15.11.2007 N 1008
|
Т.в.о. міністра
|
В.Д.Шинкарук
|
Додаток 1
Затверджено
Наказ Міністерства освіти
і науки України
15.11.2007 N 1008
Бланк заявника
Міністерство освіти і
науки України
01135, м. Київ,
пр. Перемоги, 10
Прошу провести ліцензування діяльності з надання освітніх послуг
__________________________________________________________________
(вказується вид освітньої послуги, що планується на ліцензування
(для підготовки та перепідготовки у сфері вищої та
__________________________________________________________________
професійно-технічної освіти також шифр та назва галузі знань,
напряму, спеціальності чи професії))
з ліцензованим обсягом _________ осіб _________ форми навчання.
Заявник -________________________________________________________
(найменування навчального закладу або П.І.Б. фізичної
особи - суб'єкта підприємницької діяльності)
__________________________________________________________________
(назва відокремленого структурного підрозділу, де ліцензується
дана освітня послуга)
Керівник - _______________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
Посада - _________________________________________________________
(ректор, директор, президент тощо)
Ідентифікаційний код (номер) заявника -
Організаційно-правова форма -
Свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) N ____________,
видане ___________________________________________________________
Довідка про внесення до Державного реєстру вищих навчальних
закладів N ______________ від ____________________________________
Форма власності __________________________________________________
Орган управління _________________________________________________
Місцезнаходження (місце проживання) заявника _____________________
__________________________________________________________________
Місце провадження діяльності з надання освітніх послуг ___________
__________________________________________________________________
Тел: факс: e-mail:
Орган державної податкової служби ________________________________
(назва, місцезнаходження)
Орган державної статистики _______________________________________
(назва, місцезнаходження)
Розрахунковий рахунок N_______ у _________________________________
(назва банківської установи)
Валютний рахунок
Ректор (директор) ______________________ (ініціали, прізвище)
М.П.
До заяви додаються: (вказується перелік документів, що додаються
до заяви) ________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
|Дата і номер реєстрації заяви|Наявність документів, що вказані в|
| |переліку, перевірено |
|-----------------------------+----------------------------------|
|від_________ N _________ |______________________________ |
| |(підпис, прізвище та ініціали |
| | особи, яка прийняла заяву) |
------------------------------------------------------------------
Додаток 2
Затверджено
Наказ Міністерства освіти
і науки України
15.11.2007 N 1008
------------------------------------------------------------------
форма титульного аркушу самоаналізу
назва навчального закладу
ОБхРУНТУВАННЯ
можливості __________________________ щодо ліцензування діяльності
(назва навчального закладу)
(збільшення ліцензованого обсягу, перерозподілу ліцензованого
обсягу)
з надання освітньої послуги ______________________________________
(вид освітньої послуги згідно постанови Кабінету Міністрів України
від 8 серпня 2007 р. N 1019 "Про ліцензування діяльності з надання
освітніх послуг)
Освітній рівень ..................................................
Освітньо-кваліфікаційний рівень ..................................
Галузь знань .....................................................
Напрям підготовки ................................................
Спеціальність (професія) .........................................
