КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 3 червня 2009 р. N 554
Київ

Про затвердження Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року

Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економіки включати за поданням Міністерства закордонних справ визначені Програмою завдання, заходи і показники до розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству закордонних справ, Міністерству фінансів, іншим центральним органам виконавчої влади передбачати під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання визначених Програмою завдань і заходів.
4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям розробити проекти регіональних програм формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року та подати на розгляд відповідно Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським радам.
5. Центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям надсилати щороку до 25 січня Міністерству закордонних справ інформацію про результати виконання Програми для її узагальнення і подання звіту Кабінетові Міністрів України до 15 квітня.
Прем'єр-міністр України
Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 28

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 червня 2009 р. N 554

ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА

формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року

Мета Програми

Метою цієї Програми є організація і проведення органами виконавчої влади інформаційної кампанії, спрямованої на підвищення рівня поінформованості міжнародного співтовариства про Україну, та зміцнення її міжнародного авторитету у сфері політики, економіки і культури, що є необхідним для забезпечення захисту національних інтересів нашої держави, дотримання стратегічного курсу на європейську інтеграцію тощо.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Результати аналізу світової практики свідчать про те, що формування позитивного міжнародного іміджу здійснюється іноземними державами в основному за двома варіантами:
утворення нового державного органу, на який покладаються функції із забезпечення на міжвідомчому рівні постійної, оперативної та скоординованої діяльності з підготовки і розповсюдження у міжнародному інформаційному просторі позитивних відомостей про державу;
розроблення державної програми, до виконання якої залучаються органи державної влади.
З урахуванням того, що утворення нового державного органу потребує значних видатків з державного бюджету, саме другий варіант є на даний час більш прийнятним для України.
Джерела фінансування наведені у додатку 1.
Виконання Програми здійснюється шляхом:
проведення системної інформаційної кампанії, що характеризується поетапним та узгодженим використанням різноманітних засобів комунікацій, відповідних комплексних заходів, зокрема:
- координація державним замовником Програми інформаційної діяльності центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, спрямованої на підвищення рівня поінформованості міжнародного співтовариства про Україну;
- вивчення і використання міжнародного досвіду під час налагодження зв'язків органів державної влади з громадськістю із залученням фахівців з відповідних питань (у тому числі іноземних);
- налагодження співпраці центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій з громадськими організаціями з відповідних питань;
широкого використання можливостей засобів масової інформації, як українських, так і зарубіжних, а також Інтернету для зміцнення міжнародного авторитету України у сфері політики, економіки, культури тощо.

Завдання і заходи

Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:
формувати сприятливе інформаційне середовище з метою сприйняття України міжнародним співтовариством як надійного, передбачуваного партнера, що неухильно дотримується принципів зміцнення демократичних засад суспільного життя і подальшої лібералізації економіки, має значний інвестиційний і туристичний потенціал, багаті культурні та історичні традиції;
забезпечити збільшення обсягу міжнародних інвестицій в економіку України;
визначити ставлення до України громадян зарубіжних країн за підсумками соціологічних опитувань, проведених серед різних цільових аудиторій;
збільшити чисельність зарубіжної аудиторії, яка охоплена заходами Програми;
збільшити кількість:
- інформаційних матеріалів, присвячених українській тематиці, в міжнародному інформаційному просторі (публікації про Україну позитивного характеру в іноземних засобах масової інформації, трансляції відеоматеріалів з української тематики);
- інформаційних та іміджевих матеріалів про Україну (друкована продукція, фото- і відеоматеріали, інформаційні матеріали в Інтернеті і на носіях для лазерних систем зчитування тощо), які розповсюджуються за кордоном;
- презентаційних заходів, що популяризують Україну за кордоном;
- відвідувань України туристами з інших країн;
- позитивних оцінок України у міжнародних рейтингових агентствах.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.

Обсяги та джерела фінансування

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету в межах бюджетних призначень, передбачених центральним органам виконавчої влади на відповідний рік, а також коштів місцевих бюджетів та інших джерел.
Обсяг фінансування Програми з державного та місцевих бюджетів визначається щороку виходячи з конкретних завдань і реальних можливостей.

