N 679 від 27.11.2000
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 грудня 2000 р.
за N 929/5150
|
акт перевірки дотримання
законодавства про захист прав споживачів форма N 1
акт відбору зразків товарів форма N 2
акт контрольної перевірки
правильності розрахунків за реалізовані
товари, надані послуги форма N 3
постанова про накладення стягнень,
передбачених статтею 23 Закону України
"Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ) (1023-12) форма N 4
рішення про накладення штрафу за
порушення законодавства про рекламу форма N 6
рішення про результати перегляду
справи щодо порушення законодавства про
рекламу форма N 9
Голова Комітету
|
П. Кабан
|
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
Форма N 1
Герб
Державний комітет України з
питань технічного регулювання та споживчої політики
______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів,
______________________________________________________________
його юридична адреса, телефон, факс)
______________________________________________________________
Серія __________
______________________________________________________________
(назва населеного пункту, у якому проводиться перевірка)
Посадовою(ими) особою(ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали, розпорядження про проведення
перевірки та дата його видачі)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
за участю представника(ків) ______________________________________
__________________________________________________________________
(назва органу, посада, прізвище та ініціали -
заповнюється в разі присутності)
__________________________________________________________________
з ______________ до ________________
(час, дата) (час, дата)
у ________________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування, адреса,
__________________________________________________________________
телефон, прізвище та ініціали керівника або
__________________________________________________________________
прізвище та ініціали громадянина-підприємця,
__________________________________________________________________
номер, дата видачі свідоцтва про реєстрацію, назва органу, що
його видав, ідентифікаційний код)
у присутності працівників господарюючого суб'єкта ________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
проведено перевірку дотримання законодавства про захист прав
споживачів
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО
__________________________________________________________________
(опис виявлених порушень)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(див. вкладений аркуш N _____ до акта від "___"__________200_ р.
N ___)
Перевіркою встановлено реалізацію товарів, якість яких не
відповідає вимогам нормативних документів або/та які
реалізовувались з порушенням законодавства про захист прав
споживачів
Таблиця 1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|Виготовлювач,|Прибутковий|Нормативний|Одиниця|Одержано|Перевірено|Забраковано| Знято з реалізації товарів через |
|з/п|товару |постачальник |документ |документ |виміру,|товарів |(залишок) |товарів |-----------------------------------------|
| |(категорія, | |(назва, |для |ціна за| |товарів | |Простроче- |Відсутність|Відсутність|При- |
| |сорт, | |номер, |перевірки |одиницю| | | |ний термін |документів |інформації |мітка|
| |артикул, | |дата) |якості та | | | | |придатності|про якість |для | |
| |дата виго- | | |безпеки | | | | | |та безпеку |споживачів | |
| |товлення) | | |товарів | | | | | | | | |
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(див.вкладений аркуш N __ до таблиці 1 акта від "___"_____ 200_ р.
N ____)
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО надання послуг (виконання робіт),
якість яких не відповідає вимогам нормативних документів або/та
які надавалися з порушенням законодавства про захист прав
споживачів
Таблиця 2
------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування |Нормативний |Обсяг забракованих |Обсяг наданих послуг (виконаних робіт) з |
|з/п| послуги |документ для| послуг (робіт) |порушенням законодавства, за які |
| | (роботи) |перевірки | |передбачені стягнення згідно зі ст.23 |
| | |якості | |Закону України "Про захист прав споживачів"|
| | | |-------------------+-------------------------------------------|
| | | |кількість,|загальна|виявлене порушення| період | загальна |
| | | |одиниця |вартість| законодавства | надання | вартість |
| | | |виміру | | | послуги | |
| | | | | | | (виконання | |
| | | | | | | роботи) | |
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
| |УСЬОГО | х | | | х | х | |
------------------------------------------------------------------------------------------------
(див.вкладений аркуш N __ до Таблиці 2 акта від "___"____ 200_ р.
N_____)
1. ЗАБОРОНЯЮ (ЄМО): відвантаження, реалізацію, продаж
товарів, надання послуг (виконання робіт),
(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки
__________________________________________________________________
2. Тимчасово ПРИПИНЯЮ(ЄМО) відвантаження, реалізацію, продаж
товарів, надання послуг (виконання робіт),
(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки
__________________________________________________________________
3. ЗОБОВ'ЯЗУЮ(ЄМО) усунути інші недоліки, що зазначені в
акті перевірки, у тому числі
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
4. Про виконання цього припису письмово (з відповідним
документальним підтвердженням) ДОПОВІСТИ _________________________
__________________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів)
до "___"__________ 200_ р.
