НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Н А К А З
по установі
20.07.2007 N 34-У

Про затвердження Положення про проведення конкурсу та іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 169 (169-2002-п) "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" (із змінами і доповненням) та з метою залучення на державну службу висококваліфікованих спеціалістів НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про проведення конкурсу та іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Положення), що додається.
2. Відділу організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія) (Ковпоша І.А.):
2.1. Здійснювати організаційне забезпечення роботи конкурсної комісії відповідно до вимог Положення.
2.2. Довести цей наказ до відома працівників структурних підрозділів апарату Комісії, представників Національної комісії в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на в.о. першого заступника Голови Національної комісії Салюка Ю.В.
В.о. Голови Комісії
М.І.Бойко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національної
експертної комісії України
з питань захисту суспільної
моралі
20.07.2007  N 34-У

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення конкурсу та іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі

Дане Положення визначає правові та організаційні засади проведення конкурсного відбору (далі - конкурс) та іспиту кандидатів, як одного з етапів конкурсу, на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.
Положення ґрунтується на нормах Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 169 (169-2002-п) (із змінами і доповненнями) та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України, Української академії державного управління при Президентові України від 10.05.2002 N 30/84 (z0446-02) , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.05.2002 за N 446/6734.

Загальні положення

1. Відповідно до цього Положення проводиться конкурс та іспит кандидатів, як один із етапів конкурсу, на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія) третьої - сьомої категорій, крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
2. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії наказом (розпорядженням) Голови Національної комісії утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.
Очолює конкурсну комісію перший заступник Голови Національної комісії. До складу конкурсної комісії входять представники відділу організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування, Відділу юридичного супроводу, Управління аналітичної роботи та стратегічного планування, Управління експертної роботи, а також представник Національної комісії в м. Києві та Київській області.
3. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду в апараті Національної комісії, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву апарату Національної комісії чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Положенням про порядок стажування у державних органах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.94 N 804 (804-94-п) , може здійснюватися без конкурсного відбору.

Умови проведення конкурсу

4. Конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до державної служби громадян України.
5. Умови проведення конкурсу в Національній комісії відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 169 (169-2002-п) (із змінами і доповненнями), визначаються Головою Національної комісії.
Рішення про проведення конкурсу приймається Головою Національної комісії за наявності вакантної посади державного службовця.
6. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на державній службі;
визнані в установленому порядку недієздатними;
мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державного службовця;
у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами чи свояками;
позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
в інших випадках, установлених законами.
7. Особи, які подали необхідні документи до Національної комісії для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади державного службовця апарату Національної комісії (далі - кандидати).
8. Конкурс проводиться поетапно:
1) публікація оголошення Національної комісії про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
3) проведення іспиту та відбір кандидатів.

Оголошення про конкурс

9. Національна комісія, у разі проведення конкурсу, зобов'язана опублікувати оголошення про проведення конкурсу в пресі або поширити його через інші офіційні засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та довести його до відома працівників апарату Національної комісії.
10. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:
1) найменування Національної комісії із зазначенням її місцезнаходження, адреси та номерів телефонів;
2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування;
3) основні вимоги до кандидатів, визначені Національною комісією згідно Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 01.09.99 N 65 (v0065354-99) (із доповненнями);
4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про державну службу.
11. При заміщенні вакантних посад, призначення на які відповідно до законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття Головою Національної комісії рішення про призначення осіб згідно з пунктом 3 цього Положення в межах однієї Національної комісії конкурс не оголошується.

Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі

12. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Національної комісії такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
заповнену особову картку (форма П-2ДС (z0484-95) ) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї;
копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування.
Особи, які працюють у апараті Національної комісії і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.
13. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
14. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.
15. Відділ організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування Національної комісії перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посаду державного службовця.
16. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування з відповідним обґрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
17. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у відділі організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування.

