ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ
З ІНВЕСТИЦІЙ ТА РОЗВИТКУ
Н А К А З
29.11.2010 N 128

Про затвердження Регламенту Державного агентства України з інвестицій та розвитку

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року N 1143 (1143-2007-п) "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Державного агентства України з інвестицій та розвитку, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99 (v0099527-07) "Про затвердження Регламенту Державного агентства України з інвестицій та інновацій";
наказ Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 11 січня 2008 року N 1 "Про внесення зміни до наказу Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99";
наказ Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 21 вересня 2009 року N 47 (v0047527-09) "Про внесення змін до наказу Державного агентства України з інвестицій та інновацій від 1 жовтня 2007 року N 99".
3. Відділу документального забезпечення Організаційно-аналітичного департаменту (Н.Дьяченко) довести цей наказ до відома перших заступників Голови, заступників Голови, керівників самостійних структурних підрозділів Державного агентства України з інвестицій та розвитку, а також керівників підприємств і установ, що належать до сфери управління Державного агентства України з інвестицій та розвитку.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова
О.Таран

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного агентства
України з інвестицій
та розвитку
29.11.2010  N 128

РЕГЛАМЕНТ

Державного агентства України з інвестицій та розвитку

I. Загальні положення

1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Державного агентства України з інвестицій та розвитку (далі - Держінвестицій), пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. Держінвестицій спрямовує свою діяльність на виконання Конституції (254к/96-ВР) і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. Держінвестицій в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Держінвестицій, прийняті в межах його повноважень, є обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. Держінвестицій під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність Держінвестицій є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Держінвестицій.
Інформація про діяльність Держінвестицій надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.

II. Організація роботи Держінвестицій

Планування роботи

6. Держінвестицій розробляє річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план), який затверджує Голова Держінвестицій.
7. Заходи, передбачені у річному плані, повинні відповідати напрямам робіт, визначених бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється Організаційно-аналітичним департаментом відповідно до поданих самостійними структурними підрозділами Держінвестицій пропозицій.
10. Для розроблення річного плану може бути утворена за рішенням Голови Держінвестицій робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
11. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк у разі необхідності коригується і в установленому порядку затверджується та розміщується на веб-сайті Держінвестицій.
12. Структурні підрозділи провадять свою діяльність згідно з квартальними планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються посадовою особою Держінвестицій, якою спрямовується, координується та контролюється діяльність цього структурного підрозділу (відповідно до розподілу обов'язків).
13. Моніторинг виконання річного плану проводиться щокварталу.
14. По закінченні строку дії річного плану Держінвестицій готує звіт про його виконання, який підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.

Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату Держінвестицій

15. Повноваження Голови Держінвестицій визначаються законами та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Конституції (254к/96-ВР) та законів України.
16. Розподіл обов'язків між першими заступниками та заступниками (далі - заступники) Голови Держінвестицій здійснює Голова Держінвестицій відповідно до законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Держінвестицій, в якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на Держінвестицій завдань та функцій;
перелік самостійних структурних підрозділів, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником, а також перелік підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, із якими відповідний заступник координує взаємодію.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу та затверджується посадовою особою Держінвестицій, якою спрямовується, координується та контролюється діяльність цього структурного підрозділу (відповідно до розподілу обов'язків).
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків). У разі здійснення спрямування, координації та контролю за діяльністю самостійного структурного підрозділу безпосередньо Головою Держінвестицій посадові інструкції працівників таких структурних підрозділів затверджуються керівниками самостійних структурних підрозділів.

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи

19. Держінвестицій для забезпечення здійснення своїх повноважень може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, у тому числі робочі групи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Голова Держінвестицій.
20. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції Держінвестицій, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації (1569-2003-п) , затвердженим Кабінетом Міністрів України, та прийнятим відповідно до нього наказом Держінвестицій.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджується наказом Держінвестицій.
22. З метою надання практичної та науково-методичної допомоги Голові Держінвестицій за його наказом на громадських засадах із числа досвідчених осіб, які мають практичний досвід і виявили бажання подавати таку допомогу, можуть призначатися радники Голови Держінвестицій.

Управління персоналом та проходження державної служби

23. Організація кадрової роботи у Держінвестицій здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
24. Прийняття на державну службу в Держінвестицій здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до Держінвестицій на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
25. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу" (3723-12) .
26. З метою своєчасного виконання завдань і доручень керівництва Держінвестицій за наказом Держінвестицій можливе залучення окремих працівників до служби у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до законодавства про працю.
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Держінвестицій з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Голови Держінвестицій, які спрямовують, координують та контролюють діяльність відповідних підрозділів, або відповідному керівникові вищого рівня.
Заступники Голови Держінвестицій повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю Голові Держінвестицій.
27. У Держінвестицій формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
28. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за доручену справу за наказом Голови Держінвестицій проводиться атестація державних службовців, порядок проведення якої визначається Положенням про проведення атестації державних службовців (1922-2000-п) , затвердженим Кабінетом Міністрів України.
У період між атестаціями за наказом Голови Держінвестицій проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань (z1063-03) , затвердженого Головним управління державної служби України.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою Держінвестицій під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
29. Держінвестицій розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників апарату Держінвестицій, підприємств та установ, що належать до сфери його управління.
Відзначення працівників Держінвестицій, підприємств та установ, що належать до сфери його управління, відомчими заохочувальними відзнаками здійснюється відповідно до положень про відомчі заохочувальні відзнаки Держінвестицій, які затверджуються наказом.

