П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про Державну програму приватизації

( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 19, ст.113 )
Верховна Рада України постановляє:
1. Схвалити Державну програму приватизації на 1994 рік.
2. Верховній Раді Республіки Крим, Радам народних депутатів розробити і затвердити до 1 березня 1994 року відповідно республіканську (Республіки Крим) і місцеві програми приватизації відповідно до вимог Державної програми приватизації на 1994 рік.
3. Кабінету Міністрів України разом з Комісією Верховної Ради України з питань економічної реформи і управління народним господарством та з іншими комісіями підготувати і подати до 1 березня 1994 року на розгляд Верховної Ради України:
пропозиції про внесення змін і доповнень до законодавчих актів України з метою створення умов для сприяння виконанню Державної програми приватизації на 1994 рік, а також забезпечення у процесі приватизації захисту інтересів соціально незахищених верств населення України, депортованих та репресованих громадян, інвалідів внаслідок трудового каліцтва.
4. Кабінету Міністрів України до 15 лютого 1994 року підготувати і подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення доповнень до Кримінального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства про приватизацію.
5. Кабінету Міністрів України забезпечити до 1 квітня 1994 року створення єдиної комп'ютеризованої інформаційної мережі для здійснення приватизації та єдиного банку даних про об'єкти приватизації.
Голова Верховної Ради України
І. ПЛЮЩ
м.Київ, 26 січня 1994 року
N 3876-XII

Д О Д А Т О К
до Постанови Верховної Ради України
від 26 січня 1994 року N 3876-XII

ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА ПРИВАТИЗАЦІЇ

на 1994 рік

Державна програма приватизації на 1994 рік (далі - Програма) розроблена відповідно до Закону України "Про приватизацію майна державних підприємств" (2163-12) і спрямована на широке розгортання приватизації майна державних підприємств.
Ч а с т и н а I УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

РОЗДІЛ 1. ПРІОРИТЕТИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

На підставі результатів приватизаційного процесу в 1992-1993 роках визначаються такі пріоритети стосовно реалізації державної політики у сфері приватизації:
широкомасштабне проведення приватизації об'єктів груп А, Д;
розгортання приватизації об'єктів груп Б, В, Г;
забезпечення участі громадян України у приватизації через використання ними приватизаційних депозитних рахунків;
розвиток ринкової інфраструктури;
створення умов для активізації процесу приватизації та післяприватизаційного функціонування підприємств;
створення умов для участі іноземних інвесторів у приватизації;
координація процесів приватизації майна, яке перебуває в загальнодержавній, республіканській (Республіки Крим) та комунальній власності, проведення з цією метою організаційних і фінансових заходів.
Завдання Програми є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами державної виконавчої влади, органами регіонального і місцевого самоврядування.

