЩИЙ АРБІТРАЖНИЙ СУД УКРАЇНИ
Л И С Т
N 01-8/386 від 08.06.94
м.Київ
( Лист відкликано на підставі Листа Вищого арбітражного суду N 01-8/319 (v_319800-00) від 06.07.2000 )

Про визначення середньодобової кількості поданих і забраних вагонів на під'їзні колії

Відповідно до Прейскуранту N 10-1 "Тарифи на вантажні залізничні перевезення (Тарифне керівництво N 1) за подачу і забирання вагонів на під'їзну колію локомотивом залізниці підприємство сплачує залізниці збір за встановленими ставками, виходячи з середньодобової кількості поданих і забраних вагонів. Середньодобова кількість таких вагонів визначається в договорі за відомостями подачі і забирання вагонів за річний період, що передував укладанню договору.
Оскільки в сучасних умовах господарювання зазначений порядок визначення середньодобової кількості поданих і забраних вагонів завдає господарюючим суб'єктам значних збитків, Мінтранс України за погодженням з Мінекономіки України листом від 11.08.93 р. N 3/3-365 встановив, що у випадку, коли за підсумками роботи за минулий квартал змінюється передбачена договором на подачу і забирання вагонів середньодобова кількість поданих і забраних вагонів, у договір вносяться зміни, які враховують кількісно-обсягові показники у цьому періоді.