III. Нормотворча діяльність

30. Нормотворча діяльність Держінвестицій провадиться на основі та на виконання Конституції (254к/96-ВР) та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Держінвестицій.
31. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України (950-2007-п) , що затверджений Кабінетом Міністрів України, іншими актами законодавства.
32. Розроблення проекту нормативно-правового акта у Держінвестицій покладається на самостійний структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
33. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися за наказом Голови Держінвестицій робоча група.
34. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis cornmunautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки.
У разі коли проект стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої територіальної громади, такий проект надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду і внесення пропозицій;
вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
35. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Голові Держінвестицій обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, юридичною службою та заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків).
36. Нормативно-правові акти Держінвестицій, що стосуються прав свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають в установленому порядку реєстрації у Міністерстві юстиції України.

IV. Організація роботи з документами

37. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в Держінвестицій, затвердженої наказом Держінвестицій та розробленої відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади (1153-97-п) , затвердженої Кабінетом Міністрів України.
38. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається законодавством.
39. Організація діловодства у Держінвестицій покладається на його Голову.
40. До основних видів роботи з документами належать:
реєстрація вхідної кореспонденції;
робота з документами у структурних підрозділах;
підготовка документів для доповіді керівництву;
підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів та актів організаційно-розпорядчого характеру;
організація виконання рішень Кабінету Міністрів України;
підготовка та оформлення документів до засідань колегії;
оформлення копій та додатків до документів;
реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
організація та здійснення контролю за виконанням документів;
складення номенклатури та формування справ;
підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;
ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і штампів Держінвестицій, якщо інше не встановлено окремими наказами Держінвестицій.
41. Системи електронного документообігу та обробки інформації повинні відповідати вимогам державних стандартів, Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади (1153-97-п) , Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності (1452-2004-п) , Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади (1453-2004-п) та Порядку надсилання електронною поштою службових документів (v1642295-09) .
42. З метою забезпечення своєчасного та на належному рівні виконання документів у Держінвестицій здійснюється контроль у порядку, затвердженому наказом Держінвестицій.

V. Порядок проведення нарад

Апаратні наради

43. Апаратні наради проводяться щотижня.
44. Голова Держінвестицій або в разі його відсутності заступник Голови (відповідно до розподілу обов'язків або окремого доручення Голови) проводить апаратні наради для розгляду та вирішення питань, що належать до повноважень Держінвестицій.
45. Порядок денний апаратної наради формується на підставі пропозицій заступників Голови Держінвестицій та керівників самостійних структурних підрозділів.
46. Проект порядку денного апаратної наради погоджується з Головою Держінвестицій і доводиться до відома учасників апаратної наради за два дні до її проведення.
47. Рішення, прийняті на апаратних нарадах, оформлюються не пізніше ніж у дводенний строк відповідними дорученнями.
Доручення підписуються головуючим і доводяться до відома учасників апаратної наради та інших працівників Держінвестицій, яких безпосередньо стосується таке доручення.
48. Організацію проведення апаратних нарад здійснює Організаційно-аналітичний департамент.

Оперативні наради

49. З метою розгляду та оперативного вирішення окремих питань, що належать до повноважень Держінвестицій, Голова Держінвестицій або його заступник проводять оперативні наради.
50. Порядок денний та матеріали до нього подаються учасникам оперативної наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань - у день її проведення.
51. Рішення, прийняті на оперативній нараді, оформлюються у дводенний строк відповідними дорученнями головуючого.
52. Організація проведення оперативної наради покладається на самостійний структурний підрозділ, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.
53. З метою розгляду та оперативного вирішення нагальних питань заступники Голови Держінвестицій не менше одного разу на тиждень проводять оперативні наради із працівниками самостійних структурних підрозділів, діяльність яких вони спрямовують, координують та контролюють.
Результати таких оперативних нарад в одноденний строк оформлюються протоколами, які підписуються відповідними заступниками Голови Держінвестицій, та їх копії передаються Голові Держінвестицій.

