КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 червня 2010 р. N 527
Київ

Про створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
Відповідно до статті 28 Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" (2857-17) Кабінет Міністрів України постановляє:
( Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок спрямування у 2011 році коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів;
( Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )( Абзац третій пункту 1 виключено на підставі Постанови КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
розподіл між обласними державними адміністраціями коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів.
2. Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Кіровоградській, Луганській, Львівській обласним державним адміністраціям розробити і подати протягом 30 календарних днів з дня набрання чинності цією постановою для погодження з правлінням Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття програми створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 26

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 червня 2010 р. N 527

ПОРЯДОК

спрямування у 2011 році коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів

( У назві та тексті Порядку слова і цифри "у 2010 році" замінено словами і цифрами "у 2011 році" згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
1. Цей Порядок визначає механізм спрямування у 2011 році Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) коштів на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів (далі - кошти).
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
вугледобувний регіон - область, в якій розташовані вугледобувні підприємства, що належать до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості та є діючими або перебувають на стадії ліквідації (в тому числі гірничі об'єкти, що входять до складу підприємства);
( Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
житель вугледобувного регіону - особа, яка проживає у вугледобувному регіоні, що підтверджується відміткою про реєстрацію її місця проживання;
замовник - уповноважена юридична особа державної форми власності, яка за рішенням обласної держадміністрації визначена замовником створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів;
нове робоче місце - робоче місце, яке створене на підприємстві, в установі або організації для постійної роботи жителя вугледобувного регіону і на яке працевлаштовано в установленому порядку такого жителя;
програма - програма створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів, затверджена обласною держадміністрацією.
3. Для визначення підприємств, установ та організацій, на яких створюватимуться нові робочі місця (далі - підприємства), обласні держадміністрації проводять конкурс бізнес-планів. До складу конкурсних комісій з оцінки бізнес-планів, утворених за рішенням обласних держадміністрацій, включаються представники робочих органів виконавчої дирекції Фонду та по одному представнику від всеукраїнських профспілок, їх об'єднань та всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців.
Бізнес-плани підприємств - учасників конкурсу повинні відповідати пріоритетам розвитку економіки, визначеним у програмі соціально-економічного розвитку регіону, завданням територіальної програми зайнятості населення з ефективного використання трудових ресурсів області та містити інформацію щодо обсягу коштів, необхідного для створення нових робочих місць, загальної кількості нових робочих місць.
До програми включаються підприємства - переможці конкурсу.
У програмі зазначаються:
перелік підприємств;
інформація про кількість нових робочих місць, що передбачається створити, із зазначенням професій (спеціальностей);
( Абзац шостий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
строки створення нових робочих місць з поквартальною розбивкою в розрізі підприємств;
обсяг коштів, необхідний для створення нових робочих місць з прогнозним помісячним розподілом у розрізі підприємств.
Обласна держадміністрація або замовник під час укладання договорів про створення нових робочих місць з підприємствами передбачає умови щодо:
збереження таких робочих місць протягом не менш як двох років з моменту їх створення;
надання підприємствами щокварталу протягом зазначеного періоду звітів про укомплектування робочих місць за формою, затвердженою правлінням Фонду.
Обласні держадміністрації подають щокварталу звіти про укомплектування робочих місць підприємств Державному центру зайнятості, на який покладено виконання функцій виконавчої дирекції Фонду (далі - Державний центр зайнятості).
4. Загальна вартість робіт із створення нових робочих місць визначається відповідно до нормативів вартості робіт із створення одного робочого місця у різних галузях економіки, проіндексованих на коефіцієнт 1,297.
5. Державний центр зайнятості після погодження програм з правлінням Фонду перераховує щомісяця кошти на рахунки обласних держадміністрацій, відкриті в органах Державної казначейської служби за балансовим рахунком 3711 "Інші рахунки клієнтів Державної казначейської служби" плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, відповідно до затвердженого правлінням Фонду графіка фінансування програм у межах річного обсягу.
