НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
29.04.2009 N 333

Про організацію проведення електронних консультацій з громадськістю на урядовому веб-сайті "Громадянське суспільство і влада"

Відповідно до Указу Президента України від 21.04.98 N 335 (335/98) "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України", Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.10.2004 N 1378 (1378-2004-п) (далі - Порядок проведення консультацій з громадськістю), та враховуючи лист Міністра Кабінету Міністрів України від 23.02.2009 N 3666/0/2-09 з метою організації проведення електронних консультацій з громадськістю на урядовому веб-сайті "Громадянське суспільство і влада" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення в НКРЕ електронних консультацій з громадськістю на урядовому веб-сайті "Громадянське суспільство і влада", що додається.
2. Визначити відділ зв'язків з громадськістю та міжнародної координації відповідальним за роботу з електронною системою "Консультації з громадськістю" урядового веб-сайту "Громадянське суспільство і влада" та призначити відповідальну особу (далі - Адміністратор) для роботи з системою - провідного спеціаліста Слободянюк Олену Володимирівну.
3. Управлінню інформаційних технологій розмістити на веб-сайті НКРЕ в підрозділі "Проекти регуляторних актів" розділу "Регуляторні акти" посилання (банер) на рубрику "Консультації з громадськістю" урядового веб-сайту "Громадянське суспільство і влада" (далі - урядовий веб-сайт).
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Комісії
В.Кальченко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕ
29.04.2009  N 333

ПОРЯДОК

проведення в НКРЕ електронних консультацій з громадськістю на урядовому веб-сайті "Громадянське суспільство і влада"

1. Після схвалення на відкритому засіданні Комісії проектів Законів України та рішень Кабінету Міністрів України (далі - нормативно-правових актів), виконавець, відповідальний за розробку проекту, надає для оприлюднення Адміністратору комплект документів в електронному та паперовому вигляді: проект нормативно-правового акту, повідомлення про оприлюднення та інші супроводжуючі документи.
2. Адміністратор розміщує проект нормативно-правового акта на урядовому веб-сайті.
3. Виконавець, відповідальний за розробку проекту, у разі надходження з урядового веб-сайту на його електронну адресу зауважень та пропозицій до проекту зобов'язаний повідомити Адміністратора щодо необхідності їх візуалізації на урядовому веб-сайті.
3. Адміністратор за поданням виконавця, відповідального за розробку проекту, протягом доби візуалізує на урядовому веб-сайті зауваження та пропозиції до проекту.
4. Виконавець, відповідальний за розробку проекту нормативно-правового акта, протягом трьох діб після його прийняття надає Адміністратору в електронному та паперовому вигляді Звіт про врахування (неврахування) зауважень та пропозицій до проекту за формою, наведеною в додатку 1 ( у разі надходження до 20 зауважень та пропозицій) та у додатку 2 (у разі надходження понад 20 зауважень та пропозицій).
5. Адміністратор за поданням виконавця, відповідального за розробку проекту, розміщує звіт про врахування (неврахування) пропозицій на урядовому веб-сайті.

Додаток 1
Зразок

ЗВІТ

про результати проведення громадського обговорення проекту Закону "Про місцевий референдум та інші форми безпосереднього волевиявлення територіальної громади"

Текст проекту Пропозиції та зауваження Автор пропозицій та зауважень Враховано/ не враховано
Загальні пропозиції та зауваження
Якщо результати проведення трьох місцевих референдумів збігаються, то вони (ці результати) повинні поширюватися на всю територію держави Петренко Петро Петрович Не враховано. Не відповідає чинному законодавству
Пропозиції та зауваження до окремих статей проекту Закону
У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні: члени територіальної громади - жителі, зареєстрованим в установленому законом порядку місцем проживання яких є відповідна адміністративно-територіальна одиниця; питання місцевого значення - питання, віднесені Конституцією України, законами України до відання місцевого самоврядування, в тому числі питання про дострокове припинення повноважень сільських, селищних, міських, районних у місті рад, сільських, селищних, міських голів; учасник місцевого референдуму - громадянин України, який досяг на день проведення місцевого референдуму вісімнадцяти років та є членом територіальної громади Абзац четвертий статті 1 викласти у такій редакції: "учасник місцевого референдуму - громадянин України, який досяг на день проведення місцевого референдуму вісімнадцяти років та є членом територіальної громади від народження" Асоціація психотерапевтів і психоаналітиків України Враховано
Альтернативні рішення
Врегулювати це питання в Конституції України Міжнародний благодійний фонд "Ініціатива" Не враховано. Не відповідає чинному законодавству

Додаток 2
Зразок

ЗВІТ

про результати проведення громадського обговорення проекту Закону "Про місцевий референдум та інші форми безпосереднього волевиявлення територіальної громади"

В обговоренні проекту Закону "Про місцевий референдум та інші форми безпосереднього волевиявлення територіальної громади" взяли участь 47 громадян та 123 громадські організації. В цілому проект Закону підтримано. До проекту закону надійшло 156 пропозицій та зауважень, з яких 67 враховано. У ході обговорення запропоновано два альтернативні проекти: "Про місцевий референдум" та "Про волевиявлення територіальної громади".
35% організацій надали такі пропозиції, що було враховано:
рішення про відмову у реєстрації ініціативної групи із місцевого референдуму може бути винесене лише у випадку, коли це загрожує територіальній цілісності України;
повідомлення про реєстрацію ініціативних груп з проведення місцевого референдуму оприлюднюються в місцевих друкованих засобах масової інформації та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації і надсилаються особисто лідерам ініціативних груп.
Інші пропозиції, що були враховані під час доопрацювання проекту за результатами громадського обговорення, мали переважно редакційний характер.
Решта пропозицій та зауважень не були враховані через:
невідповідність пропозиції суті обговорюваного проекту;
невідповідність чинному законодавству;
відсутність фінансування тощо.