МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ФОНД СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ
Н А К А З
30.06.2009 N 54

Про затвердження форм примірних договорів про надання фінансової допомоги на поворотній та безповоротній основі, цільової позики на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів та про навчання інваліда

Відповідно до Порядку використання суми адміністративногосподарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, що надійшли до державного бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. N 70 (70-2007-п) , з метою надання методичної допомоги територіальним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів та запобіганню нецільового використання бюджетних коштів при наданні фінансової допомоги на поворотній та безповоротній основі, цільової позики на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів та при наданні фінансової допомоги на навчання інваліда НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми примірних договорів про надання фінансової допомоги на поворотній та безповоротній основі, цільової позики на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів, що додаються:
про надання фінансової допомоги на поворотній основі;
про надання фінансової допомоги на безповоротній основі;
про надання цільової позики на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів;
про навчання інваліда.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор
В.Малькін

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду соціального
захисту інвалідів
30.06.2009  N 54

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР

про надання цільової позики на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів

 м. ______                              "___" ____________ 200_ р.
_____________________________ відділення    Фонду      соціального
захисту інвалідів (надалі  іменується  -  Позикодавець),  в  особі
керуючого відділенням ________________________, що діє на підставі
                             (П.І.Б.)
Положення про _____________________ відділення  Фонду  соціального
захисту інвалідів, затвердженого наказом Фонду соціального захисту
інвалідів від _______________________ N _______, з однієї сторони,
__________________________________________________________________
           (назва підприємства, установи, організації,
__________________________________________________________________
      фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності)
(надалі іменується - Позичальник),  в особі _____________________,
який діє на підставі __________________________________________, з
                    (П.І.Б. керівника або уповноваженої ним особи)
__________________________________________________________________
 (установчого документа та наказу про призначення його на посаду)
другої сторони  (разом  в  подальшому     Сторони),    виходячи  з
завдань соціального захисту інвалідів та з метою створення робочих
місць  для  працевлаштування  інвалідів,  уклали  цей  Договір про
наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

     1.1. В  порядку  та  на  умовах,  визначених  цим  Договором,
Позикодавець надає Позичальнику  грошові  кошти  на  безпроцентній
основі  (надалі  іменується "позика") у розмірі _____________ грн.
зі строком повернення до трьох років, а Позичальник зобов'язується
використати  її  за  цільовим  призначенням  та повернути позику в
порядку та на умовах, визначених цим Договором.
     Строк повернення позики становить ___________________________
_______________________ календарних з моменту надання суми позики.
(днів, місяців, років)
     Перебіг строку  починається  з моменту зарахування на рахунок
Позичальника грошових коштів позики.

2. МЕТА НАДАННЯ ПОЗИКИ

2.1. Позика надається Позичальнику з метою створення _____ (_____________) робочих місць для працевлаштування інвалідів на умовах _____________ відповідно до вимог Закону України "Про охорону праці" (2694-12) , постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 N 70 (70-2007-п) "Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", а також згідно технікоекономічного обґрунтування та кошторису витрат на створення робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів (Додаток N 1), що є невід'ємними частинами Договору.
2.2. Строки, протягом яких Позичальник зобов'язаний працевлаштувати інвалідів на робочі місця, призначені для їх працевлаштування, згідно умов цього Договору, визначаються у графіку працевлаштування інвалідів (Додаток N 2), що є невід'ємною частиною Договору.
2.3. Строки, протягом яких Позичальник зобов'язаний ввести в експлуатацію обладнання, закуплене на кошти Позикодавця, визначаються у графіку введення в експлуатацію обладнання, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток N 3).

3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ

     3.1. ________________________________________________________
            (можуть передбачати умови щодо застави, страхування,
__________________________________________________________________
         гарантії, поруки та іншого способу забезпечення
__________________________________________________________________
                    зобов'язань Позичальника)

4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПОЗИКИ

4.1. Позика надається у безготівковому порядку (платіжним дорученням), шляхом перерахування суми коштів, визначеної в п. 1.1 цього Договору, на рахунок Позичальника, відкритий в органах Державного казначейства України.
4.2. Позикодавець надає позику після виконання Позичальником умов п. 3.1 цього Договору.
4.3. Повернення позики здійснюється на підставі графіка повернення грошових коштів позики (Додаток N 4) у строк, визначений пунктом 1.1 цього Договору.
4.4. Днем повернення позики вважається день зарахування суми позики на поточний рахунок Позикодавця останнього платежу суми наданої позики згідно графіка повернення грошових коштів позики (Додаток N 4).
4.5. У будь-який момент суму позики (її частину) може бути достроково повернено Позичальником у порядку, передбаченому п. 4.4 Договору.

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

5.1.Позикодавець має право:
5.1.1. Здійснювати перевірки цільового використання коштів позики та використання придбаного за ці кошти обладнання і створення додаткових робочих місць для працевлаштування інвалідів не рідше одного разу на рік з обов'язковим повідомленням Позичальника за 10 днів до запланованої дати перевірки.
5.1.2. З метою перевірки цільового використання коштів позики вимагати від Позичальника надання документів, що підтверджують напрямки використання позики та фінансовий стан підприємства.
5.1.3. В односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір у разі встановлення факту нецільового використання коштів позики (її частини) або встановлення факту неналежного виконання умов цього Договору Позичальником.
5.2. Позичальник зобов'язаний:
5.2.1. Виконувати належним чином умови цього Договору.
5.2.2. Забезпечити належні умови проведення перевірки Позикодавцю. При проведенні перевірки надавати оригінали та засвідчені належним чином копії паспортів робочого місця інваліда, індивідуальної програми реабілітації інваліда, наказів про прийняття і звільнення, заяви інвалідів інші документи на вимогу Позикодавця, які підтверджують створення додаткових робочих місць для працевлаштування інвалідів.
Допускати представників Позикодавця на територію підприємства.
5.2.3. Забезпечити на період дії цього Договору страхування від усіх страхових ризиків та в повному обсязі майна, що передається у заставу, та надати на підтвердження страхування копію страхового полісу Позикодавцю.
5.2.4. Забезпечити виконання графіка повернення позики (Додаток N 4) та повернути позику в повному розмірі не пізніше __________ року.
5.2.5. На період дії цього Договору обладнання, яке придбане за кошти позики:
- використовувати за цільовим призначенням та у відповідності до керівництва з експлуатації, технічних умов;
- не передавати в користування третім особам;
- не відчужувати та не передавати у заставу.
5.2.6. Створити визначену згідно кошторису витрат на створення робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів (Додаток N 1), кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, які відповідають вимогам охорони праці, працевлаштувати на них інвалідів в строки згідно з графіком працевлаштування інвалідів (Додаток N 2).
5.2.7. Забезпечити збереження існуючих робочих місць для інвалідів протягом дії Договору.
5.2.8. Щокварталу до 5 числа місяця, наступного за звітним, протягом дії Договору надавати Позикодавцю звіти (Додатки N 5, 6) та засвідчені належним чином копії документів, які підтверджують працевлаштування кожного інваліда (копії наказів про прийняття і звільнення, паспортів робочого місця, індивідуальної програми реабілітації інваліда, зведений табель виходу на роботу інвалідів, копії паспортів інвалідів, ідентифікаційних кодів інвалідів, платіжних відомостей на заробітну плату або відомість на перерахування зарплати через установи банку, накладні, дані про присвоєння інвентарних номерів та акти введення в експлуатацію спеціального обладнання тощо).
5.2.9. Здійснювати закупівлю обладнання, зазначеного у Додатку N 1 до цього Договору, відповідно до чинного законодавства з дотриманням процедур, передбачених для закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та на основі максимальної економії коштів фінансової допомоги.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. У разі несвоєчасного повернення позики Позичальник сплачує Позикодавцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми неповернутої позики за кожний день прострочення.
6.2. При встановленні фактів нецільового використання коштів позики Позичальник повертає суму нецільового використання коштів позики Позикодавцю та сплачує штраф у розмірі 25 відсотків від суми, що використана не за цільовим призначенням.
6.3. Позичальник зобов'язаний повернути суму наданої фінансової допомоги в повному обсязі з урахуванням індексу зростання цін на споживчі товари у разі порушення умов цього Договору
6.4. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

7. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

7.1. Усі спори та розбіжності, що виникають між Сторонами за цим Договором, підлягають врегулюванню шляхом переговорів. У випадку неможливості врегулювання спору шляхом переговорів спір підлягає розгляду в судовому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.2. Відносини, що виникають при укладенні та виконанні цього Договору та не врегульовані ним, регулюються відповідно до вимог чинного законодавства України.

8. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

8.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання Позичальником своїх зобов'язань за цим Договором.
8.2. Строк повернення позики, установлений в п. 1.1, не може бути продовжений.
8.3. Закінчення строку цього Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Усі додатки до Договору, передбачені умовами цього Договору, є невід'ємною частиною цього Договору та підписуються Сторонами.
9.2. Договори, укладені згідно п. 4.1 цього Договору, є невід'ємною частиною цього Договору.
9.3. Зміни у законодавстві, які виникають протягом строку дії Договору та впливають на його умови, мають бути обумовлені Сторонами та оформлені додатковою угодою, яка є невід'ємною частиною до цього Договору. Сторона, яка отримала пропозицію про зміни умов Договору, зобов'язана письмово повідомити протягом 20 календарних днів про прийняте рішення.
9.4. Усі зміни та доповнення до цього Договору вважаються дійсними, якщо вони укладені у письмовій формі, підписані уповноваженими представниками з прикладенням печаток Сторін та оформлені у вигляді Додаткових договорів до цього Договору.
9.5. Будь-які повідомлення, які направляються Сторонами одна одній в рамках цього Договору, повинні бути здійснені в письмовій формі та будуть вважатись поданими належним чином, якщо вони надіслані листом на замовлення або доставлені особисто на адресу Сторін. Повідомлення можуть також направлятись по факсу, при цьому такі повідомлення мають попередній характер і повинні бути підтверджені належним чином відповідно до положень цього пункту Договору.
9.6. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за Договором третім особам без попередньої письмової згоди на те іншої сторони.
9.7. Сторони зобов'язані вчасно у письмовій формі повідомляти одна одну про зміни юридичної адреси, місцезнаходження, банківських реквізитів, номерів телефонів та про всі інші зміни, які здатні вплинути на реалізацію Договору та виконання зобов'язань по ньому.
9.8. Договір складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу та є автентичними за змістом.

10. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН

 ПОЗИКОДАВЕЦЬ                         ПОЗИЧАЛЬНИК
 М.П.                                 М.П.
Директор Фонду соціального
захисту інвалідів
В.Малькін

Додаток 1
до пункту 2.1 Примірного
договору про надання
цільової позики
на створення робочих місць
для працевлаштування
інвалідів

КОШТОРИС ВИТРАТ

на створення робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|     N п/п      |        Стаття витрат        |      Сума       |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       1        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       2        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       3        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       4        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       5        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|                |Всього:                      |                 |
|                |-----------------------------+-----------------|
|                |У тому числі ПДВ             |                 |
------------------------------------------------------------------
 ПОЗИКОДАВЕЦЬ                         ПОЗИЧАЛЬНИК
 М.П.                                 М.П.

Додаток 2
до пункту 2.2 Примірного
договору про надання
цільової позики
на створення робочих місць
для працевлаштування
інвалідів

ГРАФІК

працевлаштування інвалідів на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|  N  |        Строки        |Кількість працевлаштованих| Посада |
| п/п |    працевлаштування  |        інвалідів         |        |
|     | (число, місяць, рік) |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  1  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  2  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  3  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  4  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  5  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|     |Всього:               |                          |        |
------------------------------------------------------------------
 ПОЗИКОДАВЕЦЬ                         ПОЗИЧАЛЬНИК
 М.П.                                 М.П.

Додаток 3
до пункту 2.3 Примірного
договору про надання
цільової позики
на створення робочих місць
для працевлаштування
інвалідів

ГРАФІК

введення в експлуатацію обладнання на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|  N   |  Строки введення обладнання в | Найменування обладнання |
| п/п  |          експлуатацію         |                         |
|      |     (число, місяць, рік)      |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  1   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  2   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  3   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  4   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  5   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|      |Всього:                        |                         |
------------------------------------------------------------------
 ПОЗИКОДАВЕЦЬ                         ПОЗИЧАЛЬНИК
 М.П.                                 М.П.

Додаток 4
до пункту 4.3 Примірного
договору про надання
цільової позики
на створення робочих місць
для працевлаштування
інвалідів

ГРАФІК

повернення грошових коштів позики на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|   N     |  Строк повернення грошових коштів позики   |  Сума,  |
|  п/п    |            (число, місяць, рік)            |  грн.   |
|---------+--------------------------------------------+---------|
|    1    |                                            |         |
|---------+--------------------------------------------+---------|
|    2    |                                            |         |
|---------+--------------------------------------------+---------|
|    3    |                                            |         |
|---------+--------------------------------------------+---------|
|    4    |                                            |         |
|---------+--------------------------------------------+---------|
|    5    |                                            |         |
|---------+--------------------------------------------+---------|
|         |Всього:                                     |         |
------------------------------------------------------------------
 ПОЗИКОДАВЕЦЬ                         ПОЗИЧАЛЬНИК
 М.П.                                 М.П.

Додаток 5
до пункту 5.2.10 Примірного
договору про надання
цільової позики на створення
робочих місць
для працевлаштування
інвалідів

ЗВІТ

про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 200_ рік

----------------------------------------------------------------------------------------
| N |Прізвище,|    Група   | Термін, на |  Дата    |   Дата   |   Кількість   | Посада,|
|з/п|ім'я, по |інвалідності|    який    |прийняття |звільнення|відпрацьованого|на якій |
|   |батькові |            | встановлена|на роботу | з роботи |     часу з    |працював|
|   |         |            |інвалідність|(N наказу)|(N наказу)|   (місяців)   | інвалід|
|---+---------+------------+------------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            | з   |  по  |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
----------------------------------------------------------------------------------------
Чисельність працівників, які повинні працювати на робочих місцях за Договором, у звітному періоді - осіб.
Чисельність працівників, які фактично відпрацювали на робочих місцях згідно Договору, - осіб.
Примітка. Кількість відпрацьованого часу за рік, що дає змогу вважати робоче місце створеним, проводиться відповідно до наказу Мінстату від 28.09.2005 р. N 286 (z1442-05) "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників".
 Директор підприємства                                   /_______/
 Головний бухгалтер                                      /_______/
 Відповідальний
 за проведення розрахунку                                /_______/
                                                 Відділення Фонду:

