УГОДА
             між Урядом України та Урядом Республіки
              Польща про будівництво автодорожнього
                  мосту через ріку Західний Буг
           на українсько-польському державному кордоні
            в районі пункту пропуску Ягодин-Дорогуськ

           ( Зміни до Угоди додатково див. в Протоколі
           ( 616_101 ) від 23.06.1999 )

           ( Угоду ратифіковано Законом
             N 1689-III ( 1689-14 ) від 20.04.2000 )



     Уряд України  та  Уряд  Республіки  Польща  (далі - Договірні
Сторони),
     керуючись прагненням  поліпшення  дорожнього  руху  між обома
державами,  домовились  про  необхідність  розбудови   української
державної  дороги А-255 у західному напрямку і польської державної
дороги N 82 у східному напрямку в районі Ягодина і Дорогуська.

                             Стаття 1

     1. Договірні  Сторони  визнають  необхідність  спорудження  -
поруч  із  існуючим  -  нового  автодорожнього прикордонного мосту
через  ріку  Західний  Буг  між  населеними  пунктами  Ягодин   на
території України та Дорогуськ на території Республіки Польща.
     2. З цією метою будуть виконані наступні заходи:
     а) на території України - будівництво підходу до нового мосту
зі з'єднанням його з державною дорогою А-255;
     б) на  території  Республіки  Польща - будівництво підходу до
нового мосту зі з'єднанням його з державною дорогою N 82;
     в) на  території  України  і на території Республіки Польща -
будівництво прикордонного мосту через ріку Західний Буг.
     3. Договірні   Сторони   докладуть   зусиль   для  закінчення
зазначених у пункті 2 робіт у 2000 році.

                            Стаття 2

     Договірні Сторони з метою реалізації статті 1 зобов'язуються:
     1. Українська Сторона:
     а) здійснити будівництво підходу до мосту на теритирії  своєї
держави,  а  також  укріплення  конусу правобережної опори мосту з
організацією відводу дощових вод;
     б) виконати  вишукувальні  роботи  і проектну документацію на
весь міст і надати ці матеріали Польській Стороні;
     в) здійснити державну екологічну та технічну експертизи після
узгодження  проекту  з  Польською   Стороною   згідно   з   чинним
законодавством;
     г) виконати будівництво всіх опор мосту;
     д) здійснювати нагляд за будівництвом опор мосту;
     2. Польська Сторона:
     а) здійснити  будівництво підходу до мосту на території своєї
держави,  а також укріплення конусу  лівобережної  опори  мосту  з
організацією відводу дощових вод;
     б) підготувати  документацію  для  конкурсу  на   будівництво
прольотних будов мосту і провести його;
     в) здійснити будівництво прольотних будов мосту,  влаштування
опорних частин, покриття та іншого необхідного обладнання;
     г) здійснювати нагляд за будівництвом прольотних будов.

                             Стаття З

     1. Технічне  завдання   на   проектування   та   розрахункові
навантаження відповідатимуть вимогам українських і польських норм.
Проектна  документація  поділятиметься  на  основні  конструктивні
елементи  і  складатиметься  з  конкретних  технічних специфікацій
разом із кошторисами.  Проектна документація буде  виконана  двома
мовами - українською та польською і перед передачею для реалізації
буде узгоджена з Польською Стороною.
     2. Кожна  з  Договірних  Сторін  забезпечує  виконання своїми
силами зазначених у пунктах 1 та  2  статті  2  обсягів  робіт  та
отримує  необхідні  дозволи  згідно  з  чинним  законодавством  на
території своєї держави.
     3. Договірні  Сторони  будуть безкоштовно надавати одна одній
документацію,   необхідну   для   проектування    і    будівництва
прикордонного мосту.

                             Стаття 4

     Кожна з  Договірних  Сторін  сприятиме  своєчасному виділенню
земельних ділянок на території своєї держави  і  передачі  їх  для
спорудження  прикордонного  мосту  згідно  з  чинними  внутрішніми
законодавствами держав Договірних Сторін.

                             Стаття 5

     Приймання будівельних   робіт    здійснюватиметься    спільно
відповідними компетентними дорожніми органами Договірних Сторін.

                             Стаття 6

     1. Українська  Сторона  приймає  на себе витрати на виділення
земельних ділянок на території своєї держави, а також на виконання
передбачених у пункті 1 статті 2 заходів і робіт.
     2. Польська Сторона приймає  на  себе  витрати  на  виділення
земельних ділянок на території своєї держави, а також на виконання
передбачених у пункті 2 статті 2 заходів і робіт.

                             Стаття 7

     Договірні Сторони визначать засади  утримання  мосту  окремою
угодою.

