12.02.2004 N 57
|
Виконуючий обов'язки Міністра
|
В.Першин
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки та з питань
європейської інтеграції
України
12.02.2004 N 57
Директор
адміністративно-господарського
департаменту
|
В.Дробний
|
Додаток 1
до Порядку проведення
щорічної оцінки виконання
державними службовцями
покладених на них обов'язків
і завдань у Міністерстві
економіки та з питань
європейської інтеграції
України
N з/п | КРИТЕРІЇ | РІВНІ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ ОБОВ'ЯЗКІВ ТА ЗАВДАНЬ | |||
Низький | Задовільний | Добрий | Високий | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. Виконання обов'язків і завдань | |||||
1 | Обсяг роботи, що виконується | не відповідає очікуваному, перевищується встановлений термін виконання | відповідає встановленому терміну виконання | повністю вкладається в термін, має час на додаткове опрацювання | перевищує сподіва- ння, виконує завдання постійно із скоро- ченням терміну, виконує за цей час додаткові завдання |
2 | Якість роботи | результати потрібно постійно принципово виправляти | результати роботи майже не потребують виправлень | результатами роботи можна користувати- ся | результати вищої якості, мають іновацій- ний характер вирішення питань |
3 | Планування робіт | низький рівень планування робочого часу, допускаються прояви безсистемних кроків щодо виконання завдань | уміє організовувати свою роботу, робота виконується із додержанням термінів (упритул з ризиком порушення) | уміє органі- зовувати свою роботу, постійно підвищує власну культуру планування; робота виконується раціонально, з постійним додерженням термінів | організо- ваність і зібра- ність високі; робота організо- вується цілеспря- мовано |
2. Професійна компетентність | |||||
4 | Професійні знання | знання поверхові, не системні, професійні завдання самостійно вирішувати складно | володіє спеціальними знаннями, достатніми для задовільнення вирішення завдань професійного характеру | володіє системними знаннями, здатний до розв'язання творчих завдань професійного характеру | володіє глибокими, міцними і всебічними знаннями, має цілісне уявлення про систе- мність; гнучкість мислення дає змогу розв'язати складні завдання теорети- чного характеру у профе- сійній сфері |
5 | Професійні вміння і навики | розвинені недостатньо, потребує постійної стороньої допомоги | розвинені посередньо, забезпечують необхідний рівень виконання професійних завдань при сторонній допомозі | розвинені забезпечують необхідний рівень самостійного виконання професійних завдань | забезпечує виконуван- ня практи- чних завдань профе- сійного характеру на високо- му рівні, має можливість надати певні консульта- ції іншому виконавцю |
6 | Уміння формування точку зору (усно, письмово) | важко зрозуміти, обмежений словниковий запас, документи потрібно переробляти, робить помилки при оформленні документів державною мовою | взагалі легко зрозуміти, достатньо володіє державною мовою, у документи вносяться незначні зміни | чітко і переконливо викладає думки, вільно, володіє державною мовою, документи не потребує виправлень | логічно побудовані висловлен- ня, влучний вибір належної лексики та форму- люваннь, у документах завжди впорядко- вані, викладені думки |
7 | Готовність до дій, ініціатива | здебільшого пасивний, безініціати- вний, елементи творчого підходу до справи не проявляються; потребує постійного спрямування до роботи | працює з власної волі, виявляє ініціативу, активністю і творчим ставлення до справи не визначається | проявляє ініціативу, активний, не позбавле- ний творчого ставлення до справи; наполегливий | ініціати- вний, творчо відноси- ться до вирішення практичних завдань, генерувати обгрунто- вані ідеї та про- позиції, які заслугову- ють на увагу і сприяє їх органі- зації |
8 | Оперативність мислення | повільно сприймає нові завдання, виявляє незадоволення у разі зміни завдання або звичайних обставин | пристосовуєть- ся до нових завдань і ситуацій на роботі | сприймає нові завдан- ня охоче, розуміє їх суть та пов'язані з ними проблеми, орієнтується у нових ситуаціях | швидко сприймає нові завдання і ситуації, визначає, впливові фактори та суть справи |
9 | Працездатність та витривалість | працезда- тність низька, збільшення навантаження погіршує якість роботи, втрачає впевненість | працездатність задовільна, збільшення навантаження, як правило, не впливає на якість роботи | працезда- тний, збільшення навантаження не впливає на якість роботи | працезда- тність висока, витримує тривале наванта- ження, відповідає активністю на підвищення вимог |