Загальні умови проведення іспиту

18. Іспит проводиться конкурсною комісією Національної комісії з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії.
19. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.
Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється відділом організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування з відповідним обґрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
20. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.
21. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України (254к/96-ВР) , Законів України "Про державну службу" (3723-12) та "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР) , а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату.
Перелік питань на перевірку знання Конституції України (254к/96-ВР) , Законів України "Про державну службу" (3723-12) та "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР) наведений у додатку 1 до цього Положення.
22. Перелік питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та структурних підрозділів її апарату наведений у додатку 2 до цього Положення. Питання мають бути актуальними, ґрунтуватися на нормах чинного законодавства України. Питання, що грунтуються на правових нормах, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.
23. Переліки питань можуть публікуватися у відповідних друкованих засобах масової інформації та обов'язково надаватися для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.
24. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у додатку 3 до цього Положення, та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання Конституції України (254к/96-ВР) , Закону України "Про державну службу" (3723-12) , Закону України "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР) та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату - всього 5 питань.
25. Питання 1-3 в екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені в додатку 1 до цього Положення, питання 4-5 відбираються з додатку 2 до цього Положення.
26. Кількість білетів має бути не менше 15.
27. З урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів у залежності від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.
28. Процедура іспиту складається з 3 етапів:
1) організаційна підготовка до іспиту;
2) складання іспиту;
3) оцінювання та підбиття підсумків іспиту.
29. Відділ організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

Організаційна підготовка до іспиту

30. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.
31. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.
32. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.

Складання іспиту

33. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.
34. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 35 цього Положення, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.
35. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.
36. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.
37. Іспит складається державною мовою.
38. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом органу, в якому проводиться конкурс. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по-батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.
Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.
39. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.

Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

40. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.
П'ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України (254к/96-ВР) , Законів України "Про державну службу" (3723-12) та "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР) та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату.
Чотири бали виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції України (254к/96-ВР) , Законів України "Про державну службу" (3723-12) та "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР) і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної комісії та відповідного структурного підрозділу її апарату.
Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.
Два бали виставляється кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.
Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.
41. По закінченні часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання. Оцінка проводиться всіма членами комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.
42. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість, форма якої наведена в додатку 4. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється.
43. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у відділі організаційно-кадрового забезпечення та документообігу Управління адміністративно-господарського обслуговування.
44. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.
45. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.
46. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
47. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

Відбір кандидатів

48. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців апарату Національної комісії.
49. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву апарату Національної комісії і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.
Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.
50. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади державного службовця, оголошується повторний конкурс.
51. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.
52. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
У рішенні комісії, що подається Голові Національної комісії, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду державного службовця та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.
53. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається Голові Національної комісії не пізніше ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.
54. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.
55. Рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає Голова Національної комісії на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.
56. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене Голові Національної комісії протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.
57. Рішення Голови Національної комісії може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.

Додаток 1
до п. 21, п. 25 Положення
про проведення конкурсу
та іспиту на заміщення
вакантних посад державних
службовців апарату
Національної експертної
комісії України з питань
захисту суспільної моралі

ПЕРЕЛІК

питань на перевірку знання Конституції України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про державну службу" ( 3723-12 ) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР )

