МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
N 235 від 03.11.2000
м.Київ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 листопада 2000 р.
за N 849/5070

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України 03.11.2000 N 235
( z0847-00 )

Інструкція щодо заповнення форми звіту про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти

( Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти див. (z0848-00) )
1. Дата заповнюється у порядку: день, місяць, рік.
2. Щодо пункту 2
Замовник повинен докладно описати об'єкт закупівлі, зазначивши повну назву, обсяги та інші параметри залежно від виду об'єкта закупівлі (товари, роботи, послуги).
Потрібно зазначити джерело фінансування закупівлі, яке може бути таким:
1) кошти Державного бюджету України;
2) кошти бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів;
3) кошти державних цільових фондів;
4) кошти Пенсійного фонду України;
5) державні кредитні ресурси.
3. Щодо пункту 7
Відповідно до пункту 6 статті 32 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) замовник укладає договір про закупівлю з тим виконавцем, який подав пропозицію з найнижчою ціною, що задовольняє замовника.
4. Щодо пункту 9
Цей пункт заповнюється лише у випадках відміни торгів або визнання такими, що не відбулися.
5. Щодо пункту 11
У цьому пункті замовник зазначає таку інформацію:
номер та дату наказу про створення тендерного комітету;
відомості щодо призупинення процедури закупівлі внаслідок оскарження дій замовника;
якщо залучались експерти для участі у процедурі закупівлі - надати коротку інформацію про них;
інші необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.
Начальник управління державних
закупівель
Н.Обушко

Затверджено
Наказ Міністерства економіки
України 03.11.2000 N 235

Звіт про результати здійснення процедури закупівлі в одного виконавця товарів, робіт і послуг за державні кошти

N _______ від _________
( Інструкцію щодо заповнення форми звіту про результати здійснення процедури закупівлі в одного виконавця товарів, робіт і послуг за державні кошти див. (z0850-00) )
Перед заповненням форми уважно ознайомтесь з інструкцією щодо заповнення форми звіту про результати проведення процедури закупівлі в одного виконавця товарів, робіт/послуг за державні кошти
-----------------------------------------------------------------
|1  |Повне найменування організації                             |
|   |замовника _______________________________________________  |
|   |Місцезнаходження організації-замовника:                    |
|   |Поштовий індекс ________  Населений пункт _______________  |
|   |Вулиця, будинок (N) ___________________                    |
|   |Член тендерного комітету - відповідальний за здійснення,   |
|   |процедури закупівлі _____________________________________  |
|   |Телефон __________ Факс _______________ E-mail __________  |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|2  | Опис предмета закупівлі                                   |
|   | _________________________________________________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | Джерело фінансування ____________________________________ |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|3  | Номер і дата видачі листа погодження застосування         |
|   | процедури закупівлі в одного виконавця __________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | (оригінал листа погодження та копії документів, що є      |
|   | підставами його видачі, зберігаються у замовника)         |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|4  | Запрошення до участі у процедурі закупівлі в одного       |
|   | виконавця надіслано ____________ (дата)                   |
|   | _________________________________________________________ |
|   |        (повне найменування організації-виконавця)         |
|   | _____________________  ____________________  ____________ |
|   |    (поштовий індекс)     (населений пункт)     (вулиця)   |
|   | _____________________  ____________________  ____________ |
|   |         (будинок)          (телефон/факс)      (E-mail)   |
|   |                                                           |
|   |  (Копія запрошення зберігається у замовника)              |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|5   |Переговори відбувались                                    |
|    |Дата __________ Час __________ Місце переговорів ________ |
|    |_________________________________________________________ |
|    |(Протокол(и) переговорів зберігається у замовника)        |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|6   |Кінцева ціна, погоджена у результаті переговорів (з ПДВ)  |
|    |_______________________________ грн.                      |
|    |словами _________________________________________ гривень |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|7   |Інша інформація                                           |
|    |_________________________________________________________ |
|    |_________________________________________________________ |
|    |_________________________________________________________ |
|    |_________________________________________________________ |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|8  |Номер та дата наказу про створення тендерного комітету     |
|   |______________________________                             |
|   |Склад тендерного комітету (зазначити прізвища, імена, по   |
|   |батькові та посади членів тендерного комітету):            |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
-----------------------------------------------------------------
 Голова тендерного комітету  ___________   _______________________
                               (підпис)     (ініціали та прізвище)
М.П.
Начальник управління
державних закупівель
Н.Обушко