УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 567 від 28.03.2002
м.Київ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2002 р.
за N 334/6622
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 750 (z0662-06) від 10.05.2006 )

Про затвердження змін до Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України

На виконання Закону України "Про Державну програму приватизації" від 18.05.2000 N 1723-III (1723-14) та у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 N 422 (422-2001-п) "Про закупівлю послуг в процесі приватизації", з метою вдосконалення процедури оцінки тендерних пропозицій щодо закупівлі товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до підпункту 6.7.4 п.6.7 Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 06.06.2001 N 980 (z0522-01) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.06.2001 за N 522/5713, що додаються.
2. Управлінню інформаційно-маркетингової роботи (Мордвінцева В.Ф.) забезпечити реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Гришана Ю.П.
В.о. Голови Фонду
М.Чечетов

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України 28.03.2002 N 567
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2002 р.
за N 334/6622

Зміни до Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України

Підпункт 6.7.4 пункту 6.7 Положення (z0522-01) про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України викласти в такій редакції:
     "6.7.4. Сукупна  оцінка  за   критерієм   "ціна   пропозиції"
складається з підрахунку балів із застосуванням формули
                      P  = 30 х F   /F ,  
                       x         min  x
     де P     - кількість балів виконавця "X";
         x
     F    -   найнижча   ціна  із  загальної  кількості  тендерних
      min
пропозицій;
     F - ціна пропозиції, що надійшла від виконавця "X".
      x
Начальник Управління
інформаційно-маркетингової роботи
В.Мордвінцева