ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
29.10.2009 N 209

Про затвердження Порядку фінансування окружних виборчих комісій за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року

Відповідно до частини сьомої статті 38 Закону України "Про вибори Президента України" (474-14) , керуючись статтями 11 - 13, пунктом 7 статті 18, частиною третьою статті 23 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" (1932-15) , Центральна виборча комісія постановляє:
1. Затвердити Порядок фінансування окружних виборчих комісій за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року (додається), встановлений Центральною виборчою комісією спільно з Міністерством фінансів України.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Центральної виборчої комісії від 9 листопада 2004 року N 1119 (v1119359-04) "Про затвердження Порядку виділення асигнувань, обліку надходження та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються територіальним виборчим комісіям на підготовку і проведення виборів Президента України" та від 5 січня 2005 року N 5 (v0005359-05) "Про внесення змін до Порядку виділення асигнувань, обліку надходження та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються територіальним виборчим комісіям на підготовку і проведення виборів Президента України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 9 листопада 2004 року N 1119".
3. Цю постанову надіслати окружним виборчим комісіям після їх утворення.
Голова Центральної виборчої комісії
В.ШАПОВАЛ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Постановою Центральної виборчої комісії
від 29 жовтня 2009 року N 209
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства фінансів України
від 23 листопада 2009 року N 1358

ПОРЯДОК

фінансування окружних виборчих комісій за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року

I. Загальні положення

1. Цей Порядок регулює питання виділення асигнувань, обліку надходження та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються окружним виборчим комісіям на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 року.
2. Видатки на підготовку та проведення виборів Президента України за рахунок коштів Державного бюджету України здійснюються Центральною виборчою комісією, яка є головним розпорядником бюджетних коштів, та окружними виборчими комісіями, які є розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, підзвітні та підконтрольні головному розпоряднику коштів Державного бюджету України.
Обов'язок щодо розпорядження коштами Державного бюджету України в окружних виборчих комісіях покладається на голову цієї комісії, а за його відсутності - на заступника голови.
3. Центральна виборча комісія на підставі витягів з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів формує мережу окружних виборчих комісій, що утримуються за рахунок коштів Державного бюджету України, та подає її на електронних і паперових носіях до Державного казначейства України.
4. Відповідальність за цільове використання коштів покладається на розпорядників бюджетних коштів згідно із законодавством України.
5. Контроль за правильним і цільовим використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються окружним виборчим комісіям на підготовку та проведення виборів Президента України, здійснюється Центральною виборчою комісією та відповідними органами, на які покладено повноваження щодо контролю за дотриманням бюджетного законодавства України.