Додаток 6
до пункту 5.2.9 Примірного
договору про надання
цільової позики на створення
робочих місць
для працевлаштування
інваліді

ЗВІТ

щодо використання цільової позики на

__________________________________________________________________
                  Подається Позикодавцеві щоквартально 5-го числа,
                                             наступного за звітним
     1. Позичальник ______________________________________________
                                контактний телефон
     2. Дата отримання коштів ____________________________________
                                         Сума коштів
     3. Проведення тендерних торгів:
     - Дата виходу оголошення               ______________________
     - Дата та N звіту про проведення       ______________________
       тендерних процедур
     - Дата та N угоди                      ______________________
     4. Фактично використано: всього _____________________________
__________________________________________________________________
                    з розшифровкою за зразком
------------------------------------------------------------------
| Сума  | Дата  | N платіжного доручення  |  Призначення платежу |
|-------+-------+-------------------------+----------------------|
|       |       |                         |                      |
------------------------------------------------------------------
     5. Залишок невикористаних коштів на кінець звітного   періоду
__________________________________________________________________
     6. Оприбуткування ТМЦ: сума всього __________________________
__________________________________________________________________
                    з розшифровкою за зразком
--------------------------------------------------------------------------
|   Дата   |    N     |Інвентарний|   Опис   |Кількість |Призначення|Сума|
|постановки|накладних,|   номер   |обладнання|обладнання|           |    |
| на облік |  актів   |           |          |          |           |    |
|----------+----------+-----------+----------+----------+-----------+----|
|          |          |           |          |          |           |    |
|----------+----------+-----------+----------+----------+-----------+----|
|Всього    |    х     |           |    х     |          |     х     |    |
--------------------------------------------------------------------------
 Директор                                    _____________________
 Головний бухгалтер                          _____________________
 Відповідальний за збереження                _____________________
 та цільове використання майна
 М.П.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду соціального
захисту інвалідів
30.06.2009  N 54

ПРІМІРНИЙ ДОГОВІР

про надання фінансової допомоги на безповоротній основі

 м. ______                              "___" ____________ 200_ р.
_____________________________ відділення Фонду соціального захисту
інвалідів (далі - Відділення Фонду), в особі керуючого відділенням
______________________________________________, що діє на підставі
               (П.І.Б.)
Положення про _____________________ відділення  Фонду  соціального
захисту інвалідів, затвердженого наказом Фонду соціального захисту
інвалідів від _______________________ N _______, з однієї сторони,
__________________________________________________________________
           (назва підприємства, установи, організації,
__________________________________________________________________
      фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності)
(далі - Одержувач),  в особі ____________________________________,
який діє на підставі _____________________________________________
                    (П.І.Б. керівника або уповноваженої ним особи)
__________________________________________________________________
 (установчого документа та наказу про призначення його на посаду)
з другої  сторони  (разом  в   подальшому    Сторони),  керуючись:
Законом України "Про основи  соціальної  захищеності  інвалідів  в
Україні"     ( 875-12    ) (875-12)
	,    Порядком    використання    сум
адміністративно-господарських  санкцій  та  пені  за   невиконання
нормативу    робочих   місць   для   працевлаштування   інвалідів,
затвердженим постановою    Кабінету    Міністрів    України    від
31.01.2007 р.  N  70 (70-2007-п)
	 "Про реалізацію статей 19 і 20
Закону України "Про  основи  соціальної  захищеності  інвалідів  в
Україні",  та/або протоколом засідання Комісії з питань діяльності
підприємств та  організацій  громадських   організацій   інвалідів
(далі - Комісія) N ___ від ______ р.  (у разі потреби), уклали цей
Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Відділення Фонду в порядку та на умовах, визначених цим Договором, надає Одержувачу фінансову допомогу (надалі іменується "фінансова допомога") у розмірі _________________ грн. на безповоротній основі, а Одержувач зобов'язується використати її за цільовим призначенням на умовах, визначених цим Договором.

2. МЕТА НАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ

2.1. Фінансова допомога надається Одержувачу з метою створення __________________________________ робочих місць для працевлаштування інвалідів на умовах ______________________ або створення на робочому місці інвалідів належних санітарно-гігієнічних, виробничих і технічних умов відповідно до кошторису витрат, що є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток N 1).
2.2. Строки, протягом яких Одержувач зобов'язаний працевлаштувати інвалідів на робочі місця, призначені для їх працевлаштування та створені Одержувачем згідно умов цього Договору, визначаються у графіку працевлаштування інвалідів (Додаток N 2), що є невід'ємною частиною цього Договору.
2.3. Строки, протягом яких Одержувач зобов'язаний ввести в експлуатацію обладнання, закуплене на кошти Відділення Фонду, визначаються у графіку введення в експлуатацію обладнання (Додаток N 3), що є невід'ємною частиною цього Договору.

3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ

3.1. Фінансова допомога надається у безготівковій формі (платіжним дорученням) шляхом перерахування грошових коштів фінансової допомоги на рахунок Одержувача, відкритий в органах Державного казначейства України, відповідно до графіка перерахування грошових коштів фінансової допомоги (Додаток N 4).

4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Відділення Фонду має право:
4.1.1. Здійснювати перевірку цільового використання наданої Одержувачу фінансової допомоги та використання придбаного за ці кошти обладнання і створення додаткових робочих місць для працевлаштування інвалідів не рідше одного разу на рік з обов'язковим повідомленням Одержувача за 10 днів до запланованої дати перевірки.
4.1.2. З метою перевірки цільового використання коштів фінансової допомоги вимагати від Одержувача надання документів, що підтверджують напрямки використання фінансової допомоги та фінансовий стан Одержувача.
4.1.3. В односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір у разі встановлення факту нецільового використання коштів фінансової допомоги (її частини) або встановлення факту неналежного виконання умов цього Договору Одержувачем.
4.2. Одержувач зобов'язаний:
4.2.1. Виконувати належним чином умови цього Договору.
4.2.2. Забезпечити належні умови проведення перевірки Відділенням Фонду. При проведенні перевірки надавати оригінали та засвідчені належним чином копії паспортів робочого місця інваліда, індивідуальної програми реабілітації інваліда, наказів про прийняття і звільнення, заяви інвалідів інші документи на вимогу Відділення Фонду, які підтверджують створення додаткових робочих місць для працевлаштування інвалідів.
Допускати представників Відділення Фонду на територію підприємства.
4.2.3. На період дії цього Договору обладнання, яке придбане за кошти фінансової допомоги:
- використовувати за цільовим призначенням та у відповідності до керівництва з експлуатації, технічних умов;
- не передавати в користування третім особам;
- не відчужувати та не передавати у заставу.
4.2.4. Створити визначену згідно кошторису витрат на створення робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів (Додаток N 1), кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, які відповідають вимогам охорони праці, працевлаштувати на них інвалідів в строки згідно з графіком працевлаштування інвалідів (Додаток N 2).
4.2.5. Забезпечити збереження існуючих робочих місць для інвалідів протягом дії Договору.
4.2.6. Забезпечити збереження створених робочих місць для працевлаштування інвалідів протягом дії Договору та ще протягом трьох років після закінчення дії цього Договору.
4.2.7. Щокварталу до 5 числа місяця наступного за звітним протягом дії договору надавати Відділенню Фонду звіти (Додатки N 5, 6) та засвідчені належним чином копії документів, які підтверджують працевлаштування кожного інваліда (копії наказів про прийняття і звільнення, паспортів робочого місця, індивідуальної програми реабілітації інваліда, зведений табель виходу на роботу інвалідів, копії паспортів інвалідів, ідентифікаційних кодів інвалідів, платіжних відомостей на заробітну плату або відомість на перерахування зарплати через установи банку, накладні, дані про присвоєння інвентарних номерів та акти введення в експлуатацію спеціального обладнання тощо).
4.2.8. Здійснювати закупівлю обладнання, зазначеного у Додатку N 1 до цього Договору, відповідно до чинного законодавства з дотриманням процедур, передбачених для закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та на основі максимальної економії коштів фінансової допомоги.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. При встановленні фактів нецільового використання коштів фінансової допомоги Одержувач повертає суму нецільового використання коштів фінансової допомоги Відділенню Фонду та сплачує штраф у розмірі 25 відсотків від суми, що використана не за цільовим призначенням.
5.2. У разі встановлення факту невиконання або не належного виконання Одержувачем умов цього Договору Відділення Фонду має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір з поверненням Одержувачем суми отриманої фінансової допомоги у повному обсязі з урахуванням індексу зростання цін на споживчі товари.
У разі неповернення коштів фінансової допомоги нараховується пеня у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми неповернутої фінансової допомоги за кожний день прострочення.
5.3. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

6. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

6.1. Усі спори та розбіжності, що виникають між Сторонами за цим Договором, підлягають врегулюванню шляхом переговорів. У випадку неможливості врегулювання спору шляхом переговорів спір підлягає розгляду в судовому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.2. Відносини, що виникають при укладенні та виконанні цього Договору та не врегульовані ним, регулюються відповідно до вимог чинного законодавства України.

7. СТРОКИ ДІЇ ДОГОВОРУ

7.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до "___" ____________ 20__ р.
7.2. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.

8. ІНШІ УМОВИ

8.1. Усі додатки до Договору, передбачені умовами цього Договору, є невід'ємною частиною цього Договору та підписуються Сторонами.
8.2. Зміни у законодавстві, які виникають протягом строку дії Договору та впливають на його умови, мають бути обумовлені Сторонами та оформлені додатковою угодою, яка є невід'ємною частиною до цього Договору. Сторона, яка отримала пропозицію про зміни умов Договору, зобов'язана письмово повідомити протягом 20 календарних днів про прийняте рішення.
8.3. Усі зміни та доповнення до цього Договору вважаються дійсними, якщо вони укладені у письмовій формі, підписані уповноваженими представниками з прикладенням печаток Сторін та оформлені у вигляді Додаткових договорів до цього Договору.
8.4. Будь-які повідомлення, які направляються Сторонами одна одній в рамках цього Договору, повинні бути здійснені в письмовій формі та будуть вважатись поданими належним чином, якщо вони надіслані листом на замовлення або доставлені особисто на адресу Сторін. Повідомлення можуть також направлятись по факсу, при цьому такі повідомлення мають попередній характер і повинні бути підтверджені належним чином відповідно до положень цього пункту Договору.
8.5. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за Договором третім особам.
8.6. Сторони зобов'язані вчасно у письмовій формі повідомляти одна одну про зміни юридичної адреси, місцезнаходження, банківських реквізитів, номерів телефонів та про всі інші зміни, які здатні вплинути на реалізацію Договору та виконання зобов'язань по ньому.
8.7. Договір складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу та є автентичними за змістом.

9. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 ВІДДІЛЕННЯ                           ОДЕРЖУВАЧ
 М.П.                                 М.П.
Директор Фонду соціального
захисту інвалідів
В.Малькін

Додаток 1
до пункту 2.1 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на безповоротній основі

КОШТОРИС ВИТРАТ

на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|     N п/п      |        Стаття витрат        |      Сума       |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       1        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       2        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       3        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       4        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       5        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|                |Всього:                      |                 |
|                |-----------------------------+-----------------|
|                |У тому числі ПДВ             |                 |
------------------------------------------------------------------
 Відділення                           Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 2
до пункту 2.2 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на безповоротній основі

ГРАФІК

працевлаштування інвалідів на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
| N   |        Строки        |Кількість працевлаштованих| Посада |
|п/п  |   працевлаштування   |        інвалідів         |        |
|     | (число, місяць, рік) |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  1  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  2  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  3  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  4  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  5  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|     |Всього:               |                          |        |
------------------------------------------------------------------
 Відділення                           Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 3
до пункту 2.3 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на безповоротній основі

ГРАФІК

введення в експлуатацію обладнання на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|  N   |  Строки введення обладнання в | Найменування обладнання |
| п/п  |          експлуатацію         |                         |
|      |     (число, місяць, рік)      |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  1   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  2   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  3   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  4   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  5   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|      |Всього:                        |                         |
------------------------------------------------------------------
 Відділення                           Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 4
до пункту 3.1 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на безповоротній основі

ГРАФІК

перерахування грошових коштів фінансової допомоги на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
| N  |    Строк перерахування грошових коштів фінансової   |Сума,|
|п/п |                      допомоги                       |грн. |
|    |                (число, місяць, рік)                 |     |
|----+-----------------------------------------------------+-----|
| 1  |                                                     |     |
|----+-----------------------------------------------------+-----|
| 2  |                                                     |     |
|----+-----------------------------------------------------+-----|
| 3  |                                                     |     |
|----+-----------------------------------------------------+-----|
| 4  |                                                     |     |
|----+-----------------------------------------------------+-----|
| 5  |                                                     |     |
|----+-----------------------------------------------------+-----|
|    |Всього:                                              |     |
------------------------------------------------------------------
 Відділення Фонду                     Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 5
до пункту 4.2.8 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на безповоротній основі

ЗВІТ

про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 200_ рік

----------------------------------------------------------------------------------------
| N |Прізвище,|    Група   | Термін, на |  Дата    |   Дата   |   Кількість   | Посада,|
|з/п|ім'я, по |інвалідності|    який    |прийняття |звільнення|відпрацьованого|на якій |
|   |батькові |            |встановлена |на роботу | з роботи |     часу з    |працював|
|   |         |            |інвалідність|(N наказу)|(N наказу)|   (місяців)   | інвалід|
|---+---------+------------+------------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            | з   |  по  |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
----------------------------------------------------------------------------------------
Чисельність працівників, які повинні працювати на робочих місцях за Договором, у звітному періоді - осіб.
Чисельність працівників, які фактично відпрацювали на робочих місцях згідно Договору, - осіб.
Примітка. Кількість відпрацьованого часу за рік, що дає змогу вважати робоче місце створеним проводиться відповідно до наказу Мінстату від 28.09.2005 р. N 286 (z1442-05) "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників".
 Директор підприємства                                   /_______/
 Головний бухгалтер                                      /_______/
 Відповідальний
 за проведення розрахунку                                /_______/
                                                 Відділення Фонду:

Додаток 6
до пункту 4.2.8 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на безповоротній основі

