ДЕРЖАВНА ПЕНІТЕНЦІАРНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2011 N 322

Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України, та порядку відшкодування цих витрат

Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (2939-17) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. N 740 (740-2011-п) "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію", з метою визначення розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України, та порядку відшкодування цих витрат НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Тимчасовий порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України (додається).
1.2. Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України (додається).
1.3. Зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України (додається).
2. Контроль за відшкодуванням запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів покласти на департамент організаційно-аналітичного, документального та правового забезпечення (Скоков С.І.) і департамент бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення (Шевнін С.М.), та начальників територіальних органів Державної пенітенціарної служби України, установ виконання покарань, слідчих ізоляторів, навчальних закладів, Центральної бази забезпечення, управління капітального будівництва та розвитку, інших установ і організацій, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України.
3. Наказ оголосити персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України та оприлюднити на офіційному веб-сайті Державної пенітенціарної служби України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державної пенітенціарної служби України генерал-майора внутрішньої служби Сидоренка С.М., департамент організаційно-аналітичного, документального та правового забезпечення (Скоков С.І.) і департамент бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення (Шевнін С.М.).
Голова
генерал-майор
внутрішньої служби
О.В.Лісіцков

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
пенітенціарної служби
України
19.08.2011  N 322

ПОРЯДОК

відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України

1. Порядком відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі - Порядок), визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію Державною пенітенціарною службою України (далі - ДПтС України), її територіальними органами, установами виконання покарань, слідчими ізоляторами, кримінально-виконавчою інспекцією, навчальними закладами, Центральною базою забезпечення, управлінням капітального будівництва та розвитку, іншими установами і організаціями, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України (далі - органи і установи).
2. Порядок застосовується у випадку, коли органи і установи є розпорядниками інформації, яка отримана або створена в процесі здійснення ними своїх повноважень та яка перебуває у володінні цих органів і установ.
3. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів в апараті ДПтС України визначається департаментом організаційно-аналітичного, документального та правового забезпечення, в органах і установах структурним підрозділом, відповідальним за доступ до публічної інформації.
4. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
5. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов'язаних з наданням відповіді та обрахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк.
У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов'язаних з наданням відповіді, обрахунок цих витрат та надіслання рахунку запитувачу здійснюється у апараті ДПтС України департаментом організаційно-аналітичного, документального та правового 2 забезпечення, а в органах і установах відповідальним структурним підрозділом, в установлений законом строк для відповіді на запит на інформацію.
У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, департамент організаційно-аналітичного, документального та правового забезпечення у апараті ДПтС України чи відповідальний структурний підрозділ органу чи установи, зважаючи на значний обсяг відповіді за запитом на інформацію, надсилає запитувачу лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.
6. Відповідь на запит надається після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат, пов'язаних з наданням відповіді. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію.
У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, у базі запитів на інформацію органу чи установи робиться позначка про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
пенітенціарної служби
України
19.08.2011  N 322

РОЗМІР

фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України

1. Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А4 або меншого розміру - 0,96 гривні (без урахування ПДВ).
2. Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А3 або більшого розміру - 1,92 гривні (без урахування ПДВ).
3. Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) - 4,80 гривні (без урахування ПДВ).

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
пенітенціарної служби
України
19.08.2011  N 322
Зразок

РАХУНОК N ___________

на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію в органах і установах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України

 Надавач послуг:
 _________________________________________________________________
 Реєстраційний рахунок
 _________________________________________________________________
 МФО банку
 _________________________________________________________________
 Код ЄДРПОУ
 _________________________________________________________________
 Адреса, телефон
 _________________________________________________________________
 Платник:
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 Адреса, телефон
 _________________________________________________________________
 від "___" __________ 20__ року
------------------------------------------------------------------
|      Найменування      |Од.вим. |К-сть |    Вартість     |Сума |
|                        |        |      |  виготовлення   |     |
|                        |        |      |1 арк. (без ПДВ) |     |
|------------------------+--------+------+-----------------+-----|
|Відшкодування фактичних |        |      |                 |     |
|витрат на копіювання або|        |      |                 |     |
|друк документів, що     |        |      |                 |     |
|надаються за запитом на |        |      |                 |     |
|інформацію              |        |      |                 |     |
|------------------------+--------+------+-----------------+-----|
|                        |        |      |                 |     |
|------------------------+--------+------+-----------------+-----|
|                        |        |      |                 |     |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Всього                                                    |     |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Податок на додану вартість (ПДВ), грн. - коп.             |     |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Загальна сума з ПДВ, грн. - коп.                          |     |
------------------------------------------------------------------
 Загальна сума, що підлягає оплаті
 ________________________________ грн. ______________________ коп.
                         (сума прописом)
 Керівник ______________________________
 Гол. бухгалтер ________________________
 Виконавець     ______________  __________  ______________________
                   (посада)      (підпис)          (П.І.Б.)