N 18 від 31.01.2002
м. Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 лютого 2002 р.
за N 180/6468
|
Голова
|
П.Г. Петрашко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
31.01.2002 N 18
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 лютого 2002 р.
за N 180/6468
Начальник управління методології
по виконанню бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І. Сушко
|
Додаток 1
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами
та організаціями, які
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 2мд за ДКУД -----------
Установа ___________________________ за ЄДРПОУ |---------|
Територія __________________________ за КОАТУУ |---------|
Галузь (вид діяльності) ____________ за ЗКГНГ |---------|
Код та назва відомчої -----------
класифікації видатків
головного розпорядника
коштів _____________________________ за СПОДУ
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _________
------------------------------------------------------------------------------------------
|Код та назва | Код |Затвер- | План | Ліміти | Залишок |Надійшло | Касові |Залишок |
| програмної |економі-|джено |асигну-|асигну- |коштів на|коштів за| видатки | коштів |
|класифікації | чної |коштори- |вань на| вань | початок | звітний | за | на |
| видатків |класифі-|сом на |звітний|звітного|звітного | період | звітний | кінець |
| державного | кації | рік |період |періоду | року | | період |звітного|
| бюджету |видатків| | | | | | |періоду |
|-------------+--------+---------+-------+--------+---------+---------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|----------------------+---------+-------+--------+---------+---------+---------+--------|
| Разом за програмою | | | | | | | |
|----------------------+---------+-------+--------+---------+---------+---------+--------|
| | | | | | | | | |
|----------------------+---------+-------+--------+---------+---------+---------+--------|
| Всього по установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ___________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ___________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" ______________ 200 ___ р.
Додаток 2
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які
отримують кошти з державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 2мм за ДКУД -----------
Установа ________________________________ за ЄДРПОУ |---------|
Територія ________________________________ за КОАТУУ |---------|
Галузь (вид діяльності) __________________ за ЗКГНГ |---------|
Періодичність: місячна -----------
Одиниця виміру _____________
------------------------------------------------------------------------------------------
| Код та | Код |Затвер- | План | Ліміти | Залишок |Надійшло | Касові | Залишок |
| назва |економі-|джено |асигну- |асигнува-|коштів на|коштів за| видатки |коштів на |
|тимчасової| чної |коштори-|вань на | нь | початок | звітний | за | кінець |
|класифіка-|класифі-|сом на |звітний |звітного |звітного | період | звітний | звітного |
| ції | кації | рік | період | періоду | року | | період | періоду |
| видатків |видатків| | | | | | | |
| місцевих | | | | | | | | |
| бюджетів | | | | | | | | |
|----------+--------+--------+--------+---------+---------+---------+---------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-------------------+--------+--------+---------+---------+---------+---------+----------|
|Разом за кодом | | | | | | | |
|тимчасової | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | |
|видатків місцевих | | | | | | | |
|бюджетів | | | | | | | |
|-------------------+--------+--------+---------+---------+---------+---------+----------|
| | | | | | | | | |
|-------------------+--------+--------+---------+---------+---------+---------+----------|
|Всього по установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ___________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ___________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" ______________ 200 ___ р.
Додаток 3
до Інструкції про порядок
у 2002 році місячної
фінансової звітності
установами та організаціями,
які отримують кошти
державного та/або місцевих
бюджетів
Код
Форма N 2-валюта за ДКУД -----------
Установа _______________________________ за ЄДРПОУ |---------|
Територія ______________________________ за КОАТУУ |---------|
Галузь (вид діяльності) ________________ за ЗКГНГ |---------|
Код та назва відомчої -----------
класифікації видатків
головного розпорядника
коштів _________________________________ за СПОДУ
Код та назва програмної
класифікації видатків
державного бюджету
Переодичність: місячна, квартальна
Одиниця виміру ___________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код |Затверджено|План |Ліміти |Залишок коштів |Надійшло коштів|Курсова|Касові видатки |Фактичні * |Залишок коштів |
|економічної|кошторисом |асигнувань|асигнувань|на початок |за звітний |різниця| |видатки |на кінець |
|класифіка- |на рік |на звітний|звітного |звітного |період | | | |звітного |
| ції | |період |періоду |періоду | | | | |періоду |
|видатків | | | |---------------+---------------+-------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |ін. валюта|грн.|ін. валюта|грн.| грн. |ін. валюта|грн.|ін. валюта|грн.|ін. валюта|грн.|
|-----------+-----------+----------+----------+----------+----+----------+----+-------+----------+----+----------+----+----------+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* У місячних звітах не заповнюється.