Додаток 1
до Програми

ПАСПОРТ

Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року

1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 р. N 379 (379-2007-р) (Офіційний вісник України, 2007 р., N 43, ст. 1725; 2008 р., N 39, ст. 1305).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2009 р. N 554.
3. Державний замовник-координатор - МЗС.
4. Державні замовники - центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.
5. Керівник Програми - заступник Міністра закордонних справ.
6. Виконавці заходів Програми - центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, неурядові та громадські організації.
7. Строк виконання - 2009-2011 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування Обсяг фінансування, тис. гривень У тому числі за роками
2009 2010 2011
Державний бюджет 197642,4 64683,5 71788,8 61170,1
у тому числі кошти, виділені для МЗС 60000 17000 20000 23000
Місцеві бюджети 34320,9 9762,3 11365,7 13192,9
Усього 231963,3 74445,8 83154,5 74363

Додаток 2
до Програми

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з виконання Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року

Найменування завдання Найменування показника Значення показника Найменування заходу Головний розпорядник бюджетних коштів Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші) Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень У тому числі за роками
усього за роками 2009 2010 2011
2009 2010 2011
1. Забезпечення координації інформаційної діяльності міністерств, інших центральних органів виконавчої влади на міжнародному рівні із застосуванням єдиного методичного підходу до формування позитивного іміджу України кількість заходів 20 6 7 7 1) розроблення стратегії щодо позиціонування України за кордоном, координація на її основі інформаційної діяльності міністерств, інших центральних органів виконавчої влади на міжнародному рівні з метою формування позитивного іміджу України МЗС державний бюджет 800 600 100 100
2) складення комунікативного плану використання засобів масової інформації з метою формування позитивного міжнародного іміджу України на основі аналізу публікацій про Україну у провідних зарубіжних засобах масової інформації та проведення соціологічних досліджень - " - - " - 1600 800 800
3) запровадження механізму консолідації зусиль відповідальних за зв'язки з громадськістю структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади, спрямованих на формування позитивного міжнародного іміджу України - " -
4) розроблення та затвердження програми навчання працівників з питань іміджевої політики структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади із залученням іноземних фахівців у сфері іміджевої політики МЗС державний бюджет 450 100 150 200
5) проведення семінарів з питань міжнародної інформаційної та іміджевої політики за участю представників центральних органів виконавчої влади, закордонних дипломатичних установ України - " - - " - 1050 300 350 400
6) організація зустрічей керівників прес- служб центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та представників акредитованих в Україні дипломатичних представництв іноземних держав для обговорення проблематики формування позитивного міжнародного іміджу України - " -
7) організація семінарів і засідань за круглим столом для представників засобів масової інформації з метою обговорення місця та ролі українських засобів масової інформації у формуванні позитивного міжнародного іміджу держави - " - - " - 1200 300 400 500
Разом за завданням 1 - " - 5100 2100 1000 2000
2. Формування іміджу України як європейської держави, в якій відбуваються демократичні перетворення збільшення кількості позитивних публікацій про Україну в зарубіжних засобах масової інформації порівняно з попереднім роком, відсотків 90 20 30 40 1) забезпечення функціонування веб-сайтів з розміщенням матеріалів іноземними мовами, спрямованих на популяризацію на міжнародному рівні української тематики МЗС державний бюджет 2350 700 800 850
Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 100 50 50
облдержадміністрації:
Житомирська обласний бюджет 3,4 1 1,2 1,2