РОЗДІЛ 2. ОБ'ЄКТИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

2.1. Об'єкти приватизації класифікуються за групами залежно від первісної (балансової) вартості основних фондів, зазначеної в балансовому звіті за квартал, що передував даті прийняття органом приватизації рішення про приватизацію об'єкта (далі - вартість), і якісних ознак. Об'єкти класифікуються таким чином:
група А - об'єкти, вартість яких у цінах на 1 серпня 1993 року не перевищує 700 млн. крб. (крім підприємств групи Г);
група Б - об'єкти, вартість яких у цінах на 1 серпня 1993 року становить від 700 до 45000 млн. крб., а частка вартості фондів, що припадає на одного працюючого, не перевищує номінальної вартості приватизаційного майнового сертифіката більш як у 1,5 раза (крім підприємств групи Г);
група В - об'єкти, вартість яких у цінах на 1 серпня 1993 року становить від 700 до 45000 млн. крб., а частка вартості фондів, що припадає на одного працюючого, перевищує номінальну вартість приватизаційного майнового сертифіката більш як у 1,5 раза (крім підприємств групи Г);
група Г - підприємства-монополісти, що визнані такими у встановленому порядку, незалежно від вартості; підприємства військово-промислового комплексу, що підлягають конверсії згідно з відповідною програмою, незалежно від вартості; підприємства, приватизація яких здійснюється із залученням іноземних інвестицій за міжнародними договорами України, незалежно від вартості; підприємства, вартість яких перевищує 45000 млн. карбованців;
група Д - законсервовані об'єкти і об'єкти незавершеного будівництва; майно ліквідованих підприємств;
група Е - частки (паї, акції), що належать державі в майні підприємств із змішаною формою власності.
У разі проведення індексації балансової вартості основних фондів розмір вартості, за яким здійснюється класифікація об'єктів приватизації, збільшується на коефіцієнт індексації приватизаційних майнових сертифікатів.
2.2. Першочерговій приватизації підлягають об'єкти, які найбільше впливають на розвиток споживчого ринку, а також ті, перебування яких у державній власності стримує процес фінансової стабілізації, гальмує економічний розвиток, формування ринкової економіки. До таких об'єктів належать:
підприємства роздрібної торгівлі, громадського харчування і побутового обслуговування;
експлуатаційні підприємства житлово-комунального господарства, включаючи підприємства житлового, готельного господарства, підприємства, що виконують роботи з благоустрою населених пунктів, здійснюють ремонтно-будівельну діяльність;
будівельні організації та підприємства промисловості будівельних матеріалів;
підприємства харчової промисловості, а також підприємства, що спеціалізуються на переробці сільськогосподарської продукції і сервісному обслуговуванні сільськогосподарського виробництва та виробляють продукцію виробничо-технічного призначення для аграрного сектора;
підприємства місцевої промисловості;
підприємства деревообробної і легкої промисловості;
підприємства вантажного автотранспорту загального користування, таксомоторні парки;
підприємства тракторного і сільськогосподарського машинобудування, а також ті, що виготовляють обладнання для підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування і житлово-комунального господарства;
підприємства матеріально-технічного постачання.
Першочерговій приватизації також підлягають:
збиткові підприємства всіх галузей, якщо їх збитковість не зумовлена застосуванням державних фіксованих і регульованих цін і тарифів;
підприємства, що мають основні фонди, загальний знос яких перевищує 70 відсотків;
законсервовані об'єкти;
об'єкти незавершеного будівництва, що фінансувалися за рахунок державних капіталовкладень та дотацій з державного, місцевих бюджетів, а також ті, терміни будівництва яких вже минули.
Рішення про приватизацію цих об'єктів органи приватизації приймають з власної ініціативи.
У разі приватизації організацій і підприємств будівельного комплексу не допускається виділення з їх складу структурних підрозділів, якщо це може призвести до порушення виробничо-технологічних процесів.
2.3. Не підлягають приватизації:
майно органів державної влади і управління (крім майнових комплексів чи відокремленого майна, які забезпечують діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, - за наявності відповідного дозволу зазначених органів), майно Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Прикордонних військ, правоохоронних і митних органів, майно Державної воєнізованої гірничо-рятувальної служби вугільної промисловості;
об'єкти Національного космічного агентства при Кабінеті Міністрів України;
золотий та валютний фонди і запаси, державні матеріальні резерви;
емісійна система, підприємства й установи, що забезпечують випуск та зберігання грошових знаків і цінних паперів;
телевізійні і радіотрансляційні центри;
аеронавігаційні об'єкти;
підприємства геологічної, картографічної, гідрометеорологічної служби, служби контролю за станом навколишнього природного середовища;
заклади освіти, фізичної культури, спорту і науки, що фінансуються з бюджету, а також підрозділи, технологічно пов'язані з навчальним та науковим процесом (крім закладів освіти, фізичної культури і спорту, які належать підприємствам та відомствам і можуть приватизуватися за умови збереження їх призначення);
об'єкти культури, мистецтва, архітектури, меморіальні комплекси, заповідники, парки тощо, які мають загальнонаціональне значення;
провідні книжкові і газетні видавництва, підприємства поліграфії та інші організації (за окремим переліком, узгодженим Державним комітетом у справах видавництв, поліграфії та книгорозповсюдження з Фондом державного майна);
об'єкти державних систем стандартизації, метрології та сертифікації продукції;
підприємства по виготовленню та ремонту всіх видів зброї та іншої військової техніки, підприємства, що виробляють вибухові речовини та ведуть буропідривні роботи;
підприємства по випуску наркотичних, бактеріологічних, біологічних, психотропних, сильнодіючих хімічних та отруйних засобів;
крематорії і кладовища;
автомобільні дороги державного значення;
метрополітени та міський електротранспорт;
магістральні лінії електропередачі, нафто- і газопроводи, інші об'єкти трубопровідного транспорту;
об'єкти інженерної інфраструктури та благоустрою міст, включаючи мережі, споруди, устаткування, які пов'язані з виробництвом і постачанням споживачам води, газу, тепла, а також відведенням і очищенням стічних вод;
меліоративні та захисні споруди, водосховища та майно організацій, які їх експлуатують;
рухомий склад, на якому встановлено обладнання для виконання спеціальних робіт (літаки-заправники, літаки, обладнані для фотографування, спеціально обладнані залізничні вагони, пожежні автомобілі тощо);
підприємства, що виготовляють спирт, вина і лікеро-горілчані вироби;
протирадіаційні споруди;
хлібоприймальні і хлібозаготівельні підприємства;
портові споруди, навчальний та гідрографічний флот, майно судноплавних інспекцій;
полігони, будови, споруди та устаткування для захоронення твердих промислових і побутових відходів, скотомогильники, ветеринарно-санітарні заводи;
підприємства з лісовідновлення, лісорозведення та охорони лісу;
підприємства соляної промисловості;
об'єкти, розташовані на територіях зон відчуження та безумовного обов'язкового відселення відповідно до Закону України "Про статус територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС";
Київське виробниче об'єднання "Ізумруд", Вінницький завод "Кристал" та Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат.
2.4. За погодженням з Кабінетом Міністрів України приватизуються об'єкти групи Г, а також:
об'єкти цивільної оборони, які підлягають перепрофілюванню; підприємства атомного машинобудування;
спеціалізовані елеватори, холодокомбінати, об'єкти складського господарства, що забезпечують розміщення державних резервів і зберігання мобілізаційних запасів;
підприємства, що переробляють руди дорогоцінних металів, коштовне та напівкоштовне каміння, радіоактивні та рідкісноземельні елементи;
підприємства і об'єднання паливно-енергетичного комплексу, в тому числі вугле-, нафто- і газопереробні підприємства та організації, об'єкти нафтопродуктозабезпечення і нафтосховища, що мають міжобласне й загальнодержавне значення;
експлуатаційні, ремонтні та інші підприємства наземного залізничного транспорту загального користування, авіаційного, морського, внутрішнього водного транспорту та автомобільного господарства (за винятком включених до пункту 2.2 цього розділу);
міський та приміський пасажирський автомобільний транспорт загального користування;
автотранспортні підприємства, що мають мобілізаційні завдання;
підприємства та об'єкти електроенергетики, гідростанції;
підприємства з виробництва медичної техніки і медичних виробів із скла, фарфору, пластмас, підприємства хіміко-фармацевтичної промисловості;
галузеві головні і територіальні науково-дослідні, проектні, проектно-конструкторські та конструкторсько-технологічні організації, підрядні реставраційні підприємства;
телевізійні центри і радіоцентри;
підприємства целюлозно-паперової промисловості;
підприємства цукрової та олійно-жирової промисловості;
хлібокомбінати, хлібозаводи, макаронні фабрики;
машиновипробні станції;
підприємства і організації, установи державної ветеринарної медицини і Укрзооветпостачу;
насінницькі, племінні заводи та підприємства, кінні заводи, селекційно-гібридні центри, сортовипробувальні станції та дільниці, науково-дослідні організації;
нерестово-виросні рибницькі господарства;
рибоводно-меліоративні станції.
2.5. Приватизація структурних підрозділів підприємств - цехів, дільниць тощо (далі - підрозділи) здійснюється в порядку, що встановлюється Фондом державного майна України та Антимонопольним комітетом України.
Окремо можуть приватизуватися також структурні одиниці тих об'єднань, які не привели свій статус у відповідність із чинним законодавством.
2.6. Обмеження щодо приватизації підприємств, зазначених у пунктах 2.3 і 2.4, не поширюються на структурні підрозділи неосновного профілю діяльності цих підприємств.
2.7. Об'єкти банківської сфери, соціально-культурного призначення та Українська державна страхова комерційна організація приватизуються на підставі рішень Кабінету Міністрів України, що приймаються згідно з чинними актами законодавства.

РОЗДІЛ 3. ГАЛУЗЕВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИВАТИЗАЦІЇ

3.1. Міністерство економіки України, Міністерство статистики України, Фонд державного майна України, Антимонопольний комітет України, інші міністерства і відомства разом з Урядом Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями забезпечують проведення секторного аналізу економіки та використання його результатів під час прийняття рішень щодо приватизації окремих об'єктів відповідних галузей економіки.
Для проведення секторного аналізу економіки утворюються міжвідомчі комісії, які діють у відповідних галузях згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 4 серпня 1993 року N 602 (602-93-п) "Про проведення секторного аналізу економіки".
3.2. За результатами секторного аналізу міжвідомчими комісіями розробляються концепції приватизації підприємств різних секторів (галузей) економіки, у яких повинні міститися пропозиції щодо:
способів приватизації;
послідовності, темпів і масштабів приватизації підприємств з урахуванням існуючих господарських зв'язків і рівня монополізму в галузі;
умов приватизації об'єктів групи Г;
переліку об'єктів, які підлягають приватизації із залученням іноземних інвесторів;
переліку об'єктів, контрольні пакети акцій яких підлягають продажу за конкурсом або залишаються в державній власності;
порядку продажу акцій корпоратизованих підприємств;
умов приватизації об'єктів групи Д;
приватизації об'єктів галузі чи окремих підприємств соціально-культурного призначення;
способів підготовки до приватизації;
визначення вимог до діяльності приватизованих підприємств і форм контролю за додержанням цих вимог.
Зазначені концепції розробляються протягом року за визначеними Кабінетом Міністрів України графіками і затверджуються спільним рішенням Фонду державного майна України, Міністерства економіки України, Антимонопольного комітету України і відповідного міністерства.