До акта додаються:
1. Таблиця ____ та __________________ вкладених аркушів до неї.
(кількість літерами)
2. Акт відбору зразків товарів від "___"__________ 200_ р. N ____.
3. Акт контрольної перевірки правильності розрахунків за
реалізовані товари, надані послуги.
4. Інші документи ________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Акт складено в _______________ примірниках
(прописом )
Посадова(і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірк у _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у _________________________________
перевірці _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, в присутності яких _________________________________
проведено перевірку _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З актом та приписом ознайомлено
і другий примірник одержано для
вручення керівникові
господарюючого суб'єкта _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
"___"_________ 200_ р.
__________________________________________________________________
Відмітки про виконання припису (заповнюються на першому
примірнику):
Лист господарюючого суб'єкта __________________________________
(номер, дата)
Повторна перевірка (за потреби) __________________________________
(номер, дата)
Службова особа, на яку покладено
контроль за виконанням припису _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З контролю знято керівником
(заступником керівника) державного
органу у справах захисту прав
споживачів _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
"___"__________ 200_ р.
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
форма N 2
Герб
Державний комітет України з
питань технічного регулювання та споживчої політики
______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів,
______________________________________________________________
його юридична адреса, телефон, факс)
Серія __________
Посадовою(ими) особою(ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
під час перевірки дотримання законодавства про захист прав
споживачів (акт від "___"_________ 200_ р. N_______) у присутності
особи, яка здійснює продаж товарів (виконує роботи, надає
послуги), та представника господарюючого суб'єкта відібрано згідно
(у разі присутності)
з ________________________________________________________________
вимогами нормативних документів ЗРАЗКИ ТАКИХ ТОВАРіВ:
------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|Нормативний|Одиниця |Залишок |Нормативний| Відібрано зразків |
|з/п|товару (його|документ, |виміру |товарів, |документ |---------------------------|
| |категорія, |вимогам |(шт. |з яких |для |кількість|загальна|загальна|
| |сорт, |якого |пляшок, |відібрано |відбору |одиниць, |маса, |вартість|
| |артикул) |повинен |кг, л, м|зразки |зразків |шт., |міра, |(грн.) |
| |дата |відповідати|та ін.) |(кількість| |пляшок |об'єм | |
| |виготовлення|товар | |залишку) | |та ін. |(кг, л, | |
| | | | | | | |м | |
| | | | | | | |та ін.) | |
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
------------------------------------------------------------------------------------------
Усього х х х х х
Примітки:
1. Зразки товарів, які відібрано у подвійній кількості
__________________________________________________________________
(найменування товарів)
__________________________________________________________________
2. Зразки товарів, які відібрано, опломбовано (опечатано) і
залишено на місці як контрольні __________________________________
__________________________________________________________________
(найменування товарів, на суму - прописом)
__________________________________________________________________
Зразки товарів, які відібрано для проведення таких досліджень
(експертиз)
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) |
|з/п| |------------------------------|
| | |Вид дослідження| Показники|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
------------------------------------------------------------------
Відібрано зразки товарів на загальну суму ___________________, які
(літерами)
в присутності особи, що здійснює продаж товарів ( виконує роботи,
надає послуги ), (непотрібне закреслити)
одержано посадовою(ими) особою(ами)
Посадова(і) особа(и) ______________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
______________________________________
"___"______________ 200_ р.
------------------------------------------------------------------
Особа(и), в присутності якої(их)
відібрано зразки товарів ________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
________________________________
"___"______________ 200_ р.
