05.11.2008 N 756
|
Заступник Міністра
транспорту та зв'язку
України - голова
Державної авіаційної
адміністрації
|
О.М.Давидов
|
Додаток 1
до наказу
Державіаадміністрації
05.11.2008 N 756
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Організаційна структура | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Система перевірки якості АК, | | |
|проведення аудитів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП)| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Виконання процедури узгодження | | |
|керівного складу АК | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Посадові інструкції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Внесення поправок у КВП | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(AFM, OM), QRH (відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Отримання та внесення поправок MEL, | | |
|MMEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Затвердження та виконання MEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Внесення поправок у документи | | |
|аеронавігаційної інформації | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Розповсюдження інформації, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Процедура визначення метеомінімумів,| | |
|доведення до льотного складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Планування і управління польотами, | | |
|сертифікація задіяного персоналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Контроль, аналіз і зберігання | | |
|звітів, документів стосовно польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Виконання програми контролю | | |
|польотних даних (FDM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність штурманських розрахунків | | |
|польоту, палеток "ЗЛІТ-ПОСАДКА" | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Облік робочого, льотного часу і часу| | |
|відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Дотримання норми льотного, робочого | | |
|часу і часу відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Проведення всіх видів інспекторських| | |
|перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Правила включення в завдання на | | |
|політ інспекторів ДАА | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Проведення періодичної підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Лінійні перевірки членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Кваліфікаційні перевірки членів | | |
|екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Проведення тренувань по діям при | | |
|втраті працездатності ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Проведення тренувань по наданню | | |
|першої медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Наявність переліку класифікації | | |
|аеродромів та маршрутів ("А", "В", "С") | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Провезення по трасам та на аеродроми| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Відновлення кваліфікації після | | |
|перерви в польотах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Готовність екіпажів до виконання | | |
|заходів на посадку згідно призначеного | | |
|мінімуму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Перевезення небезпечних вантажів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Перевезення озброєння та військового| | |
|обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Проведення узгоджень екіпажів, які | | |
|направляються в довгострокові | | |
|відрядження | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|42. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Організаційна структура | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Система перевірки якості АК, | | |
|проведення аудитів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП)| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Виконання процедури узгодження | | |
|керівного складу АК | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Посадові інструкції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Внесення поправок до КВП | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Проведення розборів польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Проведення днів безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Внесення поправок у документах | | |
|аеронавігаційної інформації | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Розповсюдження інформації з БП, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Контроль, аналіз і зберігання | | |
|звітів, документів відносно польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Виконання програми контролю | | |
|польотних даних (FDM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Наявність договорів обов'язкового | | |
|страхування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Облік робочого, льотного часу і часу| | |
|відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність ліцензії на вид авіаційної| | |
|діяльності | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Наявність наказу по підприємству про| | |
|допуск персоналу до роботи з ПММ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Наявність інструкції з організації | | |
|та керівництва польотами на види робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу| | |
|до виду робіт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Проведення періодичної підготовки | | |
|(КПК) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Виконання контрольно-випробувального| | |
|польоту (з с/г апаратурою та G злітним | | |
|max) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Проведення тренувань по видам робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Проведення тренувань по діям при | | |
|втраті працездатності ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Проведення тренувань по наданню | | |
|першої медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Наявність у екіпажів ПС засобів | | |
|зв'язку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Кваліфікаційні перевірки членів | | |
|екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Відновлення кваліфікації після | | |
|перерви в польотах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Готовність екіпажів до виконання | | |
|польотів згідно призначеного мінімуму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Наявність графіка перевірки екіпажів| | |
|на тимчасових аеродромах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Наявність інструкцій на випадок АНВ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Наявність плану заходів на випадок | | |
|аварійної ситуації з власним ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Наявність інструкції щодо | | |
|організації й проведення пошукових та | | |
|аварійно-рятувальних робіт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Бригада | |
| | |тех. супроводу | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| КАБІНА ЕКІПАЖУ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Загальний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Аварійні виходи | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Встановлене обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Керівництва (КВП, КЛЕ) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Карти контрольних перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Збірник аеронавігаційної інформації, | | |
|РНК, бази навігаційних даних | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Таблиці контрольних перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Свідоцтво про реєстрацію ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Сертифікат по шуму на місцевості | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Сертифікат експлуатанта (СЕП), | | |
|страхові поліси | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Дозвіл на бортові радіостанції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Сертифікат льотної придатності ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Підготовка до польоту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Польотна документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Ручні вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Рятувальні жилети та плав. засоби | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Прив'язні системи екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Кисневе обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Аварійні ліхтарики екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Свідоцтва членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Б/журнал ПС (технічний) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Карта наряд виконання ТО | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. MEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Перед польотні процедури | | |
|----------------------------------------------------------------|
| БЕЗПЕКА. ПАСАЖИРСЬКИЙ САЛОН |
|----------------------------------------------------------------|
|25. Загальний внутрішній стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Робочі місця/зона відпочинку екіпажу| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Медичні аптечки. Комплект | | |
|невідкладної медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Ручні вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Рятувальні жилети та плав. засоби | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Крісла пасажирів. Ремені безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Аварійні виходи, освітлення, | | |
|маркування, світове табло | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Надувні трапи, плоти. ELT | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Кисневе обладнання (б/провідників та| | |