I. Питання на перевірку знання Конституції України (254к/96-ВР)
1. Основні розділи Конституції України (254к/96-ВР) .
2. Основні риси Української держави за Конституцією України (254к/96-ВР) (статті 1, 2).
3. Форма правління в Україні (стаття 5).
4. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
6. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).
7. Найважливіші функції держави (стаття 17).
8. Державні символи України (стаття 20).
9. Конституційне право на працю (стаття 43).
10. Конституційне право на освіту (стаття 53).
11. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).
12. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).
13. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).
14. Право громадянина України на вибори (стаття 70).
15. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).
16. Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України (стаття 92).
17. Державний бюджет України (стаття 96).
18. Порядок обрання Президента України (стаття 103).
19. Повноваження Президента України (стаття 106).
20. Призначення, склад та введення в дію рішень Ради національної безпеки і оборони України (стаття 107).
21. Склад Кабінету Міністрів України (стаття 114).
22. Повноваження Кабінету Міністрів України (статті 116, 117).
23. Повноваження місцевих державних адміністрацій (стаття 119).
24. Статус прокуратури України за Конституцією України (254к/96-ВР) (стаття 121).
25. Система судів в Україні (стаття 125).
26. Основні засади судочинства в Україні (стаття 129).
27. Система адміністративно-територіального устрою України (стаття 133).
28. Питання нормативного регулювання Автономної Республіки Крим (стаття 137).
29. Повноваження Автономної Республіки Крим (стаття 138).
30. Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).
31. Повноваження територіальних громад за Конституцією України (254к/96-ВР) (стаття 143).
32. Статус та повноваження Конституційного Суду України (статті 147, 150).
33. Порядок подання законопроекту про внесення змін до Конституції України (254к/96-ВР) (стаття 154).
II. Питання на перевірку знання Закону України "Про державну службу" (3723-12)
1. Поняття державної служби, державного службовця і посади за Законом України "Про державну службу" (3723-12) (статті 1, 2).
2. Право на державну службу (стаття 4).
3. Основні принципи державної служби (стаття 3).
4. Основні напрями державної політики у сфері державної служби (стаття 6).
5. Основні обов'язки державних службовців (стаття 10).
6. Основні права державних службовців (стаття 11).
7. Обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням (статті 12, 16).
8. Особливості дисциплінарної відповідальності державних службовців (стаття 14).
9. Присяга державних службовців (стаття 17).
10. Відсторонення державного службовця від виконання повноважень за посадою (стаття 22).
11. Класифікація посад та ранги державних службовців (статті 25, 26).
12. Прийняття на посаду державного службовця; випробування при прийнятті на державну службу; стажування державних службовців (статті 15, 18, 19).
13. Просування по службі державного службовця (стаття 27).
14. Кадровий резерв державної служби (стаття 28).
15. Підстави припинення державної служби (стаття 30).
16. Підстави для відставки державного службовця (стаття 31).
17. Оплата праці державного службовця (стаття 33).
18. Щорічні та додаткові відпустки державних службовців; соціально-побутове забезпечення державних службовців (статті 35, 36).
19. Пенсійне забезпечення державних службовців (стаття 37).
20. Відповідальність за порушення законодавства про державну службу (стаття 38).
21. Етика поведінки державного службовця (стаття 5).
III. Питання на перевірку знання Закону України "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР)
1. Поняття корупції та корупційних діянь (стаття 1).
2. Суб'єкти корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією (стаття 2).
3. Межі дії Закону України "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР) (стаття 3).
4. Органи, які ведуть боротьбу з корупцією (стаття 4).
5. Спеціальні обмеження щодо державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави, спрямовані на попередження корупції (стаття 5).
6. Декларування доходів осіб, уповноважених на виконання функцій держави (стаття 6, стаття 13 Закону України "Про державну службу" (3723-12) ) .
7. Відповідальність за вчинення корупційних діянь (стаття 7).
8. Відповідальність за порушення спеціальних обмежень, встановлених для осіб, уповноважених на виконання функцій держави (стаття 8).
9. Відповідальність за порушення вимог фінансового контролю (стаття 9).
10. Відповідальність керівників за невжиття заходів по боротьбі з корупцією (стаття 10).
11. Відповідальність за умисне невиконання своїх обов'язків по боротьбі з корупцією (стаття 11).
12. Підстави і порядок адміністративного провадження у справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов'язані з корупцією (стаття 12).
13. Відшкодування збитків, заподіяних державі, підприємству, установі, організації (стаття 13).
14. Скасування неправомірних нормативно-правових актів та рішень, прийнятих внаслідок корупційних діянь (стаття 14).
15. Контроль за виконанням законів у сфері боротьби з корупцією (стаття 16).

Додаток 2
до п. 22, п. 25 Положення
про проведення конкурсу
та іспиту на заміщення
вакантних посад державних
службовців апарату
Національної експертної
комісії України з питань
захисту суспільної моралі

ПЕРЕЛІК

питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі та структурних підрозділів її апарату

