УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 67 від 25.07.94
м. Київ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 серпня 1994 року
за N 197/407
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної податкової адміністрації N 343 (z0594-97) від 18.09.97 )

Про затвердження Положення про порядок реєстрації та застосування електронних контрольно-касових апаратів при розрахунках готівкою у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

1. На виконання Декрету Кабінету Міністрів України від 08.04.93р. N 32-93 "Про застосування контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.93р. N 893 (893-93-п) "Про концепцію поетапного виробництва і впровадження контрольно-касових апаратів у підприємствах торгівлі, громадського харчування та послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.94 р. N 14 (14-94-п) "Про терміни впровадження електронних контрольно-касових апаратів у підприємствах сфери торгівлі, громадського харчування та послуг" та протоколу засідання Президії Кабінету Міністрів України від 19.04.94 р N 3 "Про хід виробництва і впровадження контрольно-касових апаратів на підприємствах торгівлі, громадського харчування і послуг" затвердити Положення Головної державної податкової інспекції України "Про порядок реєстрації та застосування контрольно-касових апаратів при розрахунках готівкою у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (додається).
2. Управлінню справами забезпечити виготовлення журналів контрольно-касового апарата.
Перший заступник начальника
Головної державної податкової
інспекції України
О.І.Шитря

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Головної державної
податкової інспекції України
від 25 липня 1994 р. N 67

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок реєстрації та застосування електронних контрольно-касових апаратів при розрахунках готівкою у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

Положення розроблено на виконання Декрету Кабінету Міністрів України від 08.04.93р. N 32-93 "Про застосування контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.93р. N 893 (893-93-п) "Про Концепцію поетапного виробництва і впровадження контрольно-касових апаратів у підприємствах торгівлі, громадського харчування і послуг" та постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.94р. N 14 (14-94-п) "Про терміни впровадження електронних контрольно- касових апаратів у підприємствах сфери торгівлі, громадського харчування та послуг".
1. Загальні положення
1.1. При реєстрації та застосуванні електронних контрольно-касових апаратів державні податкові інспекції повинні керуватися нормативними актами, які регламентують порядок впровадження електронних контрольно-касових апаратів:
- декретом Кабінету Міністрів України від 08.04.93р. N 32-93 "Про застосування контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", яким передбачено, що підприємства і організації всіх форм власності та громадяни - суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють її у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг за готівку, повинні проводити розрахунки із споживачами через належним чином зареєстровані контрольно-касові апарати з обов'язковою видачею споживачеві касового чека;
- постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.93р. N 893 (893-93-п) "Про Концепцію поетапного виробництва і впровадження контрольно-касових апаратів у підприємствах торгівлі, громадського харчування і послуг";
- постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.94р. N 14 (14-94-п) "Про терміни впровадження електронних контрольно-касових апаратів у підприємствах сфери торгівлі, громадського харчування та послуг", якою встановлено конкретні терміни переведення державних підприємств, приватних та інших недержавних суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних і юридичних осіб у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг на розрахунки із споживачами через електронні контрольно-касові апарати;
1.2. Застосування електронних контрольно-касових апаратів (далі - ЕККА) є обов'язковим для підприємств і організацій всіх форм власності та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, які ведуть розрахунки із споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг готівкою в строки згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.94 р. N 14 (14-94-п) "Про терміни впровадження електронних контрольно-касових апаратів у підприємствах сфери торгівлі, громадського харчування та послуг".
Перелік окремих форм діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, специфіка яких дозволяє здійснювати розрахунки із споживачами без застосування електронних контрольно-касових апаратів з використанням товарно-касових книг, затверджується Міністерством економіки за погодженням з Міністерством зовнішніх економічних зв'язків і Міністерством фінансів.
1.3. Облік реалізації товарів (послуг) і готівки через ЕККА ведеться у кожному окремому магазині, павільйоні, відокремленому відділі, кіоску, майстерні, ларку, ломбарді, банку, казино, пункті обміну валют, пункті побутового обслуговування, ресторані, кафе, барі, їдальні, інших подібних одиницях торгівлі, громадського харчування та надання послуг, що здійснюють розрахунки із споживачами готівкою, в тому числі за іноземну валюту.