                             Стаття 8

     1. Працівники  кожної  Договірної Сторони,  які згідно з цією
Угодою виконують  або  контролюють  роботи  в  районі  будівництва
прикордонного  автодорожнього  мосту,  можуть перетинати державний
кордон у районі будівельного майданчика, а також перебувати на тій
його   частині,   яка  знаходиться  на  території  держави  другої
Договірної  Сторони,  на  підставі  прикордонних  перепусток   без
отримання окремих дозволів на перебування.
     2. Громадяни   інших   держав,   зайняті    на    будівництві
прикордонного   мосту,   можуть   перетинати   кордон   у   районі
будівельного майданчика при наявності документів і  дозволів,  які
відповідають юридичним вимогам держав Договірних Сторін.
     3. Працівники, які зайняті на будівництві прикордонного мосту
і виконують роботи на території держави другої Договірної Сторони,
в питанні отримання дозволів на роботу підпорядковуються  правовим
нормам  згідно з внутрішнім законодавством держави тієї Договірної
Сторони.
     4. Окремі питання щодо дотримання безпеки та порядку в районі
будівельного майданчика прикордонного  мосту  будуть  регулюватись
відповідними прикордонними органами за взаємним погодженням.
     5. Наведені  положення  є  обов'язковими  для  виконання   до
моменту   передачі  прикордонного  мосту  в  експлуатацію  або  до
укладення Договірними  Сторонами інших угод щодо порядку  перетину
кордону.

                             Стаття 9

     1. При  поставках  товарів та послуг,  які використовуються у
зв'язку з будівництвом автодорожнього  прикордонного  мосту,  слід
застосовувати податкове законодавство - щодо оподаткування товарів
і послуг - держави тієї Договірної Сторони,  яка відповідальна  за
будівництво даної частини мостового об'єкта.
     2. Матеріали,  обладнання,  устаткування та інші  товари,  за
винятком підакцизних,  призначені для виконання робіт в межах цієї
Угоди і ввезені з території держави однієї Договірної  Сторони  на
територію  держави  другої  Договірної  Сторони,  звільняються від
сплати мита, за винятком митних зборів.
     3. Послуги,  які  надаються в межах робіт,  передбачених цією
Угодою   на   території   держави   другої   Договірної   Сторони,
розглядаються  як  послуги,  виконані  на  території  держави тієї
Договірної Сторони, яка зобов'язана виконувати ці роботи.
     4. Відповідні податкові і митні органи обох Договірних Сторін
будуть вирішувати усі питання  і  надавати  один  одному  потрібну
інформацію,  а  також  необхідну допомогу згідно зі своїми чинними
правовими та    адміністративними нормами в межах положень пунктів
1 - 3.

                            Стаття 10

     1. Договірні  Сторони  створюють  українсько-польську Змішану
Комісію  з  питань  будівництва  прикордонного  мосту.   Договірні
Сторони  призначать  співголів  Змішаної  Комісії,  про що негайно
поінформують  одна  одну.  До  складу  Змішаної  Комісії  увійдуть
уповноважені особи обох Договірних Сторін, на паритетних засадах.
     Кожен співголова Змішаної Комісії може скликати її  засідання
під   своїм   головуванням   після  узгодження  цього  питання  із
співголовою з другої Договірної Сторони.  Таке  засідання  повинно
відбутися протягом одного місяця, починаючи від дня подання вимоги
про його скликання.
     2. Завданням  Змішаної  Комісії  є  з'ясування  проблем  щодо
будівництва  прикордонного  мосту,  а  також  передача  Договірним
Сторонам рекомендацій, головним чином, у справах:
     а) конструкції та розмірів прикордонного мосту;
     б) визначення обсягів спільних робіт;
     в) перевірки проекту будівництва і графіка робіт;
     г) досягнення  спільної позиції стосовно поточної координації
виконання робіт та використання матеріалів і виробів;
     д) приймання будівельних робіт;
     е) визначення і надання гарантій на виконані роботи;
     є) передачі та приймання об'єкта будівництва;
     ж) тлумачення або застосування цієї Угоди.
     3. Кожна  сторона  Змішаної  Комісії може вимагати від другої
сторони  подання  документів,  які  вона  вважає  необхідними  для
підготовки рішення Змішаної Комісії.
     4. Кожна з Договірних Сторін може  запрошувати  експертів  на
засідання Змішаної Комісії.
     5. Змішана Комісія призначить представників  замовників  обох
Договірних  Сторін  для  з'ясування усіх пов'язаних з будівництвом
проблем,  у тому числі для проведення спільного  приймання  робіт.
Сферу   діяльності  представників  замовників  буде  визначено  на
першому засіданні Змішаної Комісії.
     6. Змішана  Комісія  приймає  рішення  на  підставі взаємного
порозуміння.

                            Стаття 11

     1. Спірні питання,  які  виникнуть  під  час  виконання  цієї
Угоди,  будуть  вирішуватись  шляхом  проведення  переговорів  між
представниками,  призначеними  міністрами  транспорту   Договірних
Сторін.
     2. У  випадку  неможливості  досягнення  порозуміння   шляхом
проведення переговорів, відповідно до пункту 1 цієї статті, спірні
питання будуть вирішуватись дипломатичним шляхом.

                            Стаття 12

     1. Ця  Угода  підлягає  затвердженню   згідно   з   державним
законодавством  кожної  з Договірних Сторін,  що буде підтверджено
шляхом  обміну  нотами,  і  набуває  чинності  з  дати   отримання
останньої з таких нот, в якій буде відзначене її ухвалення.
     2. Ця Угода втратить чинність після закінчення шести місяців,
рахуючи   від   дати  остаточного  -  післягарантійного  прийняття
збудованого згідно з цією Угодою автодорожнього мосту.
     Вчинено  в  м. Казімеж  Дольний  22  січня  1998  року у двох
примірниках,  кожний  українською  та  польською  мовами,  причому
обидва тексти є автентичні.

 За Уряд України                         За Уряд Республіки Польща