I. Питання на перевірку знання Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15)
1. Сфера дії Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) (стаття 4).
2. Державна політика у сфері захисту суспільної моралі. Основні напрями державного регулювання обігу інформаційної продукції, що негативно впливає на суспільну мораль (статті 5, 16).
3. Поняття суспільної моралі (стаття 1).
4. Продукція, виробництво та обіг якої заборонено на території України (стаття 2).
5. Поняття порнографії та продукції порнографічного характеру. Обіг на території України продукції порнографічного характеру (статті 1, 6).
6. Захист неповнолітніх від негативного впливу продукції сексуального чи еротичного характеру (стаття 7).
7. Поняття продукції сексуального та еротичного характеру. Умови розповсюдження продукції сексуального чи еротичного характеру на території України (статті 1, 8).
8. Поняття спеціально визначеного місця (стаття 1).
9. Умови ліцензування діяльності з обігу продукції сексуального чи еротичного характеру (стаття 9).
10. Експертна діяльність у сфері обігу продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру (стаття 10).
11. Умови продажу і розповсюдження друкованої продукції сексуального чи еротичного характеру (стаття 11).
12. Порядок організації та проведення видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру (стаття 12).
13. Порядок і умови публічної демонстрації продукції, що містить елементи еротики, засобами масової інформації (стаття 13).
14. Особливості рекламної діяльності при реалізації продукції сексуального чи еротичного характеру (стаття 14).
15. Органи, що здійснюють нагляд і контроль у сфері захисту суспільної моралі (стаття 15).
16. Статус Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (стаття 17).
17. Організаційні засади діяльності Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (стаття 18).
18. Порядок затвердження складу Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, призначення Голови Комісії та його заступників (стаття 18).
19. Завдання Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (стаття 19).
20. Обов'язки Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (стаття 19).
21. Права Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (стаття 19).
22. Порядок проведення експертизи продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру (стаття 20).
23. Відповідальність за порушення законодавства про захист суспільної моралі (стаття 21).
24. Право ініціювання експертизи (стаття 20).
25. Повноваження вищих органів державної влади України у сфері захисту суспільної моралі та обігу продукції і видовищних заходів сексуального характеру (стаття 16).
26. Обмеження щодо членів Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (стаття 18).
27. Сфера, на яку не поширюється дія Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) (стаття 4).
28. Мета експертизи продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру (стаття 20).
29. Порядок ліцензування діяльності з обігу продукції сексуального чи еротичного характеру (стаття 9).
30. Поняття видовищного заходу сексуального характеру (стаття 1).

Додаток 3
до п. 24 Положення
про проведення конкурсу
та іспиту на заміщення
вакантних посад державних
службовців апарату
Національної експертної
комісії України з питань
захисту суспільної моралі
                                      Назва державного органу
                                      ЗАТВЕРДЖУЮ
                                      Голова конкурсної комісії
                                      _________ Прізвище, ініціали
                                       (підпис)
                                      "___" ____________ 200_ р.

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ N _____

для складання іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців

1. Питання на перевірку знання Конституції України (254к/96-ВР) .
2. Питання на перевірку знання Закону України "Про державну службу" (3723-12) .
3. Питання на перевірку знання Закону України "Про боротьбу з корупцією" (356/95-ВР) .
4-5. Питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі та відповідного структурного підрозділу її апарату.

Додаток 4
до п. 42 Положення
про проведення конкурсу
та іспиту на заміщення
вакантних посад державних
службовців апарату
Національної експертної
комісії України з питань
захисту суспільної моралі

ЕКЗАМЕНАЦІЙНА ВІДОМІСТЬ

проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців конкурсною комісією Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі від "___" ________________ 200_ р. згідно з Положенням про проведення конкурсу та іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, затвердженим наказом Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі від "___" ________ 200_ р.

------------------------------------------------------------------
| N  |Прізвище, ім'я,| Посада, на  | Категорія  |Номер |Загальна |
|з/п |  по батькові  |яку претендує| посади, на |білета|  сума   |
|    |               |  кандидат   |    яку     |      |  балів  |
|    |               |             | претендує  |      |         |
|    |               |             |  кандидат  |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 1  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 2  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 3  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 4  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 5  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 6  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 7  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 8  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 9  |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 10 |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 11 |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 12 |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 13 |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 14 |               |             |            |      |         |
|----+---------------+-------------+------------+------+---------|
| 15 |               |             |            |      |         |
------------------------------------------------------------------
 Голова комісії __________________   _____________________________
                     (підпис)                  (П.І.Б.)
 Члени комісії  __________________   _____________________________
                     (підпис)                  (П.І.Б.)
                __________________   _____________________________
                     (підпис)                  (П.І.Б.)
                __________________   _____________________________
                     (підпис)                  (П.І.Б.)
 Секретар       __________________   _____________________________
 комісії             (підпис)                  (П.І.Б.)