|пасажирів) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Інструкції з безпеки для пасажирів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Кількість членів кабінного екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Доступ до аварійних виходів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Безпечне розміщення багажу пасажирів| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Кількість крісел | | |
|----------------------------------------------------------------|
| СТАН ПОВІТРЯНОГО СУДНА |
|----------------------------------------------------------------|
|39. Загальний зовнішній стан. | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Двері та люки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Органи керування ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|42. Колеса, пневматики, тормоза | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|43. Шасі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|44. Ніша шасі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|45. Силові установки та пілони | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|46. Лопаті першого контуру компресора | | |
|(вентилятора) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|47. Повітряні гвинти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|48. Видимі сліди ремонту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|49. Видимі не відремонтовані пошкодження| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|50. Течії палива, мастил спец. рідин | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ВАНТАЖ |
|----------------------------------------------------------------|
|51. Загальний стан вантажної кабіни, | | |
|багажних відсіків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|52. Небезпечні вантажі виконання | | |
|процедур, пов'язаних з їх перевезенням | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|53. Розміщення та кріплення вантажу на | | |
|борту ПС | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Бортовий запас | |
| | |пального | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Другий пілот | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Обслуговуючий ІТС | |Вид робіт | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Наявність заявки та диспетчерського | | |
|дозволу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Метеорологічна інформація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка польотної документації | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Свідоцтва, кваліфікаційні відмітки, | | |
|кваліфікаційна відповідність, мед. | | |
|свідоцтва | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Робочий час | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи, наявність засобів захисту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Наявність в завданні на політ дозволу| | |
|на виконання польотів за фактичною | | |
|погодою | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Розрахунок польотної маси та | | |
|центрування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Порядок наземного обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Виконання процедури заправки | | |
|пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Наявність потрібної кількості | | |
|пального | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Наявність переліку документації, що | | |
|повинна знаходитись на борту ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Керівництво з технічного | | |
|обслуговування (КРТО) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Керівництво з льотної експлуатації | | |
|(КЛЕ) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Бортовий журнал (прийом-передача ПС,| | |
|вага ПС з встановленим обладнанням, | | |
|перевірки ІТС) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Карти, схеми, аеронавігаційна | | |
|інформація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Штурманський розрахунок польоту, | | |
|палетка зліт/посадка | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Контрольні переліки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Реєстраційне посвідчення ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність чинного посвідчення | | |
|придатності ПС до польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Дозвіл на бортові радіостанції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Наявність чинного сертифікату з шуму| | |
|на місцевості (при необхідності) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Копії АОС та СЕП до нього, ліцензії | | |
|на вид робіт. | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Ведення санітарного журналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Наявність чинних страхових | | |
|документів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Наявність інструкції на виконання | | |
|польотів з тимчасового майданчика | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Наявність дозволу на роботу в | | |
|приграничній смузі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Наявність акту перевірки | | |
|працездатності с/г апаратури | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Наявність інструкції з організації | | |
|та керівництва польотами до видів робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Наявність інструкції на випадок АНВ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Наявність засобів зв'язку у екіпажу,| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Рятувальне устаткування та | | |
|радіообладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Можливість вільного доступу до | | |
|аварійних виходів/люків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Крісла та прив'язні ремені безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Організація охорони ПС (журнал | | |
|прийому-передачі ПС під охорону, | | |
|пломбування ПС, блокування органів | | |
|керування ПС, наявність угод про | | |
|охорону) | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Б/інженер | |Рейс N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Старший б/провідник | |Тип ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Диспетчерське ухвалення (брифінг) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Польотна документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Бортова документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Завантаження |Злітна/посадкова| | |
|в межах |маса, маса без | | |
| |пального | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------------+----------------+-----------+-----------|
|8. ВІДПОВІДНІ |Багажу екіпажу | | |
|НОРМИ ЩОДО |----------------+-----------+-----------|
| |Навігаційного | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Аварійного та | | |
| |рятувального | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Надувних | | |
| |рятувальних | | |
| |плотів/трапів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Необхідний запас | | |
|пального | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|10. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Розрахунок та витримування | | |
|злітних швидкостей V1, VR, V2 | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Дотримування схеми виходу після | | |
|зльоту (SID) і виконання процедур | | |
|зменшення шуму на місцевості | | |
|(якщо вони передбачені) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Стеження за зміною абсолютної | | |
|висоти польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ НА ЕШЕЛОНІ |
|----------------------------------------------------------------|
|14. Дотримання MEA | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Виконання вказівок диспетчера | | |
|(контроль радіообміну) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Навігація (комплексне використання | | |
|всіх засобів) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Правила польотів в зоні очікування | | |
|(при їх виконанні) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Реєстрація витрат пального | | |
|під час польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|19. Перед посадкова підготовка | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Конфігурація ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Витримування заданих швидкостей | | |
|(розрахунок) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Загальна маса ПС на посадці | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Дотримування схеми | | | |
|підходу (STAR) і | | | |
|схеми заходу на посадку| | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Вихід на друге коло | | |
|(якщо виконується) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|25. Свідоцтва, медичні | | |
|сертифікати/фактичний фізичний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Координація дій екіпажу (CRM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Реєстрація в бортовому журналі | | |
|технічних несправностей ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Персонал ІАС | |Рейс N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
| | |Тип ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Диспетчерське ухвалення, наявність | | |
|дозволу на роботу в приграничній смузі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Польотна документація (завдання, | | |
|аеронавігаційна інформація та інше) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Бортова документація (згідно Переліку| | |
|документації, що повинна знаходитись | | |
|на борту ПС) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Необхідний запас пального | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в Завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Завантаження в |Злітна/посадкова| | |