До кожного ЕККА обов'язково ведеться журнал електронного контрольно-касового апарата (додаток N 1).
2. Суб'єкти підприємницької діяльності, що проводять розрахунки із споживачами готівкою, повинні застосовувати ЕККА певного типу, які відповідають таким вимогам:
2.1. ЕККА повинен забезпечувати видачу покупцеві (замовнику) касового чека, де обов'язково вказуються:
а) відомості про платника податків:
- назва підприємства, що реалізує товари (послуги);
- заводський номер ЕККА;
- фінансовий номер (N реєстраційного посвідчення );
б) відомості про товар (послугу):
- найменування або код товару (послуги), кількість (якщо не дорівнює одиниці) і вартість;
- код ставки податку на добавлену вартість (ПДВ) та інше;
- загальну вартість всіх придбаних товарів (послуг);
в) відомості про операцію:
- номер касового чека;
- дата і час придбання товару (послуги).
2.2. ЕККА повинен мати контрольну стрічку, де відображаються в копії реквізити і показники виданих покупцям (замовникам) касових чеків. Допускається в копії не відображати назву підприємства, що реалізує товари (послуги).
2.3. ЕККА повинен мати захищений блок фіскальної пам'яті, яка не стирається і зберігає загальну та звітну інформацію:
а) загальна інформація:
- заводський та фінансовий (реєстраційний) номер ЕККА;
- проценти оподаткування не менш як по чотирьох групах ПДВ та дата останньої їх зміни в ЕККА;
б) звітна інформація (за результатами продажу кожного робочого дня), яка може бути зчитана з фіскальної пам'яті:
- сума продажу, яка підлягає оподаткуванню, або загальна сума продажу;
- сума продажу, яка не підлягає оподаткуванню;
- сума ПДВ по кожній ставці ПДВ окремо;
- кількість чеків, виданих покупцям (замовникам);
- дата або номер звіту фіскальної пам'яті.
Ємкість фіскальної пам'яті повинна забезпечувати щоденне виконання фіскального звіту протягом не менше 5-7 років при використанні ЕККА не менш як 300 днів на рік.
ЕККА повинен мати можливість виконання періодичних звітів фіскальної пам'яті за будь-який період.
2.4. ЕККА повинен мати годинник-календар реального часу.
2.5. ЕККА повинен мати декілька рівнів захисту:
- пломбуватись;
- забезпечувати збереження інформації у робочій та фіскальній пам'яті та у годиннику-календарі при раптовому виведенні ЕККА з робочого стану, в т.ч. через відключення електроенергії без пошкодження пломб або корпусу апарата;
- забезпечувати неможливість зміни або знищення інформації у робочій та фіскальній пам'яті та зміни дати і часу у годиннику-календарі без пошкодження пломб або корпусу апарата;
- при відключенні фіскальної пам'яті, механізму друку та індикації, при відсутності контрольної стрічки робота ЕККА повинна блокуватись;
- забезпечувати збереження інформації у робочій пам'яті та у годиннику-календарі при відключенні електроенергії не менш як на 1440 годин згідно з ГОСТом 234113-84.
2.6. ЕККА повинен мати особистий номер (серійний номер виробника) і спеціальний ключ для введення в робочий стан.
2.7. ЕККА повинен мати пломбіровочну чашку, розміщену у верхній частині. Допускається розміщення пломбіровочної чашки на інших поверхнях, доступних для швидкого візуального визначення цілісності пломби.
2.8. ЕККА повинен мати два індикатори: покупця та оператора.
2.9. ЕККА повинен мати можливість настройки на реєстрацію грошових сум як у цілих числах, так і з двома знаками після десятичної коми (або крапки).
У першому випадку ЕККА повинен мати можливість реєстрації покупок вартістю до 99 999 999, у другому -999 999, 99
2.10. ЕККА повинен мати ємкість накопичувальних регістрів не менш як 9 999 999 999 у разі реєстрації сум у цілих числах або 99 999 999, 99 у разі реєстрації сум з двома знаками після десятичної коми.
2.11. ЕККА повинен мати можливість програмування не менш як 200 товарів.
2.12. ЕККА повинен мати можливість включення в інформаційно-обчислювальні системи і мережі всіх рівнів та підключення систем зчитування штрихових кодів.