Керівник __________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер __________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" __________________ 200 р.
Додаток 4
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 4-1мд за ДКУД ------------
Установа _________________________________ за ЄДРПОУ |----------|
Територія ________________________________ за КОАТУУ |----------|
Код та назва відомчої |----------|
класифікації видатків ------------
головного розпорядника
коштів ___________________________________ за СПОДУ
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _______
------------------------------------------------------------------------------------------
| Код та назва | Код |Затвердже-|Залишок на|Перерахо-| Надійшло | Касові |Залишок |
| програмної |економіч-| но | початок | вано | коштів | видатки | на |
| класифікації | ної |кошторисом| року | залишок | | | кінець |
| видатків |класифі- | на рік | | | | |звітного|
| державного | кації | | | | | |періоду |
| бюджету |видатків | | | | | | |
|---------------+---------+----------+----------+---------+----------+----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---------------+---------+----------+----------+---------+----------+----------+--------|
| Разом за | X | | | | | | |
| програмою | | | | | | | |
|---------------+---------+----------+----------+---------+----------+----------+--------|
| | | | | | | | |
|---------------+---------+----------+----------+---------+----------+----------+--------|
| Разом за | X | | | | | | |
| програмою | | | | | | | |
|---------------+---------+----------+----------+---------+----------+----------+--------|
| | | | | | | | |
|---------------+---------+----------+----------+---------+----------+----------+--------|
| Всього по | X | | | | | | |
| установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ____________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ____________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"___" _________________ 200 ___ р.
Додаток 5
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 4-1мм за ДКУД ------------
Установа _________________________________ за ЄДРПОУ |----------|
Територія ________________________________ за КОАТУУ |----------|
Періодичність: місячна |----------|
Одиниця виміру _______ ------------
------------------------------------------------------------------------------------------
| Код та назва | Код |Затвердже-|Залишок на|Перерахо- | Надійшло | Касові |Залишок |
| тимчасової |економі-| но | початок |вано | коштів | видатки | на |
| класифікації | чної |кошторисом| року |залишок | | | кінець |
| видатків |класифі-| на рік | | | | |звітного|
| місцевих | кації | | | | | |періоду |
| бюджетів |видатків| | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
|Разом за кодом | X | | | | | | |
|тимчасової | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | |
|видатків | | | | | | | |
|місцевих | | | | | | | |
|бюджетів | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
|Разом за кодом | X | | | | | | |
|тимчасової | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | |
|видатків | | | | | | | |
|місцевих | | | | | | | |
|бюджетів | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| Всього по | X | | | | | | |
| установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ____________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ____________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"___" _________________ 200 ___ р.
