УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
18.11.2003 N 274
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 грудня 2003 р.
за N 1112/8433
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Головного контрольно-ревізійного управління N 40 (z0221-10) від 01.03.2010 )

Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби з контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів при здійсненні планових та позапланових контрольних заходів

Відповідно до Указу Президента України від 25.12.2001 N 1251 (1251/2001) "Про зміцнення фінансової дисципліни та запобігання правопорушенням у бюджетній сфері", керуючись статтею 1 Указу Президента України від 27.08.2000 N 1031 (1031/2000) "Про заходи щодо підвищення ефективності контрольно-ревізійної роботи", пунктом 5 постанови Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 N 685 (685-2002-п) "Про здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю" та з метою приведення контрольно-ревізійної роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади до єдиних норм і правил для створення дієвого механізму протидії правопорушенням і зловживанням у сфері використання бюджетних коштів, державного і комунального майна НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби з контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів при здійсненні планових та позапланових контрольних заходів (додається).
2. Юридичному відділу (Яремчук Т.М.), Управлінню нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю (Бариніна-Закірова М.В.) Головного контрольно-ревізійного управління України забезпечити державну реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади привести внутрішні нормативно-правові документи з питань контрольно-ревізійної роботи у відповідність до вимог Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби з контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів при здійсненні планових та позапланових контрольних заходів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Головного контрольно-ревізійного управління України Бєльчика С.В.
Голова
П.К.Германчук

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ГоловКРУ України
18.11.2003 N 274
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 грудня 2003 р.
за N 1112/8433

ПОРЯДОК

взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби з контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів при здійсненні планових та позапланових контрольних заходів

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до указів Президента України від 27.08.2000 N 1031 (1031/2000) "Про заходи щодо підвищення ефективності контрольно-ревізійної роботи" і від 25.12.2001 N 1251 (1251/2001) "Про зміцнення фінансової дисципліни та запобігання правопорушенням у бюджетній сфері", постанови Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 N 685 (685-2002-п) "Про здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю" (зі змінами, унесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2003 N 911 (911-2003-п) і Стандартів державного фінансового контролю за використанням бюджетних коштів, державного і комунального майна, затверджених наказом Головного контрольно-ревізійного управління України від 09.08.2002 N 168 (z0756-02) , зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.09.2002 за N 756/7044.
1.2. Метою впровадження цього Порядку є налагодження координації роботи органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів при здійсненні планових та позапланових контрольних заходів у суб'єктів господарювання, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та є підконтрольними органам державної контрольно-ревізійної служби та міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, у тому числі під час проведення перевірок виконання бюджетів усіх рівнів у регіонах.
1.3. Визначення термінів, які вживаються для цілей цього Порядку:
планові спільні контрольні заходи - контрольні заходи, що включені до відповідних планів контрольних заходів органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, здійснюються ними одночасно та мають спільні або взаємопов'язані теми контрольних заходів;
позапланові спільні контрольні заходи - контрольні заходи, що не включені до відповідних планів контрольних заходів органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів і здійснюються за дорученнями або зверненнями ініціаторів контрольних заходів, за зверненнями суб'єктів господарювання і громадян, мають спільні або взаємопов'язані теми контрольних заходів і здійснюються одночасно;
планові скоординовані контрольні заходи - контрольні заходи, що включені до відповідних планів контрольних заходів органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів і здійснюються ними одночасно, але мають різні теми;
позапланові скоординовані контрольні заходи - контрольні заходи, що не включені до відповідних планів контрольних заходів органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів і здійснюються за дорученнями або зверненнями ініціаторів контрольних заходів, за зверненнями суб'єктів господарювання і громадян, мають різні теми і здійснюються одночасно.
Терміни "контрольний захід", "ініціатор контрольного заходу", "тема контрольного заходу" вживаються у цьому Порядку в значенні термінів, визначених Стандартом державного фінансового контролю за використанням бюджетних коштів, державного і комунального майна - 1 "Терміни, які вживаються в Стандартах державного фінансового контролю" (z0756-02) .
1.4. Контрольні заходи у суб'єктів господарювання, які передбачені в планах роботи на відповідний період органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, підлягають проведенню тільки одночасно.
1.5. Для запобігання паралелізму і дублюванню та забезпечення ефективної взаємодії в роботі органи державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійні підрозділи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів можуть проводити у суб'єктів господарювання позапланові спільні та скоординовані контрольні заходи.
1.6. Планові спільні та скоординовані контрольні заходи проводяться в терміни, визначені в планах роботи органів державної контрольно-ревізійної служби та планах контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, погоджених з органами державної контрольно-ревізійної служби.
1.7. Цим Порядком визначаються процедури організації та проведення спільних та скоординованих контрольних заходів органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів.

