29.10.2009 N 209
|
Голова Центральної виборчої комісії
|
В.ШАПОВАЛ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постановою Центральної виборчої комісії
від 29 жовтня 2009 року N 209
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства фінансів України
від 23 листопада 2009 року N 1358
Секретар Центральної виборчої комісії
|
Т.ЛУКАШ
|
Додаток 1
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року
Окружна виборча комісія територіального виборчого округу N
__________________________________________________________
(назва бюджетної установи, організації)
__________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету -державний;
код та назва:
відомчої класифікації видатків та кредитування - 673
"Центральна виборча комісія",
програмної класифікації видатків та кредитування державного
бюджету - _______________________________________________________,
тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих
бюджетів - _______________________________________________________
грн
------------------------------------------------------------------
| Показники | Код | Усього на рік |РАЗОМ|
| | |--------------------------| |
| | |загальний фонд|спеціальний| |
| | | | фонд | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|НАДХОДЖЕННЯ - усього | х | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів | х | | х | |
|із загального фонду | | | | |
|бюджету | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів із | х | | | |
|спеціального фонду | | | | |
|бюджету, в т.ч. | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- плата за послуги, що |250100| х | | |
|надаються бюджетними | | | | |
|установами | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за | | | | |
|підгрупами) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші джерела власних |250200| х | | |
|надходжень бюджетних | | | | |
|установ | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за | | | | |
|підгрупами) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші надходження, | | х | | |
|в т.ч. | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші доходи | | х | | |
|(розписати за кодами | | | | |
|класифікації доходів) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- фінансування | | х | | |
|(розписати за кодами | | | | |
|класифікації | | | | |
|фінансування за типом | | | | |
|боргового зобов'язання) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- повернення кредитів до| | х | х | х |
|бюджету (розписати за | | | | |
|кодами програмної | | | | |
|класифікації видатків та| | | | |
|кредитування, | | | | |
|класифікації видатків) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | х | | | |
| КРЕДИТІВ - усього | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| Поточні видатки | 1000 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата праці працівників| 1110 | | | |
|бюджетних установ | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Заробітна плата | 1111 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Грошове утримання | 1112 | | | |
|військовослужбовців | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Нарахування на заробітну| 1120 | | | |
|плату | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання предметів | 1130 | | | |
|постачання і | | | | |
|матеріалів, оплата | | | | |
|послуг та інші видатки | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Предмети, матеріали, | 1131 | | | |
|обладнання та інвентар | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Медикаменти та | 1132 | | | |
|перев'язувальні | | | | |
|матеріали | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Продукти харчування | 1133 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|М'який інвентар та | 1134 | | | |
|обмундирування | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата транспортних | 1135 | | | |
|послуг та утримання | | | | |
|транспортних засобів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оренда | 1136 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточний ремонт | 1137 | | | |
|обладнання, інвентарю та| | | | |
|будівель; технічне | | | | |
|обслуговування | | | | |
|обладнання | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Послуги зв'язку | 1138 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших послуг та | 1139 | | | |
|інші видатки | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Видатки на відрядження | 1140 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Матеріали, інвентар, | 1150 | | | |
|будівництво, | | | | |
|капітальний ремонт та | | | | |
|заходи спеціального | | | | |
|призначення, що мають | | | | |
|загальнодержавне | | | | |
|значення | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата комунальних | 1160 | | | |
|послуг та енергоносіїв | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата теплопостачання | 1161 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата водопостачання і | 1162 | | | |
|водовідведення | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата електроенергії | 1163 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата природного газу | 1164 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших комунальних| 1165 | | | |
|послуг | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших | 1166 | | | |
|енергоносіїв | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1170 | | | |
|видатки державного | | | | |
|(регіонального) значення| | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1171 | | | |
|окремі заходи розвитку | | | | |
|по реалізації державних | | | | |
|(регіональних) програм | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Окремі заходи по | 1172 | | | |
|реалізації державних | | | | |
|(регіональних) програм, | | | | |
|не віднесені до заходів | | | | |
|розвитку | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата процентів | 1200 | | | |
|(доходу) за | | | | |
|зобов'язаннями | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії і поточні | 1300 | | | |
|трансферти | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії та поточні | 1310 | | | |
|трансферти | | | | |
|підприємствам | | | | |
|(установам, | | | | |
|організаціям) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1320 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1340 | | | |
|населенню | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата пенсій і допомог| 1341 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Стипендії | 1342 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інші поточні трансферти | 1343 | | | |
|населенню | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти за | 1350 | | | |
|кордон | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| Капітальні видатки | 2000 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання основного | 2100 | | | |
|капіталу | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання обладнання і | 2110 | | | |
|предметів | | | | |
|довгострокового | | | | |
|користування | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальне будівництво | 2120 | | | |
|(придбання) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2121 | | | |
|житла | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2122 | | | |
|адміністративних | | | | |
|об'єктів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інше будівництво | 2123 | | | |
|(придбання) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2130 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2131 | | | |