Розглянуто та затверджено
на засіданні Вченої
(Педагогічної) ради
Протокол від _____ 200_ р. N __
___________________
(підпис, посада)
м. ________
200_ рік
N з/п | Назва розділу | Стор. |
1. | Установчі і реєстраційні документи | |
2. | Копії діючих ліцензій на надання освітніх послуг, сертифікатів про акредитацію, свідоцтв про атестацію | |
3. | Обґрунтування необхідності ліцензування освітньої послуги | |
3.1. | Результати моніторингу ринку праці або попиту на освітні послуги, що заявляються на ліцензування, та ринку освітніх послуг, які вже надаються у даному регіоні | |
3.2. | Документ, що засвідчує підтримку (ініціативу) органу управління навчальним закладом щодо ліцензування освітньої послуги за підписом керівника | |
3.3. | Інформація про кадрове забезпечення | |
3.3.1. | Якісний склад науково-педагогічних (педагогічних) працівників | |
3.3.2. | Характеристика випускової кафедри (предметної (циклової) комісії) | |
3.4. | Інформація про матеріально-технічне забезпечення | |
3.4.1. | Приміщення для науково-педагогічного (педагогічного) персоналу | |
3.4.2. | Приміщення для занять студентів (курсантів, учнів, слухачів тощо) | |
3.4.3. | База практик | |
3.4.4. | Соціальна інфраструктура | |
3.5. | Інформація про навчально-методичне забезпечення | |
3.5.1. | Копії ОПП, ОКХ | |
3.5.2. | Інформація про навчальні і робочі програми дисциплін | |
3.5.3. | Інформація про наявність планів семінарських, практичних занять, завдань для лабораторних робіт, дидактичного забезпечення самостійної роботи студентів (у т.ч. з використанням інформаційних технологій) | |
3.5.4. | Інформація про наявність методичних вказівок і тематики контрольних, курсових робіт (проектів) | |
3.5.5. | Інформація про наявність пакетів ККР для перевірки знань з гуманітарної і соціально-економічної, природничо-наукової, професійної та практичної підготовки | |
3.5.6. | Інформація про наявність програм практик | |
3.5.7. | Інформація про наявність методичних вказівок щодо виконання дипломних робіт (проектів), державних екзаменів | |
3.5.8. | Інформація про наявність критеріїв оцінювання знань і вмінь студентів | |
3.6. | Інформаційне забезпечення | |
3.7. | Порівняльна таблиця відповідності стану забезпечення навчального закладу Ліцензійним умовам надання освітніх послуг у відповідній сфері освіти (дошкільній, загальній середній, позашкільній, професійно-технічній, вищій) | |
3.8. | Інше |
"ПОГОДЖЕНО"
____________________________
Голова _____________________
обласної (районної)
держадміністрації
(міської ради)
"_____" ____________ 200__р.
Розглянуто на засіданні
Регіональної громадської
експертної комісії
Державної акредитаційної
комісії
Таблиця 1.
Загальна характеристика __________________________________________
(назва навчального закладу)
------------------------------------------------------------------
|N п/п| Показники діяльності |Кількісні параметри|
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|1. |Сукупний ліцензований обсяг прийому | |
| |студентів | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
| |- молодший спеціаліст | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- бакалавр | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- спеціаліст | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- магістр | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|2. |Кількість студентів, курсантів, | |
| |слухачів разом: | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |у т.ч. за формами навчання: | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- денна | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- вечірня | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- заочна | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|3. |Кількість навчальних груп | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|4. |Кількість спеціальностей, за якими | |
| |здійснюється підготовка фахівців, | |
| |разом: | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |у т.ч. за освітньо-кваліфікаційними | |
| |рівнями: | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- молодшого спеціаліста | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- бакалавра | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- спеціаліста | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- магістра | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|5. |Кількість кафедр (циклових предметних | |
| |комісій), разом: | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |З них випускових: | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|6. |Кількість факультетів (відділень), | |
| |разом: | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|7. |Загальні навчальні площі будівель | |
| |(кв. м) | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |З них: | |
| |--------------------------------------+-------------------|
| |- власні: | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
| |- орендовані: | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|8. |Площі, які здаються навчальним | |
| |закладом в оренду (кв. м.) | |
|-----+--------------------------------------+-------------------|
|9. |Інше | |
------------------------------------------------------------------
3.3. Інформація про кадрове забезпечення
|
|