3. Застосування інших типів ЕККА, які не відповідають вимогам, зазначеним у цьому Положенні, не допускається, крім ЕККА "Елка - 801".
Дозволяється тимчасово застосовувати до 01.01.96. наявні касові апарати типу "Ока", "Іскра" всіх модифікацій тощо, якщо вони рахувались на балансі підприємств і організацій всіх форм власності за станом на 01.01.94., з обов'язковим веденням журналу електронного контрольно-касового апарата, з подальшою їх заміною на ЕККА з фіскальною пам'яттю.
Суб'єктам підприємницької діяльності незалежно від форм власності, що придбали ЕККА у підприємств та організацій, які одержали сертифікат, погоджений Головною державною податковою інспекцією України на відповідність вимогам пункту 2 цього положення, дозволяється використовувати ці ЕККА до вичерпання ресурсів, передбачених технічними характеристиками.
4. Розпломбування (опломбування) ЕККА
4.1. ЕККА поставляються споживачу або в сервісний центр з пломбою заводу-виробника, що гарантує його якість і відповідає технічним вимогам, вказаним у паспорті.
4.2. Усі операції по опломбуванню (розпломбуванню), зняттю пломб і печаток проводяться державними податковими інспекціями у присутності особи, відповідальної за фінансову діяльність на об'єкті. Під час цього складається акт (додаток N 3) і робиться відповідний запис у формулярі (паспорті) з зазначенням дати, посади вказаних осіб.
4.3. Якщо ЕККА, представлений у державну податкову інспекцію для реєстрації і опломбування, раніше опломбовано заводом-виробником і за своєю конструкцією він має тільки одне місце для пломби, необхідно провести зняття пломби заводу-виробника з відповідним записом у паспорті апарата.
4.4. Як матеріал для пломбування повинні використовуватися мастика бітумна N 1 ГОСТ 18680 або герметик БУТЕПРОЛ-2М ТУ 21-29-58-77.
4.5. Як інструмент для пломбування повинні використовуватись спеціальні пломбіратори, кодифікацію яких затверджено Головною державною податковою інспекцією України від 04.02.94. N 10-414.
4.6. Пломбіратори повинні зберігатися у начальника державної податкової інспекції (начальника управління, відділу) у металевому сейфі і видаватися при потребі службовим особам, про що робиться відповідний запис у журналі видачі (здачі) пломбіраторів (додаток N 5). Журнал повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений гербовою печаткою державної податкової інспекції та завірений підписом її керівника.
4.7. Розпломбування (опломбування) ЕККА проводиться:
- при реєстрації в державній податковій інспекції;
- при проведенні перевірок службовими особами державних податкових інспекцій та органів внутрішніх справ, якщо в цьому є необхідність;
- при необхідності здійснення ремонту та сервісного обслуговування на підприємстві.
5. Для застосування ЕККА суб'єкти підприємницької діяльності зобов'язані його зареєструвати в порядку, зазначеному в цьому Положенні.
6. Реєстрація ЕККА проводиться державними податковими інспекціями за місцем, де суб'єкта підприємницької діяльності взято на податковий облік, у спеціальному журналі за затвердженою формою (додаток N 4). Журнал повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений гербовою печаткою державної податкової інспекції та завірений підписом її керівника. Про вчинення реєстрації складається реєстраційне посвідчення у двох примірниках за затвердженою формою (додаток N 2). Один примірник посвідчення передається підприємству (господарській одиниці).
Одночасно проводиться реєстрація журналу електронного контрольно-касового апарата за формою, що додається .
У журналі ЕККА містяться такі відомості:
- місце для підклеювання щоденних касових звітів;
- щоденні підсумкові записи показників ЕККА з 1 по 31 число кожного місяця.
Журнал ЕККА повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений гербовою печаткою державної податкової інспекції, завірений підписом його керівника та зареєстрований у податковій інспекції за місцем встановлення ЕККА.
Для кожного ЕККА повинен бути окремий журнал.
Журнал електронного контрольно-касового апарата є звітним бухгалтерським документом, строк зберігання якого 3 роки.