Додаток 6
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 4-2мд за ДКУД ------------
Установа _______________________________ за ЄДРПОУ |----------|
Територія ______________________________ за КОАТУУ |----------|
Код та назва відомчої |----------|
класифікації видатків ------------
головного розпорядника
коштів _________________________________ за СПОДУ
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _______
------------------------------------------------------------------------------------------
| Код та назва | Код |Затвердже-|Залишок на|Перерахо- | Надійшло | Касові |Залишок|
| програмної |економіч- | но | початок |вано зали-| коштів | видатки | на |
| класифікації | ної |кошторисом| року |шок | | |кінець |
| видатків |класифіка-| на рік | | | | |звітно-|
| державного | ції | | | | | | го |
| бюджету | видатків | | | | | |періоду|
|--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------+-------|
| Разом за | X | | | | | | |
| програмою | | | | | | | |
|--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------+-------|
| | | | | | | | |
|--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------+-------|
| Разом за | X | | | | | | |
| програмою | | | | | | | |
|--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------+-------|
| | | | | | | | |
|--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------+-------|
| Всього по | X | | | | | | |
| установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ____________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ____________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" ________________ 200 ___ р.
Додаток 7
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 4-2мм за ДКУД ------------
Установа _________________________________ за ЄДРПОУ |----------|
Територія ________________________________ за КОАТУУ |----------|
Періодичність: місячна |----------|
Одиниця виміру _______ ------------
------------------------------------------------------------------------------------------
| Код та назва | Код |Затвердже-|Залишок на|Перерахо- | Надійшло | Касові |Залишок |
| тимчасової |економі-| но | початок |вано зали-| коштів | видатки | на |
| класифікації | чної |кошторисом| року |шок | | | кінець |
| видатків |класифі-| на рік | | | | |звітного|
| місцевих | кації | | | | | |періоду |
| бюджетів |видатків| | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
|Разом за кодом | X | | | | | | |
|тимчасової | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | |
|видатків | | | | | | | |
|місцевих | | | | | | | |
|бюджетів | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
|Разом за кодом | X | | | | | | |
|тимчасової | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | |
|видатків | | | | | | | |
|місцевих | | | | | | | |
|бюджетів | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+--------|
| Всього по | X | | | | | | |
| установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ____________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ____________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" ________________ 200 ___ р.
Додаток 8
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 4-3мд за ДКУД -------------
Установа _____________________________ за ЄДРПОУ |-----------|
Територія ____________________________ за КОАТУУ |-----------|
Код та назва відомчої |-----------|
класифікації видатків -------------
головного розпорядника
коштів _______________________________ за СПОДУ
Періодичність: місячна
Одиниця виміру ______________
------------------------------------------------------------------------------------------
| Код та назва | Код |Затверджено| Залишок |Перерахо-| Надійшло | Касові |Залишок на|
| програмної |економіч-|кошторисом | на | вано | коштів | видатки | кінець |
| класифікації | ної | на рік | початок | залишок | | | звітного |
| видатків |класифі- | | року | | | | періоду |
| державного | кації | | | | | | |
| бюджету |видатків | | | | | | |
|--------------+---------+-----------+---------+---------+----------+---------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|--------------+---------+-----------+---------+---------+----------+---------+----------|
| Разом за | X | | | | | | |
| програмою | | | | | | | |
|--------------+---------+-----------+---------+---------+----------+---------+----------|
| | | | | | | | |
|--------------+---------+-----------+---------+---------+----------+---------+----------|
| Разом за | X | | | | | | |
| програмою | | | | | | | |
|--------------+---------+-----------+---------+---------+----------+---------+----------|
| | | | | | | | |
|--------------+---------+-----------+---------+---------+----------+---------+----------|
| Всього по | X | | | | | | |
| установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник _________________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер _________________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"___" _______________ 200 ___ р.