|межах |маса, маса без | | |
| |пального | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------------+----------------+-----------+-----------|
|9. ВІДПОВІДНІ НОРМИ |Медична аптечка | | |
|ЩОДО |----------------+-----------+-----------|
| |Навігаційного | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Аварійного та | | |
| |рятувального | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Надувних | | |
| |рятувальних | | |
| |плотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Обладнання міста стоянки | | |
|протипожежними засобами | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|11. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Запис диспетчерських ухвалень | | |
|та їх виконання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Порядок вибору направлення та | | |
|методу зльоту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Зліт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Стеження за зміною абсолютної | | |
|висоти польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ ПО МАРШРУТУ |
|----------------------------------------------------------------|
|16. Виконання технології роботи екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Виконання вказівок диспетчера | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Навігація (комплексне використання | | |
|всіх засобів, т.ч. візуальне | | |
|орієнтування) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Ведення візуальної та радіо | | |
|обачливості | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Аналіз метеообставин в польоті | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Реєстрація витрат пального під час | | |
|польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|22. Правильність вибору напрямку та | | |
|методу заходу на посадку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Конфігурація ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Витримування заданих швидкостей | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Загальна маса ПС на посадці | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Посадка | | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Вихід на друге коло (у разі | | |
|виконання) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|28. Свідоцтва, медичні | | |
|сертифікати/фактичний фізичний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Координація дій екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Реєстрація в бортовому журналі | | |
|технічних несправностей ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Старший б/провідник | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Портативні кисневі балони/маски | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Мегафони, сокири, ліхтарики | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Аварійні виходи | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Евакуаційні трапи/плоти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Рятувальні жилети (дитячі та резервні| | |
|включно) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Аварійне освічення/світлова смуга | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Протидимні захисні засоби, детектори | | |
|диму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Гучномовний зв'язок, внутрішній | | |
|переговорний устрій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Крісла, прив'язні системи | | |
|б/провідників | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Інструкції з безпеки для пасажирів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Пасажирські крісла, рятувальні | | |
|жилети | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Індивідуальне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Кнопки виклику б/провідників | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Написи, табло "Не палити", | | |
|"Поверніться на своє місце" в туалетах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Табло "Не палити", "Пристебніть | | |
|ремені безпеки" в пасажирському салоні | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Основне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Бортова кухня | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Відсіки для зберігання; | | |
|пристосування для кріплення візків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Справність кухонного устаткування | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПІДГОТОВКА Б/ПРОВІДНИКІВ ДО ВИКОНАННЯ РЕЙСУ |
|----------------------------------------------------------------|
|22. Дійсність свідоцтва та | | |
|кваліфікаційних відміток | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Перевірка на АБ, заходи попередження| | |
|актів незаконного втручання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Робота по контрольних листах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Зовнішній вид, відповідність | | |
|уніформи | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСТРУКТАЖ ПАСАЖИРІВ |
|----------------------------------------------------------------|
|26. Необхідна інформація, інструктаж по | | |
|використанню аварійних виходів, жилетів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Демонстрація користуванням кисневими| | |
|приладами | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Користування прив'язними ременями | | |
|безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Чіткість оголошень через систему | | |
|загального оповіщення | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПІДГОТОВКА ПАСАЖИРСЬКОГО САЛОНУ ДО ЗЛЬОТУ ТА ПОСАДКИ |
|----------------------------------------------------------------|
|30. Доповіді про готовність до зльоту та| | |
|посадки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Дотримання правил закриття/відкриття| | |
|дверей | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Користування прив'язною системою | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Місцезнаходження б/провідників під | | |
|час зльоту/посадки | | |
|----------------------------------------------------------------|
|КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПАСАЖИРАМИ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РЕЙСУ |
|----------------------------------------------------------------|
|34. Розміщення ручної поклажі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Дотримання правил куріння на борту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Заходи безпеки на борту при | | |
|проходженні турбулентних ділянок | | |
|----------------------------------------------------------------|
| СЕРВІС НА БОРТУ |
|----------------------------------------------------------------|
|37. Контроль посадки та висадки | | |
|пасажирів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Розміщення пасажирів з дітьми, | | |
|хворих, інвалідів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Обслуговування пасажирів напоями, | | |
|бортовим харчуванням | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Реакція б/провідників на виклик з | | |
|салону | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Надання медичної допомоги (при | | |
|виникненні такої ситуації) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| КООРДИНАЦІЯ ДІЙ ЕКІПАЖА |
|----------------------------------------------------------------|
|42. Доповіді |готовність бригади | | |
|старшого |до рейсу | | |
|б/провідника КПС |-------------------+-----------+-----------|
| |дотримання дозволу | | |
| |у КПС на початок | | |
| |посадки пасажирів | | |
| |-------------------+-----------+-----------|
| |наявність пасажирів| | |
| |і документів на | | |
| |борту, отримання | | |
| |дозволу на закриття| | |
| |дверей | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І. Б. СТ. Б/ПРОВІДНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------------------+------+---------------------+-----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Старший б/оператор | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Стаціонарне кисневе устаткування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Портативні кисневі балони/маски | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Димозахисні маски | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Мегафони | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Аварійні виходи/евакуаційні | | |
|трапи/аварійні канати | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Маркування аварійних виходів, | | |
|світлові табло | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Аварійне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Штатні ліхтарі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Рятувальні жилети | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Плоти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Сокири | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Світлові табло "Не палити", "Вихід",| | |
|"Прив'язні ремені" | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Сидіння та ремені безпеки | | |
|б/операторів та супроводжуючих | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Захисні пристрої для скла | | |
|ілюмінаторів вантажної кабіни | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Засоби для швартування вантажу | | |
|(вузли, сітки, упори та ін.) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Засоби для механізації завантаження | | |
|(кран-балка, лебідка та ін.) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Дотримання правил розміщення та | | |
|кріплення вантажу у вантажній кабіні | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Внутрішній переговорний устрій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Дотримання правил техніки безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Закріплення обладнання, яке не | | |
