НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
05.03.2009 N 1
За результатами обговорення проекту Положення про радників Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі на громадських засадах Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі ВИРІШИЛА:
1. Запровадити інститут радників Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі на громадських засадах.
2. Затвердити проект Положення про радників Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі на громадських засадах.
Голова Національної
експертної комісії
України з питань захисту
суспільної моралі
В.В.Костицький

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту
суспільної моралі
05.03.2009  N 1
протокол N 12-09-к

ПОЛОЖЕННЯ

про радників Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі на громадських засадах

1. Загальні положення

1.1. Положення про радників Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі на громадських засадах (далі - радники Голови Національної комісії) визначає завдання, функції, права та обов'язки радників Голови Національної комісії.
1.2. Радники Голови Національної комісії - особи, які виконують роботу без зарахування їх до штату апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія).
1.3. Радники Голови Національної комісії призначаються із числа досвідчених осіб, які мають необхідний практичний досвід, відповідну фахову підготовку і виявили бажання особисто надавати практичну та науково-методичну допомогу Голові Національної комісії.
Радниками Голови Національної комісії можуть призначатися учені, провідні фахівці різних галузей знань, що стосуються сфери захисту суспільної моралі з числа громадян України.
Персональний підбір кандидатур на посади радників Голови Національної комісії та організацію їх роботи здійснює особисто Голова Національної комісії.
1.4. Радники Голови Національної комісії призначаються на посади та їх повноваження припиняються наказами Голови Національної комісії.
Радники Голови Національної комісії підпорядковуються безпосередньо Голові Національної комісії.
1.5. Повноваження радників Голови Національної комісії можуть бути припинені за їх власним бажанням, з ініціативи Голови Національної комісії, а також у разі зміни Голови Національної комісії.
Для припинення повноважень радників Голови Національної комісії не потрібно погодження з виборним органом первинної профспілкової організації.
1.6. Радники Голови Національної комісії здійснюють свої функції безоплатно.
На радників Голови Національної комісії не поширюється дія Закону України "Про державну службу" (3723-12) .
1.7. Радникам Голови Національної комісії на період здійснення ними своїх повноважень видаються службові посвідчення встановленого зразка в порядку, визначеному Національною комісією. У разі припинення повноважень радників Голови Національної комісії службові посвідчення підлягають поверненню до апарату Національної комісії.
1.8. Документально-технічне та інше забезпечення роботи радників Голови Національної комісії покладається на структурний підрозділ, що відповідає за організацію роботи апарату Національної комісії.
1.9. У своїй діяльності радники Голови Національної комісії керуються Конституцією України (254к/96-ВР) , Законом України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) , актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Положенням про Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 N 1550 (1550-2004-п) , іншими законодавчими та підзаконними нормативно-правовими актами, рішеннями Національної комісії та цим Положенням.

2. Завдання радників Голови Національної комісії

2.1. Основними завданнями радників Голови Національної комісії є:
аналіз стану суспільної моралі в Україні;
підготовка висновків щодо розроблених апаратом Національної комісії проектів законодавчих та інших нормативних актів, а також участь в їх розробці;
підготовка методичних рекомендацій щодо організації діяльності Національної комісії;
участь у підготовці та проведенні науково-практичних конференцій, семінарів, "круглих столів" з актуальних питань захисту суспільної моралі;
вивчення зарубіжного досвіду щодо захисту суспільної моралі та підготовка пропозицій про його впровадження в Україні;
підготовка пропозицій і рекомендацій з інших питань, що належать до відання Голови Національної комісії.
2.2. Радники Голови Національної комісії можуть залучатись також до виконання інших доручень Голови Національної комісії.

3. Права радників Голови Національної комісії

3.1. Радники Голови Національної комісії з метою виконання покладених на них завдань мають право:
входити та перебувати у приміщеннях Національної комісії за пред'явленням службового посвідчення Національної комісії;
безоплатно в установленому порядку користуватися телекомунікаційною мережею Національної комісії на визначених для цього у відповідних структурних підрозділах апарату Національної комісії робочих місцях;
користуватися комп'ютерною та оргтехнікою Національної комісії;
брати участь у засіданнях, нарадах та інших заходах, що проводяться Національною комісією;
отримувати за дорученням Голови Національної комісії від структурних підрозділів апарату Національної комісії необхідну інформацію з питань, що відносяться до їх компетенції;
вносити Голові Національної комісії пропозиції щодо вдосконалення діяльності Національної комісії.

4. Обов'язки радників Голови Національної комісії

4.1. Радники Голови Національної комісії зобов'язані:
не допускати дій, які можуть завдати матеріальну чи моральну шкоду Національній комісії;
додержуватися режиму перебування в приміщеннях Національної комісії;
не розголошувати отриману службову інформацію;
забезпечувати збереження документів та інших матеріалів;
за дорученням Голови Національної комісії вивчати питання, необхідні для здійснення його повноважень, готувати по них відповідні матеріали;
допомагати Голові Національної комісії в організації проведення ділових зустрічей, інтерв'ю, телевізійних зйомок тощо.

5. Заключні положення

5.1. Зміни до цього Положення вносяться рішенням Національної комісії.