ЗВІТ

щодо використання фінансової допомоги на

__________________________________________________________________
               Подається відділенню Фонду щоквартально 5-го числа,
                                             наступного за звітним
     1. Одержувач коштів _________________________________________
                                  контактний телефон
     2. Дата отримання коштів ____________________________________
                                        Сума коштів
     3. Проведення тендерних торгів:
     - Дата виходу оголошення                  ___________________
     - Дата та N звіту про проведення          ___________________
       тендерних процедур
     - Дата та N угоди                         ___________________
     4. Фактично використано: всього _____________________________
__________________________________________________________________
                    з розшифровкою за зразком
------------------------------------------------------------------
| Сума  | Дата  | N платіжного доручення  | Призначення платежу  |
|-------+-------+-------------------------+----------------------|
|       |       |                         |                      |
------------------------------------------------------------------
     5. Залишок невикористаних  коштів на кінець звітного  періоду
__________________________________________________________________
     6. Оприбуткування ТМЦ: сума всього __________________________
__________________________________________________________________
                    з розшифровкою за зразком
--------------------------------------------------------------------------
|   Дата   |    N     |Інвентарний|   Опис   | Кількість|Призначення|Сума|
|постановки|накладних,|   номер   |обладнання|обладнання|           |    |
| на облік |  актів   |           |          |          |           |    |
|----------+----------+-----------+----------+----------+-----------+----|
|          |          |           |          |          |           |    |
|----------+----------+-----------+----------+----------+-----------+----|
|Всього    |    х     |           |    х     |          |     х     |    |
--------------------------------------------------------------------------
 Директор                                      ___________________
 Головний бухгалтер                            ___________________
 Відповідальний за збереження                  ___________________
 та цільове використання майна
 Відділення Фонду:
 М.П.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду соціального
захисту інвалідів
30.06.2009  N 54

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР

про надання фінансової допомоги на поворотній основі

 м. ______                              "___" ____________ 200_ р.
_____________________________ відділення Фонду соціального захисту
інвалідів (далі - Відділення Фонду), в особі керуючого відділенням
______________________________________________, що діє на підставі
               (П.І.Б.)
Положення про _____________________ відділення  Фонду  соціального
захисту інвалідів, затвердженого наказом Фонду соціального захисту
інвалідів від _______________________ N _______, з однієї сторони,
__________________________________________________________________
           (назва підприємства, установи, організації,
__________________________________________________________________
      фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності)
(далі - Одержувач), в особі _____________________________________,
який діє на підставі _____________________________________________
                    (П.І.Б. керівника або уповноваженої ним особи)
__________________________________________________________________
 (установчого документа та наказу про призначення його на посаду)
з другої    сторони  (разом   в   подальшому Сторони),  керуючись:
Законом України "Про основи  соціальної  захищеності  інвалідів  в
Україні"     ( 875-12    ) (875-12)
	,    Порядком    використання    суми
адміністративногосподарських  санкцій  та  пені   за   невиконання
нормативу    робочих   місць   для   працевлаштування   інвалідів,
затвердженим постановою    Кабінету    Міністрів    України    від
31.01.2007 р.  N  70 (70-2007-п)
	 "Про реалізацію статей 19 і 20
Закону України "Про  основи  соціальної  захищеності  інвалідів  в
Україні",  та/або протоколом засідання Комісії з питань діяльності
підприємств та  організацій  громадських   організацій   інвалідів
(далі - Комісія) N ___ від ______ р.  (у разі потреби), уклали цей
Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Відділення Фонду надає Одержувачу фінансову допомогу (надалі іменується "фінансова допомога") у розмірі _________________ грн. на поворотній основі зі строком повернення до ____ роки(ів), а Одержувач зобов'язується використати її за цільовим призначенням і повернути в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
     Строк повернення      фінансової      допомоги      становить
____________________  календарних ______________________ з моменту
                                  (днів, місяців, років)
надання суми фінансової допомоги.
Перебіг строку починається з моменту зарахування на рахунок Одержувача грошових коштів фінансової допомоги.

2. МЕТА НАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ

2.1. Фінансова допомога надається Одержувачу з метою _____________________ та створення _______ (____) робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до кошторису витрат, що є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток N 1).
2.2. Строки, протягом яких Одержувач зобов'язаний працевлаштувати інвалідів на робочі місця, призначені для їх працевлаштування, та створені Одержувачем згідно умов цього Договору, визначаються у графіку працевлаштування інвалідів (Додаток N 2), що є невід'ємною частиною цього Договору.
2.3. Строки, протягом яких Одержувач зобов'язаний ввести в експлуатацію обладнання, закуплене на кошти Відділення Фонду, визначаються у графіку введення в експлуатацію обладнання (Додаток N 3), що є невід'ємною частиною цього Договору.

3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ

     3.1. ________________________________________________________
            (можуть передбачати умови щодо застави, страхування,
__________________________________________________________________
                гарантії, поруки та іншого способу
__________________________________________________________________
               забезпечення зобов'язань Одержувача)

4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ

4.1. Фінансова допомога надається у безготівковому порядку (платіжним дорученням), шляхом перерахування суми коштів фінансової допомоги, визначеної в п. 1.1 цього Договору, на рахунок Одержувача, відкритий в органах Державного казначейства України.
4.2. Відділення Фонду надає фінансову допомогу після виконання Одержувачем умов п. 3.1 цього Договору.
4.3. Повернення фінансової допомоги здійснюється починаючи з ______________ рівними частками на підставі графіка повернення грошових коштів фінансової допомоги (Додаток N 4).
4.4. Днем повернення фінансової допомоги вважається день зарахування суми фінансової допомоги на поточний рахунок Відділення Фондуостаннього платежу суми наданої позики згідно графіка повернення грошових коштів фінансової допомоги (Додаток N 4).
4.5. У будь-який момент суму фінансової допомоги (її частину) може бути достроково повернено Одержувачем у порядку, передбаченому п. 4.4 Договору.

