ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
18.07.2007 N 5279
Держпідприємництва розглянув лист і повідомляє таке.
Як витікає із запиту, підприємство, яке здійснює роздрібну торгівлю, проводить рекламний захід, який полягає у безоплатній роздачі товарів для цілей збільшення споживчого попиту та обсягів продаж.
На вітрині присутні товари, які в процесі проведення рекламного заходу роздаються безоплатно. Ці товари розміщено окремо від інших товарів, які присутні в торгівельному приміщенні.
Чинним законодавством України термін "ціна" визначається так: "ціна - грошове відображення вартості товару (послуги) за його кількісну одиницю" (наказ Держкомстату України від 14.11.2006 р. N 519 (v0519202-06) "Про затвердження Методологічних положень щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін").
Як зазначено вище, в процесі проведення рекламного заходу підприємство фактично не отримує грошових коштів за товари, роздача яких здійснюється під час проведення заходу, тобто грошове відображення вартості цих товарів за кількісну одиницю дорівнює нулю. З урахуванням цих обставин і з огляду на роз'яснення Державної інспекції з контролю за цінами від 02.03.2007 р. N 200/3-10/378 (v_378495-07) щодо можливості встановлення на акційних товарах цінників "0 грн. 0 коп.", ціна зазначених акційних товарів, на думку Держпідприємництва, може дорівнювати нулю.
Заступник Голови
Г.Білоус