Додаток 9
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які отримують
кошти державного та/або
місцевих бюджетів
Коди
Форма N 4-3мм за ДКУД -------------
Установа ________________________________ за ЄДРПОУ |-----------|
Територія _______________________________ за КОАТУУ |-----------|
Періодичність: місячна |-----------|
Одиниця виміру _______ -------------
------------------------------------------------------------------------------------------
| Код та назва | Код |Затвердже-| Залишок |Перерахо-| Надійшло | Касові |Залишок на|
| тимчасової |економі-| но | на | вано | коштів | видатки | кінець |
| класифікації | чної |кошторисом| початок | залишок | | | звітного |
| видатків |класифі-| на рік | року | | | | періоду |
| місцевих | кації | | | | | | |
| бюджетів |видатків| | | | | | |
|---------------+--------+----------+---------+---------+----------+----------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---------------+--------+----------+---------+---------+----------+----------+----------|
|Разом за кодом | X | | | | | | |
|тимчасової | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | |
|видатків | | | | | | | |
|місцевих | | | | | | | |
|бюджетів | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+---------+---------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+---------+---------+----------+----------+----------|
|Разом за кодом | X | | | | | | |
|тимчасової | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | |
|видатків | | | | | | | |
|місцевих | | | | | | | |
|бюджетів | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+---------+---------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | |
|---------------+--------+----------+---------+---------+----------+----------+----------|
| Всього по | X | | | | | | |
| установі | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ____________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ____________________ ______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"___" _________________ 200 ___ р.
Додаток 10
до Інструкції про порядок
складання у 2000 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які отримують
кошти державного та/або
місцевих бюджетів
Коди
Форма N 7мд за ДКУД --------------
Установа _______________________________ за ЄДРПОУ |------------|
Територія ______________________________ за КОАТУУ |------------|
Код та назва відомчої | |
класифікації видатків |------------|
головного розпорядника | |
коштів _________________________________ за СПОДУ --------------
Код та назва програмної
класифікації видатків
державного бюджету _____________________
Переодичність: місячна
Одиниця виміру ___________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники | Код | Код | Дебіторська | Кредиторська заборгованість |
| |економіч- | рядка | заборгованість | |
| | ної | |-------------------------+-----------------------------|
| |класифіка-| | на початок | на звітну |на початок|на звітну дату |
| | ції | | року | дату |року |------------------|
| |видатків | | | | |усього|з неї |
| | | | | | | |простро- |
| | | | | | | |чена забор-|
| | | | | | | |гованість |
| | | | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
| Доходи | x | 010 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
| Видатки - всього | x | 020 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
| у тому числі: | | | | | | | |
|Поточні видатки | 1000 | 030 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Видатки на товари | | | | | | | |
| і послуги | 1100 | 040 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата праці | | | | | | | |
|працівників бюджетних | | | | | | | |
|установ | 1110 | 050 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Заробітна плата | 1111 | 060 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Грошове утримання | | | | | | | |
|військовослужбовців | 1112 | 070 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Виплати по тимчасовій | | | | | | | |
|непрцездатності | 1113 | 080 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Нарахування на | | | | | | | |
|заробітну плату | 1120 | 090 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Придбання предметів | | | | | | | |
|постачання і матері- | | | | | | | |
|алів, оплата послуг | | | | | | | |
|та інші видатки | 1130 | 100 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Предмети, матеріали | | | | | | | |
|обладнання та інвентар | 1131 | 110 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Медикаменти та | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | |
|матеріали | 1132 | 120 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Продукти харчування | 1133 | 130 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Мякий інвентар та | | | | | | | |
|обмундирування | 1134 | 140 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата транспортних | | | | | | | |
|послуг та утримання | | | | | | | |
|транспортних засобів | 1135 | 150 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оренда та експлуата- | | | | | | | |
|ційні послуги | 1136 | 160 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Поточний ремонт | | | | | | | |
|обладнання, інвентарю | | | | | | | |
|та будівель; технічне | | | | | | | |
|обслуговування | | | | | | | |