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
Форма N 3
Герб
(до акта від "___"_________ 200_ р. N ____)
_______________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта або прізвище, ініціали
громадянина-підприємця)
Контрольна перевірка правильності розрахунків проводилась у
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали особи, яка реалізовує товари,
надає послуги)
яким (якою) запропоновано оплатити за реалізований товар, надану
послугу __________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Отримано грошей зазначеною особою (касиром) ______________________
_________________________________________________________________,
(сума цифрами та літерами)
видано квитанцію, касовий (товарний) чек або інший документ від
"___"_______________ р. N________ на суму ________________________
__________________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Видано здачі _____________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Результат перерахунку готівки в касі (за потреби) ________________
__________________________________________________________________
(сума літерами)
Товар відпущено на вагах типу ______________________ N __________,
іншим засобом вимірювання ________________________________________
__________________________________________________________________
(оцінка технічного стану та правильність використання згідно з
вимогами нормативних документів)
Контрольне переважування (перемірювання) проведено в присутності
особи, що здійснила продаж товарів (надання послуги), та
представника господарюючого суб'єкта _____________________________
(у разі присутності) (посада, прізвище, ініціали)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування| Закуплено (замовлено) |Фактично реалізовано товарів,|Результат остаточного|При- |
|з/п|товару, | | надано послуг | розрахунку |мітка|
| |вид послуги |-----------------------------+-----------------------------+---------------------| |
| | |Кількість, |Запропо-|Загальна|Кількість, |Фактична|Справжня|Сума | Сума | |
| | |міра, маса,|нована |вартість|міра, маса,|ціна |вартість|обрахунку| недобору | |
| | |об'єм |ціна | |об'єм | | | | | |
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
УСЬОГО х х х х х
Товари (послуги), які неможливо повернути в продаж (реалізацію)
після перевірки: _________________________________________________
(назва, кількість, ціна літерами)
Акт складено в _______________________ примірниках
(літерами)
Посадова(і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку ________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у
перевірці ________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особа(и), яка(і) проводила(и)
реалізацію товару (надання послуг) _______________________________
і проводила розрахунок (прізвище, ініціали та підпис)
Представник господарюючого суб'єкта ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
"___"______________ 200_ р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
(у редакції наказу
Держспоживстандарту України
26.11.2002 N 17
( z0965-02 )
Форма N 4
Державний герб України
Державний комітет України з питань
технічного регулювання та споживчої політики
____________________________________________
(назва державного органу у справах захисту
____________________________________________
прав споживачів, його юридична адреса,
____________________________________________
телефон, факс)
N _________ "__" _____________ 200_ р.
Перевіркою стану дотримання законодавства про захист прав
споживачів у _____________________________________________________
(назва суб'єкта господарської діяльності, його
__________________________________________________________________
підпорядкування, адреса або прізвище, ініціали
__________________________________________________________________
фізичної особи - суб'єкта підприємницької
__________________________________________________________________
діяльності, номер, дата видачі свідоцтва
__________________________________________________________________
про державну реєстрацію)
на підставі акта від "__"___________ 200_ р. N _____ встановлено:
__________________________________________________________________
(перелік порушень, за які статтею 23 Закону
__________________________________________________________________
України "Про захист прав споживачів"
__________________________________________________________________
передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1. За _______________________________________________________
__________________________________________________________________
(перелік порушень, за які статтею 23 Закону України
__________________________________________________________________
"Про захист прав споживачів" передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
застосувати до ___________________________________________________
(назва суб'єкта господарської діяльності
__________________________________________________________________
або прізвище, ім'я та по батькові фізичної
__________________________________________________________________
особи - суб'єкта підприємницької діяльності)
штраф у розмірі _________________ гривень ________________________
(сума літерами)
__________________________________________________________________
2. Зобов'язати ______________________________________________
__________________________________________________________________
(назва суб'єкта господарської діяльності або прізвище,
__________________________________________________________________
ім'я та по батькові фізичної особи - суб'єкта
__________________________________________________________________
підприємницької діяльності)
у 15-денний термін після отримання постанови сплатити в
установленому порядку штраф у зазначеному розмірі до державного
бюджету __________________________________________________________
(код банку, назва відділення банку, рахунок N)
__________________________________________________________________
4. Управлінню (відділу) _____________________________________
__________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу державного органу
__________________________________________________________________
у справах захисту прав споживачів)
установити контроль за виконанням цієї постанови.
______________________________________
______________________________________ М.П. ___________________
(посада особи, яка прийняла постанову) (підпис)
суб'єкту господарювання "__" _____________ 200_ р.
Постанова про накладення штрафу мною одержана
"__" _____________ 200_ р.
________________________________________________________
(посада повноважного представника суб'єкта господарської
діяльності або фізичної особи - суб'єкта
підприємницької діяльності)
_______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
(в редакції наказу
Держспоживстандарту України
від 23.05.2006 N 147
( z0702-06 )
Форма N 6
(Державний Герб України)
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
__________________________________________________________________
(назва спеціально уповноваженого центрального (територіального)
__________________________________________________________________
органу у справах захисту прав споживачів,
__________________________________________________________________
місцезнаходження, телефон, факс)
"____"__________ 20__ р.
