ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ
ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
 
Л И С Т
 
N 2-222/740 від 08.02.2002
 
 
 
 
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув лист ... щодо обов'язковості отримання дозволу органів місцевої влади на розміщення назви підприємства та його логотипу, товарного знака на фасаді будинку, де це підприємство розташовується на праві власності, і повідомляє.
Відповідно до статті 15 Закону України від 03.07.96 N 270/96-ВР (270/96-ВР) "Про рекламу" та пункту 30 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.98 N 1511 (1511-98-п) , інформація (вивіска) про особу, розміщена на фасаді, біля входу (в'їзду), або про її продукцію у вітрині споруди, в якій ця особа займає приміщення, не потребує отримання дозволу місцевого органу влади, при цьому під вивіскою розуміється елемент оформлення фасаду, що містить інформацію про зареєстроване найменування особи, включаючи герби, емблеми, знаки для товарів та послуг, і виготовляється будь-яким способом та розміром. До інформації про особу належить також розміщена на спеціальних табличках інформація про роботу підприємства, у тому числі час роботи, повне юридичне найменування підприємства, профіль діяльності (якщо це не випливає з назви).
Зі змісту вищенаведеного випливає, що розмір, колір, кут розташування вивіски на фасаді, висота їх розміщення, віддаленість від входу до приміщення та розмір площі, яку займає назва підприємства, а також вулиця, де знаходиться підприємство, не впливають на право власника (користувача) споруди (приміщення) на розміщення вивіски на фасаді, біля входу (в'їзду) такої споруди без отримання дозволу місцевого органу влади.
 
Перший заступник Голови В.Загородній