|житлового фонду | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2132 | | | |
|адміністративних | | | | |
|об'єктів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт інших| 2133 | | | |
|об'єктів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція та | 2140 | | | |
|реставрація | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція | 2141 | | | |
|житлового фонду | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція | 2142 | | | |
|адміністративних | | | | |
|об'єктів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція інших | 2143 | | | |
|об'єктів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реставрація пам'яток | 2144 | | | |
|культури, історії, | | | | |
|архітектури | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Створення державних | 2200 | | | |
|запасів і резервів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання землі і | 2300 | | | |
|нематеріальних активів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2400 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2410 | | | |
|підприємствам | | | | |
|(установам, | | | | |
|організаціям) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2420 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2430 | | | |
|населенню | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти за| 2440 | | | |
|кордон | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| Нерозподілені | 3000 | | | |
| видатки | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання внутрішніх | 4110 | | | |
|кредитів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів органам| 4111 | | | |
|державного управління | | | | |
|інших рівнів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів | 4112 | | | |
|підприємствам, | | | | |
|установам, організаціям | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання інших внутрішніх| 4113 | | | |
|кредитів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання зовнішніх | 4210 | | | |
|кредитів | | | | |
------------------------------------------------------------------
Єдиний кошторис видатків окружної виборчої комісії
територіального виборчого округу N ___ для підготовки та
проведення виборів Президента України __________________________,
схвалений окружною виборчою комісією територіального виборчого
округу N ___ (постанова окружної виборчої комісії територіального
виборчого округу N ___ від "___" __________ 200__ року N ___).
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
|
Т.ЛУКАШ
|
Додаток 2
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року
Окружна виборча комісія територіального виборчого округу N
__________________________________________________________
(назва бюджетної установи, організації)
__________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету - державний;
код та назва:
відомчої класифікації видатків та кредитування - 673
"Центральна виборча комісія",
програмної класифікації видатків та кредитування державного
бюджету - _______________________________________________________,
тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих
бюджетів - _______________________________________________________
грн
------------------------------------------------------------------
| Показники | Код | Усього на рік |РАЗОМ|
| | |--------------------------| |
| | |загальний фонд|спеціальний| |
| | | | фонд | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|НАДХОДЖЕННЯ - усього | х | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів із | х | | х | |
|загального фонду бюджету| | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів із | х | | | |
|спеціального фонду | | | | |
|бюджету, в т.ч. | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- плата за послуги, що |250100| х | | |
|надаються бюджетними | | | | |
|установами | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за | | | | |
|підгрупами) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші джерела власних |250200| х | | |
|надходжень бюджетних | | | | |
|установ | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за | | | | |
|підгрупами) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші надходження, | | х | | |
|в т.ч. | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші доходи (розписати| | х | | |
|за кодами класифікації | | | | |
|доходів) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- фінансування | | х | | |
|(розписати за кодами | | | | |
|класифікації | | | | |
|фінансування за типом | | | | |
|боргового зобов'язання) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- повернення кредитів до| | х | х | х |
|бюджету (розписати за | | | | |
|кодами програмної | | | | |
|класифікації видатків та| | | | |
|кредитування, | | | | |
|класифікації видатків) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | х | | | |
| КРЕДИТІВ - усього | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| Поточні видатки | 1000 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата праці працівників| 1110 | | | |
|бюджетних установ | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Заробітна плата | 1111 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Грошове утримання | 1112 | | | |
|військовослужбовців | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Нарахування на заробітну| 1120 | | | |
|плату | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання товарів і | 1130 | | | |
|послуг | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Предмети, матеріали, | 1131 | | | |
|обладнання та інвентар, | | | | |
|у тому числі м'який | | | | |
|інвентар та | | | | |
|обмундирування | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Медикаменти та | 1132 | | | |
|перев'язувальні | | | | |
|матеріали | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Продукти харчування | 1133 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата послуг (крім | 1134 | | | |
|комунальних) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інші видатки | 1135 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Видатки на відрядження | 1140 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Матеріали, інвентар, | 1150 | | | |
|будівництво, капітальний| | | | |
|ремонт та заходи | | | | |
|спеціального | | | | |
|призначення, що мають | | | | |
|загальнодержавне | | | | |
|значення | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата комунальних | 1160 | | | |
|послуг та енергоносіїв | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата теплопостачання | 1161 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата водопостачання і | 1162 | | | |
|водовідведення | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата електроенергії | 1163 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата природного газу | 1164 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших комунальних| 1165 | | | |
|послуг | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших | 1166 | | | |
|енергоносіїв | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1170 | | | |
|видатки державного | | | | |
|(регіонального) значення| | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1171 | | | |
|окремі заходи розвитку | | | | |
|по реалізації державних | | | | |
|(регіональних) програм | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Окремі заходи по | 1172 | | | |
|реалізації державних | | | | |
|(регіональних) програм, | | | | |
|не віднесені до заходів | | | | |
