НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
27.08.2008 N 1436

Про визначення переможця конкурсу та видачу ліцензії на мовлення з використанням частоти 91,5 МГц у м. Миколаєві

Розглянувши заяви Миколаївської ОДТРК, м. Миколаїв; ТОВ "ТРК "Медіа маркет", м. Київ; ТОВ "Медиа Група", м. Миколаїв; Національної радіокомпанії України, м. Київ; ТОВ "Мюзік Радіо", м. Київ; ЗАТ "ТРК "Лідер", м. Київ, подані на участь у конкурсі на отримання ліцензії на мовлення з використанням частоти 91,5 МГц у м. Миколаєві, який оголошено 05.06.2008, керуючись статтями 8, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28 та 32 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (3759-12) , статтями 15, 17, 18 та 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" (538/97-ВР) , враховуючи План розвитку національного телерадіоінформаційного простору (n0004295-06) , беручи до уваги інформацію структурних підрозділів Національної ради, Національна рада ВИРІШИЛА:
1. Визначити ТОВ "ТРК "Медіа маркет", м. Київ, переможцем конкурсу, який оголошено 05.06.2008, на отримання ліцензії на мовлення з використанням частоти 91,5 МГц у м. Миколаєві, призначеної для трансляції радіопередач на територію м. Миколаєва. Потужність передавача - 0,25 кВт, обсяг мовлення - 24 год./добу.
2. Видати ТОВ "ТРК "Медіа маркет", м. Київ, ліцензію на мовлення з використанням частоти 91,5 МГц у м. Миколаєві, потужність передавача - 0,25 кВт, обсяг мовлення - 24 год./добу, відповідно до затвердженої програмної концепції мовлення, згідно з додатком до рішення (підписаним заступником начальника управління контролю та моніторингу), та конкурсних умов, зазначивши в ліцензії:
- вид мовлення - ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема) - "ХІТ ФМ";
- територіальна категорія мовлення - загальнонаціональне;
- місцезнаходження передавача - м. Миколаїв, вул. Очаківська, 1-а;
- територія розповсюдження радіопередач - м. Миколаїв;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення - 24 год./добу;
- строк дії ліцензії - 7 років.
3. Конкурсні умови:
- обсяг ведення передач українською мовою - 100%;
- обсяг музичних творів вітчизняного виробництва - не менше 50%;
- обсяг музичних творів вітчизняних виконавців українською мовою
- не менше 40% загального обсягу мовлення;
- на одній території забороняється розповсюдження наземним ефірним способом однакових програм.
4. Оператор телекомунікацій на частоті 91,5 МГц у м. Миколаєві - ТОВ "ТРК "Медіа маркет", м. Київ.
5. Фінансово-економічному управлінню, на підставі Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення та ліцензії провайдера програмної послуги (v005r295-06) , враховуючи конкурсну гарантію, нарахувати ТОВ "ТРК "Медіа маркет", м. Київ, ліцензійний збір за видачу ліцензії на мовлення з використанням частоти 91,5 МГц у м. Миколаєві, потужність передавача - 0,25 кВт, обсяг мовлення - 24 год./добу. Врахувати ваговий коефіцієнт (n=30).
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на ліцензійний департамент.
Голова Національної ради
Відповідальний секретар
В.Шевченко
В.Лясовський

Додаток
до рішення Національної ради
27.08.2008  N 1436

ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ

мовлення ТОВ "ТРК "Медіа маркет", м. Київ

I. "Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі": українська;
II. Частка програм власного виробництва: 19 год. на добу, 79,2%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва):19 год. на добу, 79,2%;
IV. Максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва: 5 год. на добу, 20,8%;.
V. Формат (відповідно до програмної концепції): розважально-інформаційний;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N з/п Розподіл програмного наповнення Загальний обсяг на добу (год. хв./добу) Обсяг власного продукту (год. хв./добу) Обсяг національного продукту (год. хв./добу) Обсяг іноземного продукту (год. хв./добу) Програми та передачі, які передбачається ретранслювати (год. хв./добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно- аналітичні і публіцистичні передачі 30 хв. 30 хв. 30 хв.
2 Культурно- мистецькі передачі 15 хв. 15 хв. 15 хв.
3 Науково- просвітницькі передачі 15 хв. 15 хв. 15 хв.
4 Розважально- музичний (в т.ч.: музичні передачі, інтерактивні передачі, ігрові шоу, передачі по заявкам, тощо) 18 год. 13 год. 13 год. 5 год.
5 Підбірка музичних творів (для радіомовлення)
6 Дитячі передачі
7 Фільмопоказ (для телебачення)
8 Інше:
реклама 3 год. 12 хв. 3 год. 12 хв. 3 год. 12 хв.
елементи оформлення ефіру 40 хв. 40 хв. 40 хв.
анонси 1 год. 8 хв. 1 год. 8 хв. 1 год. 8 хв.
телеторгівля
Заступник начальника
управління контролю
та моніторингу
О.Кривша