|обладнання | 1137 | 170 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Послуги зв'язку | 1138 | 180 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата інших послуг | | | | | | | |
|та інші видатки | 1139 | 190 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Видатки на відрядження | 1140 | 200 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Матеріали, інвентар, | | | | | | | |
|будівництво, | | | | | | | |
|капітальний ремонт | | | | | | | |
|та заходи спеціального | | | | | | | |
|призначення, що мають | | | | | | | |
|загальнодержавне | | | | | | | |
|значення | 1150 | 210 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата комунальних | | | | | | | |
|послуг та енергоносіїв | 1160 | 220 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата теплопостачання | 1161 | 230 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата водопостачання | | | | | | | |
|і водовідведення | 1162 | 240 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата електроенергії | 1163 | 250 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата природного газу | 1164 | 260 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|комунальних послуг | 1165 | 270 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1166 | 280 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Дослідження і розробки,| | | | | | | |
|державні програми | 1170 | 290 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Виплата процентів | | | | | | | |
|(доходу) за | | | | | | | |
|зобов'язаннями | 1200 | 300 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Субсидії і поточні | | | | | | | |
|трансферти | 1300 | 310 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Субсидії та поточні | | | | | | | |
|трансферти підприєм- | | | | | | | |
|ствам (установам, | | | | | | | |
|організаціям) | 1310 | 320 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | |
|рівнів | 1320 | 330 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|населенню | 1340 | 340 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Виплата пенсій і | | | | | | | |
|допомоги | 1341 | 350 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Стипендії | 1342 | 360 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Інші поточні | | | | | | | |
|трансферти населенню | 1343 | 370 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|за кордон | 1350 | 380 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Капітальні видатки | 2000 | 390 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Нерозподілені видатки | 3000 | 400 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Кредитування з | | | | | | | |
|вирахуванням погашення | 4000 | 410 | | | | | |
|-----------------------+----------+-----------+------------+------------+----------+------+-----------|
|Всього | х | 420 | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________________ _________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер __________________ _________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" _______________ 200 __ р.
Додаток 11
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які
отримують кошти державного
та/або місцевих бюджетів
Коди
Форма N 7мм за ДКУД --------------
Установа ______________________________ за ЄДРПОУ |------------|
Територія _____________________________ за КОАТУУ |------------|
Код та назва тимчасової --------------
класифікації видатків
місцевих бюджетів _____________________
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _____________
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники | Код |Код | Дебіторська | Кредиторська заборгованість |
| |економічної |рядка| заборгованість | |
| |класифікації| |----------------------+-----------------------------------|
| |видатків | |на початок |на звітну | на звітну дату |
| | | |року |дату |-----------------------------------|
| | | | | |на початок |усього |з неї |
| | | | | |року | |прострочена |
| | | | | | | |заборгованість |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
| Доходи | х | 010 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Видатки - всього | х | 020 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
| у тому числі: | | | | | | | |
|Поточні видатки | 1000 | 030 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Видатки на товари | | | | | | | |
|і послуги | 1100 | 040 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата праці | | | | | | | |
|працівників | | | | | | | |
|бюджетних установ | 1110 | 050 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Заробітна плата | 1111 | 060 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Грошове утримання | | | | | | | |
|військовослужбовців| 1112 | 070 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Виплати по | | | | | | | |
|тимчасовій | | | | | | | |
|непрацездатності | 1113 | 080 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Нарахування на | | | | | | | |
|заробітну плату | 1120 | 090 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Придбання предметів| | | | | | | |
|постачання і | | | | | | | |
|матеріалів, оплата | | | | | | | |
|послуг та інші | | | | | | | |
|видатки | 1130 | 100 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Предмети, | | | | | | | |
|матеріали, | | | | | | | |
|обладнання та | | | | | | | |