10 | Відповідаль- ність | виявляє байдужість, безвідповіда- льність, схильність до невиконання | виявляє почуття відпо- відальності нестабільно, потребує постійного контролю за виконанням | почуття відповіда- льності виявляє постійно | високо розвинені почуття обов'язку; виконавча дисципліна відмінна, надійний у розв'я- занні завдань повсякден- ної діяльності |
11 | Самостійність | самостійних рішень не приймає, у разі виникнення найменших проблем потребує стороннього втручання | здатний до прийняття самостійних рішень, але вони не завжди бувають обгру- нтованими; у критичних ситуаціях виявляє нерішучість | у прийнятті рішень, як правило, самостійний; здатний аналізувати і прогнозу- вати події; у критичних ситуаціях здатний до рішучих дій; виконує завдання без стороньої допомоги | високо розвинена здібність до обгрунто- ваного прийняття само- стійних рішень; володіє навичками передба- чення; у критичних ситуаціях здатних до продуманих і рішучих дій; самостійно вирішує складні проблеми |
12 | Здатність до лідерства | якостей лідера не має і не намагається мати; у колективі непомітний | здатний позитивно впливати на людей, але у практичній діяльності цим користується рідко | здатний позитивно впливати на людей, має якості лідера | володіє високо- розвине- ними здібностя- ми позитивно- го впливу на людей, якості лідера виявлені яскраво |
13 | Здатність до накопичення і творчого застосування професійного досвіду | професійний досвід накопичує повільно, професійні завдання вирішує лише традиційними методами, професійне новаторство не сприймає або заперечує | професійний досвід накопичує і оновлює у міру потреби, здебільшого працює за шаблонами | працює над підвищенням і оновленням професійного досвіду, сумлінно, результати- вно; має наваторські підходи у професійній діяльності | активно, цілеспря- мовано, система- тично і результа- тивно працює над підвищен- ням профе- сійних знань, умінь і навичок; здатний реалізува- ти і підтримати нове у профе- сійній сфері |
3. Етика поведінки | |||||
14 | Етика поведінки, стиль спілкування | рівень культури поведінки і спілкування з людьми низький, допускає елементи нетактовного грубого ставлення до оточуючих; поведінка не відповідає конкретній ситуації (невпевнена, не ввічлива, зухвала) | рівень культури поведінки і спілкування з людьми задовільний, але не завжди адекватний відповідній ситуації | культурний у поведінці з людьми, спілкуванні тактовних доброзичли- вий | володіє високим рівням культури поведінки і спілку- вання з людьми; властива гнучкість у вико- ристанні стилів спілкуван- ня і пове- дінки, у критичних ситуаціях завжди поводиться коректно і водночас з розумінням |
15 | Співробітни- цтво | рідко надає допомогу, часто не інформує інших | співпрацює з іншими, пропонує допомогу, регулярно інформує | плідно співпрацює з іншими, пропонує допомогу, регулярно інформує | виявляє здатність до роботи у колекти- ві, надає цінні імпульси для досягнення спільної мети |
16 | Дисципліно- ваність | порушує правила внутрішнього трудового розподілу | дотримується правил внутрішнього трудового розподілу, але потребує контролю | дисципліно- ваний, правила внутрішнього трудового розподілу виконує без порушень | високо дисциплі- нований, суворо і точно дотриму- ється правил внутрішнь- го трудо- вого розподілу |
Критерії для керівних працівників | |||||
17 | Здатність до переговорів | неспроможний дотримуватися особистої точки зору, аргументація невпевнина, непереконлива | репрезентує свою точку зору професійно, конкретно | свою точку зору може переконливо аргументува- ти | цілеспря- мовано репре- зентує, свою точку зору, не ігноруючи належних контраргу- ментів |
18 | Уміння організовувати роботу підлеглих | не сприяє впорядкуванню робочого процесу | ретельно вивчає мету і пріоритети; доцільно розподіляє робочі завдання | вивчає мету і пріоритети; забезпечує регулярне інформування підлеглих; раціонально розповідає робочі завдання | чітко вивчає мету і пріорите- ти, опти- мально організо- вує робочий процес, розподі- ляючи завдання досягає максима- льної ефекти- вності |
19 | Професіоналізм у керівництві робочого підрозділу | формулювання завдань нечітке | не завжди пояснює та надає потрібну інформацію та професійні поради | чітко пояснює поставлені завдання; надає потрібну інформацію та професійні поради | роз'яснює завдання доступно, детально, вчасно консультує |
20 | Контроль | контроль відсутній взагалі або неефективний | епізодично контролює виконання поставлених завдань | систематично контролює виконання поставлених завдань | контроль здійснює вміло та не нав'язливо |