II. Організація здійснення видатків окружних виборчих комісій на підготовку та проведення виборів Президента України

1. Видатки на підготовку та проведення виборів Президента України здійснюються за такими напрямами:
- заходи Центральної виборчої комісії з підготовки та проведення виборів Президента України;
- заходи окружних та дільничних виборчих комісій з підготовки та проведення виборів Президента України і забезпечення їх діяльності.
2. Центральна виборча комісія:
- у межах бюджетних призначень, передбачених Державним бюджетом України на підготовку та проведення виборів Президента України, розробляє кошторис Центральної виборчої комісії;
- розробляє та затверджує середні норми видатків окружних виборчих комісій, а також середні норми видатків для потреб дільничних виборчих комісій.
3. Окружна виборча комісія:
- на підставі лімітної довідки про бюджетні асигнування Центральної виборчої комісії, обрахованої відповідно до середніх норм видатків окружної виборчої комісії та середніх норм видатків для потреб дільничних виборчих комісій, подає на затвердження до Центральної виборчої комісії проекти кошторису та плану асигнувань загального фонду державного бюджету відповідно на 2009 та 2010 роки (постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року N 228 (228-2002-п) "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ", наказ Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 року N 57 (z0086-02) "Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету");
- на підставі середніх норм видатків окружної виборчої комісії та середніх норм видатків для потреб дільничних виборчих комісій у десятиденний строк з дня її утворення складає та подає на затвердження до Центральної виборчої комісії єдиний кошторис видатків окружної виборчої комісії для підготовки та проведення виборів Президента України на 2009 рік із включенням до нього видатків окружної виборчої комісії та видатків для потреб дільничних виборчих комісій територіального виборчого округу за формою згідно з додатком 1;
- на підставі середніх норм видатків окружної виборчої комісії та середніх норм видатків для потреб дільничних виборчих комісій у п'ятиденний строк з дня отримання лімітної довідки про бюджетні асигнування Центральної виборчої комісії складає та подає на затвердження до Центральної виборчої комісії єдиний кошторис видатків окружної виборчої комісії для підготовки та проведення виборів Президента України на 2010 рік із включенням до нього видатків окружної виборчої комісії та видатків для потреб дільничних виборчих комісій територіального виборчого округу за формою згідно з додатком 2.
4. Центральна виборча комісія у п'ятиденний строк з дня надходження від окружних виборчих комісій проектів кошторису та плану асигнувань загального фонду Державного бюджету України, єдиного кошторису видатків окружної виборчої комісії для підготовки та проведення виборів Президента України на відповідний рік (далі - єдиний кошторис видатків) розглядає та затверджує їх.
5. Центральна виборча комісія складає і затверджує розподіл показників зведеного кошторису та розподіл показників зведеного плану асигнувань загального фонду Державного бюджету України на підготовку і проведення виборів Президента України для кожного розпорядника коштів нижчого рівня, зокрема окружних виборчих комісій, за територіями відповідно до мережі розпорядників коштів та подає їх до Державного казначейства України.
6. Окружні виборчі комісії подають відповідним органам Державного казначейства України на паперових та електронних носіях затверджені Центральною виборчою комісією кошториси, єдині кошториси та плани асигнувань загального фонду Державного бюджету України.
7. Доведені обсяги бюджетних асигнувань є підставою для прийняття окружними виборчими комісіями бюджетних зобов'язань.
8. У разі внесення змін до кошторисів, планів асигнувань загального фонду Державного бюджету України окружних виборчих комісій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року N 228 (228-2002-п) "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ", наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 року N 57 (z0086-02) "Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету" складаються довідки про зміни кошторису, які затверджуються в тому ж порядку, що й кошториси, плани асигнувань загального фонду державного бюджету, і є їх невід'ємною частиною.
Окружна виборча комісія протягом наступного робочого дня після затвердження довідки про зміни кошторису та плану асигнувань подає її відповідному територіальному органу Державного казначейства України.
9. У разі потреби внесення змін до кошторису, плану асигнувань, єдиного кошторису видатків окружні виборчі комісії вносять пропозиції з розрахунками та економічними обґрунтуваннями і подають їх на затвердження до Центральної виборчої комісії.
10. Окружна виборча комісія на підставі затвердженого Центральною виборчою комісією єдиного кошторису видатків складає та затверджує єдині кошториси видатків дільничних виборчих комісій.
При складанні цих кошторисів окружна виборча комісія, крім середніх норм видатків для потреб дільничних виборчих комісій, затверджених Центральною виборчою комісією, враховує кількість членів дільничних виборчих комісій, забезпечення їх необхідними приміщеннями, обладнанням, інвентарем тощо.
11. Реєстраційні рахунки окружних виборчих комісій відкриваються в територіальному органі Державного казначейства України за місцезнаходженням відповідної окружної виборчої комісії згідно з Порядком відкриття рахунків у національній валюті в органах Державного казначейства України, затвердженим наказом Державного казначейства України від 2 грудня 2002 року N 221 (z0976-02) . При цьому картки зі зразками підписів голови, заступника голови та головного бухгалтера окружної виборчої комісії, які подаються до територіального органу Державного казначейства України, засвідчуються Головою Центральної виборчої комісії чи заступником Голови Центральної виборчої комісії або нотаріусом. У цих картках також міститься зразок відбитка печатки окружної виборчої комісії.
12. Видатки Центральної виборчої комісії та окружних виборчих комісій здійснюються відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25 травня 2004 року N 89 (z0716-04) та зареєстрованого Міністерством юстиції України 10 червня 2004 року за N 716/9315, та до Порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України, затвердженого наказом Державного казначейства України від 9 серпня 2004 року N 136 (z1068-04) та зареєстрованого Міністерством юстиції України 30 серпня 2004 року за N 1068/9667.
Відшкодування витрат на відрядження, пов'язані з виконанням обов'язків членами виборчих комісій, здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 1999 року N 663 (663-99-п) "Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон".
13. Окружна виборча комісія двічі на місяць: на кожне п'ятнадцяте число поточного місяця та перше число місяця, що настає за звітним, надсилає Центральній виборчій комісії:
- повідомлення про витрачання коштів та заборгованість за показниками єдиного кошторису видатків окружної виборчої комісії для підготовки та проведення виборів Президента України у 2009 році за формою згідно з додатком 3;
- повідомлення про витрачання коштів та заборгованість за показниками єдиного кошторису видатків окружної виборчої комісії для підготовки та проведення виборів Президента України у 2010 році за формою згідно з додатком 4.

