31.12.2009 N 414
|
Начальник Головдержслужби
|
Т.Мотренко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
України
31.12.2009 N 414
Додаток
до наказу Головдержслужби
України
31.12.2009 N 414
N з/п | КРИТЕРІЇ (необхідне позначити) | РІВНІ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ ОБОВ'ЯЗКІВ ТА ЗАВДАНЬ | |||
Низький | Задовільний | Добрий | Високий | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. Виконання обов'язків і завдань | |||||
1. | Обсяг роботи, що виконується | не відповідає очікуваному, витрачає значний час | відповідає сподіванням | повністю відповідає сподіванням | перевищує сподівання, витрачає набагато менше часу |
2. | Якість роботи | результати потрібно принципово виправляти | результати роботи майже не потребують виправлень | результатами роботи можна користуватися | результати вищої якості |
3. | Планування роботи | низький рівень планування повсякденної роботи; в роботі допускає прояви метушні, дії часто не продумані, робота виконується нераціонально із постійним порушенням термінів | вміє організовувати свою роботу, робота виконується із додержанням термінів, складніші завдання виконуються із незначним порушенням термінів | вміє організовувати свою роботу, постійно підвищує власну культуру планування, робота виконується раціонально, з постійним додержанням термінів | організованість і зібраність висока; робота організовується цілеспрямовано, використовуються допоміжні засоби |
2. Професійна компетентність | |||||
4. | Професійні знання | знання поверхові, несистемні, професійні завдання самостійно вирішувати складно | володіє спеціальними знаннями, достатніми для задовільного вирішення завдань професійного характеру | володіє системними знаннями, здатний до вирішення творчих завдань професійного характеру | володіє глибокими, міцними і всебічними знаннями, має цілісне уявлення про системність; гнучкість мислення дозволяє вирішувати складні завдання теоретичного характеру у професійній сфері |
5. | Професійні вміння і навики | розвинені недостатньо, потребує постійної сторонньої допомоги | розвинені посередньо, забезпечують необхідний рівень виконання професійних завдань при сторонній допомозі | розвинені та забезпечують необхідний рівень виконання професійних завдань | високорозвинені та забезпечують виконання практичних завдань професійного характеру на високому рівні |
6. | Уміння формулювати точку зору (усно, письмово) | не вміє формулювати точку зору, обмежений словниковий запас, документи потрібно докорінно переробляти, незадовільно володіє державною мовою | недостатньо вміє формулювати точку зору, достатньо володіє державною мовою, має належний вибір формулювань, у документи вносяться незначні зміни | чітко і переконливо викладає думки, вільно володіє державною мовою, документи не потребують виправлень | логічно побудовані висловлювання, влучний вибір належної лексики та формулювань, у документах завжди впорядковані, вільно викладені думки |
7. | Готовність до дій, ініціатива | здебільшого пасивний, безініціативний, елементи творчого підходу до справи не проявляються; потребує постійного спонукання до роботи | працює з власної волі, проявляє ініціативу, за необхідності, активністю і творчим відношенням до справи не виділяється | проявляє ініціативу, активний, не позбавлений творчого відношення до справи; наполегливий | ініціативний, творчо підходить до вирішення практичних завдань, здатний генерувати обґрунтовані ідеї та пропозиції, які заслуговують на увагу, і сприяє їх реалізації |
8. | Оперативність мислення | повільно сприймає нові завдання, виявляє незадоволення у разі зміни завдання або звичайних обставин | пристосовується до нових завдань і ситуацій на роботі | сприймає нові завдання охоче, розуміє їх суть та пов'язані з ними проблеми, орієнтується у нових ситуаціях | швидко сприймає нові завдання і ситуації, визначає значущі чинники та суть справи |
9. | Працездатність та витривалість | працездатність низька, збільшення навантаження погіршує якість роботи, втрачає впевненість | працездатність задовільна, збільшення навантаження, як правило, не впливає на якість роботи | працездатний, збільшення навантаження не впливає на якість роботи | працездатність висока, витримує тривале навантаження, відповідає активністю на підвищення вимог |
10. | Відповідальність | виявляє байдужість, безвідповідальність, схильність до невиконання | виявляє почуття відповідальності нестабільно, потребує постійного контролю за виконанням | почуття відповідальності виявляє постійно | високорозвинені почуття обов'язку, виконавча дисципліна відмінна, надійний у вирішенні завдань повсякденної діяльності |