У випадку, якщо підприємницька діяльність здійснюється не за місцем, де суб'єкта взято на податковий облік, то зареєстрований ЕККА ставиться на облік у податковій інспекції за місцем здійснення цієї діяльності, про що робиться відмітка у журналі ЕККА. Подальший контроль, пломбування та розпломбування ЕККА здійснюється місцевими державними податковими інспекціями.
7. Для здійснення реєстрації ЕККА в місцевій державній податковій інспекції необхідно представити такі документи:
- статут, зареєстрований у виконкомі районної (міської) Ради народних депутатів, або свідоцтво про державну реєстрацію підприємницької діяльності;
- дозвіл виконкому місцевої Ради народних депутатів на розміщення магазину, кіоску, павільйону, пункту обслуговування;
- договір оренди приміщення, де розташований об'єкт торгівлі;
- копію сертифіката, або експертної оцінки на відповідність ЕККА вимогам п.2 цього положення, погодженого з Головною державною податковою інспекцією України;
- паспорт на апарат та інструкцію по експлуатації;
- договір про зарахування на сервісне обслуговування з організацією, яка здійснює таке обслуговування.
Для здійснення реєстрації касових апаратів типу "ОКА", "ІСКРА" всіх модифікацій тощо необхідно представити висновок сервісної організації про їх придатність до використання.
8. Обов'язки власника ЕККА:
- обов'язково видавати чеки покупцям;
- щоденно наприкінці роботи виконувати підсумкові звіти фіскальної пам'яті, які повинні містити дані, викладені у пункті 2.3 цьго Положення, і зберігати їх у касовому журналі ЕККА;
- щомісячно подавати державним податковим інспекціям за місцем, де суб'єкта підприємницької діяльності взято на податковий облік, звіти по кожному ЕККА за встановленою формою до 15 числа місяця, наступного за звітним (додається);
- зберігати контрольну стрічку протягом 7 років у належних умовах;
- у всіх випадках виходу з ладу ЕККА терміново повідомляти місцеву державну податкову інспекцію та організацію, яка здійснює сервісне обслуговування;
- на період виходу з ладу ЕККА або тимчасового відключення електроенергії облік торгової виручки за кожний день здійснювати з використанням товарно-касової книги не більше 3 діб. У цьому випадку показники ЕККА на дату і час виходу із ладу відображаються в касовому журналі ЕККА і переносяться в товарно-касову книгу.
9. Ремонт та сервісне обслуговування
9.1. Підприємства, організації та установи перед застосуванням та реєстрацією ЕККА імпортного та вітчизняного виробництва в державних податкових інспекціях повинні отримати сертифікат чи експертну оцінку в Держстандарті України або Київському НВО "Електронмаш" за погодженням з Головною державною податковою інспекцією України. У разі відсутності погодження з Головною державною податковою інспекцією України на відповідність вимогам пункту 2 цього положення сертифікат або експертна оцінка вважається недійсною.
9.2. Для погодження з Головною державною податковою інспекцією України підприємствам, організаціям та установам потрібні такі документи:
- статут, зареєстрований у виконкомі районної (міської) Ради народних депутатів;
- сертифікат або експертна оцінка ЕККА Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації (Держстандарт України) або Київського НВО "Електронмаш" на відповідність вимогам пункту 2 цього Положення;
- паспорт на апарат та інструкція по експлуатації;
- довідка місцевої державної податкової інспекції з юридичною адресою про стан заборгованості по податках та платежах у бюджет;
- копія контракту на купівлю та продаж імпортних ЕККА.
9.3 Підприємства, організації та установи, що отримали сертифікат, можуть реалізовувати ЕККА через свої офіційні представництва, філії або інші організації, які уклали з ними угоди на право реалізації і сервісного обслуговування на всій території України без погодження з Головною державною податковою інспекцією України.
9.4. Ремонт та сервісне обслуговування ЕККА проводять фірма "Укрторгсервіс", ДВО "Укртехносервіс", НВО "Електронмаш" і його сервісні центри та інші підприємства, які займаються реалізацією та отримали сертифікат, погоджений з Головною державною податковою інспекцією України
Підприємства, які виконують ремонт і сервісне обслуговування, повинні мати обмінний фонд ЕККА, який би забезпечував своєчасне проведення ремонту і сервісного обслуговування.
