УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 585 від 04.09.2001
м. Київ
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 380 (v0380650-05) від 20.07.2005 )

Про затвердження Інструкції про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності.

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
З метою створення належних умов для ефективного використання морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких перебувають у державній власності, забезпечення належного рівня безпеки судноплавства, а також відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України N 8-92 (8-92) "Про управління майном, що є у загальнодержавній власності", НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності (додається).
2. Директору Державного департаменту морського і річкового транспорту (Зубкову В.О.) прийняти до керівництва цю Інструкцію, довести її вимоги до структурних підрозділів Державного департаменту морського і річкового транспорту, судноплавним компаніям, морськім портам та іншим підприємствам державної форми власності й акціонерним товариствам, акції яких знаходяться у державній власності, і забезпечити її неухильне виконання.
Керівникам державних підприємств та акціонерних товариств, акції яких знаходяться у державній власності, що передають судна в чартер та менеджмент, щоквартально до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, надавати Державному департаменту морського і річкового транспорту звіт щодо аналізу роботи флоту за формою, що додається до Інструкції про порядок передачі в чартер та менеджмент морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності.
( Пункт 2 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
Державному департаменту морського і річкового транспорту надавати до Міністерства транспорту висновки разом із зазначеними звітами протягом 10 днів після терміну, встановленого для надання звітів.
( Пункт 2 доповнено абзацом третім згідно з Наказом Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Міністерства транспорту України А.Ф.Демиденка.
Міністр
В.П.Пустовойтенко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
04.09.2001 N 585

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності.

1. Загальні положення.
1.1. Інструкція про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності (далі - Інструкція), поширюється на всі підприємства державної форми власності та акціонерні товариства, всі акції яких, або контрольний пакет (51 %), знаходяться у державній власності, що входять до сфери управляння Міністерства транспорту України.
1.2. Інструкція встановлює порядок передачі морських і річкових суден підприємствами-судновласниками в чартери та менеджмент відповідно до існуючих міжнародних форм договорів фрахтування та менеджменту.
1.3. Інструкція обов'язкова для всіх підприємств, що використовують умови договорів у вигляді чартерів, і менеджментських угод у своїй виробничій діяльності та діяльності своїх підрозділів.
1.4. Інструкція розроблена згідно з Законами України "Про підприємства в Україні" (887-12) , "Про господарські товариства" (1576-12) , Кодексу торговельного мореплавства (176/95-ВР) та інших нормативно-правових актів.
2. Порядок передачі суден у чартери.
2.1. Передача суден у чартер здійснюється підприємствами-судновласниками за обов'язковим погодженням з Державним департаментом морського і річкового транспорту (далі - Укрморрічфлот) відповідно до існуючих міжнародних проформ договорів тайм-чартеру, димайз-чартеру, бербоут-чартеру на термін не більше одного року.
( Пункт 2.1 в редакції Наказу Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )( Пункт 2.2 виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
2.2. Для отримання погодження на підписання договорів чартеру підприємство-судновласник надає до Укрморрічфлоту такі документи:
2.2.1. Лист-звернення про намір підприємства-судновласника укласти договір чартеру з обгрунтуванням умов договору;
2.2.2. Проект чартеру;
2.2.3. Погодження відділу по контролю за цінами та цінової політики підприємства;
2.2.4. Протокол засідання постійно діючої комісії підприємства та Укрморрічфлоту по розгляду матеріалів по укладанню господарських договорів;
2.2.5. Відомості про контрагента (техніко-економічні показники, підтвердження платоспроможності, відомості про відсутність заборгованості за попередніми договорами, репутація щодо наявності порушень у сфері торговельного мореплавства);
2.2.6. Акт оцінки технічного стану та вартості судна;
2.2.7. Розрахунок фрахтової ставки.
При необхідності Укрморрічфлот може вимагати від судновласника надання інших документів, необхідних для розгляду та погодження проекту чартеру.
( Пункт 2.2 в редакції Наказу Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
2.3. Передача суден у менеджмент (повний або частковий) підпадає під вимогу п. 2.3
2.4. За умови бербоут-чартеру щодо паралельної реєстрації судна виконуються вимоги п. 2.3 і Кодексу торговельного мореплавства України (176/95-ВР) .
2.5. Договори (чартери) підписуються судновласником тільки після одержання письмового узгодження з Укрморрічфлотом.
( Пункт 2.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
3. Відповідальність і контроль.
3.1. Відповідальність за достовірність наданої до Укрморрічфлоту інформації щодо умов відфрахтування несуть керівники підприємств.
3.2. У період дії договору фрахтування керівники підприємств-судовласників несуть відповідальність за:
а) своєчасне та повне надходження фрахту;
б) правильне технічне використання та технічний стан судна;
в) умови страхування суден і своєчасність платежів;
г) своєчасний розрив договорів при невиконанні вимог з боку фрахтувальника і повернення суден до України;
д) своєчасну інформацію про зміни в умовах договорів;
г) виконання умов діючого законодавства України.
( Пункт 3.4 виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 ) ( Пункт 3.5 виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
4. Договори чартеру та менеджменту з нерезидентами України укладаються за погодженням з Міністерством транспорту України (головною постійно діючою комісією Мінтрансу щодо організації та контролю за договірною роботою на транспорті) за поданням Укрморрічфлоту.
( Інструкцію доповнено пунктом 4 згідно з Наказом Міністерства транспорту N 495 (v0495361-02) від 19.07.2002 )
Перший заступник директора
А.Могильний