11. | Самостійність | до прийняття самостійних рішень підготовлений недостатньо; у разі виникнення найменших проблем потребує стороннього втручання | здатний до прийняття самостійних рішень, але вони не завжди бувають обґрунтованими; у критичних ситуаціях допускає прояви нерішучості | у прийнятті рішень, як правило, самостійний; здатний аналізувати і прогнозувати події; у критичних ситуаціях здатний до рішучих дій; виконує завдання без сторонньої допомоги | високо розвинена здібність до обґрунтованого прийняття самостійних рішень; наділений навичками передбачення; в критичних ситуаціях здатний до продуманих і рішучих дій; самостійно вирішує складні проблеми |
12. | Здатність до лідерства | якостей лідера не має і не намагається мати; у колективі непомітний | здатний позитивно впливати на людей, але у практичній діяльності цим користується рідко | здатний позитивно впливати на людей, має якості лідера | володіє високорозвиненими здібностями позитивного впливу на людей, якості лідера вияв лені яскраво |
13. | Здатність до накопичення, поновлення і творчого застосування професійного досвіду | професійний досвід накопичує повільно, професійні завдання вирішує лише традиційними методами, професійне новаторство не сприймає або заперечує | професійний досвід накопичує і оновлює в міру необхідності, результати діяльності не виділяються із-за консервативного підходу до нового, працює за шаблоном | працює над підвищенням і оновленням професійного досвіду, сумлінно, результативно; має новаторські підходи у професійній діяльності | активно, цілеспрямовано, систематично і результативно працює над підвищенням професійних знань, вмінь і навичок; здатний реалізувати і підтримати нове у професійній сфері |
14. | Етика поведінки, стиль спілкування | рівень культури поведінки і спілкування з людьми низький, допускає елементи нетактовного, грубого відношення до оточуючих; поведінка не відповідає конкретній ситуації (невпевнений, неввічливий, зухвалий) | рівень культури поведінки і спілкування з людьми задовільний, але не завжди адекватний відповідній ситуації | культурний у поведінці з людьми, у спілкуванні тактовний, доброзичливий | володіє високим рівнем культури поведінки і спілкування з людьми; властива гнучкість у використанні стилів спілкування і поведінки, у критичних ситуаціях завжди поводиться коректно і водночас з розумінням |
15. | Співробітництво | рідко надає допомогу, часто не інформує інших | співпрацює з іншими, пропонує допомогу, регулярно інформує | плідно співпрацює з іншими, пропонує допомогу, регулярно інформує | виявляє здібності до роботи в колективі, надає цінні імпульси для досягнення спільної мети |
16. | Дисциплінованість | систематично порушує правила внутрішнього трудового розпорядку та етики поведінки | дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та правил етики поведінки, але час від часу потребує контролю | дисциплінований, правила внутрішнього трудового розпорядку і етики поведінки виконує без порушень | високодисциплінований, суворо і точно дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та правил етики |
17. | Здатність до переговорів | неспроможний репрезентувати точку зору, аргументація невпевнена, непереконлива | репрезентує точку зору професійно, конкретно | репрезентує точку зору професійно, конкретно, може переконливо аргументувати | цілеспрямовано репрезентує точку зору, не ігноруючи належних контраргументів |
18. | Уміння організовувати роботу підлеглих | не сприяє впорядкуванню робочого процесу, розподіляє завдання з затримкою і недоцільно | ретельно вивчає мету і пріоритети; доцільно розподіляє робочі завдання | визначає мету і пріоритети; забезпечує регулярне інформування підлеглих; раціонально розподіляє робочі завдання | чітко визначає мету і пріоритети, оптимально організовує робочий процес, розподіляючи завдання, досягає максимальної ефективності |
19. | Професіоналізм у керівництві роботою підрозділу | нечітке, незрозуміле формулювання завдань | пояснює завдання; не завжди надає потрібну інформацію та професійні поради | чітко пояснює поставлені завдання; надає потрібну інформацію та професійні поради | роз'яснює завдання доступно, докладно, вчасно консультує |
20. | Контроль | контроль відсутній взагалі або неефективний чи надмірний | епізодично контролює виконання поставлених завдань | систематично контролює виконання поставлених завдань | контроль здійснює вміло та ненав'язливо, результати якого ефективні |