У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ

про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо офіційного тлумачення положень частини третьої статті 124 Конституції України, частини другої статті 2, частини другої статті 4, частини першої статті 17, статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України

м. Київ
5 вересня 2007 року
N 36-у/2007
Справа N 2-33/2007
Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Стрижака Андрія Андрійовича - головуючий,
Бринцева Василя Дмитровича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича - суддя-доповідач,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянувши на засіданні письмову заяву Президента України до Конституційного Суду України про відкликання свого конституційного подання щодо офіційного тлумачення положень частини третьої статті 124 Конституції України (254к/96-ВР) , частини другої статті 2, частини другої статті 4, частини першої статті 17, статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України (2747-15) (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., NN 35-37, ст. 446) та заслухавши суддю-доповідача Лилака Д.Д.,
у с т а н о в и в:
1. 21 березня 2007 року Президент України направив до Конституційного Суду України конституційне подання щодо офіційного тлумачення положень частини третьої статті 124 Конституції України (254к/96-ВР) , частини другої статті 2, частини другої статті 4, частини першої статті 17, статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України (2747-15) (далі - КАС України) стосовно поширення компетенції адміністративних судів на спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції, якщо одним із таких суб'єктів виступає Президент України.
Необхідність в офіційному тлумаченні зазначених положень Конституції України (254к/96-ВР) та КАС України (2747-15) суб'єкт права на конституційне подання обґрунтовує неоднозначним їх розумінням та застосуванням органами державної влади.
2. Перша колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 20 червня 2007 року відмовила у відкритті конституційного провадження у цій справі на підставі пункту 2 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) через невідповідність конституційного подання вимогам, передбаченим Конституцією України (254к/96-ВР) , Законом України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) .
3. Президент України письмовою заявою від 4 вересня 2007 року N 1-1/1586 відкликав зазначене конституційне подання.
Згідно з частиною першою статті 44 Закону України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) конституційне подання може бути відкликане за письмовою заявою суб'єкта, який його направив до Конституційного Суду України, в будь-який час до дня розгляду на пленарному засіданні Конституційного Суду України.
Таким чином, відпали підстави для розгляду справи Конституційним Судом України.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150 Конституції України (254к/96-ВР) , статтями 44, 50 Закону України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) , Конституційний Суд України
у х в а л и в:
1. Припинити конституційне провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо офіційного тлумачення положень частини третьої статті 124 Конституції України (254к/96-ВР) , частини другої статті 2, частини другої статті 4, частини першої статті 17, статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України (2747-15) на підставі статті 44 Закону України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) - у зв'язку з письмовою заявою суб'єкта права на конституційне подання про відкликання свого подання.
2. Конституційне подання разом з доданими до нього матеріалами повернути Президентові України.
3. Ухвала Конституційного Суду України є остаточною.
                                        КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