УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ІНВЕСТИЦІЙ ТА ІННОВАЦІЙ
Н А К А З
01.10.2007 N 99
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного агентства України з інвестицій та розвитку N 128 (v0128537-10) від 29.11.2010 )

Про затвердження Регламенту Державного агентства України з інвестицій та інновацій

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства України з інвестицій та інновацій N 47 (v0047527-09) від 21.09.2009 )
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 р. N 1143 (1143-2007-п) "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Державного агентства України з інвестицій та інновацій, що додається.
2. Сектору документального забезпечення та контролю (Дьяченко Н.Ж.) довести цей наказ до відома першого заступника Голови, заступників Голови та керівників структурних підрозділів Державного агентства України з інвестицій та інновацій.
3. Помічнику Голови Агентства - прес-секретарю (Басанській Л.О.) забезпечити публікацію цього наказу в засобах масової інформації.
4. Юридичному управлінню (Володіну В.Г.) разом з іншими структурними підрозділами Державного агентства України з інвестицій та інновацій внести пропозиції щодо необхідності розробки нових нормативно-правових актів та приведення у відповідність із цим наказом власних нормативно-правових актів.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова
В.Івченко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного агентства
України з інвестицій
та інновацій
01.10.2007  N 99
(у редакції наказу
Державного агентства України
з інвестицій та інновацій
21.09.2009  N 47)
( v0047527-09 )

РЕГЛАМЕНТ

Державного агентства України з інвестицій та інновацій

I. Загальні положення

1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Державного агентства України з інвестицій та інновацій (далі - Держінвестицій), пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. Держінвестицій спрямовує свою діяльність на виконання Конституції (254к/96-ВР) і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції (254к/96-ВР) та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. Держінвестицій в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Держінвестицій, прийняті в межах його повноважень, є обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. Держінвестицій під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність Держінвестицій є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Держінвестицій.
Інформація про діяльність Держінвестицій надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.

II. Організація роботи Держінвестицій

Планування роботи

6. Планування роботи здійснюється з метою створення умов для послідовних і узгоджених дій самостійних структурних підрозділів апарату Держінвестицій (далі - структурні підрозділи), підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, а також спрямування їх на ефективне виконання завдань і реалізацію покладених функцій.
7. Держінвестицій розробляє та затверджує схвалений на засіданні колегії і погоджений Міністром економіки України план роботи Держінвестицій на відповідний рік (далі - річний план).
Завдання (роботи), передбачені у річному плані, повинні відповідати схваленим на засіданні колегії Держінвестицій і затвердженим Міністром економіки України заходам з реалізації основних напрямів та стратегічних цілей діяльності Держінвестицій, напрямам робіт, визначених бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється Організаційно-аналітичним департаментом відповідно до поданих структурними підрозділами, підприємствами та установами, що належать до сфери управління Держінвестицій, пропозицій.
Пропозиції до проекту річного плану готуються структурними підрозділами, підприємствами та установами, що належать до сфери управління Держінвестицій, на основі аналізу діяльності Держінвестицій з урахуванням актів Президента України і постанов Верховної Ради України, актів та доручень Кабінету Міністрів України, державних цільових програм, основних напрямів та стратегічних цілей діяльності Держінвестицій, визначених Міністром економіки України, тощо і погоджуються першим заступником або заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків).
Після погодження пропозиції до проекту річного плану подаються до Організаційно-аналітичного департаменту до 1 листопада відповідного року.
Підготовлений Організаційно-аналітичним департаментом проект річного плану в установленому порядку виноситься на розгляд колегії Держінвестицій, погоджується Міністром економіки України та затверджується Головою Держінвестицій.
Затверджений річний план розміщується на веб-сайті Держінвестицій.
10. Для розроблення річного плану може бути утворена за рішенням Голови Держінвестицій робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
11. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік річний план у разі необхідності в установленому порядку коригується, затверджується та розміщується на веб-сайті Держінвестицій.
12. Структурні підрозділи, підприємства та установи, що належать до сфери управління Держінвестицій, провадять свою діяльність згідно з квартальними планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються Головою Держінвестицій або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків).
Квартальні плани затверджуються до 25 числа місяця, що передує плановому кварталу.
Заступники Голови Держінвестицій здійснюють контроль виконання квартальних та річних планів роботи Держінвестицій і несуть відповідальність за невиконання (неналежне виконання) відповідних завдань (робіт) у межах своїх повноважень.
13. За результатами виконання завдань (робіт), передбачених річним планом і квартальними планами, та на основі аналізу запланованих результативних показників Організаційно-аналітичним департаментом відповідно до інформації структурних підрозділів, підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, готуються щорічні та щоквартальні звіти про результати діяльності Держінвестицій за відповідний період.
Структурні підрозділи, підприємства та установи, що належать до сфери управління Держінвестицій, відповідну інформацію, погоджену першим заступником або заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків) подають до Організаційно-аналітичного департаменту: про результати діяльності за рік - до 10 лютого; про результати діяльності за квартал - до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом.
Підготовлені Організаційно-аналітичним департаментом звіти про результати діяльності Держінвестицій за відповідний період подаються на розгляд та затвердження Голові Держінвестицій.
Затверджені Головою Держінвестицій звіти розміщуються на веб-сайті Держінвестицій та направляються Міністру економіки України:
звіт про результати діяльності Держінвестицій за відповідний рік не пізніше 1 березня року, наступного за звітним;
звіт про результати діяльності Держінвестицій за відповідний квартал не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.
14. Звіт про результати діяльності Держінвестицій за відповідний рік підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.

Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату Держінвестицій

15. Повноваження Голови Держінвестицій визначаються законами та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Конституції (254к/96-ВР) та законів України.
16. Розподіл обов'язків між заступниками Голови Держінвестицій здійснює Голова Держінвестицій відповідно до законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Держінвестицій, проект якого готується юридичною службою Держінвестицій та в якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на Держінвестицій завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів, діяльність яких координується та контролюється відповідним заступником, а також перелік підприємств та установ, що належать до сфери управління Держінвестицій, із якими відповідний заступник координує взаємодію.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується наказом Держінвестицій.
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що розробляються згідно із Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців (v0065354-99) , затвердженим Головним управлінням державної служби України, положеннями про структурні підрозділи та затверджуються заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків).

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи

19. Держінвестицій для забезпечення здійснення своїх повноважень може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Голова Держінвестицій.
20. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції Держінвестицій, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації (1569-2003-п) , затвердженим Кабінетом Міністрів України, та прийнятим відповідно до нього наказом Держінвестицій.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджується наказом Держінвестицій.

Управління персоналом та проходження державної служби

22. Організація кадрової роботи у Держінвестицій здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
23. Прийняття на державну службу в Держінвестицій здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до Держінвестицій на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
24. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу" (3723-12) .
Для працівників апарату Держінвестицій встановлюється п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями - суботою і неділею.
Тривалість робочого часу працівників становить 40 годин на тиждень (за винятком випадків, передбачених законодавством України).
У випадках, передбачених статтею 56 Кодексу законів про працю України (322-08) , окремим працівникам на їх прохання може встановлюватися неповний робочий день чи тиждень з оплатою праці пропорційно відпрацьованому ними часу.
У апараті Держінвестицій встановлено такий розпорядок роботи:
- початок роботи з 9 години - протягом тижня;
- перерва на обід з 13 години до 13 години 45 хвилин - протягом тижня;
- кінець робочого дня у понеділок, вівторок, середу та четвер - о 18 годині, у п'ятницю - о 16 годині 45 хвилин.
Напередодні святкових і неробочих днів тривалість робочого дня зменшується на одну годину.
25. З метою своєчасного виконання завдань і доручень керівництва Держінвестицій за наказом Держінвестицій можливе залучення окремих працівників до служби у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до законодавства про працю.
Для забезпечення оперативного вирішення завдань, що пов'язані з діяльністю Держінвестицій, у святкові та вихідні дні за наказом Держінвестицій здійснюється чергування заступників Голови Держінвестицій.
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Держінвестицій з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Голови Держінвестицій, які здійснюють координацію відповідними підрозділами, або відповідному керівникові вищого рівня.
26. У Держінвестицій формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
27. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за доручену справу проводиться один раз на три роки атестація державних службовців, порядок проведення якої визначається Положенням про проведення атестації державних службовців (1922-2000-п) затвердженим Кабінетом Міністрів України.
У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань (z1063-03) , затвердженого Головним управлінням державної служби України.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою Держінвестицій під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
28. Держінвестицій розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників апарату Держінвестицій, підприємств та установ, що належать до сфери його управління.