Закарпатська - " - 27 7 10 10
Запорізька - " - 3 1 1 1
Київська - " - 3 1 1 1
Луганська - " - 21 7 7 7
Львівська - " - 180 60 60 60
Одеська - " - 30 10 10 10
Рівненська - " - 3 1 1 1
Сумська - " - 35 25 5 5
Хмельницька - " - 3,6 1,2 1,2 1,2
Севастопольська міськдержадміністрація міський бюджет 75 25 50
Разом 2834 839,2 997,4 997,4
у тому числі державний бюджет 2350 700 800 850
місцеві бюджети 484 139,2 197,4 147,4
2) забезпечення співробітництва з провідними зарубіжними засобами масової інформації з метою розміщення позитивних публікацій про Україну МЗС державний бюджет 1150 3220 3900 4380
3) організація інформаційного обміну з журналістами провідних зарубіжних засобів масової інформації (проведення прес- турів, організація інтерв'ю, прес- клубів для представників зарубіжних засобів масової інформації, які працюють в Україні) - " - - " - 5300 1500 1800 2000
облдержадміністрації:
Донецька обласний бюджет 1270 320 400 550
Житомирська - " - 15 5 5 5
Закарпатська - " - 75 20 25 30
Львівська - " - 30 10 10 10
Одеська - " - 45 15 15 15
Рівненська обласний бюджет 55 15 20 20
Сумська - " - 30 10 10 10
Чернігівська - " - 1200 400 400 400
Разом 8020 2295 2685 3040
у тому числі державний бюджет 5300 1500 1800 2000
місцеві бюджети 2720 795 885 1040
4) створення і систематичне оновлення архіву фото-, відеоматеріалів іноземними мовами з української тематики для використання журналістами зарубіжних засобів масової інформації під час створення ними інформаційних матеріалів про Україну Держкомтелерадіо державний бюджет 5000 2000 1500 1500
МЗС - " - 7300 2000 2500 2800
Разом державний бюджет 12300 4000 4000 4300
5) утворення та забезпечення проведення редакціями державної телерадіокомпанії "Всесвітня служба "Українське телебачення і радіомовлення" роботи з виготовлення і трансляції програм іноземними мовами. Сприяння роботі творчо-виробничого об'єднання "Всесвітня служба радіомовлення України" Національної радіокомпанії України Держкомтелерадіо державний бюджет 20947 14047 3150 3750
МЗС
6) створення і закупівля в установленому законодавством порядку телепродукції, її дублювання і субтитрування іноземними мовами з метою трансляції державною телерадіокомпанією "Всесвітня служба "Українське телебачення і радіомовлення" Держкомтелерадіо - " - 10500 3000 3500 4000
МЗС
7) забезпечення трансляції телепрограм державної телерадіокомпанії "Всесвітня служба "Українське телебачення і радіомовлення" кабельними і ефірними мережами зарубіжних країн, насамперед у Північній Америці та Європі. Сприяння роботі творчо-виробничого об'єднання "Всесвітня служба радіомовлення України" Національної радіокомпанії України Держкомтелерадіо державний бюджет 50000 15000 17000 18000
МЗС
Разом за завданням 2 116101 42401,2 35232,4 38467,4
у тому числі державний бюджет 112897 41467 34150 37280
місцеві бюджети 3204 934,2 1082,4 1187,4
3. Популя- ризація України на міжнародному рівні чисельність зарубіжної аудиторії, ознайомленої з українською тематикою, млн. осіб 44,1 12,7 14,6 16,8 1) створення і розповсюдження за кордоном друкованих матеріалів краєзнавчо- культурологічної тематики іноземними мовами (бюлетені, брошури, фотоальбоми, путівники, буклети, журнали тощо) МЗС державний бюджет 2050 600 700 750
2) створення відео-, фото- та електронних матеріалів про Україну іноземними мовами для забезпечення міжнародної інформаційної та іміджевої діяльності закордонних дипломатичних установ України та культурно- інформаційних центрів у їх складі, представництв України при міжнародних організаціях - " - - " - 2600 600 900 1100
3) проведення разом із закордонними дипломатичними установами України заходів іміджевого характеру щодо популяризації України з використанням сучасних моделей налагодження зв'язків органів влади з громадськістю - " - - " - 1700 300 600 800
4) супроводження міжнародних заходів, що проводяться в Україні (форумів, конференцій, семінарів, засідань за круглим столом тощо) рекламними матеріалами іноземними мовами (друкованою продукцією, відео- і фотоматеріалами, дисками для лазерних систем зчитування, зовнішньою рекламою) МЗС державний бюджет 1750 500 600 650
Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 200 100 100
облдержадміністрації:
Донецька обласний бюджет 1350 500 350 500
Житомирська - " - 45 15 15 15
Закарпатська - " - 57 19 19 19
Івано-Франківська - " - 180 60 60 60
Луганська - " - 570,7 183,2 188,5 199
Львівська - " - 1500 500 500 500
Одеська - " - 175 55 60 60
Рівненська - " - 60 20 20 20
Сумська - " - 260 80 90 90
Херсонська - " - 12 3,5 4 4,5
Разом 6159,7 1935,7 2006,5 2217,5
у тому числі державний бюджет 1750 500 600 650
місцеві бюджети 4409,7 1435,7 1406,5 1567,5
5) забезпечення присутності на міжнародних виставках, форумах, конгресах за кордоном інформаційно- рекламних матеріалів іноземними мовами, що популяризують Україну (розміщення матеріалів інформаційно- рекламного характеру в місцевих засобах масової інформації, розміщення зовнішньої реклами, забезпечення української делегації презентаційною продукцією (друкованою продукцією, фото-, відеоматеріалами, дисками для лазерних систем зчитування) МЗС державний бюджет 2350 600 850 900
Держкомтелерадіо -"- 11280 3280 8000
облдержадміністрації:
Донецька обласний бюджет 480 160 160 160
Житомирська - " - 45 15 15 15
Закарпатська - " - 85 20 30 35
Запорізька - " - 193,3 121,3 72
Івано-Франківська - " - 150 40 50 60
Київська - " - 321 107 107 107
Львівська -"- 150 50 50 50
Одеська - " - 115 35 40 40
Рівненська - " - 60 20 20 20
Хмельницька - " - 10 5 5
Чернігівська - " - 6 2 2 2
Севастопольська міськдержадміністрація міський бюджет 15 5 5 5
Разом 15260,3 4460,3 9406 1394
у тому числі державний бюджет 13630 3880 8850 900
місцеві бюджети 1630,3 580,3 556 494
6) виготовлення і розповсюдження інформаційних матеріалів, які висвітлюють наслідки Голодомору в Україні 1932-1933 років з метою сприяння визнанню цієї трагедії міжнародною громадськістю геноцидом українського народу МЗС державний бюджет 3950 1200 1350 1400
7) організація та проведення днів регіонів України за кордоном Мінрегіонбуд - " - 41,4 12,5 13,8 15,1
Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 720 350 370
облдержадміністрації:
Житомирська обласний бюджет 60 20 20 20
Закарпатська - " - 40 10 15 15
Івано-Франківська - " - 180 50 60 70
Луганська - " - 518 166 172 180
Львівська - " - 300 100 100 100
Рівненська - " - 300 100 100 100
Сумська - " - 170 50 60 60
Разом 2329,4 508,5 890,8 930,1
у тому числі державний бюджет 41,4 12,5 13,8 15,1
місцеві бюджети 2288 496 877 915
Разом за завданням 3 34049,4 9604,5 15853,3 8591,6
у тому числі державний бюджет 25721,4 7092,5 13013,8 5615,1
місцеві бюджети 8328 2512 2839,5 2976,5
4. Формування іміджу України як країни з економікою, привабливою для міжнародних інвестицій збільшення обсягів іноземних інвестицій в економіку України порівняно з попереднім роком, відсотків 60 15 20 25 1) виготовлення і розповсюдження в Україні та за кордоном інформаційної та іміджевої продукції іноземними мовами щодо інвестиційної привабливості України (друкованої продукції, фото- та відеоматеріалів, дисків для лазерних систем зчитування) Мінпромполітики державний бюджет 783 213 350 220
Держінвестицій - " - 765 255 255 255
Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 280 80 200
облдержадміністрації:
Житомирська обласний бюджет 45 15 15 15
Закарпатська - " - 150 50 50 50
Івано-Франківська - " - 220 60 70 90
Львівська - " - 300 100 100 100
Рівненська - " - 85 25 30 30
Сумська - " - 130 40 40 50
Херсонська - " - 3,9 1,1 1,3 1,5
Разом 2761,9 759,1 991,3 1011,5
у тому числі державний бюджет 1548 468 605 475
місцеві бюджети 1213,9 291,1 386,3 536,5
2) проведення в Україні інвестиційних заходів та участь у міжнародних інвестиційних заходах за кордоном (форумах, конгресах, конференціях, семінарах тощо) Мінпромполітики державний бюджет 37126 9726 17500 9900
Держінвестицій - " - 450 150 150 150
Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 1000 1000
облдержадміністрації:
Житомирська обласний бюджет 180 60 60 60
Закарпатська - " - 90 30 30 30
Запорізька - " - 110 55 55
Івано-Франківська - " - 300 80 100 120
Львівська - " - 900 300 300 300