|інвентар | 1131 | 110 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Медикаменти та | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | |
|матеріали | 1132 | 120 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Продукти харчування| 1133 | 130 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Мякий інвентар та | | | | | | | |
|обмундирування | 1134 | 140 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата транспортних| | | | | | | |
|послуг та утримання| | | | | | | |
|транспортних | | | | | | | |
|засобів | 1135 | 150 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оренда та | | | | | | | |
|експлуатаційні | | | | | | | |
|послуги | 1136 | 160 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Поточний ремонт | | | | | | | |
|обладнання, | | | | | | | |
|інвентарю та | | | | | | | |
|будівель; технічне | | | | | | | |
|обслуговування | | | | | | | |
|обладнання | 1137 | 170 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Послуги зв'язку | 1138 | 180 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата інших послуг| | | | | | | |
|та інші видатки | 1139 | 190 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Видатки на | | | | | | | |
|відрядження | 1140 | 200 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Матеріали, | | | | | | | |
|інвентар, | | | | | | | |
|будівництво, | | | | | | | |
|капітальний ремонт | | | | | | | |
|та заходи | | | | | | | |
|спеціального | | | | | | | |
|призначення, що | | | | | | | |
|мають | | | | | | | |
|загальнодержавне | | | | | | | |
|значення | 1150 | 210 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата комунальних | | | | | | | |
|послуг та | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1160 | 220 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата | | | | | | | |
|теплопостачання | 1161 | 230 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата | | | | | | | |
|водопостачання і | | | | | | | |
|водовідведення | 1162 | 240 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата | | | | | | | |
|електроенергії | 1163 | 250 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата природного | | | | | | | |
|газу | 1164 | 260 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|комунальних послуг | 1165 | 270 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1166 | 280 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Дослідження і | | | | | | | |
|розробки, державні | | | | | | | |
|програми | 1170 | 290 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Виплата процентів | | | | | | | |
|(доходу) за | | | | | | | |
|зобов'язаннями | 1200 | 300 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Субсидії і поточні | | | | | | | |
|трансферти | 1300 | 310 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Субсидії та поточні| | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | |
|підприємствам | | | | | | | |
|(установам, | | | | | | | |
|організаціям) | 1310 | 320 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | |
|рівнів | 1320 | 330 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|населенню | 1340 | 340 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Виплата пенсій і | | | | | | | |
|допомоги | 1341 | 350 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Стипендії | 1342 | 360 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Інші поточні | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | |
|населенню | 1343 | 370 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|за кордон | 1350 | 380 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Капітальні видатки | 2000 | 390 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Нерозподілені | | | | | | | |
|видатки | 3000 | 400 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Кредитування з | | | | | | | |
|вирахуванням | | | | | | | |
|погашення | 4000 | 410 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+-----------+----------+-----------+-------+---------------|
|Всього | х | 420 | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник _________________ _________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер _________________ _________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"___" ______________ 200 __ р.
Додаток 12
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які отримують
кошти державного та/або
місцевих бюджетів
Коди
Форма N 8мд за ДКУД --------------
Установа _______________________________ за ЄДРПОУ |------------|
Територія ______________________________ за КОАТУУ |------------|
Код та назва відомчої |------------|
класифікації видатків | |
головного розпорядника коштів __________ за СПОДУ --------------
Код та назва програмної
класифікації видатків державного
бюджету ________________________________
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _____________
------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |Код | Код | На початок року | На звітну дату | |
| |економічної | рядка| зареєстровано | зареєстровано | |
| |класифікації| |----------------------+----------------------| |
| |видатків | |усього |з них |усього |з них | Зареєстровані|
| | | | |кредиторська | |кредиторська | зобов'язання |