Таблиця 2.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|N |Назва |Прізвище,|Посада; |Науковий|Назва |Навантаження за місцем |Наукова |Підвищення |
|з/п|дисципліни|ім'я та |для |ступінь,|закладу, |основної роботи та за |діяльність |кваліфікації|
| | |по |сумісників|вчене |який |сумісництвом | | |
| | |батькові |місце |звання |закінчив, |(дисципліни і кількість| | |
| | |викладача|основної | |рік |годин, місце роботи за | | |
| | | |роботи, | |закінчення, |сумісництвом) | | |
| | | |посада | |спеціальність| | | |
|---+----------+---------+----------+--------+-------------+-----------------------| | |
| | | | | | |Назва |Дисципліни | | |
| | | | | | |навчального|та | | |
| | | | | | |закладу |кількість | | |
| | | | | | | |годин | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. Цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. | | | | | | | | | |
|---+----------+---------+----------+--------+-------------+-----------+-----------+-----------+------------|
|2. | | | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1.2. Особи, які працюють за сумісництвом |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. | | | | | | | | | |
|---+----------+---------+----------+--------+-------------+-----------+-----------+-----------+------------|
|2. | | | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2. Цикл природничо-наукової підготовки |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. | | | | | | | | | |
|---+----------+---------+----------+--------+-------------+-----------+-----------+-----------+------------|
|2. | | | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.2. Особи, які працюють за сумісництвом |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. | | | | | | | | | |
|---+----------+---------+----------+--------+-------------+-----------+-----------+-----------+------------|
|2. | | | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3. Цикл професійної та практичної підготовки |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. | | | | | | | | | |
|---+----------+---------+----------+--------+-------------+-----------+-----------+-----------+------------|
|2. | | | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3.2. Особи, які працюють за сумісництвом |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. | | | | | | | | | |
|---+----------+---------+----------+--------+-------------+-----------+-----------+-----------+------------|
|2. | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Таблиця 3.1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|N |Адреса |Власник|Документ | Договір оренди |Документ про |Документ про |Документ про |
|з/п|приміщення|майна |на право | |відповідність|відповідність|відповідність|
|---| | |власності|------------------------------------|санітарним |вимогам |нормам з |
| | | | |Термін |Площа|Наявність |Наявність|нормам |правил |охорони праці|
| | | | |дії |(кв. |державної |нотаріаль| |пожежної | |
| | | | |договору |м) |реєстрації|ного | |безпеки | |
| | | | |оренди | | |посвід | | | |
| | | | |(з__по__)| | |чення | | | |
|---+----------+-------+---------+---------+-----+----------+---------+-------------+-------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+----------+-------+---------+---------+-----+----------+---------+-------------+-------------+-------------|
| | | | | | | | | | | |
|---+----------+-------+---------+---------+-----+----------+---------+-------------+-------------+-------------|
| | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Таблиця 3.2
------------------------------------------------------------------
|Назви приміщень за|Загальна | У тому числі |
|функціональним |площа |----------------------------------|
|призначенням |приміщень,|власна (м(2)|орендована|здано в |
| |(м(2) | |(м(2) |оренду |
| | | | |(м(2) |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|1. Площа всіх | | | | |
|приміщень, що | | | | |
|використовуються, | | | | |
|усього: | | | | |
| | | | | |
|- у т.ч. | | | | |
|приміщень для | | | | |
|занять студентів | | | | |
|(слухачів, учнів | | | | |
|тощо) усього | | | | |
|(аудиторні | | | | |
|приміщення, | | | | |
|кабінети, | | | | |
|лабораторії | | | | |
|тощо) - спортивні | | | | |
|зали | | | | |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|2. Приміщення для | | | | |
|науково- | | | | |
|педагогічних | | | | |
|(педагогічних) | | | | |
|працівників | | | | |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|3. Службові | | | | |
|приміщення | | | | |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|4. Бібліотека, у | | | | |
|т.ч. читальні зали| | | | |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|5. Гуртожитки | | | | |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|6. Їдальні, буфети| | | | |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|7. Профілакторії, | | | | |
|бази відпочинку | | | | |
|------------------+----------+------------+----------+----------|
|8. Медичні пункти | | | | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 3.3
------------------------------------------------------------------
|N з/п | Дисципліни | Форма | Технічне | Наявне |
| | (предмети) | організації |забезпечення,| технічне |
| |за навчальним | навчального |що необхідне |забезпечення |
| | планом | процесу |для виконання| |
| | | | програми | |