РОЗДІЛ 4. СПОСОБИ ПІДГОТОВКИ ПІДПРИЄМСТВ ДО ПРИВАТИЗАЦІЇ

4.1. Для забезпечення ефективності приватизації застосовуються такі способи підготовки підприємств до цього процесу:
корпоратизація підприємств;
ліквідація підприємств, визнаних банкрутами;
фінансове оздоровлення підприємств;
комерціалізація окремих підрозділів підприємств.
4.2. Корпоратизація - це перетворення державного підприємства відповідно до Указу Президента України від 15 червня 1993 року N 210/93 у відкрите акціонерне товариство, акції якого належать державі, засновником якого є відповідний орган, уповноважений управляти державним майном.
4.3. Ліквідація підприємства, визнаного банкрутом відповідно до Закону України "Про банкрутство" (2343-12) , провадиться з метою погашення державою боргів цього підприємства за рахунок продажу закріпленого за ним майна.
Приватизації підлягає майно ліквідованого підприємства-банкрута, що залишилося після задоволення вимог кредиторів і розрахунків по оплаті праці членів трудового колективу цього підприємства.
4.4. Фінансове оздоровлення підприємства може здійснюватися шляхом:
проведення фінансових заходів відповідно до Положення про порядок фінансового оздоровлення державних підприємств, що затверджується Кабінетом Міністрів України;
примусової зміни організаційної структури підприємства шляхом відокремлення майна, утримання якого завдає збитків;
передачі державної частки в майні підприємств із змішаною формою власності в порядку, визначеному чинним законодавством, у довірче управління недержавним юридичним особам для поліпшення фінансового становища цього підприємства.
4.5. Комерціалізація - набуття структурними підрозділами підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування статусу юридичної особи відповідно до чинного законодавства.

РОЗДІЛ 5. ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ РІЗНИХ ГРУП ОБ'ЄКТІВ

5.1. Порядок приватизації об'єктів груп А і Д
5.1.1. Фонд державного майна України, органи приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць:
щомісяця складають за поданням міністерств і відомств, інших органів, уповноважених управляти державним майном, переліки об'єктів групи А (не менше 2000 одиниць) і публікують їх в інформаційних бюлетенях та у міській (районній) пресі за місцем розташування об'єкта приватизації;
на підставі розгляду заяв, що надійшли від покупців, визначають і застосовують способи приватизації об'єктів цієї групи відповідно до Положення про застосування способів приватизації майна державних підприємств, затвердженого Фондом державного майна України.
5.1.2. Товариство покупців, створене працівниками об'єкта малої приватизації, яке не стало його власником у разі застосування конкурентних способів приватизації, отримує повну грошову компенсацію за об'єкти соціально-побутового призначення, створені за рахунок коштів фонду соціального розвитку підприємства, що приватизується (аналогічного фонду), а також розподіляє між членами товариства неперсоніфікований (невикористаний) прибуток, що залишився у розпорядженні підприємства на момент приватизації. Зазначена сума виплачується з позабюджетних фондів приватизації у порядку, що встановлюється Фондом державного майна України.
5.1.3. Об'єкти групи Д, визначені згідно з Указом Президента України від 14 жовтня 1993 року N 456/93 "Про приватизацію об'єктів незавершеного будівництва", приватизуються у порядку, передбаченому цим Указом. Приватизація інших об'єктів незавершеного будівництва здійснюється за результатами розгляду органами приватизації відповідних заяв на приватизацію цих об'єктів.
Фонд державного майна України щомісяця публікує переліки 40 об'єктів цієї групи, а органи приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць - 100 об'єктів.
Майно ліквідованих підприємств продається на аукціонах та за конкурсами.
Об'єкти незавершеного будівництва, що є у республіканській (Республіки Крим) чи комунальній власності, по яких органи приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць протягом шести місяців після їх консервації чи зупинення будівництва не прийняли рішення стосовно їх приватизації, приватизуються Фондом державного майна України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 листопада 1993 року N 894 (894-93-п) .
5.2. Порядок приватизації об'єктів груп Б, В і Г
5.2.1. Під час приватизації об'єктів груп Б, В і Г органи приватизації реалізують плани розміщення акцій, що розробляються відповідно до Положення про план приватизації, затвердженого Фондом державного майна України.
У цих планах передбачається першочерговий продаж акцій громадянам України і фінансовим посередникам за приватизаційні папери відповідно до Положення про застосування способів приватизації майна державних підприємств, затвердженого Фондом державного майна України.
Приватизація об'єктів групи Б здійснюється шляхом викупу майна державних підприємств трудовими колективами цих підприємств за рішенням трудового колективу.
Плани розміщення акцій складаються комісіями з приватизації з урахуванням результатів секторного аналізу економіки та бізнес-планів, що надійшли від стратегічних інвесторів.
Стратегічними інвесторами визнаються юридичні особи, які є покупцями згідно із статтею 8 Закону України "Про приватизацію майна державних підприємств", виробляють аналогічну з державними підприємствами або технологічно пов'язану продукцію, беруть зобов'язання з додаткового інвестування після приватизації та виявили бажання придбати їх майнові комплекси або контрольні пакети акцій відкритих акціонерних товариств, що приватизуються.
Бізнес-планом визнається документ, який містить зобов'язання покупців щодо подальшої експлуатації об'єкта приватизації та обгрунтування можливостей їх виконання відповідно до вимог, що встановлюються Фондом державного майна України.
5.2.2. Протягом 1994 року органи приватизації здійснюють продаж акцій 8000 акціонерних товариств, заснованих у процесі приватизації та корпоратизації, лише за приватизаційні папери у два етапи: перший - з 1 січня по 30 червня, другий - з 1 липня по 31 грудня.
5.2.3. Підготовка до першого етапу проводиться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому з 1 січня розпочинається продаж громадянам України і фінансовим посередникам за приватизаційні майнові сертифікати акцій 90 відкритих акціонерних товариств, створених у процесі корпоратизації, та 210 - у процесі приватизації.
Продаж акцій за планом розміщення акцій за кошти здійснюється органами приватизації лише після завершення першого етапу їх продажу за приватизаційні папери (крім пільгового продажу працівникам підприємства) протягом наступних етапів.
5.2.4. Підготовка до другого етапу продажу акцій проводиться в такому порядку:
а) Фонд державного майна України, органи приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць:
до 5 квітня складають перелік 2000 відкритих акціонерних товариств, створених у процесі приватизації, і 1500 - у процесі корпоратизації;
до 15 квітня публікують цей перелік в інформаційному бюлетені, інших друкованих засобах масової інформації та створюють комісії з приватизації корпоратизованих підприємств;
до 15 червня затверджують плани приватизації корпоратизованих підприємств;
до 1 липня публікують в інформаційному бюлетені та інших друкованих засобах масової інформації повідомлення про відкритий продаж акцій зазначених акціонерних товариств за приватизаційні папери;
створюють комісії з продажу акцій;
б) міністерства та інші підвідомчі Кабінету Міністрів України органи, які уповноважені управляти майном, що є у загальнодержавній власності:
до 1 квітня подають для затвердження Фонду державного майна України перелік 1500 заснованих ними в процесі корпоратизації відкритих акціонерних товариств;
до 1 червня передають Фонду державного майна України акції зазначених відкритих акціонерних товариств відповідно до завдань, встановлених цією Програмою;
в) міжвідомчі комісії з питань проведення секторного аналізу економіки подають до 15 травня Фонду державного майна України пропозиції щодо планів розміщення акцій корпоратизованих підприємств;
г) органи приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць до 1 червня подають до Фонду державного майна України плани розміщення акцій та інформацію про випуск акцій 800 відкритих акціонерних товариств, створених у процесі приватизації та корпоратизації підприємств, що перебувають у комунальній власності і зареєстровані в місцевих фінансових органах, з метою організації широкого інформування населення про відкритий продаж цих акцій.
5.2.5. У разі прийняття рішення про продаж цілісних майнових комплексів за конкурсом або реалізацію контрольних пакетів акцій із здійсненням покупцями розрахунків за придбані об'єкти належними їм або позиченими ними коштами органи приватизації організують проведення таких конкурсів протягом липня-жовтня. З цією метою у червні органи приватизації:
визначають умови проведення конкурсів з урахуванням пропозицій міжвідомчих комісій з питань секторного аналізу економіки, місцевих Рад народних депутатів;
публікують в інформаційних бюлетенях та інших друкованих засобах масової інформації повідомлення про конкурси з продажу контрольних пакетів акцій;
створюють конкурсні комісії, які організують конкурси згідно з Положенням про застосування способів приватизації майна державних підприємств, затвердженим Фондом державного майна України.
5.2.6. З 1 липня розпочинається другий етап продажу громадянам України акцій 1500 відкритих акціонерних товариств, створених під час корпоратизації, та 2000 - у процесі приватизації, за приватизаційні майнові сертифікати.
Органи приватизації разом з Міністерством економіки та іншими органами, уповноваженими управляти державним майном, здійснюють підготовку до третього етапу відкритого продажу акцій за приватизаційні папери, що розпочнеться 1 січня 1995 року.
5.3. Особливості приватизації окремих об'єктів груп Б, В і Г
5.3.1. Приватизація об'єктів групи Г здійснюється за планами приватизації у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1993 року N 123 (123-93-п) "Про затвердження порядку погодження з Кабінетом Міністрів України приватизації окремих об'єктів державної власності".
5.3.2. Органи приватизації до 1 червня 1994 року звертаються до орендарів з пропозицією про приватизацію орендованого ними майна.
Приватизація державного майна, зданого в оренду, здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
Оцінка орендованого майна, що приватизується, здійснюється за методикою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1993 року N 717 (717-93-п) .
5.3.3. Приватизація підприємств агропромислового комплексу проводиться згідно з Декретом Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 року N 51-93 "Про особливості приватизації в агропромисловому комплексі".
Перелік груп переробних підприємств агропромислового комплексу, на які поширюється дія цього Декрету, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Протягом 1994 року органи приватизації в основному завершують приватизацію майна радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств і організацій, що перетворюються в колективні сільськогосподарські підприємства, за графіком, який підлягає затвердженню Міністерством сільського господарства і продовольства України до 1 лютого 1994 року. Це Міністерство до 1 березня 1994 року забезпечує комісії з приватизації інформацією про вартість майна, що припадає на одного члена колективного сільськогосподарського підприємства в Республіці Крим або області, а також подає відповідним комісіям з приватизації пропозиції щодо визначення квот пільгового продажу акцій підприємств агропромислового комплексу особам, зазначеним у статті 1 Декрету Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 року N 51-93 "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі".