|розвитку | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата процентів | 1200 | | | |
|(доходу) за | | | | |
|зобов'язаннями | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії і поточні | 1300 | | | |
|трансферти | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії та поточні | 1310 | | | |
|трансферти | | | | |
|підприємствам | | | | |
|(установам, | | | | |
|організаціям) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1320 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1340 | | | |
|населенню | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата пенсій і допомог| 1341 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Стипендії | 1342 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інші поточні трансферти | 1343 | | | |
|населенню | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти за | 1350 | | | |
|кордон | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| Капітальні видатки | 2000 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання основного | 2100 | | | |
|капіталу | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання обладнання і | 2110 | | | |
|предметів | | | | |
|довгострокового | | | | |
|користування | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальне будівництво | 2120 | | | |
|(придбання) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2121 | | | |
|житла | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інше будівництво | 2123 | | | |
|(придбання) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2130 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2131 | | | |
|житлового фонду | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2133 | | | |
|інших об'єктів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція та | 2140 | | | |
|реставрація | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція житлового | 2141 | | | |
|фонду | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція інших | 2143 | | | |
|об'єктів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реставрація пам'яток | 2144 | | | |
|культури, історії, | | | | |
|архітектури | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Створення державних | 2200 | | | |
|запасів і резервів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання землі і | 2300 | | | |
|нематеріальних активів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2400 | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2410 | | | |
|підприємствам | | | | |
|(установам, | | | | |
|організаціям) | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2420 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2430 | | | |
|населенню | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти за| 2440 | | | |
|кордон | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
| Нерозподілені | 3000 | | | |
| видатки | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання внутрішніх | 4110 | | | |
|кредитів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів органам| 4111 | | | |
|державного управління | | | | |
|інших рівнів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів | 4112 | | | |
|підприємствам, | | | | |
|установам, організаціям | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання інших внутрішніх| 4113 | | | |
|кредитів | | | | |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання зовнішніх | 4210 | | | |
|кредитів | | | | |
------------------------------------------------------------------
Єдиний кошторис видатків окружної виборчої комісії
територіального виборчого округу N ___ для підготовки та
проведення виборів Президента України __________________________,
схвалений окружною виборчою комісією територіального виборчого
округу N ___ (постанова окружної виборчої комісії територіального
виборчого округу N ___ від "___" __________ 200__ року N ___).
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
|
Т.ЛУКАШ
|
Додаток 3
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року
грн
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| КЕК |Затверджено| Надійшло |Ка- |Фак- |Залишок| Дебіторська | Кредиторська заборгованість |
| |кошторисом |асигнувань|сові|тичні|коштів | заборгованість | |
| | |за звітний|ви- |ви- |(гр.3 -|-----------------------+--------------------------------------------|
| | | період |дат-|датки|гр.4) | на | на |пога-| на | на |пога-|зареєстровані|термін|
| | | |ки | | |початок | кінець |шена |початок | кінець |шена | фінансові |оплати|
| | | | | | |звітного|звітного| |звітного|звітного| |зобов'язання | якої |
| | | | | | |періоду |періоду | |періоду |періоду | | | не |
| | | | | | | | | | | | | |настав|
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1110 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1120 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1131 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1135 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1136 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1137 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1138 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1139 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1140 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1160 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1161 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1162 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1163 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1164 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1165 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|РАЗОМ| | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N _____ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N _____ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
|
Т.ЛУКАШ
|
Додаток 4
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року
грн
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| КЕК |Затверджено| Надійшло |Ка- |Фак- |Залишок| Дебіторська | Кредиторська заборгованість |
| |кошторисом |асигнувань|сові|тичні|коштів | заборгованість | |
| | |за звітний|ви- |ви- |(гр.3 -|-----------------------+--------------------------------------------|
| | | період |дат-|датки|гр.4) | на | на |пога-| на | на |пога-|зареєстровані|термін|
| | | |ки | | |початок | кінець |шена |початок | кінець |шена | фінансові |оплати|
| | | | | | |звітного|звітного| |звітного|звітного| |зобов'язання | якої |
| | | | | | |періоду |періоду | |періоду |періоду | | | не |
| | | | | | | | | | | | | |настав|
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1110 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1120 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1131 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1134 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1135 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1140 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1160 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1161 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1162 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1163 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1164 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1165 | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|РАЗОМ| | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N ______ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N ______ ________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
|
Т.ЛУКАШ
|