У разі визначення замовника обласна держадміністрація наступного дня перераховує отримані кошти на його рахунок, відкритий в органах Державної казначейської служби за балансовим рахунком 3712 "Рахунки інших клієнтів Державної казначейської служби" плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, для подальшого перерахування таких коштів підприємству.
За рішенням обласної держадміністрації може бути визначено лише одного замовника.
( Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
6. Обласна держадміністрація або замовник перераховує протягом трьох робочих днів після надходження коштів підприємству не більш як 30 відсотків передбаченого програмою обсягу фінансування за умови подання таких документів, погоджених з обласною держадміністрацією:
проектно-кошторисної або кошторисної документації;
договору підряду та/або договору про придбання та/або монтаж обладнання, та/або надання послуг.
У подальшому перерахування коштів підприємству здійснюється обласною держадміністрацією або замовником протягом трьох робочих днів після надходження коштів на рахунки обласної держадміністрації або замовника за умови подання звіту про використання коштів за формою, затвердженою правлінням Фонду.
7. Підприємства подають щомісяця до 5 числа обласній держадміністрації або замовнику для подальшого подання обласній держадміністрації звіт про використання коштів.
Обласна держадміністрація подає щомісяця до 10 числа Державному центру зайнятості звіт про виконання підприємствами програми за формою, затвердженою правлінням Фонду.
У разі неподання підприємством у встановлений строк звіту про використання коштів обласна держадміністрація надсилає відповідне повідомлення Державному центру зайнятості разом із звітом про виконання підприємством програми, після чого Державний центр зайнятості зупиняє перерахування на рахунок обласної держадміністрації коштів, що передбачені у графіку фінансування для такого підприємства, до отримання звіту про виконання програми таким підприємством.
Кошти, що не використані підприємствами протягом бюджетного періоду, повертаються на рахунки обласних держадміністрацій або замовнику для перерахування наступного робочого дня обласній держадміністрації з подальшим перерахуванням на рахунок Державного центру зайнятості до 26 грудня поточного бюджетного року.
( Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )
8. У разі відмови підприємства від виконання програми:
обласна держадміністрація протягом трьох робочих днів після надходження відповідної інформації повідомляє Державний центр зайнятості;
підприємство протягом трьох робочих днів після повідомлення про відмову повертає кошти на рахунок обласної держадміністрації або замовника для перерахування облдержадміністрації наступного робочого дня;
обласна держадміністрація подає протягом двох тижнів правлінню Фонду для погодження затверджені зміни, що вносяться до програми. У разі неподання таких змін у визначений строк обласна держадміністрація повертає протягом трьох наступних робочих днів кошти на рахунок Державного центру зайнятості.
9. Органи державної служби зайнятості за результатами перевірки виконання програми або у разі відмови підприємства від проведення перевірки звертаються до обласної держадміністрації з пропозицією щодо виключення такого підприємства з програми та зупинення перерахування коштів.
Підприємство протягом трьох робочих днів після отримання від обласної держадміністрації повідомлення про його виключення з програми повертає перераховані кошти на рахунок обласної держадміністрації або замовника для їх перерахування наступного робочого дня обласній держадміністрації.
Обласна держадміністрація вносить зміни до програми відповідно до абзацу четвертого пункту 8 цього Порядку.
10. Кошти, які підлягають поверненню за актами перевірок, повертаються підприємствами обласній держадміністрації або замовнику для перерахування наступного робочого дня обласній держадміністрації з подальшим перерахуванням на рахунок Державного центру зайнятості та обліковуються як інші надходження Фонду.
11. Кошти, спрямовані на виконання програм, класифікуються як капітальні трансферти.
12. Обласна держадміністрація або замовник та підприємство забезпечують цільове використання коштів.
13. Контроль за цільовим використанням коштів здійснюється органами державної фінансової інспекції та іншими державними органами відповідно до законодавства.
( Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 ) ( Порядок використання коштів у 2010 році, передбачених у державному бюджеті на часткове покриття видатків Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів виключено на підставі Постанови КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 червня 2010 р. N 527
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2011 р. N 264 ( 264-2011-п )

РОЗПОДІЛ

між обласними державними адміністраціями коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів

Найменування Обсяг коштів, тис. гривень
Облдержадміністрація:
Волинська 5400
Дніпропетровська 32480
Донецька 172160
Кіровоградська 4360
Луганська 130760
Львівська 14840
Усього 360000
( Розподіл в редакції Постанови КМ N 264 (264-2011-п) від 17.03.2011 )