РОЗДІЛ 6. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСТІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ У ПРИВАТИЗАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИВАТИЗАЦІЙНИХ ПАПЕРІВ

6.1. У 1994 році здійснюється широкомасштабна приватизація з використанням громадянами України приватизаційних паперів. З цією метою:
закінчується формування та уточнення списків громадян України, які мають право на відкриття приватизаційних депозитних рахунків. Створені для складання таких списків комісії щомісяця розглядають запити та скарги громадян України і приймають відповідні рішення;
формуються переліки категорій громадян, які мають право на додаткове одержання приватизаційного сертифіката відповідно до чинного законодавства;
проводяться заходи для забезпечення отримання приватизаційних сертифікатів депортованими громадянами;
з цих питань з 1 квітня 1994 року розробляється і затверджується Кабінетом Міністрів України Положення про порядок використання приватизаційних паперів і здійснення операцій з депозитними рахунками неповнолітніх та інших недієздатних осіб, а також осіб, які відбувають покарання в місцях позбавлення волі;
передбачаються додаткові пільги фінансовим посередникам, які надають послуги соціально незахищеним верствам населення (фонди соціального захисту);
організуються інвестиційні торги із застосуванням електронних засобів зв'язку.
6.2. Фонд державного майна України, органи приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць з метою забезпечення прав громадян України на розміщення приватизаційних паперів:
пропонують для продажу громадянам за приватизаційні папери не менше 70 відсотків загальної вартості майна, що підлягає приватизації;
у разі продажу об'єктів приватизації груп Б, В сприяють першочерговій реалізації акцій покупцям за приватизаційні папери. До зазначених об'єктів не належать підприємства, визнані за підсумками секторного аналізу або відповідно до постанов Уряду такими, які доцільно фінансово оздоровити чи запропонувати їх до продажу стратегічним інвесторам, а також ті, контрольні пакети яких виявили бажання придбати стратегічні інвестори;
визначають не менше 10 відсотків об'єктів груп А і Д для приватизації шляхом продажу на аукціонах, за комерційними і некомерційними конкурсами лише за приватизаційні папери;
встановлюють квоту застосування приватизаційних паперів під час приватизації державного майна у розмірі не менше 70 відсотків від вартості цього майна;
пропонують для приватизації об'єкти групи Е через продаж за приватизаційні майнові сертифікати, якщо для підприємств з іноземними інвестиціями, майно яких приватизується, не встановлено відповідних обмежень в їх установчих документах.
6.3. Продаж часток (паїв, акцій) об'єктів груп В, Г, Е здійснюється відповідно до плану приватизації, затвердженого органом приватизації, таким чином:
працівникам підприємств, майно яких приватизується, - шляхом пільгового продажу згідно з чинним законодавством за номінальною вартістю на суму, що становить 1,5 вартості приватизаційного майнового сертифіката;
членам селянських (фермерських) господарств, працівникам колективних і державних сільськогосподарських підприємств та іншим сільськогосподарським товаровиробникам - згідно з Декретом Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 року N 51-93 "Про особливості приватизації в агропромисловому комплексі";
директорам корпоратизованих підприємств та підприємств, що акціонуються в процесі приватизації, їх заступникам, головним спеціалістам, керівникам структурних підрозділів - у розмірі, передбаченому Указом Президента України від 15 червня 1993 року N 210/93 "Про корпоратизацію підприємств";
громадянам України, товариствам покупців, інвестиційним фондам, довірчим товариствам та іншим фінансовим посередникам - шляхом відкритого продажу акцій за приватизаційні папери.
Подальший продаж не реалізованих за приватизаційні папери часток (паїв, акцій) здійснюється за кошти покупців.
6.4. Громадянам України надається право обміну приватизаційних паперів на поліси страхових компаній, які мають ліцензію Фонду державного майна України на здійснення посередницьких операцій з приватизаційними паперами та забезпечують обмін приватизаційних паперів на акції об'єктів медицини, що приватизуються.
6.5. У разі зміни загального порядку обчислення відновної вартості об'єктів приватизації обов'язковій індексації підлягають номінальна вартість приватизаційних майнових сертифікатів та розмір їх загальної емісії. Коефіцієнт їх індексації визначається Фондом державного майна України, Міністерством економіки України, Міністерством фінансів України, Міністерством статистики України та Національним банком України і затверджується постановою Кабінету Міністрів України.
6.6. Громадянам України надається можливість для необмеженого вибору сфер приватизації та реалізації права на застосування приватизаційних паперів одного виду в різних сферах приватизації шляхом забезпечення їх взаємного конвертування.
Конвертованість приватизаційних паперів у період приватизації забезпечується встановленням коефіцієнтів для перерахунку номінального значення паперу одного виду при його конвертуванні в інший.
До 1 березня 1994 року Фондом державного майна, Національним банком України, Міністерством фінансів України, Міністерством економіки України та Міністерством статистики України встановлюються порядок та коефіцієнти конвертації різних видів приватизаційних паперів, які переглядаються під час індексації вартості майна, що приватизується.
6.7. Випуск приватизаційних паперів у 1994 році здійснюється у формі безготівкових депозитів.
Приватизаційні депозитні рахунки громадян України відкриваються згідно з Положенням про порядок відкриття приватизаційних депозитних рахунків і здійснення з них платежів, затвердженим Національним банком України та Державним спеціалізованим комерційним ощадним банком України, і Положенням про порядок розрахунків за придбані об'єкти приватизації, затвердженим Національним банком України і Фондом державного майна України.
Фонд державного майна України, Національний банк України разом з Державним спеціалізованим комерційним ощадним банком України, Міністерством зв'язку України, Міністерством фінансів України забезпечують умови для реалізації громадянами України своїх прав на використання ними приватизаційних паперів.
6.8. У 1994 році Міністерство фінансів України, Фонд державного майна України, Національний банк України, Міністерство економіки України, Міністерство юстиції України та Антимонопольний комітет України завершать розроблення законодавства щодо участі фінансових посередників у процесі приватизації державного майна. Фонд державного майна України сприятиме створенню мережі таких посередників і здійснюватиме у межах своєї компетенції контроль за їх діяльністю з метою забезпечення прав власників приватизаційних паперів.
6.9. Фонд державного майна України разом з Державним комітетом у справах видавництв, поліграфії та книгорозповсюдження і Державною телерадіомовною компанією за участю державних засобів масової інформації ведуть широку роз'яснювальну роботу щодо державної політики у сфері приватизації, механізмів втілення її в життя, прав і умов участі громадян України у приватизації державного майна.

