УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2008 N 625
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 591 (v0591224-09) від 23.04.2009 )

Про втрату чинності наказів ФДМУ від 24.11.2005 N 3033, від 16.10.2006 N 1580 та затвердження Положення про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації та Положення про регламент роботи Комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації

На виконання пункту 16 протоколу N 14 апаратної наради у Голови Фонду від 14.04.2008 та з метою доопрацювання Положення про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом ФДМУ від 24.11.2005 N 3033 (v3033224-05) (із змінами і доповненнями згідно з наказом ФДМУ від 16.10.2006 N 1580), та Положення про регламент роботи комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, затвердженого наказом ФДМУ від 29.06.2006 N 1014, відповідно до протокольного рішення НАКАЗУЮ:
1. Вважати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ від 24.11.2005 N 3033 (v3033224-05) "Про затвердження Положення про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів, перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді державного майна України".
2. Вважати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ від 29.06.2006 N 1014 "Про затвердження Положення про склад та регламент комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації".
3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ від 16.10.2006 N 1580 "Про внесення змін до наказів ФДМУ від 24.11.2005 N 3033 та від 29.06.2006 N 1014".
4. Затвердити Положення про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді (додаток 1) та Положення про регламент роботи Комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (додаток 2), що додаються.
5. Затвердити склад Комісії, яка скликається в залежності від групи об'єкта приватизації:
голова Комісії - Потімков О.Ю., заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії - Сидун Ю.О., радник Голови Фонду з економічних питань;
члени Комісії:
Кульбачний В.М. - директор Департаменту постприватизаційного супроводження;
Бордюгов Ю.В. - директор Юридичного департаменту;
Степура Т.І. - директор Департаменту міждержавних майнових відносин та спільних підприємств;
Вижол В.О. - директор Департаменту продажу цілісних майнових комплексів;
Філозоп Є.Т. - директор Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Бондаренко В.А. - заступник директора Департаменту постприватизаційного супроводження;
Покоюк М.Д. - заступник директора Департаменту контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки (або інший представник Департаменту за окремим поданням);
Шрамко А.В. - начальник відділу повернення об'єктів у державну власність Департаменту постприватизаційного супроводження;
Фоменко С.М. - начальник відділу контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу Департаменту постприватизаційного супроводження;
Безгубенко Т.І. - заступник начальника відділу контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу Департаменту постприватизаційного супроводження, відповідальний секретар Комісії.
6. У разі відсутності в період роботи Комісії голови Комісії його обов'язки покладаються на заступника голови Комісії.
7. У разі відсутності одного із членів Комісії, його функціональні обов'язки виконує представник керівного складу відповідного Департаменту.
8. Регіональним відділенням Фонду державного майна України, регіональному відділенню Фонду майна АРК та м. Севастополь у двотижневий термін з дня підписання цього наказу привести у відповідність регламенти роботи і склад своїх Комісій.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Фонду
В.Семенюк-Самсоненко

Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
28.05.2008  N 625

ПОЛОЖЕННЯ

про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді державного майна України

1. Комісія з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Комісія) створюється у Фонді державного майна України (далі - Фонд) відповідно до пункту 3.3 Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005 N 878 (z0436-05) , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716.
2. Метою діяльності Комісії є розгляд звернень до Фонду з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації і підготовка відповідного рішення щодо оскарження результатів перевірки або відхилення звернення після розгляду, створення для заявника можливості врегулювання спірних питань, пов'язаних з його незгодою з результатами перевірки у Фонді перед вжиттям інших заходів захисту своїх прав, передбачених чинним законодавством.
Комісія здійснює розгляд звернень у разі отримання у вигляді службової записки на ім'я голови Комісії відповідної пропозиції від підрозділу Фонду, до функцій якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу і яким відповідно до Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005 N 878 (z0436-05) і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716, здійснено попередній розгляд звернення заявника.
3. Склад Комісії:
голова Комісії - заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії - радник Голови Фонду з економічних питань;
члени Комісії:
- керівні працівники:
Департаменту постприватизаційного супроводження,
Юридичного департаменту;
Департаменту контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки.
в залежності від групи об'єкта приватизації:
Департаменту міждержавних майнових відносин та спільних підприємств;
Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Департаменту продажу цілісних майнових комплексів;
а також Департаменту контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки;
- фахівець Департаменту постприватизаційного супроводження, що є відповідальним секретарем Комісії.
Персональний склад Комісії затверджується наказом Фонду.
4. Рішення Комісії оформлюється протоколом засідання Комісії.
5. Протокол засідання Комісії підписується всіма присутніми на засіданні членами Комісії, затверджується головою Комісії і передається Департаменту постприватизаційного супроводження.
6. Протокол є складовою частиною комплекту документів до матеріалів з питань контролю стану виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації, акт перевірки якого оскаржується.
7. Якщо Комісією зроблено висновок про відмову заявнику, то у протоколі фіксується відповідне обґрунтування.
8. Засідання Комісії вважається правомочним за умови участі в ньому не менше п'яти осіб, що входять до її складу, враховуючи голову Комісії
9. Рішення Комісії приймається простою більшістю голосів. За умови рівної кількості голосів остаточне рішення Комісії приймається її головою.
Всі рішення Комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування (тільки "за" або "проти"), результати якого заносяться до протоколу засідання Комісії.
10. У разі недосягнення взаємоприйнятного рішення під час попереднього розгляду заяви про оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації Департамент постприватизаційного супроводження надає копії заяви та супровідних матеріалів на розгляд членів комісії, які зобов'язані ознайомитися з матеріалами справи та підготувати свої зауваження та пропозиції (у разі їх наявності) у п'ятиденний термін. Після закінчення зазначеного терміну Департамент постприватизаційного супроводження надає пропозицію про винесення питання на розгляд Комісії у вигляді службової записки на ім'я голови Комісії.
11. У разі необхідності на засідання Комісії можуть запрошуватися фахівці Фонду та представники іншої сторони договору купівлі-продажу, результати перевірки стану виконання умов якого оскаржуються, а також посадові особи Фонду, які здійснили перевірку, результати якої оскаржуються.
12. За результатами роботи, Комісія може прийняти одне з таких рішень:
- скасувати в певній частині висновки, викладені в акті перевірки, та призначити проведення додаткової (повторної перевірки) й осіб, які здійснюватимуть перевірку;
- скасувати в певній частині висновки, викладені в акті перевірки, без призначення додаткової (повторної перевірки);
- скасувати акт перевірки повністю, призначити проведення додаткової (повторної) перевірки й осіб, які здійснюватимуть перевірку;
- залишити акт перевірки без змін;
- прийняти інше рішення.
13. Про прийняте Комісією рішення заявника повідомляють протягом п'яти робочих днів з моменту затвердження рішення Комісії головою Комісії листом Фонду з повідомленням про вручення за адресою, зазначеною у зверненні заявника.
14. Лист готує Департамент постприватизаційного супроводження.
Заступник Голови Фонду
О.Потімков

Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
28.05.2008  N 625

ПОЛОЖЕННЯ

про регламент роботи Комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації

1. Комісія Фонду державного майна України (далі - Фонд) з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (далі - Комісія) створюється наказом Фонду відповідно до пункту 5.2 Порядку здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (далі - Порядок), затвердженого наказом Фонду від 27.02.2004 N 372 (v0372224-04, v1649224-98) .
2. Метою діяльності Комісії є розгляд звернень підрозділу Фонду, на який покладено контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації або Юридичного департаменту Фонду, та прийняття рішення щодо зняття з контролю Фонду договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у таких випадках:
- у разі смерті фізичної особи - покупця об'єкта приватизації і відсутності при цьому спадкоємця;
- якщо вичерпані всі можливості, передбачені чинним законодавством, у тому числі розірвання договору купівлі-продажу і повернення об'єкта приватизації у державну власність, за умови наявності при цьому відповідних судових рішень.
3. Склад Комісії:
голова Комісії - заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії - радник Голови Фонду з економічних питань
члени Комісії:
- керівні працівники:
Департаменту постприватизаційного супроводження;
Юридичного департаменту;
Департаменту контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки;
- в залежності від групи об'єкта приватизації:
Департаменту міждержавних майнових відносин та спільних підприємств;
Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Департаменту продажу цілісних майнових комплексів;
Департаменту реформування власності;
- фахівець Департаменту постприватизаційного супроводження, що є відповідальним секретарем Комісії.
Персональний склад Комісії затверджується наказом Фонду.
4. Засідання Комісії скликається за ініціативою голови Комісії, директора Департаменту постприватизаційного супроводження або директора Юридичного департаменту.
5. Комісія розпочинає роботу за відповідним письмовим зверненням Департаменту постприватизаційного супроводження або Юридичного департаменту до її голови. Зазначене звернення повинне містити копії документів, приблизний склад яких такий:
- договір купівлі-продажу об'єкта приватизації та додаткові угоди (додаткові договори) до нього;
- документи, що підтверджують стан виконання умов договору купівлі-продажу;
- рішення, ухвали, постанови, накази судів, що набрали законної сили;
- документи, що підтверджують смерть фізичної особи (дані органів реєстрації актів громадського стану), її визнання у судовому порядку безвісно відсутньою або померлою (рішення суду);
- документи, що підтверджують відсутність спадкоємців (довідки з нотаріальної контори);
- обґрунтування необхідності зняття договору купівлі-продажу з контролю;
- інші документи.
6. Розгляд звернення та прийняття відповідного рішення Комісія здійснює протягом 20 робочих днів з дня його отримання.
7. Засідання Комісії вважається правомочним за умови участі в ньому не менше п'яти осіб, що входять до її складу, враховуючи голову Комісії.
8. У разі необхідності для участі у роботі Комісії можуть залучатися інші фахівці Фонду за відповідним зверненням голови Комісії.
9. Рішення Комісії приймається простою більшістю голосів шляхом поіменного усного голосування (тільки "за" або "проти"). За умови рівної кількості голосів, право остаточного рішення надається голові Комісії.
10. Рішення Комісії оформлюється протоколом. У разі підписання протоколу з окремими думками членів Комісії, голови Комісії, вони додаються до протоколу.
11. Протокол засідання Комісії повинен містити:
- персональний склад Комісії;
- стислий зміст обставин за питанням, що розглядається;
- обґрунтування прийнятого рішення.
12. Протокол затверджується головою Комісії. У разі прийняття Комісією рішення про зняття договору купівлі-продажу з контролю, протокол її засідання підписується головою Комісії та членами Комісії і передається на затвердження Голові Фонду.
13. Якщо після прийняття Комісією рішення про зняття договору купівлі-продажу з контролю будуть встановлені нові обставини за цим договором, розгляд Комісією таких обставин проводиться відповідно до цього Положення.
14. Після затвердження протокол засідання Комісії відповідальним секретарем Комісії передається до Департаменту постприватизаційного супроводження або Юридичного Департаменту для відповідних, в залежності від прийнятого Комісією рішення, дій:
- зняття договору купівлі-продажу з контролю Фонду згідно з пунктом 5.2 Порядку (v1649224-98) ;
- вжиття інших дій, визначених протоколом засідання Комісії.
15. Протокол засідання Комісії у Департаменті постприватизаційного супроводження або Юридичного Департаменту, як складова частина, додається до пакета документів з питань контролю договору купівлі-продажу, що розглядається Комісією.
Заступник Голови Фонду
О.Потімков