МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
27.02.2009 N 74

Про внесення змін до наказу Державного казначейства України від 07.10.2008 N 417

На виконання підпункту 3 пункту 1.5 Плану заходів із створення у Державному казначействі України системи внутрішнього контролю та аудиту, затвердженого наказом Державного казначейства України від 07.07.2008 N 283 (у редакції наказу Державного казначейства України від 12.12.2008 N 523 (v0523506-08) ) , НАКАЗУЮ:
1. Доповнити пункт 12 Термінологічної бази системи внутрішнього контролю та аудиту Державного казначейства України, затвердженої наказом Державного казначейства України від 07.10.2008 N 417 (v0417506-08) , абзацами наступного змісту:
"У системі Державного казначейства ризики класифікуються за категоріями, групами, видами.
За категоріями ризики поділяються на:
- ризики, пов'язані з обслуговуванням бюджетів, розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, інших клієнтів;
- ризики, пов'язані з управлінням наявними фінансовими ресурсами;
- ризики, пов'язані з веденням бухгалтерського обліку та складання звітності;
- ризики, пов'язані із здійсненням повноважень розпорядника коштів.
Кожна з категорій ризиків поділяється на зовнішні та внутрішні групи ризиків.
Зовнішні ризики - це події, які є зовнішніми по відношенню до Державного казначейства та ймовірність виникнення яких не пов'язана з виконанням структурними підрозділами та працівниками Державного казначейства відповідних процесів, операцій.
Внутрішні ризики - це події, ймовірність виникнення яких безпосередньо пов'язана з виконанням структурними підрозділами та працівниками Державного казначейства відповідних процесів, операцій.
Група зовнішніх ризиків поділяється на такі види ризиків:
- законодавчі ризики;
- операційно-технологічні ризики;
- програмно-технічні ризики.
Група внутрішніх ризиків поділяється на такі види ризиків:
- законодавчі ризики;
- операційно-технологічні ризики;
- програмно-технічні ризики;
- кадрові ризики;
- фінансово-господарські ризики.
Законодавчі ризики - ризики, ймовірність виникнення яких пов'язана із відсутністю, суперечністю або нечіткою регламентацію виконання операції у відповідних нормативно-правових актах, законодавчими змінами тощо.
Операційно-технологічні ризики - ризики, ймовірність виникнення яких пов'язана із порушенням визначеного порядку виконання операції, зокрема термінів та формату подання документів, розподілу повноважень з виконання операції тощо.
Програмно-технічні ризики - ризики, ймовірність виникнення яких пов'язана із відсутністю прикладного програмного забезпечення або змін до нього відповідно до діючої нормативно-правової бази, неналежною роботою або відсутністю необхідних технічних засобів тощо.
Кадрові ризики - ризики, ймовірність виникнення яких пов'язана із неналежною професійною підготовкою працівників Державного казначейства, неналежного виконання ними посадових інструкцій тощо.
Фінансово-господарські ризики - ризики, ймовірність виникнення яких пов'язана із фінансово-господарським станом Державного казначейства, зокрема неналежним ресурсним, матеріальним забезпеченням тощо".
2. Управлінню модернізації органів Державного казначейства України (Воловенко Е.А.) довести цей наказ до відома керівників самостійних структурних підрозділів центрального апарату Державного казначейства України та начальників Головних управлінь Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників голови Державного казначейства України відповідно до розподілу обов'язків.
Голова
Т.Я.Слюз