ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2009 N 585

Про затвердження Положення про склад та регламент роботи комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації

З метою впорядкування процедури зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, на виконання вимог пункту 5.2 Порядку здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004 N 372 (v0372224-04) , НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про склад та регламент роботи комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (далі - Комісія та Положення), що додається.
2. Відповідно до пункту 3 Положення затвердити склад Комісії:
голова Комісії - Потімков О.Ю., заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії Нікітін Ю.В. - директор Департаменту договірного менеджменту;
члени Комісії:
Федорова Г.Г. - начальник відділу ведення реєстрів та моніторингу виконання умов договорів купівлі-продажу;
Штепура В.М. - начальник Управління контрольно-ревізійної роботи;
Кушнарьов С.М. - начальник відділу експертизи договорів та установчих документів Юридичного департаменту;
Коваль Н.В. - начальник відділу ведення претензійної роботи та оскарження результатів перевірки;
Безрук О.В. - головний спеціаліст відділу ведення реєстрів та моніторингу виконанням умов договорів купівлі-продажу Департаменту договірного менеджменту, відповідальний секретар Комісії.
в залежності від групи об'єкта приватизації:
Буртняк Т.І. - директор Департаменту продажу об'єктів нерухомості;
Степура Т.І. - директор Департаменту інвестиційних проектів та майна за кордоном;
Філозоп Є.Т. - в.о. директора Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Красовський В.А. - директор Департаменту реформування власності.
3. У разі відсутності в період роботи голови Комісії Потімкова О.Ю., її роботу очолює заступник голови Комісії. При цьому обов'язкова присутність начальника відділу експертизи договорів та установчих документів Юридичного департаменту - Кушнарьова С.М.
4. Регіональним відділенням Фонду державного майна України, Фонду майна АР Крим у двотижневий термін з дня отримання цього наказу, з урахуванням його вимог, розробити і затвердити своїми наказами Положення про склад та регламент роботи Комісії з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації.
5. Вважати таким, що втратили чинність, накази Фонду державного майна України від 04.08.2008 N 889, від 29.06.2006 N 1014.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Потімкова О.Ю.
В.о. Голови Фонду
Д.Парфененко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
22.04.2009  N 585

ПОЛОЖЕННЯ

про регламент роботи комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації

1. Комісія Фонду державного майна України (далі - Фонд) з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (далі - Комісія) створюється наказом Фонду відповідно до пунктів 5.2 Порядку здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (v1649224-98) (далі - Порядок), затвердженого наказом Фонду від 27.02.2004 N 372 (v0372224-04) .
2. Метою діяльності Комісії є розгляд звернень підрозділу Фонду, на який покладено контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації або Юридичного департаменту Фонду, та прийняття рішення щодо зняття з контролю Фонду договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у таких випадках:
- у разі смерті фізичної особи - покупця об'єкта приватизації і відсутності при цьому спадкоємця;
- якщо вичерпані всі можливості, передбачені законодавством, у тому числі розірвання договору купівлі-продажу і повернення об'єкта приватизації у державну власність, за умови наявності при цьому відповідних судових рішень;
- затвердження актів підсумкової перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації.
3. Склад Комісії:
голова Комісії - заступник Голови Фонду, якому підпорядковується Департамент договірного менеджменту;
заступник голови Комісії, директор департаменту договірного менеджменту;
члени Комісії:
- керівні працівники:
Департаменту договірного менеджменту;
Юридичного департаменту;
Управління контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки;
- в залежності від групи об'єкта приватизації:
Департаменту інвестиційних проектів та майна за кордоном;
Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Департаменту продажу об'єктів нерухомості;
Департаменту реформування власності;
- фахівець Департаменту договірного менеджменту, що є відповідальним секретарем Комісії.
Персональний склад Комісії затверджується наказом Фонду.
4. Комісія формується головою Комісії в кількості не менше 6 осіб.
5. Засідання Комісії скликається за ініціативою голови Комісії, директора Департаменту договірного менеджменту або директора Юридичного департаменту.
6. Комісія розпочинає роботу за відповідним письмовим зверненням Департаменту договірного менеджменту або Юридичного департаменту до її голови. Зазначене звернення повинне містити копії документів, приблизний склад яких такий:
- договір купівлі-продажу об'єкта приватизації та додаткові угоди (додаткові договори) до нього;
- документи, що підтверджують стан виконання умов договору купівлі-продажу;
- рішення, ухвали, постанови, накази судів, що набрали законної сили;
- документи, що підтверджують смерть фізичної особи (дані органів реєстрації актів громадянського стану), її визнання у судовому порядку безвісно відсутньою або померлою (рішення суду);
- документи, що підтверджують відсутність спадкоємців (довідки з нотаріальної контори);
- обгрунтування необхідності зняття договору купівлі-продажу з контролю;
- акти поточних та підсумкових перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу;
- інші документи.
7. Розгляд звернення та прийняття відповідного рішення Комісія здійснює протягом 20 робочих днів з дня його отримання.
8. Засідання Комісії вважається правомочним за умови участі в ньому не менше п'яти осіб, що входять до її складу.
9. У разі необхідності для участі у роботі Комісії можуть залучатися інші фахівці Фонду за відповідним зверненням голови Комісії.
10. Рішення Комісії приймається простою більшістю голосів шляхом поіменного усного голосування (тільки "за" або "проти"). За умови рівної кількості голосів, право остаточного рішення надається голові Комісії.
11. Рішення Комісії оформлюється протоколом. У разі підписання протоколу з окремими думками членів Комісії, голови Комісії, вони додаються до протоколу.
12. Протокол засідання Комісії повинен містити:
- персональний склад Комісії;
- стислий зміст обставин за питанням, що розглядається;
- обгрунтування прийнятого рішення.
13. Протокол затверджується головою Комісії. У разі прийняття Комісією рішення про зняття договору купівлі-продажу з контролю, протокол її засідання підписується головою Комісії та членами Комісії і передається на затвердження Голові Фонду, або особі, що виконує його функції.
14. Якщо після прийняття Комісією рішення про зняття договору купівлі-продажу з контролю будуть встановлені нові обставини за цим договором, розгляд Комісією таких обставин проводиться відповідно до цього Положення.
15. Після затвердження, протокол засідання Комісії відповідальним секретарем Комісії передається до Департаменту договірного менеджменту для відповідних, в залежності від прийнятого Комісією рішення, дій:
- зняття договору купівлі-продажу з контролю Фонду згідно з пунктом 5.2 Порядку (v1649224-98) ;
- вжиття інших дій, визначених протоколом засідання Комісії.
16. Протокол засідання Комісії у Департаменті договірного менеджменту як складова частина додається до пакета документів з питань контролю договору купівлі-продажу, що розглядався Комісією.
Директор Департаменту
договірного менеджменту
Ю.Нікітін