РОЗДІЛ 7. УМОВИ УЧАСТІ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТОРІВ У ПРОЦЕСІ ПРИВАТИЗАЦІЇ

7.1. Іноземними інвесторами, які беруть участь у реалізації Програми, є фізичні та юридичні особи, визначені згідно з Декретом Кабінету Міністрів України від 20 травня 1993 року N 55-93 "Про режим іноземного інвестування".
Об'єкти, які приватизуються за участю іноземних інвесторів, визначаються з ініціативи цих іноземних інвесторів, рішеннями органів приватизації або Уряду України.
Оплата іноземними інвесторами об'єктів приватизації провадиться у вільно конвертованій валюті відповідно до майнового еквівалента;
вартість майна України в 420 карбованців дорівнює 1 долару США.
7.2. У разі виявлення ініціативи стосовно приватизації іноземний інвестор подає до відповідного органу приватизації заяву та бізнес-план:
на придбання цілісного майнового комплексу або контрольного пакета акцій підприємства, що приватизується;
на створення спільного (за участю держави) підприємства відповідно до положення, що затверджується Фондом державного майна України.
7.3. Орган приватизації дає дозвіл іноземному інвестору брати участь у приватизації об'єктів групи А за умови, якщо зазначені об'єкти не були продані на конкурсних засадах вітчизняним покупцям.
7.4. Іноземний інвестор бере участь у приватизації об'єктів, віднесених цією Програмою до груп Б, В, Г і Е, на загальних підставах, якщо продаж пакетів акцій (часток, паїв) здійснюється на конкурсних засадах.
Якщо планом приватизації, розробленим з ініціативи іноземного інвестора, передбачено продаж контрольного пакета акцій цьому інвестору на неконкурентних засадах, то приватизація об'єкта здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України у встановленому порядку.
7.5. Якщо об'єкти приватизації пропонуються для продажу іноземним інвесторам, то планом приватизації може не передбачатися застосування приватизаційних паперів при здійсненні платежів (крім паперів членів трудового колективу), а також встановлюватися особливий порядок використання майна, що не підлягає приватизації.
7.6. Оцінка (початкова оцінка) вартості майна проводиться як вітчизняними, так і іноземними аудиторськими, консультаційними фірмами або інвестиційними банками, які діють відповідно до вимог, що затверджуються Фондом державного майна України. Витрати на оплату зазначених послуг включаються в ціну продажу об'єкта приватизації.
7.7. Фонд державного майна України здійснює в 1994 році роботу по проведенню маркетингу з метою залучення іноземних інвесторів до процесу приватизації, видає англійською мовою Державний інформаційний бюлетень про приватизацію, видає та розповсюджує спеціальні інвестиційні проспекти, в яких дається інформація про природні ресурси України та регіонів, економічні та геополітичні умови, законодавчі та фінансові пільги, кваліфікаційні характеристики населення, державні гарантії для інвесторів тощо.

РОЗДІЛ 8. СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ДЛЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

8.1. Для забезпечення максимальної ефективності приватизації Кабінет Міністрів України в 1994 році:
забезпечує розроблення необхідної нормативно-правової бази;
сприяє діяльності комісій для складання та уточнення списків громадян, які мають право на одержання приватизаційних паперів;
створює систему інформування населення про хід приватизації та умови участі громадян у процесі приватизації;
проводить постійні консультації з профспілками (на основі відповідних договорів), іншими громадськими організаціями з питань приватизації.
8.2. Встановлюється система пільг щодо оподаткування приватизованих підприємств, які до приватизації були збитковими або малорентабельними.
8.3. Створюється єдина вертикальна система органів приватизації.
8.4. Міністерство статистики України з 1 січня 1994 року запроваджує державну систему статистичної звітності органів приватизації про хід приватизаційного процесу у розрізі міністерств, відомств, областей, Республіки Крим і в цілому по Україні.