|використовується | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Перевірка на відсутність сторонніх | | |
|предметів на борту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Дійсність свідоцтв та | | |
|кваліфікаційних відміток | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Дотримання аварійних процедур | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Правила перевезення небезпечних | | |
|вантажів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. СТ. Б/ПРОВІДНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|----------------------------+------+----------------------+-----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Наявність схваленого КРТО | | |
|експлуатанта | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Наявність схваленої програми ТО ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Програма підготовки персоналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Положення про ІАС та посадові | | |
|інструкції ІТП | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура ІАС, відповідність | | |
|кваліфікації та кількості персоналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Наявність особових справ ІТП | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Повідомлення в ДАА про зміни в ТО | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Надання звітів про дефекти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Контроль за веденням та внесенням | | |
|змін в КРТО та узгодження в ДАА | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Організація ПТО ПС, відповідність | | |
|вимогам Програми ТО | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Сезонне обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Спеціальне обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Обслуговування під час зберігання ПС| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. ТО ПС в екстремальних метеоумовах, | | |
|дії ІТП при стихійних лихах. | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Процедури системи забезпечення | | |
|якості ТО ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Внутрішні перевірки якості ТО ПС, | | |
|система зворотного зв'язку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Аналіз результатів внутрішніх | | |
|перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Контроль усіх видів забезпечення, що| | |
|здійснюються за договорами | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Аналіз надійності АТ та заходи щодо | | |
|її забезпечення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Процедури оцінки та виконання | | |
|директив льотної придатності | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Організація та виконання авіаційно- | | |
|технічної підготовки ІТС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Організація управління виробництвом.| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Забезпечення ІАС комплексом | | |
|виробничих приміщень та площ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Забезпечення ІАС засобами виконання | | |
|робіт, КВ, та матеріалами | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Маркування, паспортизація, | | |
|обслуговування, повірка засобів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Зберігання, ідентифікація, витратних| | |
|матеріалів і КВ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Організація метрологічного | | |
|забезпечення ТО | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Порядок здачі, приймання АТ на | | |
|ремонт та з ремонту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Порядок ведення експлуатаційної | | |
|документації | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Порядок ведення бортжурналу та | | |
|використання MEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Облік, та видача примірників | | |
|експлуатаційної документації | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Виконання програми контролю за | | |
|роботою бортових реєстраторів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Усунення невідповідностей, виявлених| | |
|попередніми перевірками | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Організація розміщення та охорони ПС| | |
|на стоянках та в ангарах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Забезпечення охорони праці, | | |
|довкілля, пожежної безпеки | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+-----+---------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Бригада | |
| | |тех. супроводу | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| ПРОЦЕДУРИ ВИКОНАННЯ ЗАГАЛЬНИХ ВИДІВ РОБІТ НА ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Заправлення ПС паливно-мастильними | | |
|матеріалами, спец. рідинами, водою та | | |
|зарядка газами | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Кондиціювання повітря в пасажирських | | |
|салонах і кабіні екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підігрів авіадвигунів та систем ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Видалення снігу, інію та льоду з | | |
|поверхні ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Виконання процедур вантажно- | | |
|розвантажувальних робіт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Буксирування ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Обслуговування побутового обладнання | | |
|та мийка ПС | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПРОЦЕДУРИ ОПЕРАТИВНОГО ТО ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|8. Виконання робіт з зустрічі та | | |
|забезпечення стоянки ПС, огляду та | | |
|обслуговування ПС, забезпечення вильоту | | |
|ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Підготовка ПС до вильоту з | | |
|припустимими несправностями | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Видача, оформлення, приймання та | | |
|облік ЕД про підтвердження виконання | | |
|оперативного ТО | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПРОЦЕДУРИ ТО ПС, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ АВІАЦІЙНИХ РОБІТ НА |
| ТИМЧАСОВИХ АЕРОДРОМАХ |
|----------------------------------------------------------------|
|11. Забезпечення та організація робіт з | | |
|ТО ПС на тимчасовому аеродромі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Організація підготовки ІТП та ПС до | | |
|експлуатації з тимчасових аеродромів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Контроль за ходом технічної | | |
|експлуатації ПС на тимчасовому | | |
|аеродромі | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПРОЦЕДУРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБЕРІГАННЯ І ПЕРЕДАЧІ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|14. Розміщення ПС на стоянках | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Організація охорони ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Виконання процедур зберігання та | | |
|приймання і передачі ПС екіпажем та ІТП | | |
|----------------------------------------------------------------|
| КЕРІВНИЦТВА, ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДОКУМЕНТАЦІЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|17. Сертифікат реєстрації ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Сертифікат льотної придатності ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Сертифікат по шуму на місцевості. | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Дозвіл на бортові засоби | | |
|радіозв'язку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність Керівництва з льотної | | |
|експлуатації ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Керівництво з регулювання технічного| | |
|обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Бортовий журнал | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Сертифікат експлуатанта і спеціальні| | |
|експлуатаційні положення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Вантажний (пасажирський) маніфест | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Поліси обов'язкового страхування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Свідоцтва ІТП, що входить до складу | | |
|екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Сертифікат передачі ПС до | | |
|експлуатації після ПТО | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОВІТРЯНЕ СУДНО |
|----------------------------------------------------------------|
|29. Огляд ПС та його обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Кисневе обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Вогнегасники. Аварійно-рятувальні | | |
|засоби. Аварійні засоби зв'язку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Доступ до аварійних виходів. Крісла | | |
|та прив'язні ремені | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ |
|----------------------------------------------------------------|
|33. Виконання правил техніки безпеки, | | |
|охорони праці та пожежної безпеки | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| НЕВІДПОВІДНОСТІ |Категорії |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ (BSE) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Організаційна структура | I-II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | I |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Система якості АК, проведення аудитів | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП) | I |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Виконання процедури узгодження керівного складу | II-III |
|АК | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | I |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Посадові інструкції | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | I |