III. Облік та звітність за коштами Державного бюджету України, що виділяються окружним виборчим комісіям на підготовку та проведення виборів Президента України

Відображення у бухгалтерському обліку та формах фінансової звітності операцій з надходження та використання бюджетних коштів виборчими комісіями проводиться у порядку, визначеному Державним казначейством України.

IV. Припинення руху коштів та їх повернення

1. Окружна виборча комісія не пізніш як у п'ятиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів Президента України подає до Центральної виборчої комісії виписки з реєстраційного рахунку та припиняє рух коштів на цьому рахунку. У семиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів Президента України Центральна виборча комісія відкликає залишки невикористаних асигнувань, виділених із загального фонду Державного бюджету України на підготовку та проведення виборів Президента України, шляхом надання Державному казначейству України коригуючого розподілу відкритих асигнувань.
2. Окружна виборча комісія після закриття реєстраційного рахунку повідомляє організаціям, які зареєстрували її як платника податку та зборів (платежів), про припинення своїх повноважень.
Секретар Центральної виборчої комісії
Т.ЛУКАШ

Додаток 1
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року

ЄДИНИЙ КОШТОРИС ВИДАТКІВ

окружної виборчої комісії для підготовки та проведення виборів Президента України на 2009 рік

    Окружна виборча комісія територіального виборчого округу N
    __________________________________________________________
             (назва бюджетної установи, організації)
    __________________________________________________________
              (найменування міста, району, області)
Вид бюджету -державний;
код та назва:
     відомчої   класифікації   видатків   та   кредитування  - 673 
"Центральна виборча комісія",
     програмної класифікації видатків та  кредитування  державного
бюджету - _______________________________________________________,
     тимчасової класифікації  видатків  та  кредитування  місцевих
бюджетів - _______________________________________________________
                                                               грн
------------------------------------------------------------------
|        Показники       |  Код |      Усього на рік       |РАЗОМ|
|                        |      |--------------------------|     |
|                        |      |загальний фонд|спеціальний|     |
|                        |      |              |    фонд   |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|НАДХОДЖЕННЯ - усього    |  х   |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів      |  х   |              |     х     |     |
|із загального фонду     |      |              |           |     |
|бюджету                 |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів із   |  х   |              |           |     |
|спеціального фонду      |      |              |           |     |
|бюджету, в т.ч.         |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- плата за послуги, що  |250100|      х       |           |     |
|надаються бюджетними    |      |              |           |     |
|установами              |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за           |      |              |           |     |
|підгрупами)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші джерела власних  |250200|      х       |           |     |
|надходжень бюджетних    |      |              |           |     |
|установ                 |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за           |      |              |           |     |
|підгрупами)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші надходження,     |      |      х       |           |     |
|в т.ч.                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші доходи           |      |      х       |           |     |
|(розписати за кодами    |      |              |           |     |
|класифікації доходів)   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- фінансування          |      |      х       |           |     |
|(розписати за кодами    |      |              |           |     |
|класифікації            |      |              |           |     |
|фінансування за типом   |      |              |           |     |
|боргового зобов'язання) |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- повернення кредитів до|      |      х       |     х     |  х  |
|бюджету (розписати за   |      |              |           |     |
|кодами програмної       |      |              |           |     |
|класифікації видатків та|      |              |           |     |
|кредитування,           |      |              |           |     |
|класифікації видатків)  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|   ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ   |  х   |              |           |     |
|    КРЕДИТІВ - усього   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|    Поточні видатки     | 1000 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата праці працівників| 1110 |              |           |     |
|бюджетних установ       |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Заробітна плата         | 1111 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Грошове утримання       | 1112 |              |           |     |
|військовослужбовців     |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Нарахування на заробітну| 1120 |              |           |     |
|плату                   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання предметів     | 1130 |              |           |     |
|постачання і            |      |              |           |     |
|матеріалів, оплата      |      |              |           |     |
|послуг та інші видатки  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Предмети, матеріали,    | 1131 |              |           |     |
|обладнання та інвентар  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Медикаменти та          | 1132 |              |           |     |
|перев'язувальні         |      |              |           |     |
|матеріали               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Продукти харчування     | 1133 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|М'який інвентар та      | 1134 |              |           |     |
|обмундирування          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата транспортних     | 1135 |              |           |     |
|послуг та утримання     |      |              |           |     |
|транспортних засобів    |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оренда                  | 1136 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточний ремонт         | 1137 |              |           |     |
|обладнання, інвентарю та|      |              |           |     |
|будівель; технічне      |      |              |           |     |
|обслуговування          |      |              |           |     |
|обладнання              |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Послуги зв'язку         | 1138 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших послуг та  | 1139 |              |           |     |
|інші видатки            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Видатки на відрядження  | 1140 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Матеріали, інвентар,    | 1150 |              |           |     |
|будівництво,            |      |              |           |     |
|капітальний ремонт та   |      |              |           |     |
|заходи спеціального     |      |              |           |     |
|призначення, що мають   |      |              |           |     |
|загальнодержавне        |      |              |           |     |
|значення                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата комунальних      | 1160 |              |           |     |