III. Нормотворча діяльність

29. Нормотворча діяльність Держінвестицій провадиться на основі та на виконання Конституції (254к/96-ВР) та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції (254к/96-ВР) та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Держінвестицій.
30. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України (950-2007-п) , що затверджений Кабінетом Міністрів України, іншими актами законодавства.
31. Розроблення проекту нормативно-правового акта у Держінвестицій покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
32. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися за наказом Голови Держінвестицій робоча група.
33. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis communautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки.
У разі коли проект стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої територіальної громади, такий проект надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду і внесення пропозицій;
вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
34. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Голові Держінвестицій обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, юридичною службою та заступником Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків).
35. Нормативно-правові акти Держінвестицій, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають в установленому порядку реєстрації в Міністерстві юстиції України.

IV. Організація роботи з документами

36. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в Держінвестицій, затвердженої наказом Держінвестицій та розробленої відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади (1153-97-п) , затвердженої Кабінетом Міністрів України.
37. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається законодавством.
38. Організація діловодства у Держінвестицій покладається на його Голову або за його рішенням на одного із заступників Голови Держінвестицій.
39. До основних видів роботи з документами належать:
реєстрація вхідної кореспонденції;
робота з документами у структурних підрозділах;
підготовка документів для доповіді керівництву;
підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів та актів організаційно-розпорядчого характеру;
організація виконання рішень Кабінету Міністрів України;
оформлення копій та додатків до документів;
реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
організація та здійснення контролю за виконанням документів;
складення номенклатури та формування справ;
підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;
ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і штампів Держінвестицій, якщо інше не встановлено окремими наказами Держінвестицій.
40. Системи електронного документообігу та обробки інформації повинні відповідати вимогам державних стандартів, а також Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади (1153-97-п) та Порядку надсилання електронною поштою службових документів, які затверджені Кабінетом Міністрів України.
41. З метою забезпечення своєчасного та на належному рівні виконання документів у Держінвестицій здійснюється контроль у порядку, затвердженому наказом Держінвестицій.

V. Порядок проведення нарад

Апаратні наради

42. Апаратні наради проводяться щотижня.
43. Голова Держінвестицій або в разі його відсутності заступник Голови Держінвестицій (відповідно до розподілу обов'язків) проводить апаратні наради для розгляду та вирішення питань, що належать до повноважень Держінвестицій.
44. Порядок денний апаратної наради формується Організаційно-аналітичним департаментом на підставі пропозицій заступників Голови Держінвестицій та керівників структурних підрозділів.
45. Проект порядку денного апаратної наради погоджується з Головою Держінвестицій або за його дорученням з першим заступником Голови Держінвестицій (заступником Голови Держінвестицій відповідно до розподілу обов'язків) і доводиться до відома учасників апаратної наради не пізніше ніж за день до її проведення.
46. Рішення, прийняті на апаратних нарадах, оформлюються не пізніше ніж у дводенний строк відповідними дорученнями.
Доручення підписуються головуючим і доводяться до відома учасників апаратної наради та інших працівників Держінвестицій, яких безпосередньо стосуються таке доручення.
47. Організацію проведення апаратних нарад здійснює Організаційно-аналітичний департамент.

Оперативні наради

48. З метою розгляду та оперативного вирішення окремих питань, що належать до повноважень Держінвестицій, Голова або заступник Голови Держінвестицій відповідно до своїх повноважень проводять оперативні наради.
49. Порядок денний та матеріали до нього подаються учасникам оперативної наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань - у день її проведення.
50. Рішення, прийняті на оперативній нараді, оформлюються у дводенний строк відповідними дорученнями головуючого.
51. Організація проведення оперативної наради покладається на структурний підрозділ, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.

Міжвідомчі наради

52. Для вирішення питань міжвідомчого характеру у Держінвестицій можуть проводитися міжвідомчі наради із залученням представників інших органів виконавчої влади.
53. Порядок денний та матеріали до нього надсилаються учасникам міжвідомчої наради за два дні до початку її проведення.
54. Організація міжвідомчих нарад покладається на заступника Голови Держінвестицій та структурний підрозділ, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.
55. Контроль за виконанням доручень, наданих на нарадах, здійснює відповідний структурний підрозділ.