Міжвідомчі наради

54. Для вирішення питань міжвідомчого характеру у Держінвестицій можуть проводитися міжвідомчі наради із залученням представників інших органів виконавчої влади.
55. Порядок денний та матеріали до нього надсилаються учасникам міжвідомчої наради за два дні до початку її проведення.
56. Організація міжвідомчих нарад покладається на заступника Голови Держінвестицій та самостійний структурний підрозділ, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.
57. Контроль за виконанням доручень, наданих на нарадах, здійснює Сектор контролю.

VI. Взаємодія Держінвестицій з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування

58. Під час здійснення своїх повноважень Держінвестицій взаємодіє з Верховною Радою України та її органами, Президентом України та його Адміністрацією, Кабінетом Міністрів України та його Секретаріатом, центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
59. Держінвестицій, взаємодіючи з Верховною Радою України:
забезпечує представлення у Верховній Раді України внесеного Кабінетом Міністрів України законопроекту та його супроводження на всіх стадіях розгляду;
визначає посадову особу, яка представлятиме позицію Кабінету Міністрів України під час розгляду законопроекту, внесеного на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України;
готує висновки до законопроектів, внесених на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України;
розглядає депутатські звернення і запити, звернення та рекомендації комітетів Верховної Ради України;
готує матеріали до проведення години запитань до Уряду та до парламентських слухань, слухань у комітетах Верховної Ради України.
60. Для забезпечення взаємодії з Верховною Радою України в Держінвестицій з числа заступників Голови Держінвестицій визначається посадова особа та самостійний структурний підрозділ, діяльність якого спрямовується зазначеною посадовою особою.
61. Держінвестицій взаємодіє із Секретаріатом Кабінету Міністрів України з питань, що виникають у відносинах з Кабінетом Міністрів України, проводить консультації стосовно процедури підготовки проектів актів законодавства та інших документів, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, організації контролю за виконанням рішень Кабінету Міністрів України, а також з інших питань.
62. Держінвестицій забезпечує постійну та ефективну співпрацю з іншими органами виконавчої влади.
63. Держінвестицій розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та документи, що надходять від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, забезпечує своєчасне узгодження проектів нормативно-правових актів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України.

VII. Взаємодія із засобами масової інформації та громадськістю

64. З метою забезпечення участі громадськості у процесі підготовки проектів рішень та моніторингу громадської думки під час їх виконання при Держінвестицій діє громадська рада відповідно до Типового положення про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській, районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
65. Держінвестицій створює необхідні умови для роботи громадської ради та проведення її засідань.
66. Рішення громадської ради мають рекомендаційний характер і є обов'язкові для розгляду Держінвестицій.
67. З метою організації ефективної взаємодії між Держінвестицій, засобами масової інформації та об'єднаннями громадян Держінвестицій забезпечує:
проведення в установленому порядку консультацій з громадськістю;
організацію вивчення громадської думки стосовно проблем, пріоритетів та перспектив розвитку у відповідній сфері;
проведення моніторингу громадської думки під час підготовки та виконання рішень Держінвестицій;
інформування громадськості про діяльність Держінвестицій шляхом проведення прес-конференцій, брифінгів, Інтернет-конференцій, прямих телефонних ліній, розміщення в засобах масової інформації статей, інтерв'ю, коментарів, підготовки теле- і радіопередач, виготовлення та розповсюдження інформаційно-презентаційної продукції про діяльність Держінвестицій;
проведення моніторингу повідомлень у засобах масової інформації стосовно своєї діяльності та реагування на критичні зауваження;
організацію та проведення роз'яснень цілей, змісту і порядку реалізації державної політики у відповідній сфері.
Для забезпечення взаємодії у структурі Держінвестицій діє Організаційно-аналітичний департамент.
68. Пропозиції (звернення) об'єднань громадян розглядаються у місячний строк Головою Держінвестицій або визначеною ним посадовою особою. Про результати розгляду авторові пропозицій (звернень) повідомляється листом за підписом зазначених осіб.

VIII. Організація роботи із зверненнями громадян

69. Розгляд звернень громадян, організація їх особистого прийому здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) та інших актів законодавства.
За зверненнями громадян ведеться в установленому порядку окреме діловодство.
70. Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом Держінвестицій визначається наказом Держінвестицій.
У разі відсутності посадової особи, яка проводить особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком, прийом здійснює посадова особа, на яку покладено виконання її обов'язків.
71. Забезпечення здійснення реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до Держінвестицій, застосування Класифікатора звернень громадян у діяльності, пов'язаній із реєстрацією звернень громадян; щоквартальне інформування Кабінету Міністрів України про стан роботи із зверненнями громадян і порушені в них питання та подання у разі потреби пропозицій щодо їх вирішення, здійснення узагальнення і аналізу стану роботи із зверненнями громадян і порушених у них питань та підготовка аналітичних довідок для подання Голові Держінвестицій здійснюється відповідно до наказу Держінвестицій.
Радник Голови
Директор
юридичного департаменту
В.Володін
Т.Матяш