Уся кількість ЕККА обмінного фонду повинна бути зареєстрована та опломбована в місцевій державній податковій інспекції, перелік цих ЕККА з реєстраційними і заводськими номерами повинен зберігатись як у місцевій державній податковій інспекції, так і сервісній організації.
Сервісні організації не пізніше 72 годин після повідомлення про вихід з ладу ЕККА зобов'язані усунути дефект і привести його у робочий стан. У випадку, якщо в зазначений термін ремонт не може бути виконаний, замовнику встановлюється ЕККА обмінного фонду на весь час ремонту. При цьому складається акт за підписом представника державної податкової інспекції, сервісної організації та особи, відповідальної за фінансову діяльність, та проводяться відповідні записи у журналі ЕККА. Акт повинен містити реквізити апаратів та показники лічильників, записаних на підставі фіскальних звітів на дату і час складання акта. У випадку, якщо ЕККА, який передається в ремонт, не має можливості виконати фіскальний звіт, в акті відображається дата, час та номер останнього завершеного чека (зміст незавершеного чека, якщо він є).
На період використання ЕККА обмінного фонду виконувати вимоги, передбачені п.8 цього Положення.
При поверненні відремонтованого ЕККА та введенні його в експлуатацію проводиться опломбування та виконується фіскальний звіт, який відображає результати роботи до передачі ЕККА в ремонт та показники лічильників при поверненні відремонтованого ЕККА, про що складається акт. У цьому ж акті також відображаються показники лічильників ЕККА обмінного фонду, який повертається в сервісну організацію.
При неодноразовому порушенні протягом року користувачем правил експлуатації ЕККА представник сервісної служби має право зняти з обслуговування ЕККА, про що складається акт , копія якого передається до державної податкової інспекції, що здійснила реєстрацію ЕККА.
10. Особливості програмування ЕККА
При наявності більш як 200 товарів програмується окремо кожний відділ ЕККА або відображення назви (коду) товару проводиться вручну з використанням клавіатури ЕККА.
11. Особливості здійснення обліку торгової виручки і реалізації деяких товарів (послуг).
У пунктах обміну валют застосовувати ЕККА згідно з встановленим порядком.
У випадках, якщо ЕККА не має можливості в щоденних і періодичних фіскальних звітах окремо відображати суму продажу за іноземну та національну валюту, то для здійснення обліку торгової виручки необхідно застосовувати відповідну кількість ЕККА.
12. Контроль за проведенням суб'єктами підприємницької діяльності розрахунків із споживачами з використанням контрольно-касових апаратів здійснюють Головна державна податкова інспекція України, Державний комітет України у справах захисту прав споживачів, Державна інспекція з контролю за цінами, Міністерство економіки України, Міністерство внутрішніх справ України та їх органи на місцях.
13. У разі виявлення порушення суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків із споживачами, встановленого статтею 1 Декрету Кабінету МІністрів України від 08.04.93 року N 32-93 "Про застосування контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг", за рішенням Головної державної податкової інспекції України та державних податкових інспекцій по Республіці Крим, областях, районах, містах і районах у містах прибуток підприємств і організацій за попередній місяць, одержаний від продажу населенню товарів і продукції та надання послуг, стягується до відповідного бюджету місцевого самоврядування .
При повторному виявленні фактів таких порушень за поданням органів, які здійснюють контроль за розрахунками із споживачами з використанням контрольно-касових апаратів і товарнокасових книг, орган, що здійснив державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, позбавляє його права займатися нею у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг .
Керівники та інші службові особи суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють її у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг за порушення порядку проведення розрахунків із споживачами притягаються до відповідальності згідно з законодавством України.

Додаток N 1
до   Положення про порядок реєстрації
та      застосування      електронних
контрольно-касових    апаратів    при
розрахунках готівкою у сфері торгівлі
громадського харчування та послуг

ЖУРНАЛ

електронно контрольно-касового апарата

 _________________________________________________________________
    (тип апарата, його заводський та реєстраційний номер) 
 _________________________________________________________________ 
      (повна назва підприємства, прізвище, ім'я, по батькові 
             громадянина підприємця, юридична адреса) 
 _________________________________________________________________ 
         (повна назва, N телефону, первісної організації) 
 початий "____"________199____р, закінчений "____"_______199____р. 