Одеська - " - 980 300 330 350
Рівненська - " - 150 50 50 50
Сумська - " - 280 90 90 100
Херсонська обласний бюджет 370 120 125 125
Разом 41936 10961 18790 12185
у тому числі державний бюджет 37576 9876 17650 10050
місцеві бюджети 4360 1085 1140 2135
3) розміщення в зарубіжних засобах масової інформації публікацій щодо інвестиційної привабливості України МЗС державний бюджет 850 200 300 350
Мінпромполітики
Держінвестицій
облдержадміністрації:
Житомирська обласний бюджет 60 20 20 20
Закарпатська - " - 53 15 18 20
Рівненська - " - 60 20 20 20
Сумська - " - 50 15 15 20
Херсонська - " - 129 40 43 46
Разом 1202 310 416 476
у тому числі державний бюджет 850 200 300 350
місцеві бюджети 352 110 116 126
Разом за завданням 4 45899,9 12030,1 20197,3 13672,5
у тому числі державний бюджет місцеві бюджети 39974 10544 18555 10875
5925,9 1486,1 1642,3 2797,5
5. Формування іміджу України як європейської держави, привабливої для міжнародного туризму збільшення кількості іноземних туристів порівняно з попереднім роком, відсотків 42 12 14 16 1) створення і розповсюдження інформаційних матеріалів іноземними мовами (друкованої продукції, фото- та відеоматеріалів, дисків для лазерних систем зчитування), що характеризують Україну як туристично привабливу державу МЗС державний бюджет 750 200 250 300
МКТ
Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 300 150 150
облдержадміністрації:
Донецька обласний бюджет 205 58 67 80
Житомирська - " - 30 10 10 10
Закарпатська - " - 150 50 50 50
Івано-Франківська - " - 425 135 140 150
Луганська - " - 120 40 40 40
Львівська - " - 300 100 100 100
Одеська обласний бюджет 300 100 100 100
Рівненська - " - 300 100 100 100
Сумська - " - 100 40 30 30
Херсонська - " - 128 39 43 46
Севастопольська міськдержадміністрація міський бюджет 100 50 50
Разом 3208 922 1130 1156
у тому числі державний бюджет 750 200 250 300
місцеві бюджети 2458 722 880 856
2) розміщення рекламних матеріалів з метою поширення туристичних пропозицій у зарубіжних засобах масової інформації МЗС державний бюджет 1450 400 500 550
МКТ
3) проведення за кордоном презентацій для іноземних туристичних компаній з метою підвищення рівня туристичної привабливості України МЗС - " - 450 100 150 200
МКТ
Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 170 70 100
облдержадміністрації:
Донецька обласний бюджет 85 25 30 30
Житомирська - " - 30 10 10 10
Закарпатська - " - 130 40 40 50
Івано-Франківська - " - 350 115 115 120
Львівська - " - 90 30 30 30
Одеська - " - 95 25 30 40
Рівненська - " - 180 60 60 60
Сумська - " - 210 70 70 70
Разом 1815 500 605 710
у тому числі державний бюджет 450 100 150 200
місцеві бюджети 1365 400 455 510
4) організація і проведення прес- турів для зарубіжних журналістів, які спеціалізуються на туристичній тематиці Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 550 250 300
облдержадміністрації:
Донецька обласний бюджет 120 35 40 45
Житомирська - " - 50 15 15 20
Закарпатська - " - 57 17 20 20
Івано-Франківська обласний бюджет 50 15 15 20
Луганська - " - 11 3 3 5
Львівська - " - 60 20 20 20
Одеська - " - 60 20 20 20
Рівненська - " - 180 60 60 60
Сумська - " - 60 20 20 20
Севастопольська міськдержадміністрація міський бюджет 40 20 20
Разом місцеві бюджети 1238 225 483 530
5) сприяння організації екскурсійних турів для працівників іноземних туристичних компаній в Україну з метою формування позитивного іміджу України Рада міністрів Автономної Республіки Крим бюджет Автономної Республіки Крим 350 150 200
облдержадміністрації:
Донецька обласний бюджет 70 35 35
Житомирська - " - 50 15 15 20
Закарпатська - " - 60 15 20 25
Івано-Франківська - " - 70 20 25 25
Рівненська - " - 180 60 60 60
Сумська - " - 130 50 50 30
Севастопольська міськдержадміністрація міський бюджет 40 20 20
Разом 950 215 340 395
Разом за завданням 5 8661 2262 3058 3341
державний бюджет 2650 700 900 1050
місцеві бюджети 6011 1562 2158 2291
