НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
23.09.2009 N 1891

Про проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009 - 2010 роках

Розглянувши проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009 - 2010 роках, попередньо схвалений постановою Центральної виборчої комісії від 16 вересня 2009 року N 130 (v0130359-09) , керуючись частиною 6 статті 60 Закону України "Про вибори Президента України" (474-14) (із змінами, внесеними згідно із Законом N 1254-VI (1254-17) від 14.04.2009, N 1616-VI (1616-17) від 21.08.2009), статтею 50 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (3759-12) , статтями 17 та 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" (538/97-ВР) , Національна рада ВИРІШИЛА:
1. Взяти інформацію, викладену у постанові ЦВК від 16.09.2009 N 130 (v0130359-09) "Про попереднє схвалення проекту Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009 - 2010 роках", до відома.
2. Звернутися до Центральної виборчої комісії та Верховної Ради України із пропозицією про необхідність термінового внесення змін до статті 60 Закону України "Про вибори Президента України" (474-14) , оскільки діюча норма унеможливлює виконання норми закону що в свою чергу може призвести до неможливості забезпечення рівного доступу до ЗМІ всіма учасниками виборчого процесу.
Перший заступник
голови Національної ради
Відповідальний секретар
А.Мирошніченко
В.Лясовський