| | | | |заборгованість| |заборгованість| |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Видатки - всього | х | 010 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
| у тому числі: | | | | | | | |
|Поточні видатки | 1000 | 020 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Видатки на товари | | | | | | | |
|і послуги | 1100 | 030 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата праці | | | | | | | |
|працівників | | | | | | | |
|бюджетних установ | 1110 | 040 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Заробітна плата | 1111 | 050 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Грошове утримання | | | | | | | |
|військовослужбовців| 1112 | 060 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Виплати по | | | | | | | |
|тимчасовій | | | | | | | |
|непрацездатності | 1113 | 070 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Нарахування на | | | | | | | |
|заробітну плату | 1120 | 080 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Придбання предметів| | | | | | | |
|постачання і | | | | | | | |
|матеріалів, оплата | | | | | | | |
|послуг та інші | | | | | | | |
|видатки | 1130 | 090 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Предмети, | | | | | | | |
|матеріали, | | | | | | | |
|обладнання та | | | | | | | |
|інвентар | 1131 | 100 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Медикаменти та | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | |
|матеріали | 1132 | 110 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Продукти харчування| 1133 | 120 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|М'який інвентар та | | | | | | | |
|обмундирування | 1134 | 130 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата транспортних| | | | | | | |
|послуг та утримання| | | | | | | |
|транспортних | | | | | | | |
|засобів | 1135 | 140 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оренда та | | | | | | | |
|експлуатаційні | | | | | | | |
|послуги | 1136 | 150 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Поточний ремонт | | | | | | | |
|обладнання, | | | | | | | |
|інвентарю та | | | | | | | |
|будівель; технічне | | | | | | | |
|обслуговування | | | | | | | |
|обладнання | 1137 | 160 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Послуги зв'язку | 1138 | 170 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|послуг та інші | | | | | | | |
|видатки | 1139 | 180 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Видатки на | | | | | | | |
|відрядження | 1140 | 190 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Матеріали, | | | | | | | |
|інвентар, | | | | | | | |
|будівництво, | | | | | | | |
|капітальний ремонт | | | | | | | |
|та заходи | | | | | | | |
|спеціального | | | | | | | |
|призначення, що | | | | | | | |
|мають | | | | | | | |
|загальнодержавне | | | | | | | |
|значення | 1150 | 200 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата комунальних | | | | | | | |
|послуг та | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1160 | 210 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата | | | | | | | |
|теплопостачання | 1161 | 220 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата | | | | | | | |
|водопостачання і | | | | | | | |
|водовідведення | 1162 | 230 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата | | | | | | | |
|електроенергії | 1163 | 240 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата природного | | | | | | | |
|газу | 1164 | 250 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|комунальних послуг | 1165 | 260 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1166 | 270 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Дослідження і | | | | | | | |
|розробки, державні | | | | | | | |
|програми | 1170 | 280 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Виплата процентів | | | | | | | |
|(доходу) за | | | | | | | |
|зобов'язаннями | 1200 | 290 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Субсидії і поточні | | | | | | | |
|трансферти | 1300 | 300 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Субсидії та поточні| | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | |
|підприємствам | | | | | | | |
|(установам, | | | | | | | |
|організаціям) | 1310 | 310 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | |
|рівнів | 1320 | 320 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|населенню | 1340 | 330 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Виплата пенсій і | | | | | | | |
|допомоги | 1341 | 340 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Стипендії | 1342 | 350 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Інші поточні | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | |
|населенню | 1343 | 360 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|за кордон | 1350 | 370 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Капітальні видатки | 2000 | 380 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Нерозподілені | | | | | | | |
|видатки | 3000 | 390 | | | | | |
|-------------------+------------+------+-------+--------------+-------+--------------+--------------|
|Кредитування з | | | | | | | |
|вирахуванням | | | | | | | |
|погашення | 4000 | 400 | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер __________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" ______________ 200 __ р.