|інструкторського складу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Керівництво з виконання польотів (КВП) | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Внесення поправок у КВП (відповідальна особа) | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ (AFM, OM), QRH| II-III |
|(відповідальна особа) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Отримання та внесення поправок MEL, MMEL | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Затвердження та виконання MEL | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Внесення поправок у документах аеронавігаційної | III |
|інформації (відповідальна особа) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Розповсюдження інформації, додаткових інструкцій | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Процедура визначення метеомінімумів, доведення до| II |
|льотного складу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Планування і управління польотами, сертифікація | I |
|задіяного персоналу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Контроль, аналіз і зберігання звітів, документів | II |
|відносно польотів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Виконання програми контролю польотних даних | II |
|(FDM) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Наявність штурманських розрахунків польоту, | III |
|палеток "ЗЛІТ-ПОСАДКА" | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Облік робочого, льотного часу і часу відпочинку | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Норми льотного, робочого часу і часу відпочинку | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Проведення всіх видів інспекторських перевірок | I |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Правила включення в завдання на політ інспекторів| II |
|ДАА | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки членів | III |
|екіпажу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Проведення первинної підготовки/перепідготовки | II |
|членів екіпажу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Проведення періодичної підготовки | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Проведення аварійно-рятувальної підготовки | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Лінійні перевірки членів екіпажу | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Кваліфікаційні перевірки членів екіпажу | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Проведення тренувань по діям при втраті | I |
|працездатності ЛС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Проведення тренувань по наданню першої медичної | II |
|допомоги | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|34. Наявність переліку класифікації аеродромів та | II |
|маршрутів ("A", "B", "C") | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|35. Провезення по трасам та на аеродроми | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|36. Відновлення кваліфікації після перерви в | II |
|польотах | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|37. Готовність екіпажів до виконання заходів на | II |
|посадку згідно призначеного мінімуму | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|38. Перевезення небезпечних вантажів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|39. Перевезення озброєння та військового обладнання | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|40. Реєстрація повідомлень з безпеки | II-III |
|польотів/інцидентів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|41. Проведення узгоджень екіпажів, які направляються | III |
|в довгострокові відрядження | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|42. Наявність програм по забезпеченню безпеки | II-III |
|польотів | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ (ЗАНГ BSZ) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Організаційна структура | I-II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | I |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Система якості АК, проведення аудитів | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП) | I |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Виконання процедури узгодження керівного складу АК| II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | I |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Посадові інструкції | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | I |
|інструкторського складу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Керівництво з виконання польотів (КВП) | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Внесення поправок у КВП (відповідальна особа) | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ (відповідальна| II-III |
|особа) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Проведення розборів польотів | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Проведення днів безпеки | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Внесення поправок у документах аеронавігаційної | III |
|інформації (відповідальна особа) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Розповсюдження інформації, додаткових інструкцій | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Контроль, аналіз і зберігання звітів, документів | II-III |
|відносно польотів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Виконання програми контролю польотних даних (FDM)| II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Наявність договорів обов'язкового страхування | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Облік робочого, льотного часу і часу відпочинку | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Наявність ліцензії на вид авіаційної діяльності | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Наявність наказу по підприємству про допуск | II-III |
|персоналу до роботи з ПММ | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Наявність інструкції з організації та керівництва| II-III |
|польотами на види робіт та АХР | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки членів | III |
|екіпажу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Проведення первинної підготовки/перепідготовки | II |
|членів екіпажу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Проведення періодичної підготовки | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Проведення аварійно-рятувальної підготовки | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Виконання контрольно-випробувального польоту (з | II-III |
|с/г апаратурою та G зліт. max) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Проведення тренувань по видам робіт та АХР | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Проведення тренувань по діям при втраті | II |
|працездатності ЛС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Проведення тренувань по наданню першої медичної | II |
|допомоги | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Наявність у екіпажів засобів зв'язку | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Кваліфікаційні перевірки членів екіпажу | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|34. Відновлення кваліфікації після перерви в | III |
|польотах | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|35. Готовність екіпажів до виконання заходів на | II |
|посадку згідно призначеного мінімуму | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|36. Наявність графіка перевірки екіпажів на | I |
|тимчасових аеродромах | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|37. Наявність інструкції на випадок АНВ | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|38. Реєстрація повідомлень з безпеки | II-III |
|польотів/інцидентів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|39. Наявність плану заходів на випадок аварійної | II |
|ситуації з ПС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|40. Наявність інструкції щодо організації і | II |
|проведення пошукових та аварійно-рятувальних робіт | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|41. Наявність програми по забезпеченню безпеки | II |
|польотів | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ ПЕРОНУ (APE) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Загальний стан | I-II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Аварійні виходи | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Встановлене обладнання | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Керівництва (КВП, КЛЕ) | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Карти контрольних перевірок | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Збірник аеронавігаційної інформації, РНК, бази | III |
|навігаційних даних | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Таблиці контрольних перевірок | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Свідоцтво про реєстрацію ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Сертифікат по шуму на місцевості | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Сертифікат експлуатанта (СЕП), страхові поліси | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Дозвіл на бортові радіостанції | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Сертифікат льотної придатності ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Підготовка до польоту | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Польотна документація | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Ручні вогнегасники | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Рятувальні жилети та плав. засоби | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Прив'язні системи екіпажу | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Кисневе обладнання | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Аварійні ліхтарики екіпажу | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Свідоцтва членів екіпажу | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Б/журнал ПС (технічний) | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Карта наряд виконання ТО | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. MEL | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Перед польотні процедури | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Загальний внутрішній стан | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Робочі місця/зона відпочинку екіпажу | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Медичні аптечки. Комплект невідкладної медичної | II-III |