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Відділення Фонду має право:
5.1.1. Здійснювати перевірку цільового використання наданої Одержувачу фінансової допомоги та використання придбаного за ці кошти обладнання і створення додаткових робочих місць для працевлаштування інвалідів не рідше одного разу на рік з обов'язковим повідомленням Одержувача за 10 днів до запланованої дати перевірки.
5.1.2. З метою перевірки цільового використання коштів фінансової допомоги вимагати від Одержувача надання документів, що підтверджують напрямки використання фінансової допомоги та фінансовий стан Одержувача.
5.1.3. В односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір у разі встановлення факту нецільового використання коштів фінансової допомоги (її частини) або встановлення факту неналежного виконання умов цього Договору Одержувачем.
5.2. Одержувач зобов'язаний:
5.2.1. Виконувати належним чином умови цього Договору.
5.2.2. Забезпечити належні умови проведення перевірки Відділенням Фонду. При проведенні перевірки надавати оригінали та засвідчені належним чином копії паспортів робочого місця інваліда, індивідуальної програми реабілітації інваліда, наказів про прийняття і звільнення, заяви інвалідів, інші документи на вимогу Відділення Фонду, які підтверджують створення додаткових робочих місць для працевлаштування інвалідів.
Допускати представників Відділення Фонду на територію підприємства.
5.2.3. Забезпечити на період дії цього Договору страхування від усіх страхових ризиків та в повному обсязі майна, що передається у заставу, та надати на підтвердження страхування копію страхового полісу Відділенню Фонду.
5.2.4. Забезпечити виконання графіка повернення грошових коштів фінансової допомоги (Додаток N 4) та повернути фінансову допомогу в повному обсязі не пізніше __________ року.
5.2.5. На період дії цього Договору обладнання, яке придбане за кошти фінансової допомоги:
- використовувати за цільовим призначенням та у відповідності до керівництва з експлуатації, технічних умов;
- не передавати в користування третім особам;
- не відчужувати та не передавати у заставу.
5.2.6. Створити визначену згідно кошторису витрат на створення робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів (Додаток N 1), кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, які відповідають вимогам охорони праці, працевлаштувати на них інвалідів в строки згідно з графіком працевлаштування інвалідів (Додаток N 2).
5.2.7. Забезпечити збереження існуючих робочих місць для інвалідів протягом дії Договору.
5.2.8. Щокварталу до 5 числа місяця наступного за звітним, протягом дії Договору надавати Відділенню Фонду звіти (Додатки N 5, 6) та засвідчені належним чином копії документів, які підтверджують працевлаштування кожного інваліда (копії наказів про прийняття і звільнення, паспортів робочого місця, індивідуальної програми реабілітації інваліда, зведений табель виходу на роботу інвалідів, копії паспортів інвалідів, ідентифікаційних кодів інвалідів, платіжних відомостей на заробітну плату або відомість на перерахування зарплати через установи банку, накладні, дані про присвоєння інвентарних номерів та акти введення в експлуатацію спеціального обладнання тощо).
5.2.9. Здійснювати закупівлю обладнання, зазначеного у Додатку N 1 до цього Договору, відповідно до чинного законодавства з дотриманням процедур, передбачених для закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та на основі максимальної економії коштів фінансової допомоги.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. У разі несвоєчасного повернення фінансової допомоги, Одержувач сплачує Відділенню Фонду пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми неповернутої фінансової допомоги за кожний день прострочення.
6.2. При встановленні фактів нецільового використання коштів фінансової допомоги Одержувач повертає суму нецільового використання коштів фінансової допомоги Відділенню Фонду та сплачує штраф у розмірі 25 відсотків від суми, що використана не за цільовим призначенням.
6.3. Одержувач зобов'язаний повернути суму наданої фінансової допомоги в повному обсязі з урахуванням індексу зростання цін на споживчі товари у разі порушення умов цього Договору.
6.4. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

7. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

7.1. Усі спори та розбіжності, що виникають між Сторонами за цим Договором, підлягають врегулюванню шляхом переговорів. У випадку неможливості врегулювання спору шляхом переговорів спір підлягає розгляду в судовому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.2. Відносини, що виникають при укладенні та виконанні цього Договору та не врегульовані ним, регулюються відповідно до вимог чинного законодавства України.

8. СТРОКИ ДІЇ ДОГОВОРУ

8.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання Одержувачем своїх зобов'язань за цим Договором.
8.2. Строк повернення фінансової допомоги, установлений в п. 1.1, не може бути продовжений.
8.3. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Усі додатки до Договору, передбачені умовами цього Договору, є невід'ємною частиною цього Договору та підписуються Сторонами.
9.2. Договори, укладені згідно п. 3.1 цього Договору, є невід'ємною частиною цього Договору.
9.3. Зміни у законодавстві, які виникають протягом строку дії Договору та впливають на його умови, мають бути обумовлені Сторонами та оформлені додатковою угодою, яка є невід'ємною частиною до цього Договору. Сторона, яка отримала пропозицію про зміни умов Договору, зобов'язана письмово повідомити протягом 20 календарних днів про прийняте рішення.
9.4. Усі зміни та доповнення до цього Договору вважаються дійсними, якщо вони укладені у письмовій формі, підписані уповноваженими представниками з прикладенням печаток Сторін та оформлені у вигляді додаткових угод до цього Договору.
9.5. Будь-які повідомлення, які направляються Сторонами одна одній в рамках цього Договору, повинні бути здійснені в письмовій формі та будуть вважатись поданими належним чином, якщо вони надіслані листом на замовлення або доставлені особисто на адресу Сторін. Повідомлення можуть також направлятись по факсу, при цьому такі повідомлення мають попередній характер і повинні бути підтверджені належним чином відповідно до положень цього пункту Договору.
9.6. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за Договором третім особам без попередньої письмової згоди на те іншої сторони.
9.7. Сторони зобов'язані вчасно у письмовій формі повідомляти одна одну про зміни юридичної адреси, місцезнаходження, банківських реквізитів, номерів телефонів та про всі інші зміни, які здатні вплинути на реалізацію Договору та виконання зобов'язань по ньому.
9.8. Договір складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу та є автентичними за змістом.
        10. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
 ВІДДІЛЕННЯ                           ОДЕРЖУВАЧ
 М.П.                                 М.П.
Директор Фонду соціального
захисту інвалідів
В.Малькін

Додаток 1
до пункту 2.1 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на поворотній основі

КОШТОРИС ВИТРАТ

на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|     N п/п      |        Стаття витрат        |      Сума       |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       1        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       2        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       3        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       4        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|       5        |                             |                 |
|----------------+-----------------------------+-----------------|
|                |Всього:                      |                 |
|                |-----------------------------+-----------------|
|                |У тому числі ПДВ             |                 |
------------------------------------------------------------------
 Відділення                           Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 2
до пункту 2.2 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на поворотній основі

ГРАФІК

працевлаштування інвалідів на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|  N  |        Строки        |Кількість працевлаштованих| Посада |
| п/п |   працевлаштування   |        інвалідів         |        |
|     | (число, місяць, рік) |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  1  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  2  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  3  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  4  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|  5  |                      |                          |        |
|-----+----------------------+--------------------------+--------|
|     |Всього:               |                          |        |
------------------------------------------------------------------
 Відділення                           Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 3
до пункту 2.3 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на поворотній основі

ГРАФІК

введення в експлуатацію обладнання на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|  N   |  Строки введення обладнання в | Найменування обладнання |
| п/п  |          експлуатацію         |                         |
|      |     (число, місяць, рік)      |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  1   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  2   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  3   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  4   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|  5   |                               |                         |
|------+-------------------------------+-------------------------|
|      |Всього:                        |                         |
------------------------------------------------------------------
 Відділення                           Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 4
до пункту 4.3 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на поворотній основі

ГРАФІК

повернення грошових коштів фінансової допомоги на виконання Договору N ________ на 200_ р.

------------------------------------------------------------------
|    N     |   Строк повернення фінансової допомоги   |  Сума,   |
|   п/п    |                                          |  грн.    |
|----------+------------------------------------------+----------|
|    1     |                                          |          |
|----------+------------------------------------------+----------|
|    2     |                                          |          |
|----------+------------------------------------------+----------|
|    3     |                                          |          |
|----------+------------------------------------------+----------|
|    4     |                                          |          |
|----------+------------------------------------------+----------|
|    5     |                                          |          |
|----------+------------------------------------------+----------|
|          |Всього:                                   |          |
------------------------------------------------------------------
 Відділення                           Одержувач
 М.П.                                 М.П.