|послуг та енергоносіїв  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата теплопостачання  | 1161 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата водопостачання і | 1162 |              |           |     |
|водовідведення          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата електроенергії   | 1163 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата природного газу  | 1164 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших комунальних| 1165 |              |           |     |
|послуг                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших            | 1166 |              |           |     |
|енергоносіїв            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1170 |              |           |     |
|видатки державного      |      |              |           |     |
|(регіонального) значення|      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1171 |              |           |     |
|окремі заходи розвитку  |      |              |           |     |
|по реалізації державних |      |              |           |     |
|(регіональних) програм  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Окремі заходи по        | 1172 |              |           |     |
|реалізації державних    |      |              |           |     |
|(регіональних) програм, |      |              |           |     |
|не віднесені до заходів |      |              |           |     |
|розвитку                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата процентів       | 1200 |              |           |     |
|(доходу) за             |      |              |           |     |
|зобов'язаннями          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії і поточні      | 1300 |              |           |     |
|трансферти              |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії та поточні     | 1310 |              |           |     |
|трансферти              |      |              |           |     |
|підприємствам           |      |              |           |     |
|(установам,             |      |              |           |     |
|організаціям)           |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти      | 1320 |              |           |     |
|органам державного      |      |              |           |     |
|управління інших рівнів |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти      | 1340 |              |           |     |
|населенню               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата пенсій і допомог| 1341 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Стипендії               | 1342 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інші поточні трансферти | 1343 |              |           |     |
|населенню               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти за   | 1350 |              |           |     |
|кордон                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|   Капітальні видатки   | 2000 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання основного     | 2100 |              |           |     |
|капіталу                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання обладнання і  | 2110 |              |           |     |
|предметів               |      |              |           |     |
|довгострокового         |      |              |           |     |
|користування            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальне будівництво  | 2120 |              |           |     |
|(придбання)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2121 |              |           |     |
|житла                   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2122 |              |           |     |
|адміністративних        |      |              |           |     |
|об'єктів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інше будівництво        | 2123 |              |           |     |
|(придбання)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт      | 2130 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт      | 2131 |              |           |     |
|житлового фонду         |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт      | 2132 |              |           |     |
|адміністративних        |      |              |           |     |
|об'єктів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт інших| 2133 |              |           |     |
|об'єктів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція та        | 2140 |              |           |     |
|реставрація             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція           | 2141 |              |           |     |
|житлового фонду         |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція           | 2142 |              |           |     |
|адміністративних        |      |              |           |     |
|об'єктів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція інших     | 2143 |              |           |     |
|об'єктів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реставрація пам'яток    | 2144 |              |           |     |
|культури, історії,      |      |              |           |     |
|архітектури             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Створення державних     | 2200 |              |           |     |
|запасів і резервів      |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання землі і       | 2300 |              |           |     |
|нематеріальних активів  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2400 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2410 |              |           |     |
|підприємствам           |      |              |           |     |
|(установам,             |      |              |           |     |
|організаціям)           |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2420 |              |           |     |
|органам державного      |      |              |           |     |
|управління інших рівнів |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2430 |              |           |     |
|населенню               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти за| 2440 |              |           |     |
|кордон                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|    Нерозподілені       | 3000 |              |           |     |
|      видатки           |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання внутрішніх      | 4110 |              |           |     |
|кредитів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів органам| 4111 |              |           |     |
|державного управління   |      |              |           |     |
|інших рівнів            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів        | 4112 |              |           |     |
|підприємствам,          |      |              |           |     |
|установам, організаціям |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання інших внутрішніх| 4113 |              |           |     |
|кредитів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання зовнішніх       | 4210 |              |           |     |
|кредитів                |      |              |           |     |
------------------------------------------------------------------
     Єдиний   кошторис    видатків   окружної   виборчої   комісії 
територіального   виборчого   округу   N ___ для   підготовки   та 
проведення  виборів Президента України __________________________, 
схвалений  окружною  виборчою  комісією  територіального виборчого 
округу  N ___ (постанова окружної виборчої комісії територіального 
виборчого округу N ___ від "___" __________ 200__ року N ___).
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __                   ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __                   ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
                                          М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
Т.ЛУКАШ

