НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
Проведеним Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі моніторингом зовнішньої реклами у м. Києві виявлено порушення вимог чинного законодавства при її виготовленні та розміщенні. Зокрема:
- реклами керамічної плитки "Атем" "Плитка, яка спокушає" та її інший варіант з написом "Миттєво розпалює почуття" (білл-борди) (пр. Паладіна, Окружна дорога та інші);
- зображення рекламної продукції журналу "XXL" (лайтбокси) (бул. Л.Українки, вул. Володимирська та інші);
- реклами продукції "Versace" (лайтбокси) (вул. Інститутська, бул. Л.Українки та інші);
- реклами цигарок "Ri", з написом "Відтінки літа. ПОТРІБНА ТІЛЬКИ ІСКРА" (білл-борди, лайтбокси) (вул. Дегтярівська, вул. Артема, бул. Шевченка, Окружна дорога та інші);
- реклами цигарок "Monte Carlo" (білл-борди, лайтбокси) (пр. Палладіна, бул. Шевченка, вул. Володимирська, Окружна дорога та інші);
- реклами цигарок "Прима" (лайтбокси) (вул. Артема та інші);
- реклами горілки "Sobieski" (білл-борди) (Лук'янівська площа та інші).
У зв'язку з цим Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі ВИРІШИЛА:
1. Звернутися до Київської міської державної адміністрації щодо недотримання Головним управлінням з питань зовнішньої реклами вимог Закону України "Про захист суспільної моралі" (
1296-15)
при розміщенні рекламного продукту та просити поінформувати Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі про вжиті заходи до 15 жовтня 2008 р.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям забезпечити дотримання вимог Закону України "Про захист суспільної моралі" (
1296-15)
при видачі дозволів і ліцензуванні підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з виробництвом та розміщенням продукції зовнішньої реклами, передбачити у дозвільних та ліцензійних документах відповідні зобов'язання для отримувачів дозволів і ліцензій.
3. Просити Кабінет Міністрів України:
3.1. Внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. N 2067 (
2067-2003-п)
"Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами" з метою приведення її у відповідність з вимогами Закону України "Про захист суспільної моралі" (
1296-15)
, передбачивши врахування вимог щодо недопущення використання у зовнішній рекламі елементів еротики або іншої інформації, що ображає або принижує честь і гідність особи.
3.2. Включити до складу Національної координаційної ради з питань захисту прав споживачів представника Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі.
Голова Національної
експертної комісії
України з питань
захисту суспільної
моралі
|
В.В.Костицький
|