2. Організація та проведення спільних контрольних заходів

2.1. Планові спільні контрольні заходи здійснюються однією ревізійною групою, що формується за участю фахівців органів державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів.
2.2. Керівником ревізійної групи призначається фахівець органу державної контрольно-ревізійної служби.
2.3. Створення ревізійної групи оформляється:
2.3.1. Спільним офіційним розпорядчим документом органів державної контрольно-ревізійної служби та міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, контрольно-ревізійні підрозділи яких беруть участь у проведенні контрольного заходу.
2.3.2. Окремими офіційними розпорядчими документами органів державної контрольно-ревізійної служби та міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, контрольно-ревізійні підрозділи яких беруть участь у проведенні контрольного заходу.
2.4. Орган державної контрольно-ревізійної служби письмово звертається до міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів з пропозицією щодо залучення фахівців (фахівця) певної кваліфікації для участі у проведенні контрольного заходу.
У зверненні визначаються питання, дослідження яких передбачається доручити залученим фахівцям; дата початку та закінчення контрольного заходу. Питання, зазначені у зверненні, включаються до програми та робочого плану контрольного заходу органу державної контрольно-ревізійної служби.
2.5. Плановий спільний контрольний захід здійснюється за єдиною програмою та робочим планом, затвердженим органом державної контрольно-ревізійної служби і погодженим з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, які беруть участь у цьому заході.
2.6. Оформлення та використання матеріалів контрольних заходів здійснюється відповідно до вимог пунктів 12-14 Стандарту державного фінансового контролю за використанням бюджетних коштів, державного і комунального майна - 4 "Документування результатів та формування матеріалів контрольних заходів, порядок їх опрацювання та використання" (z0759-02) .
2.7. Один примірник офіційної документації (акта, довідки) надається залученим до проведення спільних контрольних заходів фахівцям (фахівцю) для реалізації матеріалів контрольного заходу з питань, які ними досліджувалися.
2.8. Реалізація матеріалів контрольного заходу здійснюється органом державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів окремо, у межах їх компетенції.
2.9. Органи державної контрольно-ревізійної служби при отриманні від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів інформації щодо проведення ними позапланових контрольних заходів протягом 3 днів повідомляють міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, їх територіальні органи щодо можливої участі у проведенні цих заходів.
2.10. Організація та проведення позапланових спільних контрольних заходів, якщо в них бере участь орган державної контрольно-ревізійної служби, здійснюється відповідно до підпунктів 2.1-2.8 цього Порядку.

3. Організація та проведення скоординованих контрольних заходів

3.1. Орган державної контрольно-ревізійної служби, який відповідає за проведення контрольного заходу, за 10 днів до його початку повідомляє міністерство, інший центральний орган виконавчої влади, його територіальний орган про дату проведення планового скоординованого контрольного заходу. У разі відсутності такого повідомлення міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, їх територіальні органи самостійно, у межах запланованого терміну контрольного заходу, визначають дату його проведення.
3.2. Для здійснення планового скоординованого контрольного заходу органи державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійні підрозділи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів окремо формують ревізійні групи (визначають працівників, відповідальних за їх проведення), затверджують програми та робочі плани проведення контрольного заходу.
Програма і робочий план контрольного заходу контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів погоджуються з органами державної контрольно-ревізійної служби.
3.3. Для координації дій під час проведення контрольних заходів керівники ревізійних груп (фахівці), виходячи з визначених програмами питань та термінів проведення контрольного заходу, узгоджують порядок користування документами суб'єкта господарювання та роботи з його посадовими особами.
3.4. Після закінчення контрольного заходу керівники кожної ревізійної групи (фахівці) окремо формують та підписують офіційну документацію.
3.5. Реалізація матеріалів контрольного заходу здійснюється органом державної контрольно-ревізійної служби та контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів окремо, у межах їх компетенції.
3.6. Організація проведення позапланових скоординованих контрольних заходів, якщо в них бере участь орган державної контрольно-ревізійної служби, здійснюється відповідно до підпунктів 3.1, 3.3-3.5 цього Порядку.
3.7. Використання матеріалів скоординованих контрольних заходів здійснюється відповідно до вимог пунктів 15-18 Стандарту державного фінансового контролю за використанням бюджетних коштів, державного і комунального майна - 4 "Документування результатів та формування матеріалів контрольних заходів, порядок їх опрацювання та використання" (z0759-02) .
Начальник Управління
нормативно-методологічного
забезпечення та взаємодії з
підрозділами внутрішнього
фінансового контролю
М.В.Бариніна-Закірова