Додаток 2
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року

ЄДИНИЙ КОШТОРИС ВИДАТКІВ

окружної виборчої комісії для підготовки та проведення виборів Президента України на 2010 рік

    Окружна виборча комісія територіального виборчого округу N
    __________________________________________________________
             (назва бюджетної установи, організації)
    __________________________________________________________
              (найменування міста, району, області)
Вид бюджету - державний;
код та назва:
     відомчої   класифікації   видатків   та   кредитування  - 673 
"Центральна виборча комісія",
     програмної класифікації видатків та  кредитування  державного
бюджету - _______________________________________________________,
     тимчасової класифікації  видатків  та  кредитування  місцевих
бюджетів - _______________________________________________________
                                                               грн
------------------------------------------------------------------
|       Показники        |  Код |      Усього на рік       |РАЗОМ|
|                        |      |--------------------------|     |
|                        |      |загальний фонд|спеціальний|     |
|                        |      |              |    фонд   |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|НАДХОДЖЕННЯ - усього    |  х   |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів із   |  х   |              |     х     |     |
|загального фонду бюджету|      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надходження коштів із   |  х   |              |           |     |
|спеціального фонду      |      |              |           |     |
|бюджету, в т.ч.         |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- плата за послуги, що  |250100|      х       |           |     |
|надаються бюджетними    |      |              |           |     |
|установами              |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за           |      |              |           |     |
|підгрупами)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші джерела власних  |250200|      х       |           |     |
|надходжень бюджетних    |      |              |           |     |
|установ                 |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|(розписати за           |      |              |           |     |
|підгрупами)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші надходження,     |      |      х       |           |     |
|в т.ч.                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- інші доходи (розписати|      |      х       |           |     |
|за кодами класифікації  |      |              |           |     |
|доходів)                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- фінансування          |      |      х       |           |     |
|(розписати за кодами    |      |              |           |     |
|класифікації            |      |              |           |     |
|фінансування за типом   |      |              |           |     |
|боргового зобов'язання) |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|- повернення кредитів до|      |      х       |     х     |  х  |
|бюджету (розписати за   |      |              |           |     |
|кодами програмної       |      |              |           |     |
|класифікації видатків та|      |              |           |     |
|кредитування,           |      |              |           |     |
|класифікації видатків)  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|   ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ   |  х   |              |           |     |
|    КРЕДИТІВ - усього   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|    Поточні видатки     | 1000 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата праці працівників| 1110 |              |           |     |
|бюджетних установ       |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Заробітна плата         | 1111 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Грошове утримання       | 1112 |              |           |     |
|військовослужбовців     |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Нарахування на заробітну| 1120 |              |           |     |
|плату                   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання товарів і     | 1130 |              |           |     |
|послуг                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Предмети, матеріали,    | 1131 |              |           |     |
|обладнання та інвентар, |      |              |           |     |
|у тому числі м'який     |      |              |           |     |
|інвентар та             |      |              |           |     |
|обмундирування          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Медикаменти та          | 1132 |              |           |     |
|перев'язувальні         |      |              |           |     |
|матеріали               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Продукти харчування     | 1133 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата послуг (крім     | 1134 |              |           |     |
|комунальних)            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інші видатки            | 1135 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Видатки на відрядження  | 1140 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Матеріали, інвентар,    | 1150 |              |           |     |
|будівництво, капітальний|      |              |           |     |
|ремонт та заходи        |      |              |           |     |
|спеціального            |      |              |           |     |
|призначення, що мають   |      |              |           |     |
|загальнодержавне        |      |              |           |     |
|значення                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата комунальних      | 1160 |              |           |     |
|послуг та енергоносіїв  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата теплопостачання  | 1161 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата водопостачання і | 1162 |              |           |     |
|водовідведення          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата електроенергії   | 1163 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата природного газу  | 1164 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших комунальних| 1165 |              |           |     |
|послуг                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Оплата інших            | 1166 |              |           |     |
|енергоносіїв            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1170 |              |           |     |
|видатки державного      |      |              |           |     |