VI. Взаємодія Держінвестицій з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування

56. Під час здійснення своїх повноважень Держінвестицій взаємодіє з Верховною Радою України та її органами, Президентом України та його Секретаріатом, Кабінетом Міністрів України та його Секретаріатом, центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
57. Держінвестицій, взаємодіючи з Верховною Радою України:
забезпечує представлення у Верховній Раді України внесеного Кабінетом Міністрів України законопроекту та його супроводження на всіх стадіях розгляду;
визначає посадову особу, яка представлятиме позицію Кабінету Міністрів України під час розгляду законопроекту, внесеного на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України;
готує висновки до законопроектів, внесених на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України;
розглядає депутатські звернення і запити, звернення та рекомендації комітетів Верховної Ради України;
готує матеріали до проведення години запитань до Уряду та до парламентських слухань, слухань у комітетах Верховної Ради України.
58. Для забезпечення взаємодії з Верховною Радою України в Держінвестицій з числа заступників Голови Держінвестицій визначається посадова особа та структурний підрозділ, діяльність якого координується зазначеною посадовою особою.
59. Держінвестицій взаємодіє із Секретаріатом Кабінету Міністрів України з питань, що виникають у відносинах з Кабінетом Міністрів України, проводить консультації стосовно процедури підготовки проектів актів законодавства та інших документів, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, організації контролю за виконанням рішень Кабінету Міністрів України, а також з інших питань.
60. Держінвестицій забезпечує постійну та ефективну співпрацю з іншими органами виконавчої влади.
61. Держінвестицій розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та документи, що надходять від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, забезпечує своєчасне узгодження проектів нормативно-правових актів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України.

VII. Взаємодія із засобами масової інформації та громадськістю

62. З метою забезпечення участі громадськості у процесі підготовки проектів рішень та моніторингу громадської думки під час їх виконання при Держінвестицій діє громадська рада відповідно до Типового положення про громадську раду при центральному, місцевому органі виконавчої влади (1378-2004-п) , затвердженого Кабінетом Міністрів України.
63. Держінвестицій створює необхідні умови для роботи громадської ради та проведення її засідань.
64. Рішення громадської ради мають рекомендаційний характер і є обов'язкові для розгляду Держінвестицій.
65. З метою організації ефективної взаємодії між Держінвестицій, засобами масової інформації та об'єднаннями громадян Держінвестицій забезпечує:
проведення в установленому порядку консультацій з громадськістю;
організацію вивчення громадської думки стосовно проблем, пріоритетів та перспектив розвитку у відповідній сфері;
проведення моніторингу громадської думки під час підготовки та виконання рішень Держінвестицій;
інформування громадськості про діяльність Держінвестицій шляхом проведення прес-конференцій, брифінгів, Інтернет-конференцій, прямих телефонних ліній, розміщення в засобах масової інформації статей, інтерв'ю, коментарів, підготовки теле- і радіопередач, виготовлення та розповсюдження інформаційно-презентаційної продукції про діяльність Держінвестицій;
проведення моніторингу повідомлень у засобах масової інформації стосовно своєї діяльності та реагування на критичні зауваження;
організацію та проведення роз'яснень цілей, змісту і порядку реалізації державної політики у відповідній сфері.
Забезпечення взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю в Держінвестицій здійснює Організаційно-аналітичний департамент, у складі якого діє відділ інформаційних ресурсів та зв'язків з громадськістю.
66. Пропозиції (звернення) об'єднань громадян розглядаються у місячний строк Головою Держінвестицій або визначеною ним посадовою особою. Про результати розгляду авторові пропозицій (звернень) повідомляється листом за підписом зазначених осіб.

VIII. Організація роботи із зверненнями громадян

67. Розгляд звернень громадян, організація їх особистого прийому здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) та інших актів законодавства.
68. Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом Держінвестицій визначається наказом Держінвестицій.
У разі відсутності посадової особи, яка проводить особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком, прийом здійснює посадова особа, на яку покладено виконання її обов'язків.
69. Забезпечення здійснення реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до Держінвестицій, застосування Класифікатора звернень громадян (858-2008-п) у діяльності, пов'язаній із реєстрацією звернень громадян; щоквартальне інформування Кабінету Міністрів України про стан роботи із зверненнями громадян і порушені в них питання та подання у разі потреби пропозицій щодо їх вирішення, здійснення узагальнення і аналізу стану роботи із зверненнями громадян і порушених у них питань та підготовка аналітичних довідок для подання Голові Держінвестицій здійснюється відповідно до наказу Держінвестицій.
( Регламент в редакції Наказу Державного агентства України з інвестицій та інновацій N 47 (v0047527-09) від 21.09.2009 )