НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
07.10.2008 N 6
Розглянувши результати проведеного аналізу зовнішньої реклами, з метою дотримання вимог чинного законодавства та усунення виявлених порушень Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі ВИРІШИЛА:
Доручити апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі:
1. Підготувати та надіслати попереджувальні листи-роз'яснення щодо дотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі організаціям, задіяним у виробництві та розповсюдженні зовнішньої реклами;
2. Організувати за участю представників Держспоживстандарту, Держкомпідприємництва, Всеукраїнської рекламної коаліції, Спілки підприємств зовнішньої реклами та інших зацікавлених осіб круглий стіл "Реклама для суспільства - надбання чи руйнація?".
Голова Національної експертної
комісії України з питань захисту
суспільної моралі
В.В.Костицький

Додаток

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до питання порушення законодавства України про захист суспільної моралі у сфері реклами

Фахівцями Національної комісії у процесі аналізу зовнішньої реклами було виявлено численні порушення чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі.
Зокрема, в рекламі комп'ютерної техніки "Impression S.T.A.L.K.E.R." містяться зображення молодої особи чоловічої статі, яка тримає у руках вогнепальну автоматичну зброю (автомат), що згідно вимог абзацу четвертого пункту першого ст. 20 Закону України "Про рекламу" (270/96-ВР) не допускається.
                             (R)
     У рекламі  журналу  "XXL    мужской размер июнь 2008", макеті
реклами  ювелірного  супермаркету  "Каприз",  рекламі   керамічної
плитки  ТОВ  "Атем"  та  інших,  які визнано продукцією еротичного
характеру,  в порушення вимог  абзацу  п'ятого  статті  14  Закону
України    "Про   захист   суспільної   моралі"   ( 1296-15   ) (1296-15)
	,
використовується зображення напівоголеного  тіла  моделей  жіночої
статі.
У зв'язку з цим пропонується прийняти відповідне рішення з метою попередження порушень законодавства України про захист суспільної моралі у сфері рекламних послуг у подальшому.
Голова Національної експертної
комісії України з питань захисту
суспільної моралі
В.В.Костицький