|(регіонального) значення|      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1171 |              |           |     |
|окремі заходи розвитку  |      |              |           |     |
|по реалізації державних |      |              |           |     |
|(регіональних) програм  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Окремі заходи по        | 1172 |              |           |     |
|реалізації державних    |      |              |           |     |
|(регіональних) програм, |      |              |           |     |
|не віднесені до заходів |      |              |           |     |
|розвитку                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата процентів       | 1200 |              |           |     |
|(доходу) за             |      |              |           |     |
|зобов'язаннями          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії і поточні      | 1300 |              |           |     |
|трансферти              |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Субсидії та поточні     | 1310 |              |           |     |
|трансферти              |      |              |           |     |
|підприємствам           |      |              |           |     |
|(установам,             |      |              |           |     |
|організаціям)           |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти      | 1320 |              |           |     |
|органам державного      |      |              |           |     |
|управління інших рівнів |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти      | 1340 |              |           |     |
|населенню               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Виплата пенсій і допомог| 1341 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Стипендії               | 1342 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інші поточні трансферти | 1343 |              |           |     |
|населенню               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Поточні трансферти за   | 1350 |              |           |     |
|кордон                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|   Капітальні видатки   | 2000 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання основного     | 2100 |              |           |     |
|капіталу                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання обладнання і  | 2110 |              |           |     |
|предметів               |      |              |           |     |
|довгострокового         |      |              |           |     |
|користування            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальне будівництво  | 2120 |              |           |     |
|(придбання)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2121 |              |           |     |
|житла                   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Інше будівництво        | 2123 |              |           |     |
|(придбання)             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт      | 2130 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт      | 2131 |              |           |     |
|житлового фонду         |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт      | 2133 |              |           |     |
|інших об'єктів          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція та        | 2140 |              |           |     |
|реставрація             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція житлового | 2141 |              |           |     |
|фонду                   |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реконструкція інших     | 2143 |              |           |     |
|об'єктів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Реставрація пам'яток    | 2144 |              |           |     |
|культури, історії,      |      |              |           |     |
|архітектури             |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Створення державних     | 2200 |              |           |     |
|запасів і резервів      |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Придбання землі і       | 2300 |              |           |     |
|нематеріальних активів  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2400 |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2410 |              |           |     |
|підприємствам           |      |              |           |     |
|(установам,             |      |              |           |     |
|організаціям)           |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2420 |              |           |     |
|органам державного      |      |              |           |     |
|управління інших рівнів |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти   | 2430 |              |           |     |
|населенню               |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти за| 2440 |              |           |     |
|кордон                  |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|     Нерозподілені      | 3000 |              |           |     |
|       видатки          |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання внутрішніх      | 4110 |              |           |     |
|кредитів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів органам| 4111 |              |           |     |
|державного управління   |      |              |           |     |
|інших рівнів            |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання кредитів        | 4112 |              |           |     |
|підприємствам,          |      |              |           |     |
|установам, організаціям |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання інших внутрішніх| 4113 |              |           |     |
|кредитів                |      |              |           |     |
|------------------------+------+--------------+-----------+-----|
|Надання зовнішніх       | 4210 |              |           |     |
|кредитів                |      |              |           |     |
------------------------------------------------------------------
     Єдиний   кошторис   видатків   окружної   виборчої    комісії 
територіального   виборчого   округу   N ___  для   підготовки  та 
проведення  виборів Президента України __________________________, 
схвалений  окружною  виборчою  комісією  територіального виборчого 
округу  N ___ (постанова окружної виборчої комісії територіального 
виборчого округу N ___ від "___" __________ 200__ року N ___).
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __                   ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N __                   ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
                                          М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
Т.ЛУКАШ