РОЗДІЛ 9. ПІСЛЯПРИВАТИЗАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄКТАМИ ПРИВАТИЗАЦІЇ, ЧАСТКА МАЙНА ЯКИХ НАЛЕЖИТЬ ДЕРЖАВІ

9.1. З метою забезпечення ефективного управління частками (паями, акціями) у майні підприємства, що залишилися після реалізації плану приватизації, та подальшої приватизації цього майна органи приватизації:
передають частки державного майна в довірче управління відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України;
призначають своїх представників для участі в зборах акціонерів і спостережних радах акціонерних товариств.
9.2. Об'єкти, які не підлягають приватизації і входять до складу підприємств, що приватизуються, згідно з планами приватизації залишаються у сфері управління міністерств, відомств та інших органів, уповноважених управляти державним майном.
Ч а с т и н а II Завдання та прогнози щодо зміни структури власності

РОЗДІЛ 1. ФОРМИ ВЛАСНОСТІ ТА ПРОГНОЗ ДИНАМІКИ ЇЇ СТРУКТУРИ

Внаслідок виконання Державної програми приватизації на 1994 рік змінюватиметься структура власності.
Прогноз динаміки цього процесу в 1994-1996 роках наведено в таблиці:
Майно Наявність основ- них фондів на 1 серпня 1993 р. Питома вага майна різних форм власності у відсот- ках до рівня на 1 січня 1994 р. (за роками)
млрд.крб. відсотки 1994 1995 1996
У державній влас- ності (без майна радгоспів і жит- ла) У недержавній власності 99600 6357 98 2 74 26 57 43 44 56

РОЗДІЛ 2. ПРОГНОЗ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ ТА НОРМАТИВИ ЇХ РОЗПОДІЛУ

Передбачається, що в 1994 році внаслідок приватизації державного майна до позабюджетного державного фонду приватизації, позабюджетних фондів Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць надійде 36574 млрд. крб., у тому числі готівкою 16490,4 млрд. карбованців.
Приватизаційні майнові сертифікати, використані в процесі приватизації, буде погашено. Зазначені кошти від приватизації будуть використані у 1994 році на такі цілі (у відсотках):
                                                       (відсотки)
 Відшкодування витрат, пов'язаних з приватизацією         11,8
 Кредитування технічного           переозброєння
 приватизованих підприємств                                16
 Фінансове забезпечення    Державної    програми
 приватизації  (відповідно  до розділу 7 частини
 IV)                                                        0,2
 Утримання апарату    та    матеріально-технічне
 забезпечення позабюджетного фонду  приватизації            1
 Утримання представництв Фонду державного  майна
 України                                                    3
 Створення нових робочих місць                             11
 Створення інфраструктури  ринку                            5
 Виплати працівникам підприємств,  які не  стали
 його покупцями                                             2
 Відрахування до державного бюджету на погашення
 внутрішнього державного боргу (від приватизації
 майна,   що   знаходиться  у  загальнодержавній
 власності), місцевих бюджетів (від приватизації
 майна,   що   знаходиться   у  республіканській
 (Республіка Крим), комунальній власності)                 50
Прогнозоване мінімальне надходження коштів у вільно конвертованій валюті становить 234,2 млн. доларів США, зокрема:
Показник Кількість об'єктів Надходження коштів
готівка (млн.дола- рів США) приватизаційні майнові сертифі- кати (млрд. крб.)
Приватизація об'єктів групи А Приватизація об'єктів групи Д Приватизація об'єктів груп Б, В, Г, Е 50 50 100 67,8 47,8 118,6 - - 175
Всього 200 234,2 175
Кошти у вільно конвертованій валюті, що надходять до позабюджетного державного фонду приватизації, позабюджетних фондів Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць, будуть використані у 1994 році на такі цілі (у відсотках):
 Поповнення Державного  валютного фонду України,
 позабюджетних   фондів   Республіки   Крим   та
 адміністративно-територіальних одиниць                  40
 Поповнення валютного резерву Національного банку
 України                                                 30
 Кредитування технічного оновлення та реконструкції
 приватизованих підприємств                              30
Ч а с т и н а III ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРИВАТИЗАЦІЇ
Виходячи з прогнозу зміни структури власності органам приватизації встановлюються (як мінімальні) такі завдання з приватизації на 1994 рік:
Показник Кількість об'єктів Надходження коштів (млрд. крб.)
всього у тому числі
кошти приватизаційні майнові серти- фікати
Приватизація об'єктів групи А Приватизація об'єктів групи Д Приватизація об'єктів груп Б, В, Г,Е 20000 1400 8000 13000,0 1974,0 21600,0 11212,5 1677,9 3600,0 1787,5 296,1 18000,0
Всього 29400 36574,0 16490,4 20083,6
Оцінка діяльності Фонду державного майна України, органів приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць, міністерств, відомств, інших державних органів виконавчої влади по реалізації Програми здійснюється за показниками виконання ними цих завдань.

РОЗДІЛ 1. ВИМОГИ ДО ОБСЯГІВ ПРИВАТИЗАЦІЇ МАЙНА, ЩО ПЕРЕБУВАЄ У РЕСПУБЛІКАНСЬКІЙ (РЕСПУБЛІКИ КРИМ) І КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ, ТА ПРОГНОЗ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ

1.1. Вимоги до обсягів приватизації об'єктів групи А (малої приватизації)
Республіка Крим, область, місто: Кількість об'єктів Надходження коштів (млрд. крб.)
всього у тому числі
Всьо- го у тому числі за кварталами кошти прива- тиза- ційні майно- ві серти- фікати
I II III IV
Республіка Крим Області: Вінницька Волинська Дніпропет- ровська Донецька Житомирська Закарпатська Запорізька Івано-Фран- ківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернівецька Чернігівська м. Київ м. Севастополь 574 629 435 1639 501 770 442 1291 822 555 494 492 490 413 1817 267 412 428 378 734 763 212 215 564 226 352 85 120 132 91 344 105 161 93 271 173 117 104 104 104 86 382 56 86 89 79 154 160 44 44 118 47 74 18 132 145 100 377 115 177 102 297 189 127 113 113 113 95 418 61 95 98 87 168 175 49 50 129 52 81 20 149 163 113 426 130 200 115 336 213 144 128 128 128 107 472 70 107 112 98 190 199 55 56 147 59 92 22 173 189 131 492 151 232 132 387 247 167 149 147 145 125 545 80 124 129 114 220 229 64 65 170 68 105 25 373,1 408,9 282,8 1065,4 325,7 500,5 287,3 839,2 534,3 360,8 321,1 319,8 318,5 268,5 1181,1 173,6 267,8 278,2 245,7 477,1 496,0 137,8 139,8 366,0 146,9 228,8 55,3 322,0 352,9 244,1 919,4 280,1 431,0 247,9 724,0 461,1 311,4 277,1 276,0 274,9 231,7 1019,3 149,8 230,1 240,1 211,0 411,7 427,0 118,9 120,6 315,9 126,8 197,5 47,7 51,1 56,0 38,7 146,0 45,6 69,5 39,4 115,2 73,2 49,4 44,0 43,8 43,6 36,8 161,8 23,8 37,7 38,1 34,7 65,4 69,0 18,9 19,2 50,1 20,1 31,3 7,6
Всього 16000 3356 3678 4159 4807 10400,0 8970,0 1430,0
1.2. Вимоги до обсягів приватизації об'єктів груп Б, В, Г, Е
Республіка Крим, область, місто Кількість об'єктів Надходження коштів (млрд. крб.)
всього у тому числі
кошти привати- заційні майнові сертифі- кати
Республіка Крим Області: Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запорізька Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернівецька Чернігівська м. Київ м. Севастополь 13 14 60 73 124 6 14 80 79 34 200 111 56 65 100 20 18 9 5 63 68 137 60 14 75 92 10 35,2 37,8 162,0 197,2 334,8 16,2 37,8 216,0 213,3 91,8 540,0 299,0 151,2 175,6 270,0 54,0 48,6 24,4 13,6 170,2 183,6 370,0 162,0 37,8 202,5 248,4 27,0 5,9 6,3 27,0 32,9 55,8 2,7 6,3 36,0 35,6 15,3 90,0 50,0 25,2 29,3 45,0 9,0 8,1 4,1 2,3 28,4 30,6 61,7 27,0 6,3 33,3 41,4 4,5 29,3 31,5 135,0 164,3 279,0 13,5 31,5 180,0 177,7 76,5 450,0 249,0 126,0 146,3 225,0 45,0 40,5 20,3 11,3 141,8 153,0 308,3 135,0 31,5 169,2 207,0 22,5
Всього 1600 4320,0 720,0 3600,0
1.3. Місцеві органи приватизації звітують про виконання завдань з приватизації у встановленому порядку.
1.4. Рада Міністрів Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації до 1 січня 1994 року конкретизують передбачені цією Програмою завдання в розрізі адміністративно-територіальних одиниць, доводять показники до відповідних органів приватизації та інформують про це Кабінет Міністрів України.

РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРИВАТИЗАЦІЇ МАЙНА, ЩО ПЕРЕБУВАЄ У ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІЙ ВЛАСНОСТІ, ТА ПРОГНОЗ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ

2.1. Завдання щодо приватизації об'єктів групи А (малої приватизації)
Республіка Крим, область, місто Кількість об'єктів Надход. коштів (млрд. крб.)
всього у тому числі
всьо- го у тому числі за кварталами кошти привати заційні майнові сертифі кати
I II III IV
Республіка Крим Області: Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запорізька Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернівецька Чернігівська м. Київ м. Севастополь 135 128 91 238 260 135 102 163 100 145 114 200 205 135 266 134 114 120 86 258 145 86 145 50 125 290 30 28 27 19 50 55 28 21 34 21 30 24 42 42 28 55 28 24 25 18 55 30 18 30 11 26 60 6 31 29 21 55 60 31 23 37 23 33 26 46 47 31 61 31 26 28 20 60 33 20 33 12 29 67 7 35 33 24 62 68 35 26 43 26 37 30 52 54 35 69 35 30 31 22 68 37 22 37 13 33 75 8 41 39 27 71 77 41 32 49 30 45 34 60 62 41 81 40 34 36 26 75 45 26 45 14 37 88 9 89,7 85,5 58,7 58,0 71,4 89,6 67,0 08,0 62,0 94,7 70,0 131,6 135,6 89,6 176,3 88,2 70,0 79,0 56,5 171,0 94,7 56,5 94,7 32,9 82,9 166,3 19,6 77,2 73,8 48,8 136,3 147,7 77,1 58,0 93,2 53,4 81,8 60,2 113,6 117,0 77,1 152,2 76,1 60,2 68,2 48,8 147,7 84,1 48,8 81,8 28,4 71,6 143,1 16,1 12,5 11,78 9,92 21,73 23,74 12,51 9,01 14,87 8,65 12,94 9,85 18,07 18,66 12,52 24,15 12,17 9,81 10,86 7,71 23,39 10,69 7,78 12,96 4,56 11,35 23,2 3,5
Всього 4000 835 920 1040 1205 2600,0 2242,5 357,5
2.2 Завдання щодо приватизації об'єктів груп Б, В, Г, Е
Республіка Крим, область, місто Кількість об'єктів Надходження коштів (млрд. крб.)
всього у тому числі
кошти привати- заційні майнові сертифі- кати
Республіка Крим Області: Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запорізька Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернівецька Чернігівська м. Київ м. Севастополь 243 274 165 352 875 310 189 237 152 206 152 122 389 165 250 200 122 189 189 395 171 261 189 122 117 334 30 656,1 739,8 445,5 950,4 2362,5 837,0 510,3 639,9 410,4 556,2 410,4 329,4 1050,3 445,5 675,0 540,0 329,4 510,3 510,3 1066,5 461,7 704,7 510,3 329,4 315,9 901,8 81,0 109,4 123,3 74,3 158,4 393,7 139,5 85,0 106,7 68,4 92,7 68,4 54,9 175,1 74,3 112,5 90,0 54,9 85,0 85,0 177,7 76,9 117,5 85,0 54,9 52,7 150,3 13,5 546,7 616,5 371,2 792,0 1968,8 697,5 425,3 533,2 342,0 463,5 342,0 274,5 875,2 371,2 562,5 450,0 274,5 425,3 425,3 888,8 384,8 587,2 425,3 274,5 263,2 751,5 67,5
Всього 6400 17280,0 2880,0 14400,0

РОЗДІЛ 3. ЗАВДАННЯ ЩОДО ПЕРЕДАЧІ МІНІСТЕРСТВАМИ ТА ВІДОМСТВАМИ АКЦІЙ ЗАСНОВАНИХ НИМИ ВІДКРИТИХ АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВ ОРГАНАМ ПРИВАТИЗАЦІЇ

З метою забезпечення визначених цією Програмою темпів приватизації встановлюються такі завдання щодо передачі міністерствами та відомствами акцій заснованих ними відкритих акціонерних товариств органам приватизації в 1994 році для організації продажу цих акцій:
Міністерство, відомство Кількість акціонерних това- риств, акції яких передаються органам приватизації
до 1 червня до 1 грудня
Мінтранс Укрпромбудматеріали Мінпром Укрбуд Укртрансбуд Держжитлокомунгосп Мінбудархітектури Укрмісцевпром Мінкультури Укрметротунельбуд Держкомлегтекс Міненерго Укрцемент Укрмонтажспецбуд Держкомресурсів Держвуглепром Мінмашпром Держкомнафтогаз 45 38 85 575 7 93 35 52 10 0 65 82 10 58 103 0 218 84 236 58 81 78 7 11 6 6 2 1 31 30 7 13 35 163 267 68
Всього 1500 1100
Ч а с т и н а IV ЗАХОДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ

РОЗДІЛ 1. РОЗРОБЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ПРАВОВОГО ТА МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Розробники Термін
розроб- лення затверд- ження
Проекти актів законодав- ства Про внесення змін і до- повнень до деяких законо- давчих актів України Про відповідальність за порушення законодавства про приватизацію Про пільги покупцям, які придбали об'єкти привати- зації Про санкції за порушення умов договорів купівлі- продажу в процесі привати- зації Про порядок конвертуван- ня різних видів привати- заційних паперів і ко- ефіцієнтів конвертації Про порядок фінансового оздоровлення державних підприємств Про порядок використання приватизаційних паперів і здійснення операцій з де- позитними рахунками непов- нолітніх та інших недіє- здатних осіб, а також осіб, які відбувають пока- рання в місцях позбавлення волі Положення про Фонд дер- жавного майна України Методика оцінки вартості державного майна підпри- ємств з неліквідним балан- сом Про індексацію вкладів громадян за станом на 1 січня 1992 року та вартос- ті товарних облігацій з метою їх використання у процесі приватизації Нормативні документи, що затверджуються Фондом дер- жавного майна і міністерс- твами Положення про викорис- тання результатів сектор- ного аналізу в процесі приватизації Положення про типовий бізнес-план Положення про порядок оцінки чистих активів інвестиційних фондів, об- ліку і контролю викорис- тання ними приватизаційних паперів Фонд державного май- на, Мінекономіки, Мінюст, Мінфін,Анти- монопольний комітет Мінюст,Мінекономіки, Фонд державного май- на Мінфін,Мінекономіки, Фонд державного май- на, Мінюст, Мінстат, Антимонопольний ко- мітет Фонд державного май- на, Мінюст, Націо- нальний банк, Мін- економіки, Мінфін Фонд державного май- на, Мінфін, Мінюст, Національний банк, Мінстат Мінекономіки,Мінфін, Мінюст,Антимонополь- ний комітет Мінфін, Фонд держав- ного майна, Націо- нальний банк,Ощадний банк, Мінюст Фонд державного май- на, Мінекономіки, Мінюст,Антимонополь- ний комітет,Мінстат Фонд державного май- на, Мінекономіки, Мінфін, Мінстат Мінфін, Національний банк, Ощадний банк, Фонд державного майна, Мінекономіки Фонд державного май- на,Мінекономіки, Ан- тимонопольний комі- тет, Мінфін, Мінстат Фонд державного май- на, Мінекономіки, Мінюст Мінфін, Фонд держав- ного майна, Націо- нальний банк, Мін- економіки січень лютий серпень лютий січень лютий лютий січень лютий лютий лютий бере- зень січень лютий лютий вересень березень лютий березень березень лютий березень лютий березень квітень лютий

РОЗДІЛ 2. ЗМІЦНЕННЯ МЕРЕЖІ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Зміст роботи Відповідальні за виконання у 1994 році
Забезпечення ефективної діяльності регіональних відділень і представництв Фонду державного майна Розвиток мережі органів приватизації Республіки Крим та адміністративно-тери- торіальних одиниць Забезпечення приміщеннями та фінансовими ресурсами відділень Фонду державного май- на, органів приватизації Республіки Крим та адміністративно-територіальних одиниць Верховна Рада України, Кабі- нет Міністрів, місцеві Ради народних депу- татів, Фонд дер жавного майна Верховна Рада Республіки Крим, місцеві Ради народних депутатів Кабінет Міністрів Ук- раїни, Рада Міністрів Республіки Крим, місцеві органи держав- ної виконавчої влади

РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Зміст роботи Відповідальні за вико- нання у 1994 році
Сприяння створенню фінансових посередників Створення Банку сприяння при- ватизації Реалізація державних програм підтримки підприємництва, демо- нополізації виробництва, заохо- чення іноземних інвестицій, зайнятості населення Утворення Комісії з питань цінних паперів Мінфін, Фонд державного майна, Мінекономіки Фонд державного майна, Мінфін, Національний банк, Антимонопольний комітет, Мінекономіки Фонд державного майна, Антимонопольний комітет, Мінпраці Мінфін, Фонд державного майна, Мінекономіки, Ан- тимонопольний комітет

РОЗДІЛ 4. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Зміст роботи Відповідальні за виконання Строк ви- конання
Впровадження системи внесен- ня підприємств і організацій усіх форм власності та гос- подарювання до Державного реєстру звітних (статистич- них) одиниць України Створення єдиної комп'ютер- ної інформаційної мережі для здійснення приватизації (ЄКІМ) Створення центру опрацювання даних Фонду державного майна Створення регіональних вуз- лів опрацювання даних, під- порядкованих Фонду державно- го майна Створення єдиного банку даних об'єктів загальнодер- жавної та комунальної влас- ності Встановлення технічного обладнання та системного програмного забезпечення, налагодження зв'язку в межах інфраструктури ЄКІМ та під- готовка обслуговуючого персоналу Розроблення і встановлення прикладного програмного забезпечення ЄКІМ Розроблення і впровадження прикладного програмного забезпечення технологічних процесів приватизації Розроблення і наповнення інформацією інтегрованого банку даних щодо приватиза- ції Мінстат, Мінекономіки, Фонд державного майна, Мінюст, Антимонопольний комітет - " - Фонд державного майна, Мінфін, Київська міська дер- жавна адміністрація, Мінзв'язку регіональні відділення Фонду державного майна, обласні,Київська та Се- вастопольська міські державні адміністрації, Мінзв'язку Мінстат Фонд державного майна, Мінфін Фонд державного майна - " - - " - протягом року -"- I квартал ІІ квартал ІІ квартал III квартал IV квартал протягом року - " -

РОЗДІЛ 5. НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Зміст роботи Відповідальні за виконання Термін виконання Об- сяг вит- рат млн. крб.
Дослідження соціальних, господарських та політичних наслідків приватизації Проведення аналізу процесів приватизації в окремих галузях і сферах економіки Організація моніторингу і прогнозування розвитку процесу приватизації Організація проведення кон- ференцій, симпозіумів та постійно діючих семінарів з питань приватизації Фонд державного майна, ДКНТ, Мін- економіки, Мінпра- ці, Мінстат, Акаде- мія наук, Антимоно- польний комітет Фонд державного май на, ДКНТ, Мінеконо- міки, Мінпраці, Мін- стат, Академія наук, Мінбудархітектури, Антимонопольний ко- мітет - " - Фонд державного май- на, Антимонопольний комітет,Мінфін,Мін- економіки, Мінстат щоквар- тально - " - - " - протягом року 2100 2100 1750 1750

РОЗДІЛ 6. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Зміст роботи Відповідальні за виконання Обсяг витрат (млн. крб.)
Підготовка спеціалістів для ро- боти в органах приватизації та інших державних органах Перепідготовка працівників ор- ганів приватизації Стажування за кордоном працівників державних органів приватизації та центральних ор- ганів управління базові навчаль- ні заклади,нау- кові центри - " - Фонд державного майна, Мінфін, Антимонопольний комітет, Мінекономіки, Національний банк, Мінюст, Мінстат 5250 3150 2100

РОЗДІЛ 7. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ

Зміст роботи Джерела фі- нансування Обсяг витрат (млн. крб.)
Удосконалення законодавчого, нормативно- го та методичного забезпечення привати- зації Утримання державних органів приватизації Сприяння утворенню інфраструктури прива- тизації Інформаційне забезпечення процесу прива- тизації Науково-дослідне забезпечення і прогно- зування процесу приватизації Видання державного інформаційного бюле- теня та щотижневика приватизації (ук- раїнською, російською та англійською мо- вами) Кадрове забезпечення бюджет -"- -"- -"- -"- бюджет,поза- бюджетний державний фонд прива- тизації позабюджет- ний держав- ний фонд приватизації 3500 65000 7000 70000 7700 28000 10500
Всього 191700