Додаток 5
до пункту 5.2.10 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на поворотній основі

ЗВІТ

про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 200_ рік

----------------------------------------------------------------------------------------
| N |Прізвище,|    Група   | Термін, на |   Дата   |   Дата   |   Кількість   | Посада,|
|з/п|ім'я, по |інвалідності|    який    |прийняття |звільнення|відпрацьованого|на якій |
|   |батькові |            | встановлена|на роботу | з роботи |    часу з     |працював|
|   |         |            |інвалідність|(N наказу)|(N наказу)|   (місяців)   | інвалід|
|---+---------+------------+------------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            | з   |  по  |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
|---+---------+------------+-----+------+----------+----------+---------------+--------|
|   |         |            |     |      |          |          |               |        |
----------------------------------------------------------------------------------------
Чисельність працівників, які повинні працювати на робочих місцях за Договором, у звітному періоді - осіб.
Чисельність працівників, які фактично відпрацювали на робочих місцях згідно Договору, - осіб.
Примітка. Кількість відпрацьованого часу за рік, що дає змогу вважати робоче місце створеним проводиться відповідно до наказу Мінстату від 28.09.2005 р. N 286 (z1442-05) "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників".
 Директор підприємства                                   /_______/
 Головний бухгалтер                                      /_______/
 Відповідальний
 за проведення розрахунку                                /_______/
                                                 Відділення Фонду:

Додаток 6
до пункту 5.2.10 Примірного
договору про надання
фінансової допомоги
на безповоротній основі

ЗВІТ

щодо використання фінансової допомоги на

__________________________________________________________________
               Подається відділенню Фонду щоквартально 5-го числа,
                                             наступного за звітним
     1. Одержувач коштів _________________________________________
                                     контактний телефон
     2. Дата отримання коштів ____________________________________
                                          Сума коштів
     3. Проведення тендерних торгів:
     - Дата виходу оголошення                    _________________
     - Дата та N звіту про проведення            _________________
       тендерних процедур
     - Дата та N угоди                           _________________
     4. Фактично використано: всього _____________________________
__________________________________________________________________
                    з розшифровкою за зразком
------------------------------------------------------------------
| Сума  | Дата  | N платіжного доручення  | Призначення платежу  |
|-------+-------+-------------------------+----------------------|
|       |       |                         |                      |
------------------------------------------------------------------
     5. Залишок невикористаних коштів на кінець звітного періоду
     6. Оприбуткування ТМЦ: сума всього __________________________
__________________________________________________________________
                    з розшифровкою за зразком
--------------------------------------------------------------------------
|   Дата   |    N     |Інвентарний|   Опис   | Кількість|Призначення|Сума|
|постановки|накладних,|   номер   |обладнання|обладнання|           |    |
| на облік |  актів   |           |          |          |           |    |
|----------+----------+-----------+----------+----------+-----------+----|
|          |          |           |          |          |           |    |
|----------+----------+-----------+----------+----------+-----------+----|
|Всього    |    х     |           |    х     |          |     х     |    |
--------------------------------------------------------------------------
 Директор                                        _________________
 Головний бухгалтер                              _________________
 Відповідальний за збереження                    _________________
 та цільове використання майна
 М.П.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду соціального
захисту інвалідів
30.06.2009  N 54

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР

про навчання інваліда

 м. ___________                         "___" ____________ 200_ р.
______________________ (далі  -  Навчальний   заклад),   в   особі
ректора  ________________________________________________________,
який діє на підставі ___________________________________, з однієї
сторони, _________________________________________________________
                (Установчі документи навчального закладу)
відділення Фонду соціального захисту інвалідів   (далі - Платник),
в особі керуючого ______________________________________, який діє
згідно Положення про _________________________________ відділення,
з іншої сторони, та громадянин(ка) _____________ (далі - Студент),
а разом іменовані Сторони,  керуючись законами України "Про основи
соціальної  захищеності  інвалідів  в  Україні"  ( 875-12 ) (875-12)
	,  "Про
освіту" ( 1060-12 ) (1060-12)
	,  "Про  вищу  освіту"  ( 2984-14  ) (2984-14)
	,  наказом
Міністерства освіти  і  науки  України  від  11.03.2002  р.  N 183
( z0329-02 ) (z0329-02)
	, уклали цей Договір про наступне.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

     1.1. Навчальний заклад зараховує на навчання  _____  Студента
згідно  із  правилами  прийому і бере на себе обов'язок за рахунок
коштів Платника здійснити підготовку Студента за  формою  навчання
__________________________________________________________________
освітньо-кваліфікаційним рівнем __________________________________
спеціальністю ____________________________________________________
за відповідну плату, яку визначає Навчальний заклад.
1.2. Навчальний заклад забезпечує організацію навчального процесу для підготовки фахівця з визначеної п. 1.1 спеціальності з 01.09.200_ по __.__.200_ навчального року.
1.3. Період навчання відповідно до навчальної програми складає ___________ семестр(ів) (з _____________ по __________ ____________________), з яких Платник відповідно до умов цього Договору сплачує вартість навчання Студента протягом ___________ семестру(ів) (з _______ по _____).

2. ОБОВ'ЯЗКИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Навчальний заклад:
2.1. Гарантує надання освітньої послуги Студенту за обраною спеціальністю на рівні державних стандартів освіти.
2.2. Зобов'язується проводити навчання згідно з вимогами Законів України "Про освіту" (1060-12) , "Про вищу освіту" (2984-14) , Указу Президента України "Про заходи щодо реформування системи підготовки спеціалістів та працевлаштування випускників вищих навчальних закладів" N 77/96 (77/96) від 23.01.96 р. та іншими законодавчими актами України про освіту.
2.3. Забезпечує дотримання прав Студента у навчально-виховному процесі відповідно до вимог чинного законодавства. Інформує Студента про правила та вимоги щодо організації надання освітньої послуги, її якості та змісту, про права та обов'язки сторін під час надання та отримання таких послуг.
2.4. Зобов'язується видати Студенту, за умови успішного закінчення Навчального закладу, документ про освіту державного зразка відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня.
2.5. Надавати Студенту (випускнику) необхідну методичну допомогу у підвищенні кваліфікації в період адаптації на підприємстві.
2.6. Надати Платнику документацію щодо організації навчального процесу:
- протягом 5 календарних днів після початку занять - копію наказу про зарахування Студента та кошторис витрат на навчання;
- протягом 5 календарних днів після закінчення навчання або дострокового його припинення - копію наказу про відрахування Студента, протокол екзаменаційної комісії.
2.7. Проінформувати Платника протягом 10 календарних днів з моменту:
- наявності академічної заборгованості у Студента за семестр;
- відрахування Студента із зазначенням причини відрахування;
- надання Студенту академічної відпустки.
2.8. Надати Платнику інформацію про виконання Студентом навчального плану за кожний семестр.
2.9. По закінченню навчального семестру своєчасно надавати акти виконаних робіт про надані освітні послуги з визначенням їх вартості і періоду надання.
2.10. Забезпечити можливість здійснення Платником контролю за цільовим використанням коштів
2.11. У процесі навчання враховувати рекомендації щодо професійної реабілітації, встановлені для Студента індивідуальною програмою реабілітації.

3. ОБОВ'ЯЗКИ ПЛАТНИКА

3.1. Своєчасно вносити плату за надану освітню послугу в розмірах та у строки, що встановлені цим Договором.