|допомоги | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Ручні вогнегасники | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Рятувальні жилети та плав. засоби | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Крісла пасажирів. Ремені безпеки | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Аварійні виходи, освітлення, маркування, світове | II-III |
|табло | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Надувні трапи, плоти. ELT | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Кисневе обладнання (б/провідників та пасажирів) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|34. Інструкції з безпеки для пасажирів | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|35. Кількість членів кабінного екіпажу | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|36. Доступ до аварійних виходів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|37. Безпечне розміщення багажу пасажирів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|38. Кількість крісел | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|39.Загальний зовнішній стан | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|40. Двері та люки | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|41. Органи керування ПС | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|42. Колеса, пневматики, тормоза | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|43. Шасі | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|44. Ніша шасі | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|45. Силові установки та пілони | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|46. Лопаті першого контуру компресора (вентилятора) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|47. Повітряні гвинти | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|48. Видимі сліди ремонту | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|49. Видимі не відремонтовані пошкодження | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|50. Течії палива, мастил спец. рідин | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|51. Загальний стан вантажної кабіни, багажних | I-II |
|відсіків | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|52. Небезпечні вантажі виконання процедур, пов'язаних| II-III |
|з їх перевезенням | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|53. Розміщення та кріплення вантажу на борту ПС | III |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ ПЕРОНУ (ЗАНГ APZ) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Наявність заявки та диспетчерського дозволу | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Метеорологічна інформація | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Підготовка польотної документації | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Свідоцтва, кваліфікаційні відмітки, кваліфікаційна| III |
|відповідність, медичні свідоцтва | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Робочий час | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи, | II-III |
|наявність засобів захисту | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Наявність в завданні на політ дозволу на виконання| III |
|польотів за фактичною погодою | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Розрахунок польотної маси та центрування | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Порядок наземного обслуговування | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Виконання процедури заправки пальним | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Наявність потрібної кількості пального | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Наявність переліку документації, що повинна | III |
|знаходитись на борту ПС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Керівництво з виконання польотів (КВП) | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Керівництво з технічного обслуговування (КРТО) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Керівництво з льотної експлуатації (КЛЕ) | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Бортовий журнал (прийом-передача ПС, вага ПС з | II-III |
|встановленим обладнанням, перевірки ІТС) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Карти, схеми, аеронавігаційна інформація | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Штурманський розрахунок польоту, палетка | III |
|зліт/посадка | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Контрольні переліки | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Реєстраційне посвідчення ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Наявність чинного посвідчення придатності ПС до | III |
|польотів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Дозвіл на бортові радіостанції | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Наявність чинного сертифікату з шуму на | III |
|місцевості (при необхідності) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Копії АОС та СЕП до нього, ліцензії на вид робіт | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Ведення санітарного журналу | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Наявність чинних страхових документів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Наявність інструкції на виконання польотів з | II-III |
|тимчасового майданчика | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Наявність дозволу на роботу в приграничній смузі | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Наявність акту перевірки працездатності с/г | III |
|апаратури | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Наявність інструкції з організації та керівництва| II-III |
|польотами до видів робіт та АХР | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Наявність інструкції на випадок АНВ | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Наявність засобів зв'язку у екіпажу | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Комплекти першої медичної допомоги/медичні | II-III |
|аптечки | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|34. Вогнегасники | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|35. Рятувальне устаткування та радіообладнання | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|36. Можливість вільного доступу до аварійних | III |
|виходів/люків | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|37. Крісла та прив'язні ремені безпеки | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|38. Організація охорони ПС (журнал прийому-передачі | II-III |
|ПС під охорону, пломбування ПС, блокування органів | |
|керування ПС, наявність угод про охорону) | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ НА МАРШРУТІ (RTE) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та аеронавігаційних | III |
|обставин | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Диспетчерське ухвалення | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання процедур), | III |
|заправка пальним | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Польотна документація | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Бортова документація | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Відповідність фактичної маси та центрування запису| III |
|в завданні на політ відповідно варіанту (компоновці) | |
|ПС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Завантаження в межах |Злітна/посадкова маса, | III |
| |маса без пального | |
| |--------------------------+----------|
| |Центрування ПС | III |
|--------------------------+--------------------------+----------|
|8. ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЩОДО |Багажу екіпажу | II |
| |--------------------------+----------|
| |Навігаційного обладнання | II |
| |--------------------------+----------|
| |Аварійного та рятувального| III |
| |обладнання | |
| |--------------------------+----------|
| |Надувних рятувальних | II-III |
| |плотів/трапів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Необхідний запас пального | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Порядок дій (екіпажу, наземного персоналу) під | II-III |
|час запуску двигунів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Витримування злітних швидкостей V1, VR, V2 | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Дотримування схеми виходу після зльоту (SID) і | II-III |
|виконання процедур зменшення шуму на місцевості (якщо| |
|вони передбачені) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Стеження за зміною абсолютної висоти польоту (в | II-III |
|наборі висоти) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Дотримання MEA | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Виконання вказівок диспетчера | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Навігація (комплексне використання всіх засобів) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Правила польотів в зоні очікування | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Реєстрація витрат пального під час польоту | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Передпосадкова підготовка (процедури, брифінг) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Конфігурація ПС | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Витримування заданих швидкостей | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Загальна маса ПС на посадці | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Дотримання схеми підходу (STAR) і схеми заходу на| II-III |
