НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
15.07.2008 N 1
Проведеним Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі моніторингом зовнішньої реклами у м. Києві виявлено порушення вимог чинного законодавства при її виготовленні та розміщенні. Зокрема:
- реклами керамічної плитки "Атем" "Плитка, яка спокушає" та її інший варіант з написом "Миттєво розпалює почуття" (білл-борди) (пр. Паладіна, Окружна дорога та інші);
- зображення рекламної продукції журналу "XXL" (лайтбокси) (бул. Л.Українки, вул. Володимирська та інші);
- реклами продукції "Versace" (лайтбокси) (вул. Інститутська, бул. Л.Українки та інші);
- реклами цигарок "Ri", з написом "Відтінки літа. ПОТРІБНА ТІЛЬКИ ІСКРА" (білл-борди, лайтбокси) (вул. Дегтярівська, вул. Артема, бул. Шевченка, Окружна дорога та інші);
- реклами цигарок "Monte Carlo" (білл-борди, лайтбокси) (пр. Палладіна, бул. Шевченка, вул. Володимирська, Окружна дорога та інші);
- реклами цигарок "Прима" (лайтбокси) (вул. Артема та інші);
- реклами горілки "Sobieski" (білл-борди) (Лук'янівська площа та інші).
У зв'язку з цим Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі ВИРІШИЛА:
1. Звернутися до Київської міської державної адміністрації щодо недотримання Головним управлінням з питань зовнішньої реклами вимог Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) при розміщенні рекламного продукту та просити поінформувати Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі про вжиті заходи до 15 жовтня 2008 р.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям забезпечити дотримання вимог Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) при видачі дозволів і ліцензуванні підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з виробництвом та розміщенням продукції зовнішньої реклами, передбачити у дозвільних та ліцензійних документах відповідні зобов'язання для отримувачів дозволів і ліцензій.
3. Просити Кабінет Міністрів України:
3.1. Внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. N 2067 (2067-2003-п) "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами" з метою приведення її у відповідність з вимогами Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) , передбачивши врахування вимог щодо недопущення використання у зовнішній рекламі елементів еротики або іншої інформації, що ображає або принижує честь і гідність особи.
3.2. Включити до складу Національної координаційної ради з питань захисту прав споживачів представника Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі.
Голова Національної
експертної комісії
України з питань
захисту суспільної
моралі
В.В.Костицький