УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 15 липня 1997 р. N 766
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 2016 (2016-2003-п) від 26.12.2003 )

Про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1065 (1065-97-п) від 25.09.97 N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000 N 1161 (1161-2001-п) від 13.09.2001 )
 
Відповідно до статті 26 Закону України "Про рекламу" (270/96-ВР) (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 39, ст. 181) Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Утворити при Кабінеті Міністрів України Раду з питань координації діяльності в галузі реклами у складі згідно з додатком.
( Пункт 1 втратив чинність в частині персонального складу Ради на підставі Постанови КМ N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000 )
2. Затвердити Положення про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами, що додається.
3. Затвердити головою Ради з питань координації діяльності в галузі реклами Віце-прем'єр-міністра України Рогового Василя Васильовича.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1065 (1065-97-п) від 25.09.97, N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000, N 1161 (1161-2001-п) від 13.09.2001 )
 
( Пункт 4 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000 )
Виконуючий обов'язки
Прем'єр-міністра України
В. ДУРДИНЕЦЬ
 
( Склад Ради з питань координації діяльності в галузі реклами втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000 )

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від  15 липня  1997 р. N 766

ПОЛОЖЕННЯ

про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами

1. Рада з питань координації діяльності в галузі реклами (далі - Рада) є постійно діючим координаційно-консультативним органом при Кабінеті Міністрів України, створеним для координації діяльності міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з питань розроблення і реалізації правових, організаційних та економічних заходів, спрямованих на регулювання рекламної діяльності.
2. У своїй діяльності Рада керується Конституцією (254к/96-ВР) та законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. На Раду покладається:
розроблення пропозицій щодо формування єдиної державної політики у сфері регулювання рекламної діяльності;
координація дій центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з питань забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України щодо реклами;
підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавчої, нормативної та методичної бази, що регулює рекламну діяльність і забезпечує її розвиток;
прийняття рішень з питань:
узгодження нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з питань регулювання рекламної діяльності;
захисту інтересів споживачів реклами, рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами;
забезпечення незалежної експертизи реклами;
розвитку і координації науково-методичної та освітньої діяльності в галузі реклами;
вивчення, узагальнення і поширення позитивного досвіду в галузі рекламної діяльності;
здійснення інших організаційних заходів щодо запровадження системи запобігання і припинення порушень законодавства, що регулює рекламну діяльність.
4. Рада має право:
вносити Кабінету Міністрів України пропозиції з питань удосконалення законодавства про рекламу;
залучати в установленому порядку до розроблення та реалізації міжгалузевих програм з питань реклами працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, установ і громадських організацій;
заслуховувати звіти відповідальних осіб органів виконавчої влади про стан виконання Закону України "Про рекламу" (270/96-ВР) та рішень Ради з питань реклами;
одержувати в установленому порядку від міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на неї завдань;
утворювати консультативні та експертні комісії, робочі групи і залучати в установленому порядку до роботи в них провідних фахівців і вчених.
5. У своїй роботі Рада взаємодіє з громадськими організаціями.
6. Раду очолює голова, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
Голова Ради організовує її роботу і несе відповідальність за виконання покладених на неї завдань.
До складу Ради входять: Віце-прем'єр-міністр України (голова Ради); Голова Держстандарту (заступник голови Ради); Голова Антимонопольного комітету (заступник голови Ради); заступник Голови Держкомінформу (заступник голови Ради); начальник відділу контролю у сфері реклами Держстандарту (відповідальний секретар Ради); заступник Голови Державної податкової адміністрації; заступник Міністра внутрішніх справ; заступник Голови Держпідприємництва; директор Департаменту комерційного законодавства Мін'юсту; представник Секретаріату Кабінету Міністрів України; народні депутати України (за згодою); голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення (за згодою); президент Української асоціації споживачів (за згодою); представники підприємств, установ і організацій, які провадять діяльність у галузі реклами (за згодою).
( Пункт 6 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1161 (1161-2001-п) від 13.09.2001 )
Персональний склад Ради затверджує голова Ради.
( Пункт 6 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000 )
7. Рада провадить свою діяльність відповідно до планів роботи, що затверджуються її головою.
Засідання Ради проводяться відповідно до планів роботи або в міру необхідності за рішенням голови Ради чи його заступників.
Засідання вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу Ради.
Засідання Ради веде її голова, а у разі його відсутності - один із заступників голови.
До участі у засіданнях Ради можуть запрошуватися представники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, наукових установ, громадських організацій.
8. Рішення Ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення Ради оформлюється у вигляді протоколу, який підписується головуючим на засіданні.
9. Рішення Ради, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
10. Організаційне забезпечення діяльності Ради здійснює Держстандарт.
( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1775 (1775-2000-п) від 04.12.2000 )
11. Рада має бланк із своїм найменуванням.