|посадку | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Вихід на друге коло (якщо виконувався) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Свідоцтва, медичні сертифікати/фактичний фізичний| III |
|стан | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Координація дій екіпажу (CRM) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Реєстрація в бортовому журналі технічних | II-III |
|несправностей ПС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи | II-III |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ НА МАРШРУТІ (ЗАНГ RTZ) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та аеронавігаційних | III |
|обставин | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Диспетчерське ухвалення, наявність дозволу на | III |
|роботу в приграничній смузі | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання процедур), | III |
|заправка пальним | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Польотна документація (завдання, аеронавігаційна | III |
|інформація та інше) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Бортова документація (згідно Переліку | III |
|документації, що повинна знаходитись на борту ПС) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Необхідний запас пального | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Відповідність фактичної маси та центрування запису| III |
|в Завданні на політ відповідно варіанту (компоновці) | |
|ПС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Завантаження в межах |Злітна/посадкова маса, | II-III |
| |маса без пального | |
| |--------------------------+----------|
| |Центрування ПС | III |
|--------------------------+--------------------------+----------|
|9. ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЩОДО |Медична аптечка | II |
| |--------------------------+----------|
| |Навігаційного обладнання | II |
| |--------------------------+----------|
| |Аварійного та рятувального| II-III |
| |обладнання | |
| |--------------------------+----------|
| |Надувних рятувальних | II-III |
| |плотів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Обладнання міста стоянки протипожежними засобами | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Порядок дій (екіпажу, наземного персоналу) під | III |
|час запуску двигунів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Запис диспетчерських ухвалень та їх виконання | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Порядок вибору направлення та методу зльоту | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Зліт | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Стеження за зміною абсолютної висоти польоту (в | II-III |
|наборі висоти) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Виконання технології роботи екіпажу | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Виконання вказівок диспетчера | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Навігація (комплексне використання всіх засобів, | II-III |
|т. ч. візуальне орієнтування) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Ведення візуальної та радіо обачливості | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Аналіз метеообставин в польоті | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Реєстрація витрат пального під час польоту | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Правильність вибору напрямку та методу заходу на | III |
|посадку | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Конфігурація ПС | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Витримування заданих швидкостей | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Загальна маса ПС на посадці | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Посадка | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Вихід на друге коло (у разі виконання) | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Свідоцтва, медичні сертифікати/фактичний фізичний| III |
|стан | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Координація дій екіпажу | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Реєстрація в бортовому журналі технічних | II-III |
|несправностей ПС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи | II-III |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ ПАСАЖИРСЬКОГО САЛОНУ (RTP) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Вогнегасники | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Комплекти першої медичної допомоги/медичні | III |
|аптечки | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Портативні кисневі балони/маски | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Мегафони, сокири, ліхтарики | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Аварійні виходи | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Евакуаційні трапи/плоти | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Рятувальні жилети (дитячі та резервні включно) | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Аварійне освічення/світлова смуга | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Протидимні захисні засоби, детектори диму | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Гучномовний зв'язок, внутрішній переговорний | III |
|устрій | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Крісла, прив'язні системи б/провідників | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Інструкції з безпеки для пасажирів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Пасажирські крісла, рятувальні жилети | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Індивідуальне освітлення | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Кнопки виклику б/провідників | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Написи, табло "Не палити", "Поверніться на своє | III |
|місце" в туалетах | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Табло "Не палити", "Пристебніть ремені безпеки" в| III |
|пасажирському салоні | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Основне освітлення | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Бортова кухня | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Відсіки для зберігання; пристосування для | III |
|кріплення візків | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Справність кухонного устаткування | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Дійсність свідоцтва та кваліфікаційних відміток | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Перевірка на АБ, заходи попередження актів | III |
|незаконного втручання | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Робота по контрольних листах | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Зовнішній вид, відповідність уніформи | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Необхідна інформація, інструктаж по використанню | III |
|аварійних виходів, жилетів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Демонстрація користуванням кисневими приладами | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Користування прив'язними ременями безпеки | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Чіткість оголошень через систему загального | III |
|оповіщення | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Доповіді про готовність до зльоту та посадки | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Дотримання правил закриття/відкриття дверей | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Користування прив'язною системою | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Місцезнаходження б/провідників під час | II |
|зльоту/посадки | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|34. Розміщення ручної поклажі | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|35. Дотримання правил куріння на борту | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|36. Заходи безпеки на борту при проходженні | II |
|турбулентних ділянок | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|37. Контроль посадки та висадки пасажирів | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|38. Розміщення пасажирів з дітьми, хворих, інвалідів | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|39. Обслуговування пасажирів напоями, бортовим | II |
|харчуванням | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|40. Реакція б/провідників на виклик з салону | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|41. Надання медичної допомоги | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|42. Доповіді старшого |готовність бригади до | III |
|б/провідника КПС |рейсу | |
| |--------------------------+----------|
| |дотримання дозволу у КПС | III |
| |на початок посадки | |
| |пасажирів | |
| |--------------------------+----------|
| |наявність пасажирів і | III |
| |документів на борту, | |
| |отримання дозволу на | |
| |закриття дверей | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ ВАНТАЖНОЇ КАБІНИ ПС (RTC) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Вогнегасники | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Комплекти першої медичної допомоги/медичні | III |