|------+--------------+--------------+-------------+-------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 3.4
------------------------------------------------------------------
|N | Показники |Кількісні параметри|
|п/п| | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|1. |Кількість студентів (учнів, курсантів, | |
| |слухачів та ін.), які потребують | |
| |поселення до гуртожитку (з інших | |
| |населених пунктів) | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|1.1|Частка студентів (учнів, курсантів, | |
| |слухачів та ін.), які потребують | |
| |поселення до гуртожитку (% від загальної| |
| |кількості) | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|2. |Кількість студентів (учнів, курсантів, | |
| |слухачів та ін.) з інших населених | |
| |пунктів, які проживають у гуртожитках, | |
| |в т.ч. сімейних | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|2.1|Частка студентів (учнів, курсантів, | |
| |слухачів та ін.), які проживають у | |
| |гуртожитках (% від загальної кількості) | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|3. |Житлова площа, яка припадає на одного | |
| |студента у гуртожитку | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|4. |Кількість студентів, які згідно | |
| |законодавства мають право на соціальну | |
| |підтримку і захист | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|5. |Кількість студентів, що припадає на одне| |
| |посадкове місце в їдальнях і буфетах | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|6. |Кількість студентів, які стоять на | |
| |диспансерному обліку (всього), | |
| |з них отримали путівки за рік | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|7. |Наявність спортивних залів, | |
| |їх загальна площа | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|8. |Наявність плавальних басейнів | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|9. |Наявність площинних спортивних споруд: | |
| |- стадіонів; | |
| |- спортивних майданчиків; | |
| |- кортів | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|10.|Наявність студентського палацу (клубу) | |
|---+----------------------------------------+-------------------|
|11.|Інше | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 4.1
------------------------------------------------------------------
|N |Назви дисциплін |Відмітка про наявність|Походження програми|
|п/п | |програм | |
|----+----------------+----------------------+-------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----+----------------+----------------------+-------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 4.2
-------------------------------------------------------------------------------------------------
|N |Назва | Інформація про |
| |дисципліни|---------------------------------------------------------------------------------|
| |за | потребу | наявність |
| |навчальним|---------------------------------------------+-----------------------------------|
| |планом |Плани |Плани |Плани |Завдання |Метод.|Плани |Плани |Плани |Завдан.|Мет. |
| | |семінар.|практичних|(завд.)|для |розр. |семі- |прак- |(завд.)|для |розр.|
| | |занять |занять |для |самост. |з вик.|нар. |тичних|для |самост.|з |
| | | | |лаб. |підготовки|к.р. |занять|занять|лаб. |підгот.|вик. |
| | | | |робіт | |для | | |робіт | |к.р. |
| | | | | | |ст- | | | | |для |
| | | | | | |заоч. | | | | |ст- |
| | | | | | | | | | | |заоч.|
|--+----------+--------+----------+-------+----------+------+------+------+-------+-------+-----|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|--+----------+--------+----------+-------+----------+------+------+------+-------+-------+-----|
| | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Таблиця 4.3
------------------------------------------------------------------
|Назва |Семестр, в | Відмітка про наявність |
|навчальної |якому | (відсутність) |
|дисципліни |передбачена |-------------------------------|
| |курсова робота |методичних |тематики |
| |(проект) |розробок |курсових робіт |
| | | |(проектів) |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 4.4
------------------------------------------------------------------
|N з/п|Вид практики|База практики|Документ, що засвідчує |
| | | |використання бази практики |
|-----+------------+-------------+-------------------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 5.1
------------------------------------------------------------------
|N |Назва |Автор |Назва |Видавництво,|Кількість |
|п/п |дисципліни за| |підручника |рік видання |примірників |
| |навчальним | |(навчального| | |
| |планом | |посібника) | | |
|----+-------------+------+------------+------------+------------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 5.2.
------------------------------------------------------------------
| N п/п | Назва періодичного видання | Роки надходження |
|----------+-------------------------------+---------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Показники |Норматив |Фактично |Прогнозується із|Відхилення |
| | | |врахуванням |показників графи|
| | | |майбутнього |4 від показників|
| | | |ліцензування |графи 2 |
|----------+---------+---------+----------------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
------------------------------------------------------------------