ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

                             Л И С Т

 N 16-2117/10-10307 від 12.12.97
     м.Київ

 vd971212 vn16-2117/10-10307
                                Державні податкові адміністрації
                                в Автономній Республіці Крим,
                                областях, мм. Києві та Севастополі


            Про порядок уцінки конфіскованої продукції


     Державна податкова адміністрація України  розглянула  запити,
які надходять від державних податкових адміністрацій з місць  щодо
термінів реалізації і  порядку  уцінки  конфіскованих  алкогольних
напоїв та тютюнових виробів і повідомляє.
     Змінами  до  Правил   комісійної   торгівлі   непродовольчими
товарами, внесеними  наказом  Міністерства  зовнішніх  економічних
зв'язків і  торгівлі  України  від  8  липня  1997  року   N   342
( z0319-97  ),  встановлено,  що  строк  реалізації  прийнятого на
комісію товару - 60 календарних днів,  після чого  ціна  на  товар
знижується двічі відповідно через 15 днів.
     В той же час,  п.29 Інструкції "Про порядок обліку,  оцінки й
реалізації конфіскованого майна,  майна, що за правом спадкоємства
перейшло у власність держави,  та скарбів" від 8 червня 1993  року
N 20 ( z0080-93 ), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 1
липня 1993 року за N 80, передбачається переоцінку (уцінку) майна,
яке    передане   державними   податковими   адміністраціями   для
реалізації,  здійснювати  не  раніше,  ніж  через  20  днів  після
прийняття його торговельною організацією.
     Оскільки,  в  даний  час   в   Кабінеті   Міністрів   України
знаходиться на затвердженні проект постанови "Про Порядок  обліку,
оцінки і реалізації конфіскованого та іншого майна, що  переходить
у власність  держави",  яким  запропоновано  уцінку  конфіскованих
алкогольних напоїв, тютюнових виробів та  іншого  майна  проводити
через 20 днів після передачі їх в торгівлю, а не через 60,  як  це
передбачено  наказом  МЗЕЗторгівлі  від  08.07.97  р.  N  342,   і
нормативні акти не приведені у відповідність,  державні  податкові
адміністрації повинні при реалізації зазначених товарів керуватися
порядком, визначеним Інструкцією від 08.06.93 р. N 20.
     В практичній роботі виникають ситуації, коли  магазин  продає
вже  уцінений  конфіскований  товар   (не   був   реалізований   у
встановлені  терміни),  наприклад   тютюнові   вироби   імпортного
виробництва "Магна". В цей період державна податкова адміністрація
передає  для  реалізації  наступну  партію  сигарет   аналогічного
найменування.
     Роз'яснюємо,  що  оцінка  останньої  партії  проводиться   за
цінами  визначеними  постановою  Кабінету  Міністрів  України  від
24.01.97 N 62 ( 62-97-п) "Про  запровадження  мінімальних  цін  на
імпортні  пиво  солодове та тютюнові вироби" і не може враховувати
уцінку попередньої партії тютюнових виробів в зв'язку з слідуючим.
     Пунктом  27  Інструкції,   затвердженої   наказом   Державної
податкової  адміністрації   України   від   08.06.93   N   20   та
зареєстрованої в   Міністерстві  юстиції  України  01.07.93  N  80
( z0080-93 ), визначено,  що всі  предмети,  які  передаються  для
реалізації,  повинні бути забезпечені товарними ярликами державної
податкової адміністрації і торговельної організації із зазначенням
назви  товару,  номеру акту опису і оцінки,  порядкового номеру за
актом та ціни.
     Тютюнові вироби і  алкогольні  напої,  відповідно  до  Правил
роздрібної  торгівлі  тютюновими  виробами,  затверджених  наказом
МЗЕЗторгу України від 03.08.96 N 503 ( z0432-96 ) і зареєстрованих
в Міністерстві юстиції України від 08.08.96 N 432/1457  та  Правил
роздрібної торгівлі алкогольними напоями,  затверджених постановою
Кабінету Міністрів України  від  30.07.96  N  854  (  854-96-п  ),
замість  ярликів  позначаються  штампом  (печаткою)  торговельного
підприємства  або  додатковою  інформацією  на  зворотньому   боці
цінника, які свідчать, що це інша партія товару.
     При   цьому,   державній   податковій   адміністрації    слід
визначитися щодо доцільності передачі наступної партії товару  для
реалізації тому магазину, який не в змозі  забезпечити  реалізацію
попередньої, і  вирішити  питання  укладення  договорів  з  іншими
підприємствами торговельної мережі.

 Заступник Голови                                     Г.М.Оперенко