КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання
Комісії по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
05.12.2005 N 20

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги

До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Юлія" від 16.11.2005 р. N 173/01 (вх. Тендерної палати України від 17.11.2005 р. N с-126/11-1) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Державним підприємством "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" процедури закупівлі за державні кошти робіт з гірничотехнічної рекультивації породного відвалу шахти N 6 "Нововолинська".
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Юлія" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
1) "Призупинити процедуру закупівлі, зокрема укладання договору про закупівлі та визнати результати процедури закупівлі робіт з гірничотехнічної рекультивації породного відвалу шахти N 6 "Нововолинська" недійсними.
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга від 16.11.2005 р. N 173/01 (2 арк.);
2. Копія листа Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" до ТОВ "МП Юлія" від 06.10.2005 р. N 419/3-04/11 (4 арк.);
3. Копія листа ТОВ "МП Юлія" до Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" від 05.09.2005 р. N 147/01 (2 арк.);
4. Копія листа ТОВ "МП Юлія" до Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" від 10.11.2005 р. N 473-01/11 (2 арк.);
5. Копія листа Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" до ТОВ "МП Юлія" від 06.09.2005 р. N 346/3-04/11 (1 арк.);
6. Копія довідки включення ТОВ "МП Юлія" до ЄДРПОУ N 758 (1 арк.).
Згідно частини 1 ст. 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) (далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 18.11.2005 р. N с-149/11 до Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Копія пояснення щодо змісту скарги від 21.10.2005 р. N 161/01 (1 арк.);
2. Копія листа Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" до ТОВ "МП Юлія" від 06.10.2005 р. N 419/3-04/11 (4 арк.);
3. Копія листа Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" до ТОВ "МП Юлія" від 06.09.2005 р. N 346/3-04/11 (1 арк.);
4. Копія Контракту на виконання робіт по ліквідації шахти N 7 "Нововолинська" (гірничотехнічна рекультивація породного відвалу) від 24.10.2005 р. N 98 (9 арк.);
5. Копія пояснення щодо змісту скарги ТОВ "МП Юлія" від 16.11.2005 р. N 173/01 (2 арк.);
6. Копія Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" до Учасників торгів від 10.11.2005 р. N 473-01/11 (1 арк.);
7. Копія Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" до ВО "Бурвуглекомплекс" від 10.11.2005 р. N 472-01/11 (1 арк.);
8. Копія Контракту на виконання робіт по ліквідації шахти N 6 "Нововолинська" (гірничотехнічна рекультивація породного відвалу) від 17.11.2005 р. N 101 (9 арк.);
9. Копія сертифікату про розміщення оголошення про процедуру закупівлі в інформаційній системі в мережі Інтернет "Електронні державні закупівлі України" від 19.10.2005 р. N Р1267-278155-10-05 (1 арк.);
10. Копія протоколу засідання тендерного комітету ДП "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" від 10.11.2005 р. (4 арк.).
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів, Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Відповідно до наданих для розгляду скарги матеріалів встановлено, що ТОВ "МП Юлія" було направлено запит до тендерного комітету Замовника від 05.09.2005 р. N 147/1 щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства. Одночасно із запитом Скаржника Замовником було отримано скаргу ПП "Агробудспецсервіс", та відповідно до яких процедура закупівлі була призупинена, про що учасників процедури закупівлі було повідомлено листом від 06.09.2005 р. N 346/3-04/11. Після розгляду скарги Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації, про які Учасникам було повідомлено листом від 06.10.2005 р. N 419/3-04/11.
Таким чином, Замовником було порушено вимоги ст. 37 Закону (1490-14) , якою встановлені строки розгляду скарги та направлення рішення щодо розгляду скарги учасникам процедури закупівлі.
2. Відповідно до вимог частини 7 ст. 26 Замовник визначає переможця торгів із числа Учасників, тендерні пропозиції яких не було відхилено, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, серед яких може бути такий критерій, як: досвід роботи та кваліфікація учасника щодо предмета закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій Учасників була проведена у відповідності до внесених змін та доповнень до тендерної документації, які були направлені Скаржнику листом від 06.10.2005 р. N 419/3-04/11.
Таким чином, вимога Скаржника щодо неправомірного встановлення Замовником такого критерію оцінки як досвід роботи та кваліфікація учасника щодо предмета закупівлі є необґрунтованою.
3. Відповідно до ст. 4-1 Закону (1490-14) Замовник розмістив інформацію про результати проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з гірничотехнічної рекультивації породного відвалу шахти N 6 "Нововолинська" в інформаційній системі у мережі Інтернет, про що свідчить копія сертифікату про розміщення оголошення в інформаційній системі у мережі Інтернет "Електронні державні закупівлі України" від 19.10.2005 р. N Р1267-278155-10-05, надана Замовником у складі матеріалів для розгляду скарги.
Таким чином, вимоги Скаржника щодо нерозміщення Замовником інформації щодо процедури закупівлі в мережі Інтернет є необґрунтованою.
Крім того, під час розгляду скарги було встановлено, що станом на 17.11.2005 року Замовником було укладено договір із переможцем торгів. Відповідно до наказу Міністерства економіки України "Про порядок розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 04.12.2000 р. у разі, коли на день одержання Міністерством скарги укладено договір про закупівлю, Міністерство не має повноважень приймати рішення за даною скаргою.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
Міністерству економіки України - враховуючи вищевикладене, а також те, що відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 04.12.2000 р. N 264 (z0919-00) , Міністерство економіки України не має повноважень приймати рішення за скаргою, у разі, коли на день одержання Міністерством скарги укладено договір про закупівлю, рекомендуємо Міністерству економіки України вжити відповідних заходів контролю, передбачених чинним законодавством України у сфері державних закупівель, за додержанням Замовником під час проведення вищезазначеної процедури закупівлі вимог законодавства України щодо закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Замовнику - з метою запобігання порушень законодавства у сфері державних закупівель врахувати вищенаведені зауваження при проведені нових процедур закупівель.
Комісія по розгляду скарг при Тендерній палаті України не несе відповідальності за достовірність наданих на дослідження матеріалів.
Секретар Комісії по розгляду
скарг при Тендерній палаті
України
Н.О.Баран