Додаток 3
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року

ПОВІДОМЛЕННЯ N ____

про витрачання коштів та заборгованість окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N ___ для підготовки та проведення виборів Президента України у 2009 році станом на

_____________________________________

(1, 15 число місяця)

                                                               грн
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| КЕК |Затверджено| Надійшло |Ка- |Фак- |Залишок|      Дебіторська      |         Кредиторська заборгованість        |
|     |кошторисом |асигнувань|сові|тичні|коштів |     заборгованість    |                                            |
|     |           |за звітний|ви- |ви-  |(гр.3 -|-----------------------+--------------------------------------------|
|     |           |  період  |дат-|датки|гр.4)  |   на   |   на   |пога-|   на   |   на   |пога-|зареєстровані|термін|
|     |           |          |ки  |     |       |початок | кінець |шена |початок | кінець |шена |  фінансові  |оплати|
|     |           |          |    |     |       |звітного|звітного|     |звітного|звітного|     |зобов'язання | якої |
|     |           |          |    |     |       |періоду |періоду |     |періоду |періоду |     |             |  не  |
|     |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |настав|
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|  1  |     2     |     3    |  4 |  5  |   6   |    7   |    8   |  9  |   10   |   11   |  12 |      13     |  14  |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1110 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1120 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1131 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1135 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1136 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1137 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1138 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1139 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1140 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1160 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1161 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1162 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1163 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1164 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1165 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|РАЗОМ|           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N _____                ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N _____                ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
                                         М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
Т.ЛУКАШ

Додаток 4
до Порядку фінансування окружних
виборчих комісій за рахунок коштів
Державного бюджету України,
виділених на підготовку та проведення виборів
Президента України 17 січня 2010 року

ПОВІДОМЛЕННЯ N ____

про витрачання коштів та заборгованість окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N ___ для підготовки та проведення виборів Президента України у 2010 році станом на

_____________________________________

(1, 15 число місяця)

                                                               грн
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| КЕК |Затверджено| Надійшло |Ка- |Фак- |Залишок|      Дебіторська      |         Кредиторська заборгованість        |
|     |кошторисом |асигнувань|сові|тичні|коштів |     заборгованість    |                                            |
|     |           |за звітний|ви- |ви-  |(гр.3 -|-----------------------+--------------------------------------------|
|     |           |  період  |дат-|датки|гр.4)  |   на   |   на   |пога-|   на   |   на   |пога-|зареєстровані|термін|
|     |           |          |ки  |     |       |початок | кінець |шена |початок | кінець |шена |  фінансові  |оплати|
|     |           |          |    |     |       |звітного|звітного|     |звітного|звітного|     |зобов'язання | якої |
|     |           |          |    |     |       |періоду |періоду |     |періоду |періоду |     |             |  не  |
|     |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |настав|
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|  1  |      2    |     3    |  4 |   5 |   6   |    7   |    8   |  9  |   10   |   11   |  12 |      13     |  14  |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1110 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1120 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1131 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1134 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1135 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1140 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1160 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1161 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1162 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1163 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1164 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|1165 |           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
|-----+-----------+----------+----+-----+-------+--------+--------+-----+--------+--------+-----+-------------+------|
|РАЗОМ|           |          |    |     |       |        |        |     |        |        |     |             |      |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Голова (заступник голови)
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N ______               ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер
окружної виборчої комісії
територіального виборчого
округу N ______               ________        ____________________
                              (підпис)        (прізвище, ініціали)
                                         М.П.
Секретар Центральної виборчої комісії
Т.ЛУКАШ