N 235 від 03.11.2000
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 листопада 2000 р.
за N 847/5068
|
Міністр
|
В.Роговий
|
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
03.11 2000 N 235
------------------------------------------------------------------
|1 |Повне найменування організації-замовника ____________________|
| |Місцезнаходження організації-замовника: |
| |Поштовий індекс _____________ Населений пункт ____________|
| |Вулиця, будинок (N) ____________ |
| |Член тендерного комітету - відповідальний за здійснення|
| |процедури закупівлі _________________________________________|
| |Телефон ____________ Факс ____________ E-mail _______________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|2 |Опис предмета закупівлі |
| |_____________________________________________________________|
| |_____________________________________________________________|
| |_____________________________________________________________|
| |Джерело фінансування ________________________________________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|3 |Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було|
| |опубліковано в бюлетені "Вісник державних закупівель" |
| |N _______ від ________ |
| | |
| |Оголошення про результати проведення відкритих торгів було|
| |опубліковано в бюлетені "Вісник державних закупівель" |
| |N _____ від ________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|4 |Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій |
| |Дата _______________ Час ___________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|5 |У відповідь на оголошення про проведення процедури відкритих|
| |торгів отримано (зазначити кількість) _________ тендерних|
| |пропозицій. |
| |(Протокол розкриття тендерних пропозицій (форма - 2 зв.)|
| |зберігається у замовника (1) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|6 |Принаймні одну тендерну пропозицію було відхилено (зазначити|
| |ТАК або НІ та кількість відхилених пропозицій) ____________. |
| |(Якщо ТАК - заповнюється форма - 3 зв., яка зберігається у|
| |замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|7 |Ціни тендерних пропозицій: |
| |найнижча ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) _____________ грн.|
| |найвища ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) ______________ грн.|
| |ціна обраної тендерної пропозиції (з ПДВ) ______________ грн.|
| |словами __________________________ гривень |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|8 |На основі оцінки тендерних пропозицій (протокол оцінки|
| |зберігається у замовника (2) вибрано пропозицію _____________|
| |(зазначити N пропозиції), яку подав |
| |_________________________ (повне найменування організації -|
| |виконавця) |
| |_____________ (поштовий індекс) ________________ (населений|
| |пункт) ________________ (вулиця) |
| |_________ (будинок) __________ (телефон/факс) ______ (E-mail)|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|9 |Торги відмінено з причини (заповнюється лише в разі відміни|
| |торгів): |
| |____ на участь у торгах було подано менше двох тендерних|
| |пропозицій |
| |____ було відхилено всі тендерні пропозиції відповідно до|
| |вимог статті 27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт|
| |і послуг за державні кошти" |
| | |
| |Торги визнано такими, що не відбулися, з причини|
| |(заповнюється лише в разі визнання торгів такими, що не|
| |відбулися): |
| |____ ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищила|
| |суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі |
| |____ настання непередбачуваних об'єктивних обставин, що|
| |засвідчили невідповідність закупівель державним потребам |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|10|Під час проведення процедур торгів тендерним комітетом було|
| |отримано принаймні одну скаргу __________ (зазначити ТАК або|
| |НІ та кількість отриманих скарг). |
| |(Якщо ТАК - заповнюється форма - 4 зв. Форма та копія|
| |відповіді на скаргу зберігаються у замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|11|Інша інформація _____________________________________________|
| |_____________________________________________________________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|12|Номер та дата наказу про створення тендерного комітету ______|
| |Склад тендерного комітету |
| |(зазначити прізвища, імена, по батькові та посади членів|
| |тендерного комітету): |
| |_______________________________________________ _____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ _____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ _____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ _____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ _____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ _____________|
| | (підпис) |
------------------------------------------------------------------
Голова тендерного комітету __________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП
Начальник управління
державних закупівель Н.Обушко
______________
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
03.11.2000 N 235
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 листопада 2000 р.