При здійснені контролю за дотриманням законодавства про
рекламу щодо захисту прав споживачів _____________________________
(найменування і місцезнаходження
__________________________________________________________________
рекламодавця (розповсюджувача, виробника реклами)*
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
на підставі матеріалів справи та протоколу засідання
від "___" _________ 20__ р. N ______ _____________________________
__________________________________________________________________
встановлено ______________________________________________________
(перелік порушень, за які відповідно до законодавства
__________________________________________________________________
України про рекламу передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Керуючись статтею 27 Закону України "Про рекламу",
В И Р І Ш Е Н О:
1. За _______________________________________________________
(перелік порушень, за які відповідно до законодавства
__________________________________________________________________
України про рекламу передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
накласти на ______________________________________________________
(рекламодавець (виробник реклами, розповсюджувач
реклами)*
штраф у розмірі __________________ грн (_________________________
(сума прописом)
_________________________________________________________________)
2. Зобов'язати ______________________________________________
(рекламодавець (виробник реклами,
розповсюджувач реклами)
__________________________________________________________________
сплатити в установленому порядку штраф у зазначеному розмірі до
державного бюджету _______________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(код платежу, назва відділення банку, рахунок N, МФО,
отримувач, ЄДРПОУ)
3. Суб'єкту господарювання у 3-денний термін після сплати
штрафу письмово повідомити державний орган у справах захисту прав
споживачів, який наклав стягнення, зазначивши номери та дати
платіжних доручень, за якими сплачено штраф.
У разі невиконання рішення сума штрафу стягується у судовому
порядку.
__________________________
(посада особи,
__________________________ М.П. _________________
яка прийняла рішення) (підпис)
Рішення про накладення штрафу надіслане суб'єкту
господарювання листом з повідомленням від "____"_________ 20___ р.
N ______________
Рішення про накладення штрафу мною одержано
"____" _________________ 20__ р.
____________________________________________________________
(посада повноважного представника рекламодавця (виробника,
розповсюджувача реклами)
________________________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
(в редакції наказу
Держспоживстандарту України
від 23.05.2006 N 147
( z0702-06 )
Форма N 9
(Державний Герб України)
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
------------------------------------------------------------------
"____"_____________ 20___ р.
У результаті перегляду рішення(нь) про накладення штрафу за
порушення законодавства про рекламу ______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(N, дата рішення(нь) та назва спеціально уповноваженого
центрального (територіального) органу у справах захисту
прав споживачів, якій прийняв рішення)
у справі щодо порушення законодавства України про рекламу відносно
__________________________________________________________________
(найменування і місцезнаходження рекламодавця
(розповсюджувача, виробника реклами)*
__________________________________________________________________
Суть попереднього рішення(нь) _______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
В И Р І Ш Е Н О
__________________________________________________________________
(залишити рішення без змін, скасувати рішення і направити справу
на повторний розгляд, скасувати рішення та припинити провадження
по справі, прийняти нове рішення)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Голова Держспоживстандарту
(заступник Голови) ___________________
(підпис)
Додаток
до наказу Держстандарту України
27.11.2000 N 679
Органи Держстандарту | Серії | |
Акта перевірки дотримання законодавства про захист прав споживачів | Акта відбору зразків товарів | |
Вінницької області | від БЗ0001 | від БВ0001 |
Волинської області | від ВЗ0001 | від ВВ0001 |
Дніпропетровської області | від ГЗ0001 | від ГВ0001 |
Донецької області | від ДЗ0001 | від ДВ0001 |
Житомирської області | від ЕЗ0001 | від ЕВ0001 |
Закарпатської області | від ЄЗ0001 | від ЄВ0001 |
Запорізької області | від ЖЗ0001 | від ЖВ0001 |
Івано-Франківської області | від ЗЗ0001 | від ЗВ0001 |
Київської області | від ІЗ0001 | від ІВ0001 |
Кіровоградської області | від КЗ0001 | від КВ0001 |
Луганської області | від ЛЗ0001 | від ЛВ0001 |
Львівської області | від МЗ0001 | від МВ0001 |
Миколаївської області | від НЗ0001 | від НВ0001 |
Одеської області | від ОЗ0001 | від ОВ0001 |
Полтавської області | від ПЗ0001 | від ПВ0001 |
Рівненської області | від РЗ0001 | від РВ0001 |
Сумської області | від СЗ0001 | від СВ0001 |
Тернопільської області | від ТЗ0001 | від ТВ0001 |
Харківської області | від УЗ0001 | від УВ0001 |
Херсонської області | від ФЗ0001 | від ФВ0001 |
Хмельницької області | від ХЗ0001 | від ХВ0001 |
Черкаської області | від ЦЗ0001 | від ЦВ0001 |
Чернівецької області | від ЧЗ0001 | від ЧВ0001 |
Чернігівської області | від ШЗ0001 | від ШВ0001 |
м. Києва | від ЩЗ0001 | від ЩВ0001 |
м. Севастополя | від ЮЗ0001 | від ЮВ0001 |
АР Крим | від ЯЗ0001 | від ЯВ0001 |
Комітет | від АЗ0001 | від АВ0001 |