УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
18.02.2006 N 150
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 254 (v0254650-07) від 04.04.2007 )

Про організацію закупівель товарів, робіт і послуг державними (казенними) підприємствами та господарськими товариствами, в статутному фонді яких державна частка перевищує 50 відсотків, які належать до сфери управління Міністерства транспорту та зв'язку України

З метою створення конкурентного середовища та досягнення прозорості при проведенні процедур закупівель, ефективного та раціонального використання власних коштів підприємств НАКАЗУЮ:
1. Держдепартаментам, Укрзалізниці, Укравтодору (за згодою), ДК "Промтранс", Держспецтрансслужбі:
1.1. Довести до відома підпорядкованих підприємств про те, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2006 N 73 (73-2006-п) "Про особливості закупівлі товарів, робіт і послуг державними (казенними) підприємствами та господарськими товариствами, в статутному фонді яких державна частка перевищує 50 відсотків" (далі - замовник), що процедури закупівлі за рахунок коштів, одержаних від господарської діяльності, здійснюються відповідно до Закону Україні "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) (далі - Закон).
1.2. Забезпечити:
- здійснення підпорядкованими підприємствами закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 30 тис. грн., а робіт - 300 тис. грн. виключно на тендерній основі;
- проведення моніторингу ринків з додаванням до договору техніко-економічного обґрунтування доцільності придбання при закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких менше 30 тис. грн., а робіт - 300 тис. грн.;
- закупівлю по рахунках без укладання договорів проводити за умови, що сума річної закупівлі ідентичної продукції не перевищує 10 тис. грн., а сума одного рахунка - 2 тис. грн., при наявності техніко-економічного обґрунтування доцільності закупівлі, в т. ч. результатів проведеного дослідження ринку.
1.3. В термін до 15 березня 2006 року організувати розроблення підпорядкованими підприємствами та надати до Міністерства транспорту та зв'язку України для затвердження:
- план закупівель на 2006 рік (додаток 1);
- перелік сировини, матеріалів, комплектуючих виробів, а також послуг, які згідно з технологічним процесом виробництва надаються на засадах виробничої кооперації, на які після затвердження Мінтрансзв'язку і погодження Мінекономіки не будуть застосовуватися процедури закупівель, визначені Законом (1490-14) (додаток 2).
1.4. У відповідності до статті 12 Закону (1490-14) на підприємствах для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг створити тендерні комітети.
1.5. З метою координації робіт з питань закупівель товарів, робіт і послуг, здійснення контролю за прозорістю процедур, дотримання встановленого порядку щодо закупівель, підготовки та надання інформації, а також вирішення спірних питань, створити відповідні підрозділи з питань координації закупівель в межах штатного розпису.
1.6. Відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 18.07.2003 N 193 (z0672-03) "Про вдосконалення роботи з організації навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" організувати навчання спеціалістів з питань здійснення процедур закупівель.
2. Встановити, що:
- основними видами закупівель для підприємств, які належать до сфери управління Мінтрансзв'язку, є відкриті торги та торги із зменшенням ціни (редукціон);
- застосування процедури торгів з обмеженою участю для закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких становить менше 500 тис. грн., і закупівлі в одного учасника, очікувана вартість товарів, послуг яких менше 200 тис. грн., а робіт - менше 700 тис. грн., застосовується замовником за погодженням з Міністерством транспорту та зв'язку України.
3. Держдепартаментам, Укрзалізниці, Укравтодору (за згодою), ДК "Промтранс", Держспецтрансслужбі про виконання вимог даного наказу інформувати Міністерство до 20 березня 2006 року.
4. Функції координації роботи з питань закупівель товарів, робіт і послуг покласти на Департамент фінансового регулювання та соціально-економічної політики (Демчук А.І.).
5. Управлінню кадрів (Мироненко А.О.) в термін до 25.02.2006 внести зміни до штатного розпису Мінтрансзв'язку, передбачивши створення в Департаменті фінансового регулювання та соціально-економічної політики додаткового відділу з питань координації закупівель у складі 5 штатних одиниць.
6. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників Міністра згідно розподілу повноважень.
7. Загальний контроль залишаю за собою.
Міністр
В.Бондар

Додаток 1
до наказу Мінтрансзв'язку
України
18.02.2006  N 150

ФОРМА

річного плану закупівель товарів, робіт і послуг за кошти

________________________________________________________________

(найменування: державного підприємства, господарського

________________________________________________________________

товариства, в статутному фонді яких державна частка перевищує 50 відсотків)

------------------------------------------------------------------
|Найме-|Очі- |Код           |Про-|Очіку-|Під-  |Джерело|Тер-|При-|
|нуван-|кува-|класифікатора |це- |вана  |роз-  |фінан- |мін |міт-|
|ня    |на   |продукції та  |ду- |дата  |діл,  |сування|дії |ка  |
|пред- |вар- |послуг        |ра  |почат-|відпо-|       |до- |    |
|мета  |тість|ДК 016-97     |за- |ку    |ві-   |       |го- |    |
|заку- |заку-| ( v0822217-97 ) (v0822217-97)
	,|ку- |проце-|даль- |       |во- |    |
|півлі |півлі| ( v1822217-97 ) (v1822217-97)
	, |пів-|дури  |ний   |       |ру  |    |
|(това-|тис. | ( v2822217-97 ) (v2822217-97)
	, |лі  |заку- |за    |       |    |    |
|ри,   |грн. | ( v3822217-97 ) (v3822217-97)
	, |    |півлі |підго-|       |    |    |
|робо- |     | ( v5822217-97 ) (v5822217-97)
	|    |тис.  |товку |       |    |    |
|ти,   |     |(при закупівлі|    |грн.  |тен-  |       |    |    |
|пос-  |     |товарів,      |    |      |дер-  |       |    |    |
|луги) |     |послуг)       |    |      |ної   |       |    |    |
|      |     |              |    |      |доку- |       |    |    |
|      |     |              |    |      |мен-  |       |    |    |
|      |     |              |    |      |тації |       |    |    |
|------+-----+--------------+----+------+------+-------+----+----|
|1     |2    |3             |4   |5     |6     |7      |8   |9   |
|------+-----+--------------+----+------+------+-------+----+----|
|      |     |              |    |      |      |       |    |    |
|------+-----+--------------+----+------+------+-------+----+----|
|      |     |              |    |      |      |       |    |    |
|------+-----+--------------+----+------+------+-------+----+----|
|      |     |              |    |      |      |       |    |    |
------------------------------------------------------------------
  Керівник                                   _____________________
                                                    (підпис)

Додаток 2
до наказу Мінтрансзв'язку
України
18.02.2006  N 150

ФОРМА

переліку сировини, матеріалів, комплектуючих виробів, послуг, які згідно з технологічним процесом виробництва надаються на засадах виробничої кооперації

------------------------------------------------------------------
|N  |Перелік    |Очікувана  |Підприємство-   |Підстава  |Примітка|
|   |сировини,  |вартість   |постачальник,   |виробничої|        |
|   |комплектую-|(тис. грн.)|юридична адреса,|кооперації|        |
|   |чих виробів|           |керівник,       |          |        |
|   |та послуг  |           |N телефону      |          |        |
|---+-----------+-----------+----------------+----------+--------|
|1. |           |           |                |          |        |
|---+-----------+-----------+----------------+----------+--------|
|2. |           |           |                |          |        |
|---+-----------+-----------+----------------+----------+--------|
|3. |           |           |                |          |        |
|---+-----------+-----------+----------------+----------+--------|
|...|           |           |                |          |        |
------------------------------------------------------------------
  Керівник                                   _____________________
                                                    (підпис)