6. Формування іміджу українців як представників високоосвіченої європейської нації, яка має глибоке історичне коріння, визнані у світі високі досягнення в освіті, науці, культурі, спорті кількість міжнародних заходів (культурно- мистецьких, спортивних, молодіжних) за участю представників України 65 20 20 25 1) забезпечення інформаційно- рекламними матеріалами іноземними мовами (друкованою продукцією, фото-, відеоматеріалами, дисками для лазерних систем зчитування) представників України, які беруть участь у культурно- мистецьких і спортивних заходах рекламного характеру в зарубіжних місцевих засобах масової інформації, розміщення зовнішньої реклами МЗС державний бюджет 8250 2150 3000 3100
МКТ
Мінсім'ямолодьспорт
облдержадміністрації:
Житомирська обласний бюджет 240 105 85 50
Закарпатська - " - 220 70 70 80
Київська - " - 300 100 100 100
Луганська - " - 270 90 90 90
Львівська - " - 600 200 200 200
Одеська - " - 110 35 35 40
Рівненська - " - 330 110 110 110
Сумська обласний бюджет 270 135 65 70
Хмельницька - " - 51 17 17 17
Севастопольська міськдержадміністрація міський бюджет 600 200 200 200
Разом 11241 3195 3955 4040
у тому числі державний бюджет 8250 2150 3000 3100
місцеві бюджети 2991 1062 972 957
2) виготовлення рекламних матеріалів (друкована продукція, відео- і фотоматеріали, диски для лазерних систем зчитування, зовнішня реклама) для проведення міжнародних спортивних і культурно- мистецьких заходів, які проводяться в Україні МЗС державний бюджет 800 200 300 300
МКТ
Мінсім'ямолодьспорт
3) створення інформаційної продукції іноземними мовами про Україну для зарубіжної молодіжної аудиторії, а також сприяння відвідуванню нею України МЗС державний бюджет 1200 350 400 450
Мінсім'ямолодьспорт
облдержадміністрації:
Волинська обласний бюджет 750 200 350 200
Донецька - " - 6021 1631 1963 2427
Житомирська - " - 28 8 10 10
Закарпатська обласний бюджет 40 10 15 15
Запорізька - " - 20 10 10
Івано-Франківська - " - 210 60 70 80
Львівська - " - 300 100 100 100
Рівненська - " - 120 40 40 40
Сумська - " - 50 15 15 20
Херсонська - " - 31,5 9,5 10,5 11,5
Чернігівська - " - 10,5 2,5 8
Разом 8781 2436 2991,5 3353,5
у тому числі державний бюджет 1200 350 400 450
місцеві бюджети 7581 2086 2591,5 2903,5
4) підготовка тематичних матеріалів іноземними мовами щодо внеску представників України у світову науку, культуру та інші галузі з метою створення друкованих видань, телепрограм, орієнтованих на широку зарубіжну аудиторію; розміщення таких матеріалів у Інтернеті Сумська облдержадміністрація обласний бюджет 280 120 80 80
МОН
5) організація та проведення міжнародних молодіжних конференцій, засідань за круглим столом, семінарів, фестивалів, конкурсів, вікторин, виставок, таборів, присвячених історії становлення та розвитку пластового (скаутського) руху в Україні МЗС державний бюджет 300 80 100 120
Мінсім'ямолодьспорт
6) проведення Всеукраїнської конференції старшокласників "Модель ООН: Київ- 2009/2010/2011" - " - 550 270 280
7) участь двох кращих команд - учасниць Всеукраїнської конференції у міжнародній конференції "Всесвітня модель ООН" у штаб- квартирі в Гаазі (Нідерланди) у 2009/2010/2011 роках МОН державний бюджет 200 100 100
Разом за завданням 6 22152 6048 7813,5 8290,5
у тому числі державний бюджет 11300 2780 4170 4350
місцеві бюджети 10852 3268 3643,5 3940,5
Усього за Програмою 231963,3 74445,8 83154,5 74363
у тому числі державний бюджет 197642,4 64683,5 71788,8 61170,1
місцеві бюджети 34320,9 9762,3 11365,7 13192,9

Додаток 3
до Програми

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової програми формування позитивного міжнародного іміджу України на період до 2011 року

Найменування завдання Найменування показника виконання завдання Значення показника
усього за роками
2009 2010 2011
Популяризація України на міжнародному рівні чисельність зарубіжної аудиторії, ознайомленої з українською тематикою, млн. осіб 44,1 12,7 14,6 16,8
Формування іміджу України як держави з економікою, привабливою для міжнародних інвестицій збільшення обсягів іноземних інвестицій в економіку України порівняно з попереднім роком, відсотків 60 15 20 25
Формування іміджу України як європейської держави, привабливої для міжнародного туризму збільшення кількості іноземних туристів порівняно з попереднім роком, відсотків 42 12 14 16