21 | Оцінка та заохочення співро- бітників | не усвідомлює досягнень та можливостей працівників, не знає їх здібностей та інтересів, не підтримує заходів з підвищення кваліфікації, заважає самостійності співробітни- ків | ознайомлений з досягненнями та можливостями працівників; намагається оцінювати здібності; підтримує заходи з підвищення кваліфікації | ознайомлен- ний з дося- гненнями та можливостями працівників, правильно оцінює здібності та заслуги, підтримує заходи з підвищення кваліфіка- ції, стиму- лює само- стійність мислення та дії | ретельно та деталь- но вивчає досягнення та можли- вості працівни- ків, цілеспря- мовано стимулює їх інтереси та здібності, ефективно спонукає до само- стійності мислення та дії |
Директор
адміністративно-господарського
департаменту
|
В.Дробний
|
Додаток 2
до Порядку проведення
щорічної оцінки виконання
державними службовцями
покладених на них
обов'язків і завдань
у Міністерстві економіки
та з питань європейської
інтеграції України
1. Відомості про державного службовця
------------------------------------------------------------------
| Прізвище | |
| Ім'я | |
| По батькові | |
|--------------------+-------------------------------------------|
|Дата народження | |
|--------------------+-------------------------------------------|
|Назва підрозділу | |
|--------------------+-------------------------------------------|
|Назва посади | |
|--------------------+-------------------------------------------|
|Дата зайняття | |
|посади | |
|--------------------+-------------------------------------------|
|Звітний період | |
------------------------------------------------------------------
2. Самооцінка
------------------------------------------------------------------
|Заповнюється державним службовцем: |
|----------------------------------------------------------------|
|1) Наскільки успішно, на Ваш погляд, Ви виконуєте посадові |
|обов'язки? |
|Навести окремі приклади, які підтверджують Вашу професійну |
|компетентність. |
| |
| |
|2) Указати кількість планових завдань, які Вами виконано і які |
|не виконано (поясніть, чому). |
|Зазначити кількість позапланових завдань (перевірок, відряджень,|
|організація семінарів, інше), які Ви виконували. |
| |
| |
|3) Які окремі доручення (завдання), мали ключове значення для |
|роботи державного органу, доручалися Вам? |
|Чи були Ви залучені до роботи в групах щодо розробки відповідних|
|програм, нормативно-правових актів? |
| |
| |
|4) Навести приклади щодо публікації у виданнях з питань |
|діяльності відповідного державного органу, якщо такі були |
|протягом року. Надати інформацію про навчання (підвищення |
|кваліфікації та отримання освітньо-кваліфікаційного рівня). |
------------------------------------------------------------------
3. Оцінка безпосереднім керівником
------------------------------------------------------------------
|1) Оцінка виконання державним службовцем посадових обов'язків,|
|визначених у посадових інструкціях, та завдань, викладених в |
|особистому плані роботи, а також ступінь участі у виконанні |
|окремих доручень (завдань). |
| |
| |
|2) Рівень знань, умінь, професійні якості, здібності державного|
|службовця в контексті виконання покладених на нього завдань і|
|обов'язків. |
------------------------------------------------------------------
4. Висновки, пропозиції та рекомендації як наслідок
обговорення результатів щорічної оцінки виконання державними
службовцями посадових обов'язків і завдань ______________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Підсумкова оцінка ______________________________________________
Підпис державного службовця ____________________________
Прізвище, ім'я, по батькові ____________________________
(повністю)
Підпис безпосереднього
керівника ____________________________
Прізвище, ім'я, по батькові ____________________________
(повністю)
Дата _______________________
------------------------------------------------------------------
|5. Затвердження керівником вищого рівня результатів щорічної|
|оцінки виконання, державним службовцем посадових обов'язків і|
|завдань |
|----------------------------------------------------------------|
|Підпис _____________________ |
| |
|Прізвище, ім'я, |
|по батькові _____________________ |
| (повністю) |
| |
|Дата _____________________ |
------------------------------------------------------------------
Додаток З
до Порядку проведення
щорічної оцінки виконання
державними службовцями
покладених на них
обов'язків і завдань у
Міністерстві економіки та
з питань європейської
інтеграції України
------------------------------------------------------------------
| N | Назва | Термін | Результати оцінки |
|з/п|завдання |виконання |---------------------------------------|
| | | | державним | безпосереднім |
| | | | службовцям | керівником* |
------------------------------------------------------------------