 _________________________________________________________________ 
 Журнал призначений для електронних  контрольно-касових  апаратів, 
які відповідають  вимогам  Положення  про  порядок  реєстрації  та 
застосування електронних    контрольно-касових    апаратів     при 
розрахунках готівкою у сфері торгівлі,  громадського харчування та 
послуг ___________________________________________________________ 
1. Журнал ЕККА визначає такі відомості:
2-9 стор. - місце підклеювання щоденних касових звітів,
10-11 стор. - щоденні записи показників касового апарата з 1 по 31 число кожного місяця і т.д.
2. Журнал ЕККА повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений гербовою печаткою державної податкової інспекції, завірений підписом її керівника та зареєстрований за місцем реєстрації касового апарата.
3. Для кожного касового апарата повинен бути окремий журнал.
4. Не дозволяється змінювати графи журналу, власник апарата має право тільки доповнити журнал необхідними робочими показниками.
5. Журнал електронного контрольно-касового апарата є звітним бухгалтерським документом, термін зберігання якого 3 роки.
6. Журнал електронного контрольно-касового апарата узгоджений з Головною державною податковою інспекцією України і Міністерством фінансів України.
Зразок підклеювання щоденних касових звітів у період роботи з 1 по 31 число кожного місяця
 ----------------------------------------------------------------- 
  Місце для підклеювання|Місце для під-|Місце для  |Місце для під 
  щоденного касового    |клеювання що- |підклеюван-|клеювання що- 
  звіту                 |денного касо- |ня щоденно-|денного касо- 
                        |вого звіту    |го касово- |вого звіту 
                        |              |го звіту   | 
 ----------------------------------------------------------------- 
 ----------------------------------------------------------------- 
 Да-|Но- |Показ-|        Сума продажу        |Податок на добавлену 
 та |мер |ник   |----------------------------|       вартість 
    |що- |лічи- |Загаль-|По 1-й|По 2-й|По 3-й|-------------------- 
    |ден-|льни- |на     |ставці|ставці|ставці|21,875|12,28|0 %|За- 
    |ного|ків   |       |подат-|подат-|подат-|  %   |  %  |гр.|га- 
    |касо|фіс-  |       |ку    |ку    |ку 0 %|гр.5 х|гр.6х|7 х|ль- 
    |вого|каль- |       |21,875|12,28 |      |21,875|12,28|0 :|на 
    |зві-|ної   |       |  %   |  %   |      |: 100 |: 100|100|су- 
    |ту  |(фі-  |       |      |      |      |      |     |   |ма 
    |    |нан-  |       |      |      |      |      |     |   | 
    |    |сової)|       |      |      |      |      |     |   | 
    |    |пам'я-|       |      |      |      |      |     |   | 
    |    |ті    |       |      |      |      |      |     |   | 
 ---+----+------+-------+------+------+------+------+-----+---+--- 
  1 | 2  |  3   |   4   |  5   |   6  |   7  |   8  |  9  |10 |11 
 ----------------------------------------------------------------- 
                       Продовження таблиці 
        ------------------------------------------------- 
         Загальна|Інкасація|Сума, |Залишок|Гроші|Гроші 
         сума    |         |видана|готівки|здав |прийняв 
         продажу |         |за по-|       |(під-|(під- 
         без по- |         |верне-|       |пис) |пис) 
         датку   |         |ня то-|       |     | 
         (4-11)  |         |вару  |       |     | 
                 |         |      |       |     | 
                 |         |      |       |     | 
                 |         |      |       |     | 
                 |         |      |       |     | 
                 |         |      |       |     | 
                 |         |      |       |     | 
                 |         |      |       |     | 
        ---------+---------+------+-------+-----+-------- 
            12   |   13    |  14  |  15   | 16  |   17 
        ------------------------------------------------- 
     Журнал пронумерований,    прошнурований,   зареєстрований   у 
державній податковій інспекції ___________________________________ 
 _________________________________________________________________ 
     Всього __________________________ сторінок 
     М.П.                                         Підпис 
     "---"-------------------199----р. 
Додатки NN 2, 3, 4, 5 відсутні