4. ОБОВ'ЯЗКИ СТУДЕНТА

4.1. Виконувати вимоги чинного законодавства та правил внутрішнього розпорядку Навчального закладу.
4.2. Виконувати графік навчального процесу та вимоги навчального плану.
4.3. Не допускати академічної заборгованості без поважних причин (поважна причина підтверджується документально).
4.4. У разі працевлаштування в період навчання зобов'язаний у триденний термін поінформувати Платника в письмовій формі про працевлаштування та повернути Платнику кошти, що були внесені на виконання умов цього Договору, за період з дня працевлаштування.
4.5. Після закінчення навчального закладу надати Платнику копію документа про освіту державного зразка, який підтверджує набуття спеціальності, протягом 10 календарних днів після його одержання.
4.6. У разі надання Платнику недостовірних документів, які призвели до витрачання бюджетних коштів, повернути кошти в повному обсязі на розрахунковий рахунок Платника.
4.7. У разі відрахування з Навчального закладу за власним бажанням або за академічну заборгованість повернути Платнику всю суму коштів, сплачених останнім за навчання, в повному обсязі.
4.8. У випадку настання обставин, викладених у п. 5.8 цього Договору, повернути Платнику всю суму коштів, сплачених за своє навчання за відповідний семестр.
4.9. Надати Платнику довідку медико-соціальної експертної комісії (МСЕК), що видана за результатами чергового переогляду, протягом десяти днів з моменту її отримання.
4.10. У трьохмісячний термін після закінчення навчання повідомити Платника про працевлаштування.
4.11. Після закінчення екзаменаційної сесії зобов'язаний подати Платнику копію залікової книжки.

5. ПЛАТА ЗА НАВЧАННЯ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1. Оплаті підлягають витрати по наданню освітньої послуги тільки непрацюючим інвалідам, яким індивідуальною програмою реабілітації показана професійна реабілітація, та за умови відсутності у Студента незадовільних оцінок за результатами екзаменаційної сесії за попередній семестр.
5.2. Оплата здійснюється після надання освітньої послуги згідно цього Договору, на підставі акта виконаних робіт протягом 15 робочих днів та за умови одержання Студентом успішних результатів чергової екзаменаційної сесії.
5.3. Розмір плати встановлюється за весь строк надання освітньої послуги і не може змінюватись.
5.4. У разі виникнення причини щодо зміни оплати за надання освітніх послуг укладається додаткова угода до цього Договору.
5.5. Плата за навчання відповідного року, за виключенням оплати за проживання в гуртожитку та додаткових освітніх послуг згідно наданого Навчальним закладом кошторису витрат, складає:
1 семестр - ______ (______________) гривень.
2 семестр - ______ (______________) гривень.
Загальна вартість освітньої послуги становить __________ (________________) гривень.
5.6. Платник відшкодовує Навчальному закладу витрати по навчанню Студентав межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом на відповідний бюджетний рік, по мірі надходження коштів з Державного бюджету України (835-17) , шляхом посеместрового переказу коштів на рахунок Навчального закладув безготівковому порядку в розмірі ___ (_____) гривень, за умови одержання Студентом задовільних оцінок по результатах екзаменаційної сесії за попередній семестр.
5.7. У разі часткової оплати або неможливості оплати Платником навчання Студента в наступні роки (періоди) всі обов'язки Платника за даним Договором покладаються на Студента.
5.8. Розмір додаткових послуг оплачуються Студентом.
5.9. У разі прийняття рішення про фінансування витрат на навчання частково перерахування Навчальному закладу коштів Платником здійснюється після підтвердження Студентом сплати решти коштів за рахунок інших джерел.
5.10. У разі непогашення Студентом академічної заборгованості у зимову сесію до _________ та у літню сесію до ___________Студент зобов'язується самостійно внести плату за навчання у відповідному семестрі. У випадку оплати Платником вартості освітніх послуг з будь-яких підстав за семестр, в якому Студент має або мав непогашену академічну заборгованість після закінчення установленого цим пунктом строку, Студент зобов'язується повернути Платнику всю суму коштів, сплачену останнім за навчання Студента за такий семестр.
5.11. Розмір плати встановлюється у грошовій одиниці України - гривні.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язання за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
6.2. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання обов'язків, якщо це невиконання є наслідком форс-мажорних обставин або невідворотних за даних умов подій.
6.3. У разі наявності у Студента поважних причин, що вплинули на результати екзаменаційної сесії за попередній семестр щодо отримання незадовільних оцінок, та в разі прийняття Студентом письмового зобов'язання протягом наступного семестру або екзаменаційної сесії перескласти предмети, за якими отримано незадовільні оцінки, Платник має право продовжити фінансування на один семестр.
6.4. У разі встановлення контролюючими органами або Платником фактів нецільового використання наданих Навчальному закладу коштів, завищення обсягу або вартості виконаних робіт, придбаних матеріалів та інших понесених витрат - сума коштів, використана не за призначенням або отримана безпідставно, підлягає поверненню на рахунок Платника у триденний термін з моменту виявлення.
6.5. Платник не несе відповідальності за перерахування коштів за невірно зазначеними Навчальним закладом реквізитами, факт проведення оплати вважається здійсненим.

7. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

7.1. Всі спори, що можуть виникнути при виконанні цього Договору, Сторони вирішують шляхом переговорів. Якщо в ході переговорів між Сторонами не буде досягнуто згоди, спір передається на вирішення суду згідно з чинним законодавством.

8. ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ

8.1. Дія Договору припиняється:
- за згодою сторін;
- після закінчення строку дії Договору;
- якщо виконання Стороною Договору своїх зобов'язань є неможливим у зв'язку з прийняттям нормативно-правових актів, що змінили умови, передбачені Договором щодо освітньої послуги, і будь-яка із Сторін не погоджується про внесення змін до Договору;
- у разі ліквідації юридичної особи - Навчального закладу або Платника, якщо не визначена юридична особа, що є правонаступником ліквідованої Сторони;
- позбавлення (анулювання) ліцензії Навчального закладу;
- у разі смерті Студента;
- у разі відрахування Студента з навчального закладу згідно з законодавством;
- у разі працевлаштування Студента або реєстрації його як суб'єкта підприємницької діяльності;
- за рішенням суду у разі систематичного порушення або невиконання умов Договору.
8.2. Дія Договору призупиняється у разі надання академічної відпустки Студенту згідно із законодавством на весь строк такої відпустки.

9. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

9.1. Жодна із Сторін не може передавати свої права та обов'язки за цим Договором третій стороні.
9.2. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє протягом 200-200 навчальних років.
9.3. Усі зміни і доповнення (в тому числі пролонгація), які виникають під час виконання цього Договору, вносяться до нього, за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання додаткових угод, що є невід'ємною частиною цього Договору.
9.4. Сторони зобов'язані вчасно повідомляти одна одну про зміни юридичної адреси, місцезнаходження, банківських реквізитів, номерів телефонів та про всі інші зміни, які здатні вплинути на реалізацію Договору та виконання зобов'язань по ньому.
9.5. Будь-які повідомлення, які направляються Сторонами одна одній в рамках цього Договору, повинні бути здійснені в письмовій формі та будуть вважатись поданими належним чином, якщо вони надіслані листом на замовлення або доставлені особисто на адресу Сторін. Повідомлення можуть також направлятись по факсу, при цьому такі повідомлення мають попередній характер і повинні бути підтверджені належним чином відповідно до положень цього пункту Договору.
9.6. Цей Договір складено у 3-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.

10. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН

1. Навчальний заклад:
2. Платник:
3. Студент:
Директор Фонду
соціального
захисту інвалідів
В.Малькін