МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДИРЕКТИВА
30.12.2010 N ЕД-03К-10
Нижченаведену Експлуатаційну директиву видано Державіаадміністрацією відповідно до Правил сертифікації експлуатантів (п. 4.1.4), затверджених наказом Державіаслужби 20.09.2005. N 684 (z1545-05) . Експлуатація літаків, що не обладнані засобами для забезпечення безпеки кабіни льотного екіпажу.
Починаючи з 01.03.2011 року на літаках, які зареєстровані в державному реєстрі цивільних повітряних суден України та не обладнані засобами для забезпечення безпеки кабіни льотного складу відповідно до вимог розділу 13.2 частини 1 Додатка 6 (995_655) до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію (995_038) , виконання міжнародних комерційних перевезень заборонено.
Обладнання літаків повинно відповідати вимогам:
1. На літаках, що перевозять пасажирів і мають двері кабіни льотного екіпажу, повинна бути забезпечена можливість їх замикання і передбачені засоби, за допомогою яких бортпровідники можуть непомітно повідомити льотний екіпаж у випадку виникнення підозрілої діяльності чи порушення безпеки в пасажирській кабіні.
2. На літаках, що перевозять пасажирів і мають максимальну сертифіковану злітну масу понад 45500 кг або пасажиромісткість понад 60 осіб, повинні бути встановлені двері кабіни льотного екіпажу конструкція, яких затверджена і спроектована таким чином, щоб вона витримувала пробивання кулями стрілкової зброї та осколками гранат, а також силове вторгнення сторонніх осіб. Повинна бути забезпечена можливість замикання і відмикання цієї двері з робочого місця кожного пілота. Повинні бути забезпечені засоби контролю з робочого місця кожного пілота всієї зони дверей із зовнішньої сторони кабіни льотного екіпажу з метою визначення осіб, що мають наміри ввійти і виявлення підозрілих дій чи потенціальної небезпеки.
3. Експлуатаційна директива ЕД-03К-10 корегує директиву ЕД-03-10.
Перший заступник
голови Державіаадміністрації
О.В.Гречко