Додаток 13
до Інструкції про порядок
складання у 2002 році
місячної фінансової
звітності установами та
організаціями, які отримують
кошти державного та/або
місцевих бюджетів
Коди
Форма N 8мм за ДКУД --------------
Установа ______________________________ за ЄДРПОУ |------------|
Територія _____________________________ за КОАТУУ |------------|
Код та назва --------------
тимчасової класифікації
видатків місцевих бюджетів ___________
Періодичність: місячна
Одиниця виміру ____________
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |Код |Код | На початок року |На звітну дату | |
| |економічної |рядка| зареєстровано | зареєстровано | |
| |класифікації| |---------------------+---------------------|Зареєстровані|
| |видатків | |усього|з них |усього|з них |зобов'язання |
| | | | |кредиторська | |кредиторська | |
| | | | |заборгованість| |заборгованість| |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки - всього | х |010 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
| у тому числі: | | | | | | | |
|Поточні видатки | 1000 |020 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки на товари | | | | | | | |
|і послуги | 1100 |030 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата праці | | | | | | | |
|працівників | | | | | | | |
|бюджетних установ | 1110 |040 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Заробітна плата | 1111 |050 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Грошове утримання | | | | | | | |
|військовослужбовців| 1112 |060 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Виплати по | | | | | | | |
|тимчасовій | | | | | | | |
|непрацездатності | 1113 |070 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Нарахування на | | | | | | | |
|заробітну плату | 1120 |080 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Придбання предметів| | | | | | | |
|постачання і | | | | | | | |
|матеріалів, оплата | | | | | | | |
|послуг та інші | | | | | | | |
|видатки | 1130 |090 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Предмети, | | | | | | | |
|матеріали, | | | | | | | |
|обладнання та | | | | | | | |
|інвентар | 1131 |100 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Медикаменти та | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | |
|матеріали | 1132 |110 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Продукти харчування| 1133 |120 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|М'який інвентар та | | | | | | | |
|обмундирування | 1134 |130 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата транспортних| | | | | | | |
|послуг та утримання| | | | | | | |
|транспортних | | | | | | | |
|засобів | 1135 |140 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оренда та | | | | | | | |
|експлуатаційні | | | | | | | |
|послуги | 1136 |150 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточний ремонт | | | | | | | |
|обладнання, | | | | | | | |
|інвентарю та | | | | | | | |
|будівель; технічне | | | | | | | |
|обслуговування | | | | | | | |
|обладнання | 1137 |160 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Послуги зв'язку | 1138 |170 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших послуг| | | | | | | |
|та інші видатки | 1139 |180 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки на | | | | | | | |
|відрядження | 1140 |190 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Матеріали, | | | | | | | |
|інвентар, | | | | | | | |
|будівництво, | | | | | | | |
|капітальний ремонт | | | | | | | |
|та заходи | | | | | | | |
|спеціального | | | | | | | |
|призначення, що | | | | | | | |
|мають | | | | | | | |
|загальнодержавне | | | | | | | |
|значення | 1150 |200 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата комунальних | | | | | | | |
|послуг та | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1160 |210 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата | | | | | | | |
|теплопостачання | 1161 |220 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата | | | | | | | |
|водопостачання і | | | | | | | |
|водовідведення | 1162 |230 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата | | | | | | | |
|електроенергії | 1163 |240 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата природного | | | | | | | |
|газу | 1164 |250 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|комунальних послуг | 1165 |260 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших | | | | | | | |
|енергоносіїв | 1166 |270 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Дослідження і | | | | | | | |
|розробки, державні | | | | | | | |
|програми | 1170 |280 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Виплата процентів | | | | | | | |
|(доходу) за | | | | | | | |
|зобов'язаннями | 1200 |290 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Субсидії і поточні | | | | | | | |
|трансферти | 1300 |300 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Субсидії та поточні| | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | |
|підприємствам | | | | | | | |
|(установам, | | | | | | | |
|організаціям) | 1310 |310 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | |
|рівнів | 1320 |320 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|населенню | 1340 |330 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Виплата пенсій і | | | | | | | |
|допомоги | 1341 |340 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Стипендії | 1342 |350 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Інші поточні | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | |
|населенню | 1343 |360 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти | | | | | | | |
|за кордон | 1350 |370 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Капітальні видатки | 2000 |380 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Нерозподілені | | | | | | | |
|видатки | 3000 |390 | | | | | |
|-------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Кредитування з | | | | | | | |
|вирахуванням | | | | | | | |
|погашення | 4000 |400 | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер __________________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" ______________ 200 __ р.