|аптечки | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Стаціонарне кисневе устаткування | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Портативні кисневі балони/маски | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Димозахисні маски | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Мегафони | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Аварійні виходи/евакуаційні трапи/аварійні канати | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Маркування аварійних виходів, світлові табло | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Аварійне освітлення | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Штатні ліхтарі | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Рятувальні жилети | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Плоти | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Сокири | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Світлові табло "Не палити", "Вихід", "Прив'язні | III |
|ремені" | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Сидіння та ремені безпеки б/операторів та | III |
|супроводжуючих | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Захисні пристрої для скла ілюмінаторів вантажної | III |
|кабіни | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Засоби для швартування вантажу (вузли, сітки, | III |
|упори та ін.) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Засоби для механізації завантаження (кран-балка, | II |
|лебідка та ін.) | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Дотримання правил розміщення та кріплення вантажу| III |
|у вантажній кабіні | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Внутрішній переговорний устрій | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Дотримання правил техніки безпеки | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Закріплення обладнання, яке не використовується | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Перевірка на відсутність сторонніх предметів на | III |
|борту | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Дійсність свідоцтв та кваліфікаційних відміток | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Дотримання аварійних процедур | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Правила перевезення небезпечних вантажів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи | III |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНЖЕНЕРНО-АВІАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЛЬОТІВ |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ (BSI) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Наявність схваленого КРТО експлуатанта | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Наявність схваленої програми ТО ПС | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Програма підготовки персоналу | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Положення про ІАС та посадові інструкції ІТП | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Структура ІАС, відповідність кваліфікації та | II-III |
|кількості персоналу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Наявність особових справ ІТП | I-II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Повідомлення в ДАА про зміни в ТО | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Надання звітів про дефекти | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Контроль за веденням та внесенням змін в КРТО та | II-III |
|узгодження в ДАА | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Організація ПТО ПС, відповідність вимогам | II-III |
|Програми ТО | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Сезонне обслуговування | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Спеціальне обслуговування | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Обслуговування під час зберігання ПС | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. ТО ПС в екстремальних метеоумовах, дії ІТП при | II-III |
|стихійних лихах | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Процедури системи забезпечення якості ТО ПС | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Внутрішні перевірки якості ТО ПС, система | II-III |
|зворотного зв'язку | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Аналіз результатів внутрішніх перевірок | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Контроль усіх видів забезпечення, що здійснюються| II |
|за договорами | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Аналіз надійності АТ та заходи щодо її | II-III |
|забезпечення | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Процедури оцінки та виконання директив льотної | II-III |
|придатності | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Організація та виконання авіаційно-технічної | II-III |
|підготовки ІТС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Організація управління виробництвом | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Забезпечення ІАС комплексом виробничих приміщень | II-III |
|та площ | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Забезпечення ІАС засобами виконання робіт, КВ, та| II-III |
|матеріалами | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Маркування, паспортизація, обслуговування, | II-III |
|повірка засобів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Зберігання, ідентифікація, витратних матеріалів і| II |
|КВ | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Організація метрологічного забезпечення ТО | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Порядок здачі, приймання АТ на ремонт та з | II-III |
|ремонту | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Порядок ведення експлуатаційної документації | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Порядок ведення бортжурналу та використання MEL | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Облік, та видача примірників експлуатаційної | II-III |
|документації | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Виконання програми контролю за роботою бортових | II |
|реєстраторів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Усунення невідповідностей, виявлених попередніми | II-III |
|перевірками | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|34. Організація розміщення та охорони ПС на стоянках | II-III |
|та в ангарах | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|35. Забезпечення охорони праці, довкілля, пожежної | II |
|безпеки | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСПЕКЦІЯ ПЕРОНУ (API) |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Заправлення ПС паливо-мастильними матеріалами, | III |
|спец. рідинами, водою та зарядка газами | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Кондиціювання повітря в пасажирських салонах і | III |
|кабіні екіпажу | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Підігрів авіадвигунів та систем ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Видалення снігу, інею та льоду з поверхні ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Виконання процедур вантажно-розвантажувальних | III |
|робіт | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Буксирування ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Обслуговування побутового обладнання та мийка ПС | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Виконання робіт з зустрічі та забезпечення стоянки| II-III |
|ПС, огляду та обслуговування ПС, забезпечення вильоту| |
|ПС | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Підготовка ПС до вильоту з припустимими | II-III |
|несправностями | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Видача, оформлення, приймання та облік ЕД про | II-III |
|підтвердження виконання оперативного ТО | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Забезпечення та організація робіт з ТО ПС на | II |
|тимчасовому аеродромі | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Організація підготовки ПС до експлуатації з | II |
|тимчасових аеродромів | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Контроль за ходом технічної експлуатації ПС на | II |
|тимчасовому аеродромі | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Розміщення ПС на стоянках | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Організація охорони ПС | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Порядок зберігання, приймання і передачі ПС | II |
|екіпажем та ІТП | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Сертифікат реєстрації ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Сертифікат льотної придатності ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Сертифікат по шуму на місцевості | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Дозвіл на бортові засоби радіозв'язку | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Наявність керівництво з льотної експлуатації ПС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Керівництво з регулювання технічного | II-III |
|обслуговування | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Бортовий журнал | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Сертифікат експлуатанта і спеціальні | III |
|експлуатаційні положення | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Вантажний (пасажирський) маніфест | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Наявність документація на обов'язкове | III |
|страхування | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Свідоцтва ІТП, що входить до складу екіпажу | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Наявність сертифіката передачі ПС до експлуатації| III |
|після ПТО | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Огляд ПС та його обладнання | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Кисневе обладнання | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Вогнегасники. Аварійно-рятувальні засоби. | III |
|Аварійні засоби зв'язку | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Доступ до аварійних виходів. Крісла та прив'язні | III |
|ремені | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Виконання правил техніки безпеки, охорони праці | II-III |
|та пожежної безпеки | |
------------------------------------------------------------------