ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2011 N 122

Про внесення змін до Регламенту Головного управління державної служби України та його територіальних органів

З метою приведення у відповідність до вимог Закону України від 13 січня 2011 року N 2592-VI "Про доступ до публічної інформації" (2939-17) НАКАЗУЮ:
1. Внести до Регламенту Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженого наказом Головдержслужби від 26 березня 2008 року N 71 (v0071351-08) (у редакції наказу Головдержслужби від 12 листопада 2010 року) (далі - Регламент), наступні зміни:
1.1. пункт 27 параграфу 4 розділу 2 Регламенту після слів "Про інформацію" доповнити словами "Про доступ до публічної інформації";
1.2. доповнити Регламент розділом 14 наступного змісту:
"Розділ 14. Забезпечення доступу до публічної інформації
1. Забезпечення прозорості та відкритості роботи, створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації у Головдержслужбі України (далі - розпорядник інформації) здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" (2939-17) , а також цього Регламенту.
2. В окремому структурному підрозділі розпорядника інформації визначені посадові особи, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації.
3. Розпорядник інформації на офіційному веб-сайті оприлюднює інформацію про свою діяльність, прийняті рішення, а саме:
- інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо)
- нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо-організаційних), проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності;
- порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;
- інформацію про систему обліку, види інформації, що зберігається у розпорядника;
- інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації;
- плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань;
- розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки розпорядника інформації;
- загальні правила роботи розпорядника інформації, правила внутрішнього трудового розпорядку;
- звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію;
- місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв'язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти розпорядника;
- прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти керівника та його заступників, а також керівників структурних та регіональних підрозділів, основні функції структурних та регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;
- розклад роботи та графік прийому громадян;
- вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
- іншу інформацію про діяльність розпорядника інформації, порядок обов'язкового оприлюднення якої встановлений законом.
4. Робота запитувачів з документами чи їх копіями проводиться в кімнаті прийому громадян, яка оснащена відповідною оргтехнікою (комп'ютер, сканер, принтер, факс тощо).
5. Запит на інформацію приймається та реєструється особою, яка організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації в системі електронного документообігу.
6. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися на вибір запитувача в усній формі, письмовій формі, поштою, факсом, телефоном, електронною поштою.
7. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати у розпорядника інформації безпосередньо та на його офіційному веб-сайті.
8. У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подавати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань запитів на інформацію, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
9. Строк розгляду запитів на інформацію:
- розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту;
- у разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту;
- клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим;
- у разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити термін розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження терміну розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.".
2. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим наказом заступників Начальника Головдержслужби, керівників структурних підрозділів, директорів Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу та Школи вищого корпусу державної служби, керівників територіальних органів Головдержслужби.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Головдержслужби
Т.Мотренко