за N 847/5068
Начальник управління
державних закупівель
|
Н.Обушко
|
Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України
03.11.2000 N 235
Перед заповненням форми уважно ознайомтесь з інструкцією щодо
заповнення форми звіту про результати здійснення процедури торгів
з обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів щодо
закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти
------------------------------------------------------------------
|1 |Повне найменування організації-замовника ___________________|
| |Місцезнаходження організації-замовника: |
| |Поштовий індекс _____________ Населений пункт ___________|
| |Вулиця, будинок (N) ____________ |
| |Член тендерного комітету - відповідальний за здійснення|
| |процедури закупівлі ________________________________________|
| |Телефон ____________ Факс ____________ E-mail ______________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|2 |Опис предмета закупівлі |
| |____________________________________________________________|
| |____________________________________________________________|
| |Вибрана процедура торгів: __________________________________|
| |Джерело фінансування _______________________________________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|3 |Номер і дата видачі листа погодження застосування процедури|
| |торгів з обмеженою участю або процедури двоступеневих|
| |торгів, якщо вартість закупівлі дорівнювала або перевищувала|
| |суму, еквівалентну 100 тисячам євро, ___________________|
| |(оригінал листа погодження та копії документів, що є|
| |підставами для його видачі, зберігаються у замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|4 |Оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів|
| |було опубліковано в бюлетені "Вісник державних закупівель" |
| | N _____ від _________ |
| | |
| |Запрошення до участі у процедурі торгів з обмеженою участю|
| |надіслано (зазначити дату) _______ (копії запрошень|
| |зберігаються у замовника) |
| | |
| |Оголошення про результати проведення процедури двоступеневих|
| |торгів було опубліковано в бюлетені "Вісник державних|
| |закупівель" N ___ від ________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|5 |Чи проводилась процедура попередньої кваліфікації (зазначити|
| |ТАК чи НІ) (Якщо ТАК - заповнюється підпункт 5-а) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|5-а|Інформацію про проведення процедури попередньої кваліфікації|
| |опубліковано в бюлетені "Вісник державних закупівель"|
| |N ________ від (дата) ________ |
| |Процедура попередньої кваліфікації закінчилась (зазначити|
| |дату) ____________. |
| |(Перелік постачальників, які брали участь у процедурі|
| |попередньої кваліфікації, та критерії відбору постачальників|
| |(виконавців) (форма - 1 зв.) зберігаються у|
| |замовника) _____________________ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|6 |Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій |
| |Дата ________Час ______ |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|7 |У відповідь на оголошення про проведення процедури|
| |двоступеневих торгів або запрошення взяти участь у процедурі|
| |торгів з обмеженою участю отримано (зазначити кількість) ___|
| |тендерних пропозицій (1). |
| |(Протокол розкриття пропозицій (форма - 2 зв.) зберігається|
| |у замовника) (2) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|8 |Принаймні одну тендерну пропозицію було відхилено (зазначити|
| |ТАК або НІ та кількість відхилених пропозицій) ____________.|
| |(Якщо ТАК - заповнюється форма - 3 зв., яка зберігається у|
| |замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|9 |Ціни тендерних пропозицій: |
| |Найнижча ціна - тендерної пропозиції (з ПДВ)_____ грн. |
| |Найвища ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) _____ грн. |
| |Ціна обраної тендерної пропозиції (з ПДВ) _____ грн. |
| |словами _________________________________ гривень |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|10 |На основі оцінки тендерних пропозицій (протокол оцінки|
| |зберігається у замовника) (3) вибрано пропозицію _________|
| |(зазначити N пропозиції), яку подав|
| |____________________________________ (повне найменування|
| |організації-виконавця) __________ (поштовий індекс)|
| |____________ (населений пункт) ____________ (вулиця) _______|
| |(будинок) _______ (телефон/факс) ____________ (E-mail) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|11 |Торги відмінено з причини (заповнюється лише в разі відміни|
| |торгів): |
| |____ на участь у торгах було подано менше двох тендерних|
| |пропозицій |
| |____ було відхилено всі тендерні пропозиції відповідно до|
| |вимог статті 27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт|
| |і послуг за державні кошти" |
| | |
| |Торги визнано такими, що не відбулися, з причини|
| |(заповнюється лише в разі визнання торгів такими, що не|
| |відбулися): |
| |____ ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищила|
| |суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі |
| |____ настання непередбачуваних об'єктивних обставин, що|
| |засвідчили невідповідність закупівель державним потребам |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|12 |Під час проведення процедур торгів тендерним комітетом було|
| |отримано принаймні одну скаргу _____ (зазначити ТАК або НІ|
| |та кількість отриманих скарг). |
| |(Якщо ТАК - заповнюється форма - 4 зв. Форма - 4 зв. та|
| |копія відповіді на скаргу зберігаються у замовника) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|13 |Інша інформація ____________________________________________|
| |____________________________________________________________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|14 |Номер та дата наказу про створення тендерного комітету ___ |
| | |
| |Склад тендерного комітету |
| |(зазначити прізвища, імена, по батькові та посади членів|
| |тендерного комітету): |
| |_______________________________________________ ____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ ____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ ____________|
| | (підпис) |
| |_______________________________________________ ____________|
| | (підпис) |
------------------------------------------------------------------
Голова тендерного комітету __________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП
Начальник управління
державних закупівель
|
Н.Обушко
|
______________